av on opettanut mulle, että pitkät naiset on saatanasta :(
Ennen pidin itseäni ihan normaalina ihmisenä. Mutta nyt 35 vuotiaana vasta oon tajunnut, että pituuteni on jotakin ihan kamalaa.
Kommentit (25)
Joo täällä saa tosiaan nauraa kaikille hirvi-transu-mies-kirahvi huuteluille. Itse olen 178cm enkä kokenut olevani erityisen pitkä mutta sitten AV opettikin minulle että yli 175cm pitkät naiset ovat helvetin ällöttäviä ja miesmäisiä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:43"]Joo täällä saa tosiaan nauraa kaikille hirvi-transu-mies-kirahvi huuteluille. Itse olen 178cm enkä kokenut olevani erityisen pitkä mutta sitten AV opettikin minulle että yli 175cm pitkät naiset ovat helvetin ällöttäviä ja miesmäisiä.
[/quote]
Ihan yhtälailla täällä on myös haukuttu lyhyitä naisia kääpiöiksi ja persjalkaisiksi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:43"]Joo täällä saa tosiaan nauraa kaikille hirvi-transu-mies-kirahvi huuteluille. Itse olen 178cm enkä kokenut olevani erityisen pitkä mutta sitten AV opettikin minulle että yli 175cm pitkät naiset ovat helvetin ällöttäviä ja miesmäisiä.
[/quote]
Ihan yhtälailla täällä on myös haukuttu lyhyitä naisia kääpiöiksi ja persjalkaisiksi.
[/quote]
Miksi pituutta, kengänkokoa tai mitään muutakaan JOHON EI VOI ITSE VAIKUTTAA pitää ylipäätään haukkua? Itse en pidä noita asioita minkäänlaisina hyvännäköisyyden mittareina.
Siis miitä?! Juuri eilenhän täällä keskusteltiin siitä, että pahimmat rikolliset ja narkit ovat lyhyitä. Lisäksi vähintään joka toinen päivä on ollut viime aikoina aloituksia "kääpiöistä". Pysykää kääpiöt kaukana pitkistä miehistä jne. Sen sijaan silmiini ei ole osunut varmaan yhtäkään aloitusta pitkistä hirviöistä. Ehkä noiden lyhyitä vainoavien juttujen seurauksena on joku saattanut provosoituneena laittaa vastavedon.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:47"] Minä olen siis toivoton tapaus, 172cm 85kg ja jalkakin 41. En taida olla edes nainen :( Tästä syystä siis sinkku [/quote] Pituudelle/jalalle harvempi meistä voi yhtikäs mitään. Painon ja rasvan/lihasmassan suhteen kaikki on onneksi vielä omissa käsissä. :) M40 [/quote] tottahan tuo, mutta sitä täällä on väitetty. :D Samoin kuin pitkällä naisella on aina isot jalat ja lapiot käsien tilalla. :D
[/quote]
Legendaahan tuo kaikki on. Miestenkin yleisin jalan koko taitaa olla vaivaiset 43.
M40