Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:33"]
Kertokaa pieniä vitutuksen aiheitanne ! :D
[/quote]
Tulin juuri helvetillisestä työvuorosta sairaalasta, kun törmästin kaupassa naapurinmieheen, joka työskentelee insinöörinä firmassa, jossa on kehuskellut mm. olevan joka päivä kylmää olutta taukotilan jääkaapissa. Mies kuittaili, että mitäs mun hommiin kuuluu ja alkoi nauraa, kun kerroin olevani tosi väsynyt. Hän pitää kaikkia naisvaltaisia aloja pilkkanaan ihan avoimesti, thai-vaimonsa ollessa synnyttämässä oli vain vittuillut hoitajille.
Minuakin vituttaa miehen mykkäkoulu. Ja jos kerron jollekin siitä mistä riitamme alkoi, niin kukaan ei ymmärrä minun näkökantaani, eikä osaa ottaa huomioon, että mies käyttäytyy aina noin riidan aikana. Ja se että jos kerran ylireagoin, ei meinaa sitä, että aina ylireagoin. Ylireagoimiseni saattaa johtua juurikin siitä, että olen koittanut niellä miehen outoa käytöstä jonkun aikaa, ja eilen kun sanoin suoraan miltä minusta tuntuu (huom. sanoin, en huutanut, syyttänyt tms.), niin hän flippasi. Eikä suostu puhumaan aiheesta vieläkään, vaikka loppujenlopuksi hän käyttäytyi huomattavasti huonommin kuin minä.
Se, että olen hukannut lääkelaskukirjan ja ei auta kuin tilata uusi.
Töihin paluu huomenna. Siellä on niin vittumainen pomo, että järki menee. Ja yt:t varmaan alkaa taas pian. Onneks oli viime viikolla edes pari rästivapaata, että sai pienen loman työhelvetistä. Ei muuta kuin huomenna Konttoriin.
Alkais vituttaa liikaa jos alkasin niitä vitutuksen aiheita tänne listaamaan.
Mies. Se istuu koneella ja vähän väliä se näpyttää viestiä jonkun kanssa kännykällä. Eli siis vituttaa kun mies näpyttelee jollekin viestejä koko ajan, enkä tiedä kuka se on, ja vituttaa kun jostain syystä epäilen sen viestittelijän olevan nainen. Ehkä pitäis höllätä nutturaa ja valkaista sukat.
Pomo. Oon miettinyt onko se oikeasti jotenkin mieleltään sairas tai vajavainen...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:00"]Mies. Se istuu koneella ja vähän väliä se näpyttää viestiä jonkun kanssa kännykällä. Eli siis vituttaa kun mies näpyttelee jollekin viestejä koko ajan, enkä tiedä kuka se on, ja vituttaa kun jostain syystä epäilen sen viestittelijän olevan nainen. Ehkä pitäis höllätä nutturaa ja valkaista sukat.
[/quote]Se notkuu kuitenkin vaan av:lla.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:39"]Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä kaipailemiinne Heideihin, tiedä vaikka hänkin ajattelisi teitä!
t: se sama Heidi, joka edelleen kaipaa jännitystä elämäänsä (ja on sinkku!)
[/quote]
No mistä sut löytää? Mikä kaupunki? ;)
Se, että olen flunssassa. Ja että unirytmini on vituillaan.
Työttömyys ja sekundäärinen lapsettomuus joka on jatkunut jo kahdeksan vuotta... ja nyt työttömänä hoidot ei ole mahdollisia kun ei ole varaa :(
• Pitäisi lukea yo-kirjoituksiin, mutta en saa aikaiseksi.
• Omat halut ja puolisoni halut eivät kohtaa kuin max. kerran viikossa. Ärsyttää elää puutteessa vaikka on rakastava suhde.
• Koen, että joudun taistella ihmisten huomiosta.
• On nälkä.
• Tulevaisuus on ihan auki (opiskelu, työ, asunto) enkä tiedä mitä tekisin.
• Arki alkaa kohta.
Se, että ahdistushäiriö ei ota talttuakseen. On terapia ja lääkkeet, ja tässä suossa taas. Milloin tästä nousee?
Otaniemen bussi jonka joku tässä keskustelussa jo mainitsikin
Ei mikään, mutta ihmisten ruma kielenkäyttö kyrsii.
No eilen naapurin komistus pyysi minua saunomaan ja en mennyt. Muutti tänään ulkomaille.
Nainen48. Tää kolli oli 30v.
Miehet. 99 % moraalitonta paskasakkia.
Se, että koko ajan tulee jokin este oman asunnon ostoon.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]Että olen ihastunut Heidiin.
[/quote]Sori mutta Heidi on mulle varattu.. ;)
[/quote]
no sekin vielä. Pitikö tulla kerskumaan? :)
[/quote]Piti. Mutta täsmennetään sen verran, että Heidi on siis mulle varattu sitten kun joskus vapautuu. :)