Taidan olla loppuelämäni yksin ikisinkku
Niin se vaan on.. yksinäinen kohta 37 v mies.. ei ole kavereita ei ole elämää.. Vakituinen työ vain missä käyn ja muuta ei olekkaa kun kotona istumista. Naista tuskin koskaan saa.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Töissäkäyvä ihminen? Nyt alat ramppaamaan risteilyillä, ulkomaanmatkoilla ja laskettelulomilla. Vietät etkot, juhlat ja jatkot, tutustut ihmisiin ja pidät kivaa!
Mutku ei pysty ku pitää sääliä itteään vauvapalstalla kaiket päivät
Kelpaa miten suhun saisi yhteyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissäkäyvä ihminen? Nyt alat ramppaamaan risteilyillä, ulkomaanmatkoilla ja laskettelulomilla. Vietät etkot, juhlat ja jatkot, tutustut ihmisiin ja pidät kivaa!
Naiset on todella todella todella nirsoja käyn töissä urheilen vakityö.. kaikki tasapainos ja ei kellekkää kelpaa.. uskomatonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on todella todella todella nirsoja käyn töissä urheilen vakityö.. kaikki tasapainos ja ei kellekkää kelpaa.. uskomatonta
On se kyllä kumma juu
Kyllä todella olen huomannut. Ja ne ne tavalliset pulleammat miehet ja tavikset seurustelee ja saa naisia ja minä olen ulkopuolinen ja vuosia ollut jo yksin.. kumma juttu että he kelpaa.. koska minä olen komeampi.
Minä olen aina yksin kahvilassa tai lenkillä tai jossain. Naiset ei kato ees päälle.. ja juoksee jos meen juttelee pois tai karkaa.. tai ei halua treffeille eikä koskaan tutustua missään.
No minä kai hyväksyn sen että olen turhake ja ilmaa ja yksin elämäni.
Oma käsi on varma .
Ja netissä moneen junaan.
Etsiä ja löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta baareilu ja juhliminen enää..
Missä sä sitten yrität tavata niitä naisia jos et käy missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäs baarissa käydä? Sielä on pinnallisia kauniita nuoria naisia. Olen jo keski ikäinen kaljamaha kaljuuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kaupungilla kahviloissa katselen naisia ei mitää mennyt jo näin yksinäisenä vuosia.
Ei naisia vaa kiinnosta huomannu ja luovuttanu jo.. olen kai rumaki vielä ja iso kaljamaha ja lihava.. ja ei voi mitää.. yksin ikisinkkuna.
Inisevät luuserimiehet pois palstalta.
Ei voi mitää luuserimies.. köyhä.... kaljuuntunut kaljamaha,.. naisten silmissä 0 ikuisesti.
Tänään näin uimahallissa kolmekymppisen pariskunnan missä nainen oli noin BMI 45 ja mies taas noin BMI 20. Naisella oli sylissään pari kuukautta vanha vauva ja miehen jaloissa pyöri noin 3v lapsi.
Eli kyllä se on aivan mahdollista miehelle saada nainen, kunhan on avoin realistisille vaihtoehdoille ja uskaltaa lähestyä naisia.
Mitään ei ole tehtävissä.. maksulliset tai ikuisuus ilman naista.
Ei ole mun mahdollisuutta.. ei mitään ole vuosiin ollut.. että minä en ymmärrä ymmärrä mitenkää miten toiset löytää naisen.
Nyt pistät itsesi fyysisesti huippukuntoon ensin. Samalla alat väkisin sosialisoimaan, eli vaikkei yhtään huvita, niin yrität avata suusi silloin tällöin vieraille ihmisille. Heität jotain tyhjänpäiväisiä kommentteja tai kysymyksiä, että saat vähän tuntumaa ihmisten kanssa keskustelusta. Sitten kun olet saanut itsevarmuutta salilta ja näistä sosiaalisista kontakteista, niin teet deittiprofiileja eri palveluihin ja yrität päästä treffeille. Kyllä se voi vielä onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa miten suhun saisi yhteyden?
Miten sä Allu onnistut aina ohittamaan nämä viestit missä suhun haluttaisiin tutustua?
Meinaatko vastata vasta huomenna taas?