Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
Flunssa. En ole nukkunut kolmeen päivään kuin ehkä neljä-viisi tuntia yhteensä. Viime yönä ei tullut nukuttua ollenkaan, vaikka olin sohvalla puoli-istuvassa asennossa. Yskitti repivästi koko ajan sekin asento. Nyt olen menossa lääkäriin puoli kahdeksitoista, mutta saanko apua tähän, sitä en vielä tiedä. Yskänkohtauksen jälkeen tuntuu, etten yksinkertaisesti jaksa olla olemassa...
Särkevä olkapää ja yskä. Se etten saa kunnolla nukuttua yöllä (kaksi em asiaa pahentavat ongelmaa), ja se että en tahtoisi joka yö ottaa lääkettä etten vain kieriskele, hormonia ja näe painajaisia. Se, että huono unenlaatu tekee minusta kärttyisen ämmän joka ei jaksa mitään.
Heräsin puoli kuusi, vaikka kello oli soimassa yhdeksältä. Jipii
Hormonia = horrosta. Tosin, muutun mä hormonihirviöksikin kerran kuussa. Sekin vituttaa. Kuten myös väärinkirjoitus. Ja kahvikin maistuu pahalle mutta ilman ei pärjää ja maitokin on hapanta NII!
Mikä vituttaa?
Mies joka on jo exmies. Mutta välitän hänestä ja tekee pahaa, kun tiedän että hän häntii ja etsii uutta. Loukkaa yhteiset vuodet ja lapset - eivätkö ne merkitse mitään? Miksi hän ei voi yrittää, miksi hän loukkaa yhä uudestaan? Miksi rakkaus loppui?
Miksi en osaa päästää irti?
Virtsatietulehdus alkoi pari tuntia sitten. Ja aamuun (=lääkäriin pääsyyn) on aikaa...
Ei uni tuu ja kolmen tunnin päästä soi herätyskello :(
Vanhojentanssikurssi ahdistaa järkyttävän paljon
Mies, johon olin (tai olen vähän edelleenkin) ihastunut ei halua mitään minusta ja tuskin nään häntä enää. Vituttaa myös että unirytmini on mennyt sekaisin.
Se, ettei saatana ole varaa maksaa vuokraa erään ikävän yllätyksen tähden.
Mieheni! Ampuisin kuuta kiertämään jos voisin...
Oksennustauti. Ei voi tietää koska lentää laatta seuraavaksi...
No se, ettei taaskaan vaan voi mennä sinne nukkumaan vaan pitää roikkua vauvapalstalla.
Vauva. Se vituttaa tosin lähes koko ajan. Nyt se vittupää ei millään nukahda vaikka väsyttää ja huutaa tai kitisee jatkuvasti. Vihaan vauva-aikaa niin paljon!!!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:46"]Mies, johon olin (tai olen vähän edelleenkin) ihastunut ei halua mitään minusta ja tuskin nään häntä enää. Vituttaa myös että unirytmini on mennyt sekaisin.
[/quote]
Oletko varma?