Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:04"]Miksei vanhemmat tajunneet antaa mulle nimeksi Heidiä? Sillä saisi niin paljon ihailijoita :D Tämä ketju todistaa sen :D
[/quote] Minä en halua olla enää Heidi. Vaihdetaanko nimet keskenään?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:04"]Miksei vanhemmat tajunneet antaa mulle nimeksi Heidiä? Sillä saisi niin paljon ihailijoita :D Tämä ketju todistaa sen :D
[/quote] Minä en halua olla enää Heidi. Vaihdetaanko nimet keskenään?
[/quote]Miksi et? Heidihän on kaunis nimi!
Vituttaa olla Heidi, johon kukaan ei ole ihastunut.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:57"]Vituttaa olla Heidi, johon kukaan ei ole ihastunut.
[/quote]
Et sä voi tietää. Oon lähes varma että munkaan heidi ei tajua että oon ihastunut siihen :)
Kävin työhaastattelussa. Hyvä palkka, suhteellisen helppo työ, mutta tässä nyt kun googlettelen, löytyy aika lailla huonoja kokemuksia. Samaa kuulin tutuilta, että ei kannata mennä. Enpä tiedä uskallanko ottaa tuota paikkaa.
Aamulla iloisena heräsin ja läksin laittamaan autoa roikkaan. Ja jesh, ovet jäätyny kiinni!! Aargh miten raivostuttavaa, vaikka noinki pieni asia. Ja kaiken päälle myöhästyin töistä.. >_
Oon ollu sinkku jo vuosia, en löydä rakkautta. Miten löytäisinkään kun en uskaltaisi lähtee edes treffeille. Kesällä kävin treffeillä kun mies jalkapallovaatteissa alko juttelee mulle kadulla ja kysy ulos. Rohkaisin itseni ja suostuin.
Käytiin kävelyllä ja kahvilla. Minä olin suurimmaksi osaksi äänessä ja yritin keksiä puhuttavaa. Ei kyllä lennelly kipinöitä suuntaan eikä toiseen :D No olin ylpeä itsestäni, että uskalsin edes yrittää.
Rakkaus, kuinka sitä kaipaankaan.
Kappalejaot ei toimi näköjään mobiilissa.
edellinen
Puhelinkälättäjät julkisissa kulkuvälineissä. Mamuja tai nuoria naisia.
Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun kaveri sanoi, että ''mun lapsesta saa tulla lihava, jos niikseen tulee''... Mikähän hiton aivopieru sekin oikein oli? : S
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:22"]Täällä taas Heidi joka ei ole vuosia ollut salaa ihastunut, mutta viimeaikoina hieman salakiinnostunut, mutta vielä täysin sekaisin tunteistaan ja tarvii aikaa.
[/quote]Hmm.. no nyt oon kyllä mäkin hieman salakiinnostunut, että kuka Heidi kirjoitti näin..
[/quote] Miks? Elä arvuuttele mitään. Keep cool. T, Heidi
Ahdistaa suunnattomasti aikuinen lapsi, joka halveksii mun amis koulutusta ja kuitenkin elelee mun siivellä. On itsekäs ja laiska. Vituttaa.
On paha olla, tuntuu, ettei kukaan arvosta mitään tekemääni. Siivota saa jatkuvasti muiden jälkiä kun ovat täysin sikoja ja aivan naurettavaa sotkemista. Ei sanota edes hei, tullaan vain nopeasti kotona käymään, tehdään tiskiä ja sotkua ja lähtevät pois. Tuntuu, että jos katoaisin johonkin, niin muut huomaisivat sen vasta siitä, kun kämpässä alkaa tiskit kasaantua ja ruoka loppuu.
Kaikenlisäksi pitäisi varmaan varata aika gynelle ja se ahdistaa.
Koulu ja arki alkaa huomenna, läksyt laahaa perässä ja koeviikko on ihan kohta, vanhojen tansseissa on vielä paljon järjestettävää... Ja minä istun tällä aivottomalla palstalla kirjoittelemassa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]
Että olen ihastunut Heidiin.
[/quote]
Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen...
[/quote]
Marianna..
Kuule sinä mies joka haaveilet Heidistä. Mistä sinä tiedät ettet voi saada Heidiä? Oletko sinä varattu? Onko Heidi varattu? Onko Heidi suhteessaan onnellinen? Onko tilanne esim työpaikka sellainen ettei uskalla tutustua? Elämä on ihmeellinen eikä sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu ja jos olet noin kiinnostunut Heiditä, niin voi olla että hänkin ehkä pitää susta.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]
Että olen ihastunut Heidiin.
[/quote]
Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen...
[/quote]
En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :)
[/quote]
Tiedätkö mitä, täällä yksi Heidi joka on jo vuosia ollut salaa ihastunut erääseen. Kumpikaan ei ole elämäntilanteista johtuen voinut sanoa mitään, mutta et arvaakaan kuinka toivoisin että olisit juuri sinä. Anna nyt joku vihje...
[/quote] Täällä taas Heidi joka ei ole vuosia ollut salaa ihastunut, mutta viimeaikoina hieman salakiinnostunut, mutta vielä täysin sekaisin tunteistaan ja tarvii aikaa.
Kylmä