Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?

Vierailija
27.10.2021 |

En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?

Kommentit (334)

Vierailija
161/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaali menestynyt nainen ei paina sydäntä miehelle kuka laittaa kissojensa kuvia tai on vihervassari.

Ne lääkärijuristipankkiiri miehet taitaa nyt olla kovinta huutoa. Kapitalismi jyrää.

Eli deittaile vaan ihan suosiolla niitä kissojen korvilla varustettuja noitia.

Menestyneet / menehtyneet...käytän teistä kapitalismin susirautaan astuneista mieluummin jälkimäistä sanaa. Ei ole paljon kuvottamapaa ihmistyyppiä kuin rahan perässä juokseva tyhjäpää jonka kanssa ei sitten paljon muusta keskustellakaan.

Vierailija
162/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juurikin huvittavaa kuinka naiset kuvittelevat olevansa erityisiä lumihiutaleita miesmakunsa suhteen.

Oikeasti se miesmaku on aina tasan sama. Siihen voi tulla päälle jotain erityistoivomuksia mutta toi yllä oleva lista pätee melkein aina. Ja jos kaikkia ei vaadita, niin ei ainakaan haluta mitään ton listan vastakohtaa.

Mä tykkään semmoisista boheemeista hippimiehistä. Ei varmasti olisi kaikkien makuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitää olla puhdas, siisti, normaalipainoinen"

"Haluan vain tosi mukavan ja ystävällisen, urheilullisen miehen"

Ja kuten itsekin sanoit, Tinderissä rima on korkeammalla. Niin on muillakin naisilla.

Miehen pitää olla vartaloltaan miehekkäämpi kuin minä. 

Eli oikeasti normaalipainoisuudella ja urheilullisuudella ei tarkoitettu normaalipainoisuutta ja urheilullisuutta.

Eipä tietenkään.

Sillä tarkoitettiin genetiikkaa. Että mies on raamikas ja harteikas.

On kyllä helppo arvata mitä naiset oikeasti tarkoittavat.

Olen se alkuperäinen nainen, joka halusi mukavan, ystävällisen ja urheilullisen miehen. En tarkoittanut urheilullisuudella ulkonäköä (jota olin kuvannut jo sanalla normaalipainoinen), vaan sitä, että mies olisi aktiivinen ja tykkäisi liikkua. Ei ole väliä onko se suunnistus, salilla käyminen, geokätköily, maastopyöräily, tennis, lenkkeily, työmatkapyöräily vai jalkapallo, mutta urheilun sisällyttäminen elämään kertoo ihmisestä jotakin. Ei tietysti mitään varmoja päätelmiä asiasta voi vetää, mutta yleisellä tasolla se kertoo elämäntavoista jotakin. En halua mitään huippu-urheilijaa, vaan ihan tavallinen urheilullisuus riittää. 

En itse pidä hartioiden leveyttä miehen mittana. 

Liikunnallisuus kertoo paljon ihmisen arvoista ja siitä, että pitää terveyttä tärkeänä. En itsekään etsi mitään huippu-urheilijaa, mutta se, että miestä ei ikinä saisi sohvalta ylös olisi kyllä jo aikamoinen turn off siinäkin mielessä kun itse tykkään esim. liikkua paljon luonnossa, patikoida jne.

Vierailija
164/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juurikin huvittavaa kuinka naiset kuvittelevat olevansa erityisiä lumihiutaleita miesmakunsa suhteen.

Oikeasti se miesmaku on aina tasan sama. Siihen voi tulla päälle jotain erityistoivomuksia mutta toi yllä oleva lista pätee melkein aina. Ja jos kaikkia ei vaadita, niin ei ainakaan haluta mitään ton listan vastakohtaa.

Ei kai nyt kenenkään preferenssi nyt vaikka ole tyhmä kumppani jos älykkäänkin voi saada? 

