Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla loppuelämäni yksin ikisinkku

Vierailija
27.10.2021 |

Niin se vaan on.. yksinäinen kohta 37 v mies.. ei ole kavereita ei ole elämää.. Vakituinen työ vain missä käyn ja muuta ei olekkaa kun kotona istumista. Naista tuskin koskaan saa.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko edes iso lemmenvaltikka?

Vierailija
42/134 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisin kyllä tekemistä jos kerta olisi edes jonkinlainen palkka vaikka sitten yksinkin tuhlattavana! Ravaan rutiköyhänäkin liikkumassa, ilmaistapahtumissa, kulttuurijutuissa (ale-lipuilla)jne. Ei ole pahemmin kavereita eikä kumppania mullakaan, mutta harvemmin tylsää. Rahalla keksisin tosiaan lisää paljonkin aktiviteetteja:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi että löydät onnellisen parisuhteen ja rakkauden.

Vierailija
44/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään näin uimahallissa kolmekymppisen pariskunnan missä nainen oli noin BMI 45 ja mies taas noin BMI 20. Naisella oli sylissään pari kuukautta vanha vauva ja miehen jaloissa pyöri noin 3v lapsi.

Eli kyllä se on aivan mahdollista miehelle saada nainen, kunhan on avoin realistisille vaihtoehdoille ja uskaltaa lähestyä naisia.

Miksi laihan miehen tulisi tyytyä läskiin akkaan? Itse olisin mielummin sinkku lopun elämäni jos tuo olisi ainoa vaihtoehto.

Vierailija
45/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa Allu mitä ajat takaa tälla kaikella ruikuttamisella?

Ohitat sanaa sanomatta kun joku todella harva nainen osoittaa palstalla kiinnostusta.

Et vastaa mitään. 

Onko nyt niin että todellisuudessa et edes halua tai uskalla tutustua kehenkään? Miksi sitten ulvot alituiseen täällä?  

Elämä ei odota Allu!  aika kuluu tick-tock. Nuorene et ainakaan.

Vierailija
46/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin 40 ikävuoden jälkeen helpotti, ja tajusi, että kyllähän näinkin pärjää ihan hyvin ja moni asia on paremmin kuin parisuhteessa. Moni parisuhteessa oleva kaipaa vapautta.

Vierailija
47/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa miten suhun saisi yhteyden?

Miten sä Allu onnistut aina ohittamaan nämä viestit missä suhun haluttaisiin tutustua?

Meinaatko vastata vasta huomenna taas?

Ei tämä rutisija ole oikea henkilö, trolli se on. 

Vierailija
48/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pistät itsesi fyysisesti huippukuntoon ensin. Samalla alat väkisin sosialisoimaan, eli vaikkei yhtään huvita, niin yrität avata suusi silloin tällöin vieraille ihmisille. Heität jotain tyhjänpäiväisiä kommentteja tai kysymyksiä, että saat vähän tuntumaa ihmisten kanssa keskustelusta. Sitten kun olet saanut itsevarmuutta salilta ja näistä sosiaalisista kontakteista, niin teet deittiprofiileja eri palveluihin ja yrität päästä treffeille. Kyllä se voi vielä onnistua.

Miksi ihmeessä mun pitäisi laihduttaa?

Vierailija
49/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toivottiin ettei naiset lähestyisi...

Vierailija
50/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa miten suhun saisi yhteyden?

Miten sä Allu onnistut aina ohittamaan nämä viestit missä suhun haluttaisiin tutustua?

Meinaatko vastata vasta huomenna taas?

Miten niin ohitan? En mä mitään ohita.

Vierailija
51/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa Allu mitä ajat takaa tälla kaikella ruikuttamisella?

Ohitat sanaa sanomatta kun joku todella harva nainen osoittaa palstalla kiinnostusta.

Et vastaa mitään. 

Onko nyt niin että todellisuudessa et edes halua tai uskalla tutustua kehenkään? Miksi sitten ulvot alituiseen täällä?  

Elämä ei odota Allu!  aika kuluu tick-tock. Nuorene et ainakaan.

EN tiedä varmaa olen sekasin kun valitan.. en osaa sanoa. Ei kukaan ole täälä kiinnostunut. Haluan totaalisesti tutustua. En tiedä.. Olen vanhentunut ja lihonut.

Vierailija
52/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla kaikki hyväksyn sen etten kelpaa omana itsenäni.. ei voi mitään.

Vierailija
53/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vaa töissä ja elän elämäni yksin.. ei voi mitään.

Vierailija
54/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun mahdollisuutta.. ei mitään ole vuosiin ollut.. että minä en ymmärrä ymmärrä mitenkää miten toiset löytää naisen.

Se oikea pitää löytää nuorena ja mitä enemmän tulee ikää niin sitä vähemmäksi käyvät mahdollisuudet löytää ketään. Vitsa pitää vääntää nuorena. Jos alkaa vaihtelemaan niin tulee ikä vastaan niin ettei saa enää ketään ja jää loppuelämäkseen yksin. 

Vierailija
55/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo kohta 37 ja rupsahtanut ja en näköjään kelpaa enää kellekkään. Olis pitäny pitää huolta itestä ja mut on vaa jätetty. No ei kaikki löydä nuorena. Olen ikuisesti yksin.. naiset ei musta kiinnostu velkaaki kohta 18 tuhatta tätä menoa ja töistä saa niin vähän rahaa.

Vierailija
56/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se yksinäisyys johtuu. Oletko ollut liian ulkonäkökeskeinen ronkeli niin että ei ole kelvannut kukaan joka olisi ollut saatavilla. 

Minulla kesti aikansa kun en ollut missi kroppainen että sain miehen ja jollekkin kelpasin. On se naisillakin vaikeaa löytää puolisoa jos ei ole mikään täydellinen runko ja ulkonäkö. Hain oman tasoistani miestä joka ei ollut täydellinen kuten en minäkään ja me löysimme toisemme. Meidän rakkaus on on yli 30- vuotta kestänyt eikä aiota vaihtaa toisiamme muihin. 

Vierailija
57/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkää ei onnistu elämässä ei mikää... mä luovutan ei naisia koskaa kiinnosta.

Vierailija
58/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se yksinäisyys johtuu. Oletko ollut liian ulkonäkökeskeinen ronkeli niin että ei ole kelvannut kukaan joka olisi ollut saatavilla. 

Minulla kesti aikansa kun en ollut missi kroppainen että sain miehen ja jollekkin kelpasin. On se naisillakin vaikeaa löytää puolisoa jos ei ole mikään täydellinen runko ja ulkonäkö. Hain oman tasoistani miestä joka ei ollut täydellinen kuten en minäkään ja me löysimme toisemme. Meidän rakkaus on on yli 30- vuotta kestänyt eikä aiota vaihtaa toisiamme muihin. 

EN tiedä ei ole kavereita.. ehkä musta ei pidetä.. aina kaikki sanoo mee hoitoon oot sekasi.. kukaan ei jaksa sua.. siks ei ole kavereita.. en tiedä oon kai nirso katon nuoria laihoja naisia tai pyöreitä nättejä naisia

Vierailija
59/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä miksei ketää kiinnostu.. Kui ruma pitäs sitte ottaa.. mä en halua thaimaalaista naista koskaan.

Vierailija
60/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kamala nainen sit pitäs ottaa? Mä en oikein ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan