Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli pahasta loukkauksesta?

Vierailija
31.05.2025 |

Minua loukattiin ihmissuhteissa ja olen vihainen vielä monen kuukauden jälkeenkin. Miten pääsee yli kun on pakko olla tekemisissä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on tilannesidonnaista. Oletko päässyt kiinni siihen miksi loukkaannuit? Eli mikä asia sinussa kaipaa huomiota ja rakkautta? Entä kuinka paljon sinun tulee olla tämän henkilön kanssa tekemisissä ja minkä tyyppisesti? Näette silloin tällöin ohimennen vai pitää ihan oleilla samoissa paikoissa pitempään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Olet aikuinen, joka päättää itse. 

Vierailija
4/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne oli, kun loukattiin ihmissuhteissa? 

Vierailija
5/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on tilannesidonnaista. Oletko päässyt kiinni siihen miksi loukkaannuit? Eli mikä asia sinussa kaipaa huomiota ja rakkautta? Entä kuinka paljon sinun tulee olla tämän henkilön kanssa tekemisissä ja minkä tyyppisesti? Näette silloin tällöin ohimennen vai pitää ihan oleilla samoissa paikoissa pitempään?

Pitää olla samoissa paikoissa muutama tunti joka viikko.

Vierailija
6/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi päästä yli? Minä päätin, etten pääse yli. Ei ole mitään syytä päästä.

Vierailija
7/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kovin paljon viitsi nettiin avata mutta tiivistettynä: minulta vietiin rakas ja viejä tiesi tilanteen. Hänellä oli rakas jo valmiiksi.

Vierailija
8/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi päästä yli? Minä päätin, etten pääse yli. Ei ole mitään syytä päästä.

Eihän se nyt ole kivaa eikä terveellistä olla koko ajan vihainen.

Vierailija
9/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli oma vastuusi tilanteen eskaloitumisesta?

Vierailija
10/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen silloin sitä että jokaisesta ei tarvi tykätä, mutta toimeen pitää tulla. 

Vierailija
11/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kovin paljon viitsi nettiin avata mutta tiivistettynä: minulta vietiin rakas ja viejä tiesi tilanteen. Hänellä oli rakas jo valmiiksi.

Miten toinen ihminen voi viedä toiselta rakkaan? 

12/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Välit voi pitää pinnallisen muodollisena, ja kylmettää itsensä sisältä täysin sitä ihmistä kohtaan. 

Miksi on pakko olla tekemisissä?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt ole kivaa eikä terveellistä olla koko ajan vihainen.

Minä olen ajoittain vuosien jälkeenkin aivan saatanan vihainen, eikä tilannetta olisi auttanut mikään teennäinen ylipääseminen tai lässytys. En vttu pääse niin en pääse. Joskus olen miettimättä asiaa jopa tunnin. 

Vierailija
14/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli rakas ni ei se ois lähtenyt, joten vaik nyt kirpasee niin se oli vaan hyvä juttu loppujen lopuks

Vierailija
15/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin loukattiin. Monta vuotta sitten jo, mutta ei unohdu. En viitsi tähän laittaa miten, ettei tunnisteta, mutta liittyi asiaan, joka oli mulle rakas.

Vierailija
16/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Välit voi pitää pinnallisen muodollisena, ja kylmettää itsensä sisältä täysin sitä ihmistä kohtaan. 

Miksi on pakko olla tekemisissä?

En halua lopettaa hyvää harrastusta

Vierailija
17/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta on vaikea päästä yli, mikä loukkaa sun identiteettiä.

Vierailija
18/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toinen ihminen voi viedä toiselta rakkaan? 

Hyvä kysymys, ei kai ketään väkisin voi viedä? Taisi tällä sinun rakkaallasi olla itselläänkin osuutta asiaan, eli oliko kuitenkaan kovin kummoinen rakas?

Vierailija
19/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaamalla pienemmän egon?

Vierailija
20/38 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin loukattiin. Monta vuotta sitten jo, mutta ei unohdu. En viitsi tähän laittaa miten, ettei tunnisteta, mutta liittyi asiaan, joka oli mulle rakas.

Sama, minulla myös, eikö olekin että ap tilanne, sinun tilanne ja minun tilanne kytkeytyy pääkaupunkiseutuun? Täällä on 60-70 luvulla syntynyt trolli jolla on näppinsä pelissä