Vierailija
165/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miehiä Tinderissä. Itse kuvittelen, että näen itseni kävelemässä miehen kanssa ja me  näytetään silloin toisillemme sopivalta parilta kaikella tavalla! Pituus, tyyli/pukeutuminen, ikä jne. Liian hyvännäköiset ohitan, samoin todella ulkohuussin seinästä revityt. Haen itseni tasoista miestä kaikella tavalla. On yliopistokoulutus, mutta miehellä ei tarvi olla, jos kuitenkin osaa keskustella ja on kiinnostunut monenlaisista asioista! Paljon se kertoo, jos esittelyssä on hirveästi kirjoitusvirheitä, on vain ns. yhden asian mies ja haluaa vain tehdä niitä asioita, joista itse on pelkästään kiinnostunut. Yleensä tykkään sellaisista, joiden mielenkiinnon kohteista edes yksi on sama kun itsellä. En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok.  Olen laittanut etäisyydeksi max 100 km.  1/3 menee ohi sen vuoksi, että ovat ulkomaalaisia ja en jaksa puhua englantia vapaa-ajalla & kulttuurierot. 1/3 lihaksilla pullistelevia dopingilla pumpattuja urheiluhulluja seksin perässä ja 1/3 erilaisia reppanoita. En halua terapoimaan mielenterveyspotilaita,  alkoholisteja, naisvihaajia, impotentteja, uskonnollisia fanaatikkoja, pervoja jne. Ei ole helppoa löytää tavallista, asiallista miestä. Ei haittaa, jos polttaa tupakkaa ulkona, ei pieni ylipaino haittaa.  Tienaa oman elantonsa, pitää itsestään ja kodistaan huolta. Seksuaalisesti kykenevä ja terve. Kun en oo itte ruma, vaan enempi nätti, niin hilkun verran sitä ulkonäköä. Aika moni mies ei laita kuvaa itsestään, mä en oo seurustelemassa auton/moottoripyörän tai maisemakuvan kanssa. Itsetuntoa pitää olla sen verran kunnossa, että uskaltaa sen kuvan laittaa, useammankin ja korkeintaan vuoden vanhan. 

"En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok."

Kuinka yllättävää.

Tässäkinnäemme miksi kaikki naiset haluavat niitä samoja miehiä. Pitkä nainen haluaa pitkän miehen, lyhyt nainen ison pituuseron - eli pitkän miehen.

155+15 =170. Onko se sinusta pitkä mies? Tuo rajahan poissulkee yli 180-senttiset miehet tuolta naiselta, eli kaikki oikeasti pitkät miehet. Jos siis nainen on oikeasti lyhyt.

Todennäköisemmin tuo pituuseron maininnut on keskimittainen (= ei kovin pitkä), joten 165 cm + 15/25 cm = 180/190 cm.

- eri

Miksi keskimittainen nainen mainitsisi erikseen ettei ole kovin pitkä? Kaikki kaveripiirini lyhyet naiset ovat valinneet myös lyhyitä miehiä. Itse olen meistä ainoa jolla on pitkä mies, näin jälkiviisaana iso pituusero parisuhteessa on vain todella epäkäytännöllistä.

Vierailija
166/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 v nainen ja ikähaarukkani on 18-33 v. Ja olen nirso kyllä muuallakin kuin tinderissä

Mitä on pehmeät arvot? Ne yhdistettynä horoskooppeihin ja kissakuviin kuulostaa hiukan oudolta

Vierailija
167/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten miesmaku:

- naista pidempi. Jos nainen lyhyt, niin selkeästi

- raamikas, harteikas, ei hoikka mutta ei myöskään överipumpattu

- maskuliiniset kasvot

- miellyttävä ääni, eli matala

- nokkela, nopeat hoksottimet

- sosioekonominen status sama tai korkeampi kuin naisella. Jos naisella matala, niin varakkuus erityisen iso plussa

- matkaillut

- pitää eläimistä, millä tarkoitetaan lemmikkieläimiä

- osaa ottaa ohjat seksissä, ei alistuva

Minä annan nyt sinulle parhaan neuvon, mitä tulet elämässäsi koskaan saamaan:

Lopeta internetin miesavaruuden sivuilla notkuilu.

