Taidan olla loppuelämäni yksin ikisinkku
Niin se vaan on.. yksinäinen kohta 37 v mies.. ei ole kavereita ei ole elämää.. Vakituinen työ vain missä käyn ja muuta ei olekkaa kun kotona istumista. Naista tuskin koskaan saa.
Kommentit (134)
Minä myös. Tiedän, että vika on omassa estoisuudessani mutta harmittaa se silti ihan vietävästi. Taas vilkuiltiin toisiamme erään naisen naisen kanssa eikä kumpikaan uskaltanut mennä juttelemaan. Miksi minusta piti tulla tällainen?
Ja miksi musta tuli tälläinen etten kelpaa naisille omana itsenäni.
Naiset ei halua ees jutella. Vaikka olen pitkä ja komea. Olenko vääränlainen näkönen. Tuntuu et olen ilmaa. Mua ei ole edes olemassa.
Monet mun ikäset parisuhteissa ite en ymmärrä miten oon pudonnu. En toisen takia laihduta ja hommaa hius siirtoa. En varmaan. Halun kelvata omana itsenäni.
Jos en kelpaa naisille. Niin vika ei mussa. Naiset on vain nirsoja. Piste.
Näitä tavis pullukoita. Miksei mulla ole naista. Pitkä komea mies.
Mä en ymmärrä miksei tavis pullukat kiinnostu minusta.
Eihän tänne kukaan kirjota mitään. Antaa olla.
Se on rankkaa olla ikisinkku ja kuin ilmaa naisten keskuudessa.
Se on vaa rankkaa elämä.. saatana tätä yksinäisyyttä.
Eikö tätä trollia voi kerta kaikkiaan bannata?
Miksi yksi saa vuodesta toiseen spämmätä näitä samoja ruikutuksiaan uudelleen ja uudelleen ja useita ketjuja yhtaikaa? Samaa laulua lauloi jo vuosia Suomi24:a, nyt keskittynyt tänne.
Tämä ei voi olla muuta kuin trolli. Niin h..llua ei voi ollakaan kuin tämä tyyppi esittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi saa vuodesta toiseen spämmätä näitä samoja ruikutuksiaan uudelleen ja uudelleen ja useita ketjuja yhtaikaa? Samaa laulua lauloi jo vuosia Suomi24:a, nyt keskittynyt tänne.
Tämä ei voi olla muuta kuin trolli. Niin h..llua ei voi ollakaan kuin tämä tyyppi esittää.
No on tämä valitettavasti oikea tyyppi. Yksinkertainen jankkaaja, rasittava kuin prkle.
Vierailija kirjoitti:
Palstan säännöistä:
"massapostitusta tai
Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
Jos huomaat näitä sääntöjä rikottavan, voit ilmoittaa siitä kyseisen viestin kohdalta ”Ilmoita asiaton sisältö” -nappulalla.
Jos sinulla on palautetta ylläpidolle, voit laittaa sitä TÄÄLTÄ."
Siis rikkoo palstan säänöjä jatkuvasti. Pitänee tehdä ilmoitus yläpidolle.
Taidan sitte mennä paremmin maksullisiin.