Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan annettua lääkkeen!!!

Vierailija
03.01.2015 |

2v itkenyt KOKO yön ja on tulikuuma!!! Mä sain 12 aikaan spruitattua väkisin vähän lääkettä niin että pidin käsistä kiinni ja pää mun kainalossa. Melkein oksensi lääkkeen mausta (siis ihan lasten burana). Eikä anna mitata kuumettakaan korvista mutta väkisin sain jonkun lukeman.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suppoja. Ne ei tunnu kauhean kivalta antaa, mutta noin pienelle on jotenkin vaan lääkettä annettava. Hommaa myös Pronaxen-resepti. Jostain syystä ( olisko maku hyvä?) mun muksu ottaa sitä ihan mielellään ja annettava määrä on aika pieni.

Vierailija
2/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nestemäistä panadolia. Se on niin hyvää että lapsi syö vaikka koko pullon. Ensiavussa pidetään väkisin kiinni monen hengen voimin joten lisää ihmisiä paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla ikinä niitä suppoja käytetty, eli ei mitään kokemusta niistä. Eikö se satu lasta? Ja siis työnnetäänkö sinne peppuun jotain nestettä vai mitä se on? Sori tyhmä kysymys mutta unta oli yöllä 1h joten....

Vierailija
4/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:22"]Osta nestemäistä panadolia. Se on niin hyvää että lapsi syö vaikka koko pullon. Ensiavussa pidetään väkisin kiinni monen hengen voimin joten lisää ihmisiä paikalle.
[/quote]

Ei suostu ottamaan yhtään mitään kun tietää että jotain pahaa tulossa.

Vierailija
5/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:22"]Osta nestemäistä panadolia. Se on niin hyvää että lapsi syö vaikka koko pullon. Ensiavussa pidetään väkisin kiinni monen hengen voimin joten lisää ihmisiä paikalle.
[/quote]

[/quote]

Siis eikö syö tai juo enää mitään?

Vierailija
6/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppo on kiinteässä muodossa oleva peräpuikko ei nestettä.

Vierailija
7/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:24"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:22"]Osta nestemäistä panadolia. Se on niin hyvää että lapsi syö vaikka koko pullon. Ensiavussa pidetään väkisin kiinni monen hengen voimin joten lisää ihmisiä paikalle.
[/quote]

[/quote]

Siis eikö syö tai juo enää mitään?
[/quote]

Juo nokkamukista vettä, nyt meni nukkumaan joten ei ole syönyt vielä aamupalaa. Mutta tietää jos minä ojennan hänelle lusikkaa/pipettiä että siinä on pahaa lääkettä.

Vierailija
8/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla kaikki oli hyvin mutta 12 aikaan alkoi kitinä. Sain äsken pika mittauksen 37,7 mutta en saanut työnnettyä korvaan kunnolla kun poika pisti hanttiin. Tuli kuuma poika jokatapauksessa. Illalla söi puuroa ja yöllä siis juonut vettä.

Vierailija
9/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotket sen panadolin ruuan sekaa

Vierailija
10/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teelusikallinen sokeria ensin ja sitten lääke.

Tuttavalle lääkäri sanoi että syötä lapselle vaikka jäätelöä koko sairauden ajan jos se on ainoa minkä lapsi pystyy nielemään ja pysyy sisällä, vettä teelusikallinen niin usein kuin voi jos ei pysty isompaa määrää juomaan, mieluiten 10min välein.

Itse kuulema olin parhaiten syönyt mustaherukoita jäisinä.

Supot eivät yleensä enää noin vanhoilla pysy joten kokeile tuota sokeria ja lääkettä.

Vierailija
11/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasi... Eli ruuan sekaan siis. Älä edes yritä sitä buranaa enää! Jos menee oikein huonoksi niin lääkärissähän ne tekee nuo väkisin mutta se ei välttämättä ole kauhean kivaa katseltavaa.

Vierailija
12/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu koitan sekoittaa jugurttiin kun herää. Maistuukohan tuo burana siitä läpi, vai pitääkö nyt sitä panadolia lähteä hakemaan sen takia? Tiedän ettei sitäkään suostu kyllä maistamaan minun antamana mutta jos sekoitan ruokaan.

Vierailija
13/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi "uusavuttomuus" aivot ei vaan riitä nyt googlailuun.

Vierailija
14/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on 200mg tabletti niin sehän on aivan hirveän makuinen jauhettuna. Vai onko se jotain "maustettua"? Maista itse. :)

Vierailija
15/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:38"]Jos se on 200mg tabletti niin sehän on aivan hirveän makuinen jauhettuna. Vai onko se jotain "maustettua"? Maista itse. :)
[/quote]

Kyse on nestemäisestä buranasta.

Vierailija
16/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pärjää kaksivuotiaan kanssa, niin odotahan kun hän on vanhempi. Sitten olet kyllä hukassa hänen kanssaan. Näytä nyt ensin hänelle kuka teillä määrää. Lääkkeet on pakko ottaa, muita vaihtoehtoja ei ole. Työnnä lääke ruiskulla poskeen lähelle takahampaita. Sieltä sitä ei saa helposti syljettyä pois vaan on pakko niellä. Pysy itse päättäväisenä mutta kovana!

Vierailija
17/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en ole koskaan käyttänyt... Maista! Jos se on pahaa niin jää ruokakin syömättä.

Vierailija
18/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamol on hyvän makuinen. Tabletti, joka laitetaan lusikkaan ja hieman vettä myös samaan lusikkaan. Hajoaa semmoseksi pehmeeksi.

Vierailija
19/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:40"]Jos et pärjää kaksivuotiaan kanssa, niin odotahan kun hän on vanhempi. Sitten olet kyllä hukassa hänen kanssaan. Näytä nyt ensin hänelle kuka teillä määrää. Lääkkeet on pakko ottaa, muita vaihtoehtoja ei ole. Työnnä lääke ruiskulla poskeen lähelle takahampaita. Sieltä sitä ei saa helposti syljettyä pois vaan on pakko niellä. Pysy itse päättäväisenä mutta kovana!
[/quote]

Kuuleppa nyt en kaipaa tuollaista saarnaa! Hyvä se on sieltä huudella. Niinkuin sanoin, pakolla syötin lääkettä yöllä mutta sylki suuren osan pois, ja meinasi oksentaa.

Vierailija
20/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi vaan ihmisiä pitämään kiinni.