Pilaat elämäsi, jos sisäistät niiltä löytämäsi "biologiset totuudet".

Vierailija
168/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miehiä Tinderissä. Itse kuvittelen, että näen itseni kävelemässä miehen kanssa ja me  näytetään silloin toisillemme sopivalta parilta kaikella tavalla! Pituus, tyyli/pukeutuminen, ikä jne. Liian hyvännäköiset ohitan, samoin todella ulkohuussin seinästä revityt. Haen itseni tasoista miestä kaikella tavalla. On yliopistokoulutus, mutta miehellä ei tarvi olla, jos kuitenkin osaa keskustella ja on kiinnostunut monenlaisista asioista! Paljon se kertoo, jos esittelyssä on hirveästi kirjoitusvirheitä, on vain ns. yhden asian mies ja haluaa vain tehdä niitä asioita, joista itse on pelkästään kiinnostunut. Yleensä tykkään sellaisista, joiden mielenkiinnon kohteista edes yksi on sama kun itsellä. En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok.  Olen laittanut etäisyydeksi max 100 km.  1/3 menee ohi sen vuoksi, että ovat ulkomaalaisia ja en jaksa puhua englantia vapaa-ajalla & kulttuurierot. 1/3 lihaksilla pullistelevia dopingilla pumpattuja urheiluhulluja seksin perässä ja 1/3 erilaisia reppanoita. En halua terapoimaan mielenterveyspotilaita,  alkoholisteja, naisvihaajia, impotentteja, uskonnollisia fanaatikkoja, pervoja jne. Ei ole helppoa löytää tavallista, asiallista miestä. Ei haittaa, jos polttaa tupakkaa ulkona, ei pieni ylipaino haittaa.  Tienaa oman elantonsa, pitää itsestään ja kodistaan huolta. Seksuaalisesti kykenevä ja terve. Kun en oo itte ruma, vaan enempi nätti, niin hilkun verran sitä ulkonäköä. Aika moni mies ei laita kuvaa itsestään, mä en oo seurustelemassa auton/moottoripyörän tai maisemakuvan kanssa. Itsetuntoa pitää olla sen verran kunnossa, että uskaltaa sen kuvan laittaa, useammankin ja korkeintaan vuoden vanhan. 

Kuinka yllättävää.

Tässäkinnäemme miksi kaikki naiset haluavat niitä samoja miehiä. Pitkä nainen haluaa pitkän miehen, lyhyt nainen ison pituuseron - eli pitkän miehen.

155+15 =170. Onko se sinusta pitkä mies? Tuo rajahan poissulkee yli 180-senttiset miehet tuolta naiselta, eli kaikki oikeasti pitkät miehet. Jos siis nainen on oikeasti lyhyt.

Mietitäänpä asiaa uusiksi.

Se ei ollut 15cm, vaan 15-25cm.

Eli nainen itse on 11cm keskipituista lyhyempi.

Mies saa olla korkeintaan 9cm keskipituista lyhyempi, mutta toisaalta 1cm keskipituista pidempi. Eli vaikka miesten ja naisten keskimääräinen pituusero on 13cm, tämä nainen vaatii 15-25cm pituuseroa.

Aika selkeä preferenssi tuossa on, vai mitä?

Vierailija
169/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään semmoisista boheemeista hippimiehistä. Ei varmasti olisi kaikkien makuun...

Tuossa aikaisempi postaaja listasi stereotyyppisen miesmaun.

Se sama mies voidaan haluta hippiversiona tai liikemiesversiona.

