Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
Mua vituttaa just nyt toi koira, joka vinkuu herkkupalaa jääkaapin edessä. Se sai jo pienen palan juustoa ja nyt huutaa lisää. Hiljaa!!!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:38"]
Miehet. 99 % moraalitonta paskasakkia.
[/quote]
Ei ole. Tasavertaisia olemme sukupuolesta riippumatta. Kumpaankin mahtuu enemmän ja vähämmän moraalittomia. Ihmisiä tulee tarkastella ensisijaisesti yksilöinä, eikä sukupuoleen sidottuina.
[/quote]
Moraalittomat ovat yliedustettuina miessukupuolessa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]Että olen ihastunut Heidiin. [/quote]Sori mutta Heidi on mulle varattu.. ;) [/quote] no sekin vielä. Pitikö tulla kerskumaan? :) [/quote]Piti. Mutta täsmennetään sen verran, että Heidi on siis mulle varattu sitten kun joskus vapautuu. :)
Eipäs vaan mulle ja hän tulee olemaan niin onnellinen :)
[/quote]
Muuramen pedarin harjoittama vastenmielinen uhriutuminen ja ruikuttaminen "mielihyvärikoksista", sekä "miesten sortamisesta". Ei muuten jaksaisi välittää, mutta hän sattuu olemaan opiskelukaverini :(
Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä kaipailemiinne Heideihin, tiedä vaikka hänkin ajattelisi teitä!
t: se sama Heidi, joka edelleen kaipaa jännitystä elämäänsä (ja on sinkku!)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:42"]
[/quote]
Ei ole. Tasavertaisia olemme sukupuolesta riippumatta. Kumpaankin mahtuu enemmän ja vähämmän moraalittomia. Ihmisiä tulee tarkastella ensisijaisesti yksilöinä, eikä sukupuoleen sidottuina.
[/quote]
Moraalittomat ovat yliedustettuina miessukupuolessa.
[/quote]
Toisin väitän. Suurin osa miehistä rehtejä ja tuntevia. t. nainen
Vituttaa kun selkä on niin paska. Kaikki lääkärit, fysioterapeutit ja kiropraktikot yms on sanonut siitä vain että "onpa mielenkiintoinen tapaus! Oot näin nuorikin!" Ja kukaan ei keksi keinoa, aina kipeytyy vain uudelleen.
Oma typeryys erään ihmisen seurassa. Miten mä osaankin käyttäytyä niin urposti aina kun hän on lähellä, arrgh! Ptää mua varmaan ihan idioottina. Joo, olen ihastunut. :/ Sekin vielä...
Vitun pilaantuneet kakarat, jotka häpeilemättä juoksevat eteen ja kerjäävät rahaa >:0
(Suomalaiset, terveen näköiset, tuntemattomat, hyvissä oloissa elävät lapset?
Mulla on leuassa kipeä ihonalainen finni.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:40"]
Bussini kiertää Lauttasaaren kautta. Kuten melkein aina :/
[/quote]
Otaniemen T-bussi? Tämä näin tarkemmin ajatellen vituttaa minuakin.
[/quote]
Ja vituttaa varmaan sekin, että käytän T-busseja päästäkseni Lauttasaareen ja ruuhkautan ne monien muiden saarelaisten tapaan, sori vaan! Metron tultua saatte bussinne :)
Siideri loppui, pakko odottaa huomis iltaan tätä *lapset nukkuu miehen kanssa pelataan korttia* hetkeä.
Juu ja loma loppuu ke.
Se että eroan suuresta rakkaudestani torstaina jo toisen kerran!! Ensimmäisen kerran erosimme - tarpeettomasti ja aiheettomasti jo 20v sitten!
Nyt sitten ei enää tavata tässä elämässä koskaan.
Panettaa :D vaimo ei anna, ottaa itse vaan
Vitutuksen aiheeni on pieni, mutta sanon sen siltikin. Vituttaa kun oon syöny kohta paketillisen Tuc suolakeksejä, kun ovat niin perkeleen hyviä etten voi lopettaa.
[/quote]