Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla loppuelämäni yksin ikisinkku

Vierailija
27.10.2021 |

Niin se vaan on.. yksinäinen kohta 37 v mies.. ei ole kavereita ei ole elämää.. Vakituinen työ vain missä käyn ja muuta ei olekkaa kun kotona istumista. Naista tuskin koskaan saa.

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä jotenki tässä elämässä ole mitää järkeä.. velkaaki on niin paljon.. että pyörii ympyrää vaa.. eikä saa naista ja kelpaa.

Vierailija
62/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä valita, seksiä sinä kyllä saat ja aina voit tyydyttää itseäsi omalla kädellä.

Olen itse myös ikisinkku eikä tässä mitää erikoista ole, mihin muuhun kuin seksiin sitä naista nykyään edes tarvii?

Minulle riittää vallan mainiosti oma käsi korvaamaan parisuhteen ja jos haluan jakaa elämääni jonkun/joidenkin kanssa niin juttelen ystäville tai sukulaisille.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kamala nainen sit pitäs ottaa? Mä en oikein ymmärrä.

Kukaan ei ole kamalan näköinen vaan sun päässäsi on jotain vikaa. Kauneus on katsojan silmissä ja kun rakastuu niin ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta. 

Vierailija
64/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap älä valita, seksiä sinä kyllä saat ja aina voit tyydyttää itseäsi omalla kädellä.

Olen itse myös ikisinkku eikä tässä mitää erikoista ole, mihin muuhun kuin seksiin sitä naista nykyään edes tarvii?

Minulle riittää vallan mainiosti oma käsi korvaamaan parisuhteen ja jos haluan jakaa elämääni jonkun/joidenkin kanssa niin juttelen ystäville tai sukulaisille.

M30

Ikisinkku todellaki oon.. en saa seksiä.. enkä mene maksullisiin. todella typerää.

Vierailija
65/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kamala nainen sit pitäs ottaa? Mä en oikein ymmärrä.

Kukaan ei ole kamalan näköinen vaan sun päässäsi on jotain vikaa. Kauneus on katsojan silmissä ja kun rakastuu niin ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta. 

Joo mutta mä en kelpaa niille jotka mua kiinnostuu ja ovat kauniita mun tyyppisiä naisia, vaan mun pitäs laskee rimaa.

Vierailija
66/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pilvin pimein ketjuja, joissa naiset valittaa samaa. Mitäs ja jos yhdistäisitte voimanne?

Vierailija
67/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua laskee rimaa.. koska en tunne kiinnostusta ja vetovoimaa jos ei nainen ole mun tyyppiä.

Vierailija
68/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä jotenki tässä elämässä ole mitää järkeä.. velkaaki on niin paljon.. että pyörii ympyrää vaa.. eikä saa naista ja kelpaa.

Hoida ensin taloutesi kuntoon sillä kukaan ei huoli sellaista jolla ei ole raha-asiat kunnossa. Ei sellaisen kanssa voi elää ja luottaa joka ei hallitse talouttaan. Se on tosiasia. 

Vierailija
69/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan oman tyyppisen naisen. mulle kelpaa tavallisen näköinen ylipainonen vaikka 100 kg nainen jos se on naisellinen ja perus nätti.. Muuten en laske rimaa koska miksi.. en ole itse kamala ja olen suht komea.. Mutta taidan olla ikisinkku

Vierailija
70/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida ensin taloutesi kuntoon sillä kukaan ei huoli sellaista jolla ei ole raha-asiat kunnossa. Ei sellaisen kanssa voi elää ja luottaa joka ei hallitse talouttaan. Se on tosiasia. 

Oon eläny vuosia työttömänä ja ottanu velkaa.. käyn töissä mutta liian pienet tulot ja lainaa pitää maksaa pankkiin... ja omistan auton.

Vierailija
71/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

No mulla ei ole ystäviä eikä kavereita.. tunnen olevani joku haamu naiset ei kininostu enkä saa ees kavereita.. ilmeisesti ihmiset vihaa mua ei tykkää musta.