Eli pitkä, matalaääninen, luontaisesti harteikas, komeanaamainen, nokkela ja sosiaalisesti taitava, itsevarma ja määrätietoinen, kaveripiirissä korkean statuksen omaava, seksissä ohjat ottava, jne.

Vierailija
170/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yllättävää.

Mies saa olla korkeintaan 9cm keskipituista lyhyempi, mutta toisaalta 1cm keskipituista pidempi. Eli vaikka miesten ja naisten keskimääräinen pituusero on 13cm, tämä nainen vaatii 15-25cm pituuseroa.

Yksi nainen kirjoittaa, että hänelle 15-25 cm pidemmät miehet on ok ja se on huutava vääryys miessukupolvea kohtaan :-DDD

Vierailija
171/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yllättävää.

Yksi nainen kirjoittaa, että hänelle 15-25 cm pidemmät miehet on ok ja se on huutava vääryys miessukupolvea kohtaan :-DDD

Palstalla oli aiheesta kysely johon tuli 300+ vastausta. Tulokset olivat tismalleen samat kuin kv. tutkimuksissakin.

Keskimäärin palstanaisten toiveena oli 186,5cm mies. Eli naisten keskipituus +20,5cm. 

Mitä lyhyempi nainen, sitä isompi pituusero oli keskimäärin toiveena.

Vierailija
172/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yllättävää.

Palstalla oli aiheesta kysely johon tuli 300+ vastausta. Tulokset olivat tismalleen samat kuin kv. tutkimuksissakin.

Keskimäärin palstanaisten toiveena oli 186,5cm mies. Eli naisten keskipituus +20,5cm. 

Mitä lyhyempi nainen, sitä isompi pituusero oli keskimäärin toiveena.

Ok. Ja mitä nyt? Miten tämä tieto on vaikuttanut omaan deittailuusi tai elämääsi tai mikä ikinä onkin syy sille, että pidit tarpeellisena painaa mieleen/tallentaa tuon tiedon?

Vierailija
173/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitää olla puhdas, siisti, normaalipainoinen"

"Haluan vain tosi mukavan ja ystävällisen, urheilullisen miehen"

Ja kuten itsekin sanoit, Tinderissä rima on korkeammalla. Niin on muillakin naisilla.

Miehen pitää olla vartaloltaan miehekkäämpi kuin minä. 

Eli oikeasti normaalipainoisuudella ja urheilullisuudella ei tarkoitettu normaalipainoisuutta ja urheilullisuutta.

Eipä tietenkään.

Sillä tarkoitettiin genetiikkaa. Että mies on raamikas ja harteikas.

On kyllä helppo arvata mitä naiset oikeasti tarkoittavat.

Ihmislajin koiraalla on luonnostaan leveämmät hartiat kuin naaraalla, paitsi niillä noin kolmella prosentilla joilla on pullohartiat. Loput 97 % edustavat jos jonkinlaista ruumiinrakennetta. Raamikas taas on iso ja leveä jääkiekkoilijatyyppi. Normaalipainoinen ja urheilullinen voi olla pienehkö ja kuivakkakin.

Vierailija
174/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitkä, matalaääninen, luontaisesti harteikas, komeanaamainen, nokkela ja sosiaalisesti taitava, itsevarma ja määrätietoinen, kaveripiirissä korkean statuksen omaava, seksissä ohjat ottava, jne.

Noi luonteenpiirteet mitkä tuossa on luokiteltu ovat positiivisia luonteenpiirteitä, joten eikös se ole lähes itsestäänselvyys, että kumppanilta toivotaan positiivisia luonteenpiirteitä negatiivisten sijaan? Mun mielestä on aivan hullua valittaa että mieluummin kumppaniksi otetaan sosiaalisesti taitava ja hyvät keskustelutaidot omaava henkilö kun henkilö, jolla ei osaa lainkaan toimia sosiaalisissa tilanteissa ja jonka kanssa keskustelu on hankalaa koska toinen ei oikein osallistu keskusteluun millään tavalla. Miksi tätä pidetään nirsoutena, että kumppanin valinnassa on mukana jonkinmoiset standardit? Miksi ihmeessä täytyisi ottaa kumppani, joka ei kiinnosta kun yhtä hyvin voi ottaa kumppanin, joka kiinnostaa tai olla sitten vaikka ihan tyytyväinen sinkkuna?

Vierailija
175/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisbiologian vuoksi nainen on pohjimmiltaan aina nirsompi, koska on se yksi munasolu, 9 kk raskaus, lapsesta huolehtiminen jne. - ja mies voi haaskata lasteittain spermaa.

Minä olen varmaan vielä tavallista nirsompi nainen

1. Kuvasovellus on vähän huono minulle, kun en pidä kovin monia hyvännköisinä, vaikka tutustuttuani saatan nähdä ihmiset toisin. Se ei kuitenkaan auta ennen tutustumista, koska ei vain kiinnosta tutustua.

2. Olen tinderissä varmuuden vuoksi, jos vaikka löytäisin timantin, mutta en uhraa sinkkuuttani kuin "täydellisen" suhteen vuoksi.

3. Kriteerit eivät eroa siitä mitä itsekin olen, mutta sopivaa miestä ei välttämättä ole koko tinderissä.

Missään ei määrätä, millaisia miehiä minun pitäisi kelpuuttaa. Selaan goldissa kymmeniä minusta tykänneitä ennen kuin laitan sydämen, mutta siitäkin on vielä pitkä matka treffeille. Olen saanut pakkeja myös treffien jälkeen, eli sekään ei tietenkään riitä, että minä tykkään, kun tunteen pitäisi olla molemminpuolinen. Miehet myös antavat hövelisti tykkäyksiä vaikka eivät ole oikeasti kovin kiinnostuneita.

On todennäköistä että jään yksin. Yksin on paljon parempi kuin kompromissisuhteessa. Pahoittelut että olen tinderissä nirsoilemassa. Livenä olen aloitteellisempi osapuoli sitten kun kerrankin kiinnostun jostakin. Ehkä se tasoittaa tilannetta.

"Lisääntymisbiologian vuoksi nainen on pohjimmiltaan aina nirsompi, koska on se yksi munasolu, 9 kk raskaus, lapsesta huolehtiminen jne. - ja mies voi haaskata lasteittain spermaa."

Nainen tuntuu olevan monessakin asiassa biologiansa uhri. Naiset myös yhä tavoittelevat pitkiä miehiä koska pitkä mies näki pidemmälle kivikautisella savannilla.

"Kriteerit eivät eroa siitä mitä itsekin olen, mutta sopivaa miestä ei välttämättä ole koko tinderissä."

Millaisia nä'mä kriteerit ovat? Juu, minä haen siroa ja timmiä naista joka jumppaa paljon ja viihtyy kotona. Olenhan sellainen itsekin. Eli mahtaako tämä olla klassinen tilanne jossa nainen hakee samanlaista - silloin kun sattuu omaamaan piirteitä joita yleisesti arvostetaan miehissä?

Mieskin on biologiansa uhri kun pakonomaisesti tykkäilee melkein kaikista naisista, vaikka ei olisi edes kiinnostunut. ;)

Kyllä se varmasti niin on, että monet piirteet ovat sellaisia mitä muutkin naiset arvostavat: koulutusta, ei ojentajien jännittelyä, ei kuvia verisistä kaloista tai hirvistä, hoikkuutta ja urheilullisuutta, ei persuutta, ei tekstitöntä profiilia, ystävällisiä ilmeitä ja fiksuja kuvia.

Oma makuni on vielä sillä lailla marginaalisempi, että ihannemies olisi urheilullinen vihervassariälykkö, jolla olisi nokkelat vitsit. Keskimääräistä sporttisempi ja arvoiltaan keskimääräistä pehmeämpi, kuten minä. Sen verran saisi erota omista ominaisuuksistani, että mielellään saisi olla minua älykkäämpi.

Täysin stereotyyppinen  miesmakuhan tuo on.

Kaikki naiset haluavat nokkelan miehen, itse asiassa älykkyydelläkin yleensä tarkoitetaan sitä. Mies naista älykkäämpi, totta kai.

Urheilullisuus ja vihervassariarvot eivät ole harvinaisia toivomuksia myöskään, etenkin jos urheilullisuus olisi koodisana harteikkuudelle ym geneettisille ominaisuuksille.

Varmasti olet oikeassa, että naisille miehen älykkyys on tärkeämpi kriteeri kuin miehille naisen älykkyys. Varmasti myös vasuriarvoja naiset arvostavat enemmän kuin persuutta. Geneettiset mittasuhteet eivät riitä minulle, vaan haluan että mies harrastaa urheilua. Minulle kelpaa varmaan laihempi mies kuin muille, mutta monikaan tuskin pitäisi vastenmielisenä minun ihannetyyppiäni.

Eli uskon että olet oikeassa siinä että minun miestyyppini on suosittu tinderissä. Päälle vielä omat spesifit fiksaatiot ulkonäön suhteen ja asiat joilla suljen pois, esim. väärän mallinen moottoripyörä olisi turn off. :D Tiedostan että Tinder on ajanhukkaa minulle, mutta en siltikään meinaa joustaa koska ei tarvitse.

Vierailija
176/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voitteko kertoa miksi ette ole nirsompia Tinderissä vaan tykkäätte kaikista jotka tunnistaa naiseksi? Epätoivo haisee.

Vierailija
177/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi luonteenpiirteet mitkä tuossa on luokiteltu ovat positiivisia luonteenpiirteitä, joten eikös se ole lähes itsestäänselvyys, että kumppanilta toivotaan positiivisia luonteenpiirteitä negatiivisten sijaan? Mun mielestä on aivan hullua valittaa että mieluummin kumppaniksi otetaan sosiaalisesti taitava ja hyvät keskustelutaidot omaava henkilö kun henkilö, jolla ei osaa lainkaan toimia sosiaalisissa tilanteissa ja jonka kanssa keskustelu on hankalaa koska toinen ei oikein osallistu keskusteluun millään tavalla. Miksi tätä pidetään nirsoutena, että kumppanin valinnassa on mukana jonkinmoiset standardit? Miksi ihmeessä täytyisi ottaa kumppani, joka ei kiinnosta kun yhtä hyvin voi ottaa kumppanin, joka kiinnostaa tai olla sitten vaikka ihan tyytyväinen sinkkuna?

"Noi luonteenpiirteet mitkä tuossa on luokiteltu ovat positiivisia luonteenpiirteitä, joten eikös se ole lähes itsestäänselvyys, että kumppanilta toivotaan positiivisia luonteenpiirteitä negatiivisten sijaan?"

Positiivisia luonteenpiirteitä?

pitkä onko tämä luonteenpiirre?

matalaääninen onko tämä luonteenpiirre?

luontaisesti harteikas onko tämä luonteenpiirre?

komeanaamainen onko tämä luonteenpiirre?

nokkela ja sosiaalisesti taitava nämä ovat luonteenpiirteitä, mutta miksi monista mahdollisista naiset aina mainitsevat nämä? Miksi suosikkimies on aina se porukan valloittaja, miksei koskaan älykäs ja harkitseva pohdiskelija?

itsevarma ja määrätietoinen kts. edellinen. Miksei vaikka empaattinen ja joustava?

kaveripiirissä korkean statuksen omaava onko tämä luonteenpiirre?

seksissä ohjat ottava, jne onko tämä universaalisti positiivinen asia? Jos on, omaako 99% naisista negatiivisen luonteenpiirteen?

