lyhyet jalat
ääh,mul on lyhyet jalat verrattuna selkään haluisin toistepäin...muutenkin lyhyt nainen,niin ... :(
Kommentit (18)
Korkkareilla tulee jalkoihin lisää pituutta. Helppo juttu
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:42"]
Korkkareilla tulee jalkoihin lisää pituutta. Helppo juttu
[/quote]
joo mä käytän aina(melkeen) korkkareit ku oon vaan ~152cm :(
Helpommin saa jalkoihin lisää pituutta kuin lyhyeen yläkroppaan. Korkkareita suosittelen minäkin ja lahje niin pitkä että peittää osittain kengän. Kokeileppa!
Korkkarit varmaan ainoa apu... Harmi :/ teininä mä murehdin kun oon niin pitkä - nyt aikuisena on mahtavaa olla 175cm :)
Sama vika mulla. Mutta olen oppinut hyväksymään kroppani tällaisena kuin on. Sillä on hullua käyttää energiaa murehtimalla asiaa, jolle et mitään mahda.
Voit, ja kannattaa toki pukeutua niin, että ei tule korostettua tätä piirrettä, mistä ei pidä. Kannattaa myös keskittyä niihin hyviin puoliin ja niiden korostamiseen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:45"]
Helpommin saa jalkoihin lisää pituutta kuin lyhyeen yläkroppaan. Korkkareita suosittelen minäkin ja lahje niin pitkä että peittää osittain kengän. Kokeileppa!
[/quote]
No pitkä paita, easy. Mutta kukapa sitä yläkroppaan pituutta haluiskaan luoda.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:45"]
[/quote]
No pitkä paita, easy. Mutta kukapa sitä yläkroppaan pituutta haluiskaan luoda.
[/quote]
en ymmärtäny
Minä jostain syystä aloin yhtäkkiä pitämään siitä että minulla on pitkä selkä(katson asiaa siis niin päin). Jotenkin persoonaallista tai minun persoonaan sopivaa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:39"]Minä jostain syystä aloin yhtäkkiä pitämään siitä että minulla on pitkä selkä(katson asiaa siis niin päin). Jotenkin persoonaallista tai minun persoonaan sopivaa.
[/quote]
Usein myös pitkä selkä on kauniin mallinen, on kunnon vyötärö ja lantion kaari.
Suomen ilmasto-oloissa nimenomaan pitkä selkä ja lyhyet jalat ovat ihanteelliset.
Älä pue pepusta vartalonmyötäistä ja heti sen alapuolelta levenevää mekkoa, niinkuin yksi persjalkainen linnanjuhlissaa teki ja vieläpä laahuksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:20"]
Suomen ilmasto-oloissa nimenomaan pitkä selkä ja lyhyet jalat ovat ihanteelliset.
[/quote]
Ai miksi?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:20"]
[/quote]
Ai miksi?
[/quote]
Pitkät raajat altistavat paleltumille.
Onko suvussasi ollut hobitteja? Tuo voisi selittää vaivan. Entä onko jalkasi erittäin karvaiset ja asutko talossa missä on pyöreä ovi? Taidat olla hobitti... Pahoittelen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:39"]Minä jostain syystä aloin yhtäkkiä pitämään siitä että minulla on pitkä selkä(katson asiaa siis niin päin). Jotenkin persoonaallista tai minun persoonaan sopivaa.
[/quote]
Mulle kävi samoin! Pitkäjalkaisuus on tietysti yleisesti vallitseva kauneusihanne, mut mä viihdyn näin.
Se on tää itäbalttilainen rotu: litteä takaraivo, pitkä selkä ja lyhyet jalat sekä suhteellisen vanttera ruumiinrakenne. Rannikkoruotsalaisilla on pitkät koivet, mutta ne ovatkin skandinaavista rotua. Mutta loppujen lopuksi on ihan sama, minkä mittaiset vipuvarret kullakin on. Pääasia, että on.
: ( korkee vyötäröiset housut auttaa varmaan jonkun verran