Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?

Vierailija
03.01.2015 |

Kertokaa pieniä vitutuksen aiheitanne ! :D 

Kommentit (257)

Vierailija
161/257 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa se, että tyyppi jota rakastan syvästi asuu eri kaupungissa eli mulla ei yksinkertasesti ole mitää mahdollisuuksia. Se että se on nyt ihastumassa tosi laihaan tyttöö ja mulla on 15 kiloo ylipainoo. Se, että mä haluan pistää sille viestii mutten vaa pysty. Yritän pakottaa itteni, mut ei, ei vaan pysty

Vierailija
162/257 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:40"]Bussini kiertää Lauttasaaren kautta. Kuten melkein aina :/
[/quote]

Lauttasaari<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/257 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ei-koskaan-krapulassa. Tuntuu myös välillä että kunnolliset sosiaaliset taidot ehkäpä puuttuu kokonaan romanttisten leffojen fantasiamaailmoissa eläviltä ikäluokilta. Kuukauden sisään 12 treffit 7 eri kaunokaisen kanssa, ajan hukkaa... naikkoset vaan viestittelee perään muttei todellakaan tylsimykset kiinnosta.. Vituttaa kun Suomessa hyvät naiset on liian harvassa. Lisäksi Ne ketkä kävisi, on varattuja. Nekin on tällä viikolla pantuja mahdollisuuksia, mutta pettäjät on kelvottomia. Naisilla liikaa pakkelia. Karmivaa soittelua. Krapulaisia ajatuspieruja, ehkä ens viikolla parempi tuuri.

Vierailija
164/257 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:35"] [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"] Että olen ihastunut Heidiin. [/quote]   Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen... [/quote] En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :) [/quote] Voi kumpa olisinkin! Anna vähän jotain infoa, ootko mies/nainen, millä kirjaimella nimesi alkaa? T: Heidi, joka kaipaa jännitystä elämäänsä   [/quote] Et se voi olla sinä. Risukasaani ei paistaisi näin onnekkasti aurinko. Hän ei tosiaankaan aavista tunteitani tai jos aavistaakin niin en voi häntä siltikään saada. Siksi se vituttaakin.

[/quote]

Voi kurjuus! Toivon vilpittömästi että tilanteesi paranee ja päivä alkaa taas paistamaan :)

T: Heidi
[/quote]
Kiitos :) ja kaikkea hyvää sinulle :)
[/quote]

Täällä myös toinen heidi! Uteliaisuudesta pakko kysyä: Miksi et voi saada tätä kyseistä Heidiä?

Vierailija
165/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]

Että olen ihastunut Heidiin.

[/quote]

Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen...

Vierailija
166/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa pukkaa... Välillä kylmiä väreitä ja välillä kuuma. Nenä puoliksi tukossa, kurkussa inhottava karhea tunne. Kaikin puolin väsynyt ja vi**uuntunut olo.

Olen lihonut aivan älyttömästi ja pohdin kuumeisesti laihdutuskuuria. Siis POHDIN. En saa aikaiseksi ja se vi*uttaa äärettömästi. Laihduttaminen itsessään ei vi*uta sillä siinä nyt vaan täytyy karsia joitakin asioita ruokavaliosta pois ja lisätä esim. kävelyä. Simppeliä... Mutta! Hankala toteuttaa. Puran mm. juuri tätä vi*utuksen tunnetta syömiseen. Jos surettaa, syön. Jos olen onnistunut opiskeluissa, syön. Huoh... Kauhea oravanpyörä enkä tiedä miten tän rikkois. Syön siis ihan liikaa sipsejä ja roskaruokaa. Siinä on se ongelma ja tiedän sen itsekin! Miksen sitten kykene tekemään sille mitään. Oksennan jo pelkästä peilikuvastani. Tai kun katson housujen kokolappua.

