Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
Itsellä olisi kaikki hyvin, mutta läheisillä ei todellakaan, ei millään jaksaisi olla kaikkien tukena, olen miettinyt pitäisikö mennä johonkin terapiaan kun toimii "terapeuttina" 5-6 eri ihmiselle ja on vaan pakko jaksaa, eikä voi toisten asioita kenenkään kanssa jakaa.
Että tämä on ainut aloitus mihin täällä jaksaa osallistua. Siis Netflixin pariin.
yksinäisyys, ahmiminen, huono itsetunto, mielenterveys ongelmat, jotka suurelti johtuu,kun ex pahoinpiteli,muutenkin joutunut kokemaan, vaikka mitä.Myös liika kiltteys ja ihmispelko, riittämättömyyden tunne, syömishäiriö, työttömyys, ei kavereita, aina yksin, itsetuhoisuus...oho tulipahan purettua oloa.
Kasvain. Tammkuussa alkaa hoidot.
Vituttaa ettei tuolta töllöttimestä tule nykyään mitään katsottavaa. Kanavia kyllä on mut turha niistäki maksaa ku tulee vaan uusinnan uusintaa. Kohta alkaa varmaan forrest gumb tai cliffhanger. Uuu ihanaa ku en olekaan nähnyt niitä vielä koskaan!!
Vituttaa täyttää tänä vuonna jo 37!
Exä Baarissa kivan ihmisen kanssa ja itte istun kotona näpyttämässä paskaa. Olen iloinen exän puolesta, mut olis kiva olla viettämässä aikaa jossakin muualla. Vaikka testaamassa markkina-arvoaan. Ja panettaa kaiken lisäks.
Yksinäisyys ja ahmiminen täälläkin, loputon ruokahalu, joka ei johdu nälästä..
Eräs projekti, jossa olen mukana kokeella. Vituttaa, kun en tiedä asiasta paljoakaan, enkä mitä multa odotetaan.
Kivut, ainaiset kivut. Olkapäät kipeät, käsi kipeä, jalka kipeä, selkä kipeä, au au au au.. Jatkunut kuukausia..
Kun tuo vauva ei suostu nukahtamaan, makoilee ja virnistelee vaan.
Vituttaa kun se mies, jonka haluaisin, ei halua minua. Ja toisaalta mies, jota en halua, haluaa ihan kybällä. Vittu.
Himoitsemami luomiväripaletti oli myyty loppuun... D:
Rahatilanne, opiskelutilanne, huono työpaikka, tässä maassa asuminen, huono sosiaaliturva.
Lasteni isä.. Ei ole kahteen viikkoon muuta tehny ku soittanu lapsille kaksi puhelua. Toisen jouduin katkaisemaan kun taas haukkua minua 5v pojallemme. Helkkarin idiootti. Eikä puhettakaan että noudattaisi tapaamissopimusta. Alkaa pikku hiljaa huokuttelemaan toi yksinhuoltajuus. Siis olemme eronneet 2vuotta sitten. Yhteishuoltajuus on tällä hetkellä. Sopimuksissa lukee lapset isällään 6pvä/kk. Harvoin toteutuu.
miehen mykkäkoulu, en vaan jaksa enää.
Osan palstalaisen aivottomuus