Taidan olla loppuelämäni yksin ikisinkku
Niin se vaan on.. yksinäinen kohta 37 v mies.. ei ole kavereita ei ole elämää.. Vakituinen työ vain missä käyn ja muuta ei olekkaa kun kotona istumista. Naista tuskin koskaan saa.
Kommentit (134)
lUULIS ET KELPAISIN TÄLLÄ NAAMALLA JA PITUUDELLA JA KÄYN TÖISSÄ USKOMATONTA ET OLEN VUODESTA TOISEEN SINKKUNA
MÄ EN YMMÄRRÄ TEITÄ NAISIA MIKSI EN KELPAA.. OLEN NAAMASTANI KU KATON ITTEENI AIKA KIVAN NÄKÖNEN KOMEE JA PITKÄ.. KUINKA TÄÄ ON MAHDOLLISTA?
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei ole tehtävissä.. maksulliset tai ikuisuus ilman naista.
Jos kerran sulle kelpaa maksullinen seksi, mikset sitten huoli thaikkunaista? Nehän etsii vain sitä yhtä maksajaa. On helpompaa ja kivempaa olla yhden maksajan kanssa kuin tuhansien. Sieltä on tulossa paljon naisia tänne meidän sosiaalitulojen luvattuun maahan. Ota thai nainen, tekee hyvää ruokaa ja osaa kaikki seksitemput kokemuksella.
Viisi pelottavaa kirjainta M G T O W
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei ole tehtävissä.. maksulliset tai ikuisuus ilman naista.
Jos kerran sulle kelpaa maksullinen seksi, mikset sitten huoli thaikkunaista? Nehän etsii vain sitä yhtä maksajaa. On helpompaa ja kivempaa olla yhden maksajan kanssa kuin tuhansien. Sieltä on tulossa paljon naisia tänne meidän sosiaalitulojen luvattuun maahan. Ota thai nainen, tekee hyvää ruokaa ja osaa kaikki seksitemput kokemuksella.
eI KELPAA EN HUOLI EI KIINNJOSTA TAJUA NYT JO SE VIHDOIN
EI KIINNOSTA VITSIT KU EI MEE TEIDÄN JAKELUUN KIITOS JA HYVÄSTI.. TAPAN ITSENI KOHTA HEIDO
Vierailija kirjoitti:
EI KIINNOSTA VITSIT KU EI MEE TEIDÄN JAKELUUN KIITOS JA HYVÄSTI.. TAPAN ITSENI KOHTA HEIDO
Kulje sinä poika vaan omaa polkuasi!
nIIN KULJEN VITTUAKAA EI KIINNOSTA.. HYPPÄÄN JUNAN ALLE EI TARVI MIETTIÄ IKINÄ ENÄÄ PARISUHDETTA JA KAUNIITA NAISIA
kU EI KELPAA EES LIHAVALLE RUMALLE NAISELLE NIIN EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ
HELVETTI IKUISESTI YKSIN... ELÄMÄ ON TÄSSÄ.. EI SAANU RAKKAUTTA PARISUHDETTA.. TAVIS NAISTA.. EDES YLIPAINOSTA.. NEKI NIRSOJA EN KELPAA IKINÄ OMANA ITSENÄÄ KU EN KELPAA KU OON KALJAMAHA KALJUUNTUNUT JA PITÄS OLLEA KOMEA TOP 10.. EN TULE KOSKAA OLEMAA PISTE
Olet pipipää. En usko että ketään jaksaa kiinnostaa.
Ei se nainen hakemalla löydy ja pitää olla omassa päässä kaikki kunnossa että olisi mahdollisuuksia saada joku. Kukaan tai harva ei ala mitään ressukkaa kannattelemaan ja itsetuntoa vahvistamaan.
Et kelpaa kun naiset hakevat miestä eikä mitään itsetunnoltaan heikkoa ressukkaa jota pitäisi tukea joka mutkassa. Sun naamallasi ei ole mitään merkitystä ja komeudellasi jos olet heikko ja saatat lahota milloin tahansa.
Life is hard and then you die...
No sitten yrittää tappaa itseni.
Ei toivoa enää koskaa. Kohta 37 v.
Vierailija kirjoitti:
HELVETTI IKUISESTI YKSIN... ELÄMÄ ON TÄSSÄ.. EI SAANU RAKKAUTTA PARISUHDETTA.. TAVIS NAISTA.. EDES YLIPAINOSTA.. NEKI NIRSOJA EN KELPAA IKINÄ OMANA ITSENÄÄ KU EN KELPAA KU OON KALJAMAHA KALJUUNTUNUT JA PITÄS OLLEA KOMEA TOP 10.. EN TULE KOSKAA OLEMAA PISTE
Kuinka niin "edes ylipainoista", eikö niiden pitänyt viimeisten ulinoidesi mukaan olla sun silmissä sitä parhaimmistoa?
Minä olen 36-vuotias mies ja elänyt niinikään elämäni yksin. Ainan sanotaan joka paikassa että työttömillä ja syrjäytyneillä miehillä on vaikeinta, mutta ei pidä paikkaansa. Minä olen insinööri, hyväpalkkaisessa toimistotyössä. Silloin kun oltiin toimistolla ennen koronaa, niin minulle naiset puhuivat vain pakollisen pahan. Viereisellä työpisteellä oli minua vähän nuorempi, pitkä ja harteikas mies. Tätä naiset kävivät kyselemässä syömään ja lounaalle yms. Illanvietoista udeltiin. Itse olen ajautunut sitten ajan myötä siihen, että vapaa-aikani vain pelaan tietokoneella. Kuntoilut hoidan yksikseni, omissa oloissani. Kesällä pyörällä ja talvella siirryn kuntopyörään, vihaan pimeyttä ja kylmyyttä.
Baareissa en käy. Olen kerran käynyt ja oli niin huono kokemus, etten toiste mene. Naiset ovat pääosin omissa porukoissaan ja yksinäiset miehet ovat hylkiöitä. Täysin turhaa ajanhukkaa, mieluummin pelaan lauantaiyönä ja jätän ne baarinaisiskemishommat alfamiehille. Toki itsellänikin on vaatimuksia ja yksi vaatimustaso on älykkyys ja koulutus. Vaikea hyväksyä sellaista, jonka älylliset kyvyt ovat paljon alempana kuin itsellä ja sitä myöten mielenkiinnon kohteet erilaiset.
M36
No en kelpaa sille ylipainoselle tavis naiselle.
Jotain mussa on niin pahasti vikaa. Vaikka oon ihan komea ja mulla on vakituinen työ.
NAISET ON KYLLÄ TODELLA NIRSOJA