Yksi mikä vituttaa kans on tämä: minulla on ollut tunteita erääseen ihmiseen jo monta vuotta. Olemme molemmat suht onnellisessa parisuhteessa tahoillamme. Onnistun aina unohtamaan tämän henkilön kunnes saan yhtäkkiä häneltä viestin. Yleensä nää viestit ajoittuu juhlapäiviin esim. vappuun jolloin tää henkilö todennäköisesti kännissä miettii mua ja päättää avautua. Viestit on kaikkea tyyliin "olet kaunis, ikävöin sua, harmi kun meidän välit katkesi". Mitähän tällekin tilanteelle tekis... Tähän saakka touhu on pysynyt tosiaan satunnaisen viestittelyn tasolla. Miehelleni olen avoimesti kertonut kuka laittaa viestiä, mutta viestien sävystä en ole kertonut. Tiedän että tälle jutulle pitäis laittaa piste, mutta se vaan tuntuu niin hyvältä kun joku kehuu mua. Ja kun se on vielä joku joka on mun mielessä äärettömän kaukainen ja komea... Just sellanen jota mun kaltanen läskiperse ei koskaan vois saada. Silti olen onnellinen mieheni kanssa. Mieheni on maailman ihanin ja kiltein. Huomioi minua päivittäin ja kannustaa kaikessa. Rakasti kroppaani silloin kun olin kauniin laiha ja rakastaa edelleen kun olen punkero. Miksi mä sitten vastaan viesteihin?!

Kohta mulla on työharjottelu edessä ja sekin ahdistaa ihan mielettömästi. Osaanko? Saanko ok:n harjoittelunohjaajan? Mitä jos mokailen? Ääärgh. Itepä ap kysyit mikä vi*uttaa. Oli pakko avautua!

Vierailija
167/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Pari päivää menikin riitelemättä ja illalla taas tuli riita, koska olin liian(!) kauan kauppareissulla. Olin puoli tuntia.

Vierailija
168/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, että mua alapeukutetaan, vaikka vastasin aloitukseen asiallisesti ja aiheeseen kuuluvasti.

Vierailija
169/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen ihastunut varattuun naiseen.

Vierailija
170/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun jotku ihmiset on aivan idiootteja eikä ajattele miltä toisista tuntuu!

Vierailija
171/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]

Että olen ihastunut Heidiin.

[/quote]

Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen...
[/quote]

En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :)

Vierailija
172/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"] Että olen ihastunut Heidiin. [/quote]   Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen... [/quote] En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :)

[/quote]

Voi kumpa olisinkin! Anna vähän jotain infoa, ootko mies/nainen, millä kirjaimella nimesi alkaa?

T: Heidi, joka kaipaa jännitystä elämäänsä

Vierailija
173/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun 5 vuotias ei nukahda. Vituttaa yksinäisyys. Koira joka pissaa lattialle. Työttömyys ja opinnot jotka eivät kiinnosta.

Vierailija
174/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa:

-Flunssa, kun just otin salikortin
-Mies jota tapailen ei ota yhteyttä kuin vaan seksin takia. No onkai sekin jotain :(
-Yksinäisyys ja köyhyys.

Vierailija
175/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät ymmärrä lukemaansa ja tulevat sitten tänne huutamaan vääriä käsityksiään totuuksina.

Vierailija
176/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Humalassa popittaa paskoja biisejä ja pakotti mut riidan uhalla olohuoneeseen seuraksi.

Vierailija
177/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"] Että olen ihastunut Heidiin. [/quote]   Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen... [/quote] En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :)

[/quote]

Voi kumpa olisinkin! Anna vähän jotain infoa, ootko mies/nainen, millä kirjaimella nimesi alkaa?

T: Heidi, joka kaipaa jännitystä elämäänsä

[/quote]

Et se voi olla sinä. Risukasaani ei paistaisi näin onnekkasti aurinko. Hän ei tosiaankaan aavista tunteitani tai jos aavistaakin niin en voi häntä siltikään saada. Siksi se vituttaakin.

Vierailija
178/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten oo vieläkään nukkumassa, vaikkapitäis

Vierailija
179/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mikään nyt.

Vierailija
180/257 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

(Tämä on pieni vitutuksen aihe. Vain kuusi kirjainta.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan