Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
Mieheni. Hänen käytös, olemus ja ihan kaikki!
Sekun yksi tyttö ei osaa vastata ilman että se vaikuttaisi sarkastiselta.
F*********CK.......
Piti panna, mutta ukko se vaan pelaa. Saatana.
Se, että en saa laittaa tiettyä kappaletta.
Oma terveys. Eikä ole pieni aihe.
Rumien ja käytöstavoiltaan kelvottomien miesten kanssa seukkaavat hyvännäköiset naiset. Miksi ette tajua, että voisitte saada selvästi parempaakin? Muutenkin naisten itsetunto-ongelmat alkaa käydä kärsivällisyyden päälle. Minulla on neuvo! Katsokaa itseänne peilistä ja toistakaa sata kertaa "minä olen kaunis, ja jos on vähän kuvitteellista vatsaa, ei se ole maailman eikä yöelämän keskipiste".
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:39"]
Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä kaipailemiinne Heideihin, tiedä vaikka hänkin ajattelisi teitä!
t: se sama Heidi, joka edelleen kaipaa jännitystä elämäänsä (ja on sinkku!)
[/quote]
Sä kun halusit vinkkiä, että kuka se Heidiin ihastunut voisi olla, mies/nainen/millä kirjaimella nimi alkaa, niin tässäkin on yksi Heidiin ihastunut. Nainen ja etunimi alkaa K:lla. Millä sun nimesi alkaakaan? Ehe ehe ei kun se tulikin jo :D Kerro täsmäsikö miltään osin.
Miksei vanhemmat tajunneet antaa mulle nimeksi Heidiä? Sillä saisi niin paljon ihailijoita :D Tämä ketju todistaa sen :D
- Pitää mennä joka toinen päivä sairaalaan hoitoihin.
- Pitää kestää joka toinen päivä 3 kertaa verikoeneulaa suuremman neulan pistot.
- Pitää neljä tuntia maata hermokäsisärkyisenä.
- Ei pysty tekemään töitä, joten joudun olemaan työkyvyttömyyseläkkeellä nuorena. Tunnen itseni tämän vuoksi luuseriksi.
- Joudun rajoittamaan sairauteni vuoksi syömisiäni ja juomisiani.
- Anoppi ei ymmärrä tilannettani ollenkaan. Hänen mielestään marisen turhasta.
- Olen anoppini mielestä perheenrikkoja, kun en päästä miestäni katsomaan heitä. Tosiasiassa minä olen sanonut miehelleni, että kävisi katsomassa vanhempiaan, mutta tämä ei halua käydä äitinsä käytöksen vuoksi.
Niskaa särkee, en löydä hyvää asentoa nukkumiseen... Enkä muutenkaan saa unta, kun mietin ajanvarausta hammaslääkäriin... Hampaita särkee ja lääkäri pelottaa!
Anaalista lentävä paska -aloitus, se että mies haluaisi välttämättä tunkea penaalinsa mun anaaliin ja vonkaa sitä jatkuvasti vaikka mä inhoan koko anaaliseksiä koska se tuntuu pahalta, se että toinen lapsi nukkuu pitkin poikin levottomasti ja putoilee sängystä monta kertaa yössä, se ettei mun nimi ole Heidi koska jos olisi voisin kuvitella olevani suosittu ja ihana,... vituttaa se että vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:04"]Miksei vanhemmat tajunneet antaa mulle nimeksi Heidiä? Sillä saisi niin paljon ihailijoita :D Tämä ketju todistaa sen :D
[/quote] Niin Heidi tuler nimestä Adelheid, jalosyntyinen nainen
Kännykkä jumahti ja akku tyhjeni 42 prosentilla. Prkl
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 02:52"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:39"]
Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä kaipailemiinne Heideihin, tiedä vaikka hänkin ajattelisi teitä!
t: se sama Heidi, joka edelleen kaipaa jännitystä elämäänsä (ja on sinkku!)
[/quote]
Sä kun halusit vinkkiä, että kuka se Heidiin ihastunut voisi olla, mies/nainen/millä kirjaimella nimi alkaa, niin tässäkin on yksi Heidiin ihastunut. Nainen ja etunimi alkaa K:lla. Millä sun nimesi alkaakaan? Ehe ehe ei kun se tulikin jo :D Kerro täsmäsikö miltään osin.
[/quote]
Täälläkin yksi Heidiin ihastunut nainen :)
Pitaisköhän Heideille perustaa ihan oma ketju? Niin paljon näyttää olevan ihailijoita
Yksinäisyys