Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
- On ikävä miestä.
- En saa mitään tehtyä, koska olen laiska.
- Perkeleen kattiloihin on lätkäisty hintalaput pohjaan ja vieläpä jollain superliimalla.
- Kuukupin antenni tökkii ikävästi, mutten ihan vielä sitä uskalla leikata.
- Ja on kyllä vaan hitto ikävä sitä miestä! Haluaisin asua sen kanssa, niin vois joka yö nukkua sen vierellä ja sais seksiä joka päivä, ellei ole puolukkapäivä. Aaaaaaaargh!
Bussini kiertää Lauttasaaren kautta. Kuten melkein aina :/
Kaikki ja ei mikään. Se että säpsähtelen ääniä. Helvetistäkö minä sille voin, että naapurissa asuu ihmisiä.
Se että jos yritän nukkua päiväunia, niin seurauksena on vaan armoton vitutus aina ja eksä pyörii sen jälkene mielessä. Ootan sitä hetkeä että voin nukkua päiväuneni rauhassa ilman vitutusta :_D
Maanantainen työpäivä. Lapsen pelleily.
Mies kattoo jotain lastenelokuvaa telkkarista :|
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:40"]
[/quote]
Otaniemen T-bussi? Tämä näin tarkemmin ajatellen vituttaa minuakin.
Eksä, eksä ja vielä kerran eksä (ja sen nyksä).
Panettais mutta ei ole vielä lupa, kun vuotaa keskenmenon jälkeen. Upea mieskin on tossa käden ulottuvilla. Aaarghh.
Se kun mies kieltäytyy puhumasta juuri silloin, kun minä tarvitsisin eniten henkistä tukea. Olen aika rikki. Tämä suhde loppuu tähän.
Oon koko ajan vain vakuuttuneempi, että yhdellä ihmisellä on aika ankea elämä. Ja yritän koko ajan keksiä kaikenlaista miten voisin auttaa sitä. Mutta olo on enimmäkseen aika neuvoton ja turhautunut.
Ihan kaikki...no ei aamu seisokki, jos sellainen sattuu olemaan.
Mies joka on aikaansaamaton laiskapaska, ei tee mitään mitä pyydän, (korostan että pyydän aina ensimmäisen kerran kauniisti) kolme päivää annan aina aikaa hoitaa, koska mies selkeästi tarvitsee aikaa työstää "tehtävää" ajatustasolla ja sen jälkeen aloitan nalkutuksen jonka lopetan sitten kun homma on valmis.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:40"]
[/quote]
Otaniemen T-bussi? Tämä näin tarkemmin ajatellen vituttaa minuakin.
[/quote]
Juuri tämä. :D kohtalotoveri!
Mies.