Vierailija
72/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan elämäni pilannut.. ei kavereita.. kukaan ei halua soittaa koskaa ei jutella.. ihmiset kattoo ulkona et oon yksinkertainen tai mussa on jotain vikaa ku ne näkee mut..kaljuuntunut en voi ottaa hius siirtoa en voi ottaa lainaa lisää... ja kaikki on nyt tällästä taas.

Vierailija
73/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan elämäni pilannut.. ei kavereita.. kukaan ei halua soittaa koskaa ei jutella.. ihmiset kattoo ulkona et oon yksinkertainen tai mussa on jotain vikaa ku ne näkee mut..kaljuuntunut en voi ottaa hius siirtoa en voi ottaa lainaa lisää... ja kaikki on nyt tällästä taas.

Siihen päälle lihonut.. pyöreet posket.. iso kaljamaha.. en mä vaak oskaa naista saa.. en kelpaa ees lihavalle tavis naiselle.. sitä en ymmärrä.

Vierailija
74/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan oman tyyppisen naisen. mulle kelpaa tavallisen näköinen ylipainonen vaikka 100 kg nainen jos se on naisellinen ja perus nätti.. Muuten en laske rimaa koska miksi.. en ole itse kamala ja olen suht komea.. Mutta taidan olla ikisinkku

Se voi olla että et saa sitä 100 kg keijukaistakaan  vaikka olisit kuinka komea jos niillä naisilla ei tule mitään kemiaa kohtaasi. Ole sitten ikisinkku ja menköön koko komeutesi hukkaan jonkun rimasi takia mutta kun olet sinkku vielä viiskymppisenäkin niin onko silloin vielä mitään rimaa vaan kelpaako jo kuka tahansa joka ottaa. 

Vierailija
75/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli vain tappaa ittensä.. nopeesti ja jollain ruiskulla.

Vierailija
76/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla että et saa sitä 100 kg keijukaistakaan  vaikka olisit kuinka komea jos niillä naisilla ei tule mitään kemiaa kohtaasi. Ole sitten ikisinkku ja menköön koko komeutesi hukkaan jonkun rimasi takia mutta kun olet sinkku vielä viiskymppisenäkin niin onko silloin vielä mitään rimaa vaan kelpaako jo kuka tahansa joka ottaa. 

Ihan kuule sama... tapan itseni mieluite ku oon ikisinkku ku en kelpaa edes 120 kg lihavalle naiselle.

Vierailija
77/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieti mistä kaikesta PAHASTA/epämukavasta jäät paitsi ikisinkkuna! Jatkuvat riidat ja komprmissit(ruoka, menot, raha, tv:n katselu, ruutuaika, nukkumaan meno. ja heräämisajat jne. näistä ainakin lähipiirissän iriidellään koko ajan suhteissa...) Saat tulla ja mennä miten lystäät, ei mustasukkaisuutta, kontrollointia, kyttäystä jne.

Vierailija
78/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn vaa töissä ja elän elämäni yksin.. ei voi mitään.

Olet tehnyt näitä samoja aloituksia vaikka kuinka monta. Aina tämä aihe miten vähän yksinkertainen mies löytäisi naisen? Ohjeita on annettu vaikka kuinka paljon, esim. laihduttaminen ja timmiksi treenaaminen.

Uskon myöskin, että tässä on trolli.

Vierailija
79/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT SE ON NIIN NIN LOPULLISESTI OHI EN ENÄÄ KOSKAA SAA KETÄÄ JA HAAVEILE MISTÄÄ EI OO KAVEREITAKAA JA TUSKIN TULEE KOSKAA OLEE KÄYN TÖISSÄ MITÄ MUUTAKAA.. ENKÄ TIEDÄ MIKS KÄYN KU VELKAA ON KOHTA 20 TUHATTA JA EN SAA NIITÄ POIS-.. JA RAHAA EI OLE IKINÄ. KUN PALKKKA ON NIIN PASKA.. EI TÄSSÄ ELÄMÄS OO JÄRKEE

Vierailija
80/134 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KIINNOSTA LAIHDUTTAA EN HOMMAA IHUKSIA OLEN KALJUUNTUNUT JA KALJAMAHA.. KYLLÄ KUMMA ETTEI KELPAA OMANA ITSENÄÄ VAAN PITÄÄ MUUTTAA TOISEN TAKIA ITSENSÄ SIIHEN EN KOSKAA RYHDY

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän