Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
Aloitin sokerilakon ja viekkarit on kamalat.
Rahat on loppu, oon ite ne käyttänyt.
Lapsen uhmaikä vie viimeisetkin järjen rippeet.
On niin kylmää ja pimeää ulkona!
On loma, olen sotkenut unirytmini ja sit aina väsyttää kun luen kirjoja yömyöhään ja aamulla herään taaperoa leikittämään.
Se että olen koukussa tähän aivottomaan palstaan!
Helvetin vitun alapeukuttajat saatana!!!
On ikävä miestä. Ärsyttää, kun exänsä majailee vielä sen nurkissa...:( :( :( :( Tilanne on ihan paska. Hajoan.
Vitun vaimo ku se on nii saamaton aina. Huorissa pittää käyä tai muuten lähttee järki heti... Ei tajua ees pillua anttaa.
Lapsettomuus..rahattomuus..yksinäisyys..syöpä..lihominen..unettomuus..
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:35"] [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"] Että olen ihastunut Heidiin. [/quote] Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen... [/quote] En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :) [/quote] Voi kumpa olisinkin! Anna vähän jotain infoa, ootko mies/nainen, millä kirjaimella nimesi alkaa? T: Heidi, joka kaipaa jännitystä elämäänsä [/quote] Et se voi olla sinä. Risukasaani ei paistaisi näin onnekkasti aurinko. Hän ei tosiaankaan aavista tunteitani tai jos aavistaakin niin en voi häntä siltikään saada. Siksi se vituttaakin. [/quote] Et voi vielä tietää. T. Heidi
[/quote]
Missähän päin nämä 2 varattua Heidiä majailevat? Joku vinkki olisi kiva... Niin, ja ovatko naimisissa vai seurustelevat? Kun eräs teistä sanoi, että varattu mulle kun vapautuu..eli miten niin kun? ;)
Erosta syntyvät ongelmat vituttavat. Toivottavasti mies löytää äkkiä uuden, saa seksiä ja vähentää mulle vittuilua.
Eniten vituttaa kaikki. Elämä on pelkkää perhearjen pyörittämistä. Päivästä toiseen tätä yhtä ja samaa.
Muslimien hyysäys maassamme. Vituttaa olla siinä maksumiehenä.
Eniten vituttaa työ, työkaverit. Parhaansa vaikka yrittää niin mikään ei riitä nykypäivän työelämässä:(
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]
Että olen ihastunut Heidiin.
[/quote]
Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen...
[/quote]
En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :)
[/quote]
Tiedätkö mitä, täällä yksi Heidi joka on jo vuosia ollut salaa ihastunut erääseen. Kumpikaan ei ole elämäntilanteista johtuen voinut sanoa mitään, mutta et arvaakaan kuinka toivoisin että olisit juuri sinä. Anna nyt joku vihje...
Pitäis löytää kiltti ja mukava nainen jota vois rakastaa mut on etitty ja etitty eikä tahdo löytyä :(
Tällä hetkellä suurin murhe on krapula ja lauantaina kännissä töppäilyt. Saavuttuani kotiin huomasin laskeneeni alleni jossain vaiheessa iltaa. En kykene muistamaan tapahtuiko tämä baarissa vai kotimatkalla. Taisin myös puhua kaikille aivan sekavia juttuja ja kuvittelin olevani hauskaakin seuraa. Voi perse, että pitää olla typerä. Ei ole alkoholi mun juttu ja aivokemiat aivan sekaisin.
Se vituttaa, että menetin Maijan elämästäni. Lähtökohdat olivat vaikeat, mutta menin idioottina kuitenkin rakastumaan. Vastakaikuna olikin pelkkä ihastus, vaikka monen asian vuoksi oletin hänellä olevan syvempiäkin tunteita. Koska tunnetaso ei kohdannut, oli lopulta pakko päästää irti. Rakastun todella harvoin, olen ihan vitun murusina. Mutta näillä mennään.
Tunne siitä että vuodet viuhahtaa ohi ilman että saisin elää omaa elämääni, itselleni.
Tuo Lotan: TADAA tuloksia.. kun ite ei saa mitään aikaseks.. :(