Vierailija
178/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voitteko kertoa miksi ette ole nirsompia Tinderissä vaan tykkäätte kaikista jotka tunnistaa naiseksi? Epätoivo haisee.

Mistä sinä sen tiedät mistä ja monestako kukin tykkäilee? En todellakaan miehenä tykkäile lähellekään kaikista, ehkä 1/20 vaikuttaa tutustumisen arvoiselta. Varsinkin joku sometili profiilitekstissä tarkoittaa automaattista hylkyä, vaikka muuten kaikki näyttäisi ok. Samoin hylkään kaikki salikuvia, tissi-, ja pyllyherutteluita sisältävät. Sekä hylkään myös feminismin, ihmisoikeudet, eläinoikeudet profiilitekstissä mainitsevat, vaikka nuo asiat, feminismiä lukuunottamatta, ovat omiakin arvojani, mutten ole mikään someihmisoikeustaistelija. Yleensä nuo kaikki kolme löytyvät samasta profiilitekstistä, bonuksena saattavat olla vielä polyja tai avoimessa suhteessa. Melkein kaikki profiilit meneekin tuohon automaattihylkyyn.

Vierailija
179/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisten kanssa keskustelee, huomaa kolme olennaista asiaa:

1. Naisilla on huomattavasti tiukemmat ja rajatummat käsitykset siitä miltä kumppanin tulee näyttää, etenkin kropan genetiikan osalta. On kuin miesmuotti joka on universaalisti hyvä. Miesten maku vaihtelee paljon enemmän.

2. Naiset ovat todella konservatiivisia parisuhteissa, vaikka ovatkin yhteiskunnallisesti liberaaleja. Mies-nainen-roolit romanttisissa tilanteissa ja seksissä ovat selkeät.

3. Naiset miettivät paljon miehiä enemmän sitä miltä pariskunta näyttää muiden silmissä, ja mitä muut ajattelevat.

Naiset ovat kuin parisuhteiden vanhoillisia persuja. Näin kuuluu olla koska näin kuuluu olla.

Vierailija
180/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista arpapeliä koko Tinder. Asensin ja poistin sovelluksen 1,5 vuoden aikana kolme kertaa.

Tykkäyksiä kertyi yhteensä 300-400 kpl. Osumia kertyi yhteensä reilut 50 kpl, pitkähköjä keskusteluja reilut 20 kpl. Treffeillä kävin 7 naisen kanssa. Muutaman kanssa useampaan kertaan. Muutaman kanssa suutelin ja kaulailin, mutta siihen se sitten jäikin. 

Sitten sain yhtä aikaa kaksi mielenkiintoista osumaa. Toinen oli minua vuoden nuorempi, toinen 15 vuotta nuorempi. Edellinen oli selvästi aktiivisempi yhteydenpidossa, joten sovimme treffit.

Kahdeksas kerta toden sanoi, eli päädyimme vuoteeseen toisilla treffeillä. Muutamaa päivää myöhemmin poistimme Tinderit, ja tällä hetkellä olemme seurustelleet reilut 6 kk.

Nainen tykkäsi profiilitekstistäni. Kasvotusten kohdatessamme juttu luisti. Sängyssäkin toimi alusta alkaen. Mielenkiintoista tässä on, että olin hilkulla painaa ruksia hänen profiilinsa kohdalla, sillä olin lopen kyllästynyt profiilien selaamiseen ja eräs yksityiskohta hänen profiilitekstissään ärsytti minua. Hänellä oli kuitenkin yksi erityisen onnistunut kuva, jossa hän hymyili todella ihanasti, joten päätin antaa sydämen.

Olen 46 v. mies ja tuore naisystäväni siis 45 v. En ole rikas enkä enää erityisen komeakaan, 180cm/80kg. Rehellisyyden nimessä on sanottava, että naisystäväni on minua himpun verran näyttävämpi.

Onnea matkaan itse kullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän