Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?

Vierailija
27.10.2021 |

En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?

Kommentit (334)

Vierailija
141/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisbiologian vuoksi nainen on pohjimmiltaan aina nirsompi, koska on se yksi munasolu, 9 kk raskaus, lapsesta huolehtiminen jne. - ja mies voi haaskata lasteittain spermaa.

Minä olen varmaan vielä tavallista nirsompi nainen

1. Kuvasovellus on vähän huono minulle, kun en pidä kovin monia hyvännköisinä, vaikka tutustuttuani saatan nähdä ihmiset toisin. Se ei kuitenkaan auta ennen tutustumista, koska ei vain kiinnosta tutustua.

2. Olen tinderissä varmuuden vuoksi, jos vaikka löytäisin timantin, mutta en uhraa sinkkuuttani kuin "täydellisen" suhteen vuoksi.

3. Kriteerit eivät eroa siitä mitä itsekin olen, mutta sopivaa miestä ei välttämättä ole koko tinderissä.

Missään ei määrätä, millaisia miehiä minun pitäisi kelpuuttaa. Selaan goldissa kymmeniä minusta tykänneitä ennen kuin laitan sydämen, mutta siitäkin on vielä pitkä matka treffeille. Olen saanut pakkeja myös treffien jälkeen, eli sekään ei tietenkään riitä, että minä tykkään, kun tunteen pitäisi olla molemminpuolinen. Miehet myös antavat hövelisti tykkäyksiä vaikka eivät ole oikeasti kovin kiinnostuneita.

On todennäköistä että jään yksin. Yksin on paljon parempi kuin kompromissisuhteessa. Pahoittelut että olen tinderissä nirsoilemassa. Livenä olen aloitteellisempi osapuoli sitten kun kerrankin kiinnostun jostakin. Ehkä se tasoittaa tilannetta.

"Lisääntymisbiologian vuoksi nainen on pohjimmiltaan aina nirsompi, koska on se yksi munasolu, 9 kk raskaus, lapsesta huolehtiminen jne. - ja mies voi haaskata lasteittain spermaa."

Nainen tuntuu olevan monessakin asiassa biologiansa uhri. Naiset myös yhä tavoittelevat pitkiä miehiä koska pitkä mies näki pidemmälle kivikautisella savannilla.

"Kriteerit eivät eroa siitä mitä itsekin olen, mutta sopivaa miestä ei välttämättä ole koko tinderissä."

Millaisia nä'mä kriteerit ovat? Juu, minä haen siroa ja timmiä naista joka jumppaa paljon ja viihtyy kotona. Olenhan sellainen itsekin. Eli mahtaako tämä olla klassinen tilanne jossa nainen hakee samanlaista - silloin kun sattuu omaamaan piirteitä joita yleisesti arvostetaan miehissä?

Mieskin on biologiansa uhri kun pakonomaisesti tykkäilee melkein kaikista naisista, vaikka ei olisi edes kiinnostunut. ;)

Kyllä se varmasti niin on, että monet piirteet ovat sellaisia mitä muutkin naiset arvostavat: koulutusta, ei ojentajien jännittelyä, ei kuvia verisistä kaloista tai hirvistä, hoikkuutta ja urheilullisuutta, ei persuutta, ei tekstitöntä profiilia, ystävällisiä ilmeitä ja fiksuja kuvia.

Oma makuni on vielä sillä lailla marginaalisempi, että ihannemies olisi urheilullinen vihervassariälykkö, jolla olisi nokkelat vitsit. Keskimääräistä sporttisempi ja arvoiltaan keskimääräistä pehmeämpi, kuten minä. Sen verran saisi erota omista ominaisuuksistani, että mielellään saisi olla minua älykkäämpi.

Täysin stereotyyppinen  miesmakuhan tuo on.

Kaikki naiset haluavat nokkelan miehen, itse asiassa älykkyydelläkin yleensä tarkoitetaan sitä. Mies naista älykkäämpi, totta kai.

Urheilullisuus ja vihervassariarvot eivät ole harvinaisia toivomuksia myöskään, etenkin jos urheilullisuus olisi koodisana harteikkuudelle ym geneettisille ominaisuuksille.

Vierailija
142/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miehiä Tinderissä. Itse kuvittelen, että näen itseni kävelemässä miehen kanssa ja me  näytetään silloin toisillemme sopivalta parilta kaikella tavalla! Pituus, tyyli/pukeutuminen, ikä jne. Liian hyvännäköiset ohitan, samoin todella ulkohuussin seinästä revityt. Haen itseni tasoista miestä kaikella tavalla. On yliopistokoulutus, mutta miehellä ei tarvi olla, jos kuitenkin osaa keskustella ja on kiinnostunut monenlaisista asioista! Paljon se kertoo, jos esittelyssä on hirveästi kirjoitusvirheitä, on vain ns. yhden asian mies ja haluaa vain tehdä niitä asioita, joista itse on pelkästään kiinnostunut. Yleensä tykkään sellaisista, joiden mielenkiinnon kohteista edes yksi on sama kun itsellä. En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok.  Olen laittanut etäisyydeksi max 100 km.  1/3 menee ohi sen vuoksi, että ovat ulkomaalaisia ja en jaksa puhua englantia vapaa-ajalla & kulttuurierot. 1/3 lihaksilla pullistelevia dopingilla pumpattuja urheiluhulluja seksin perässä ja 1/3 erilaisia reppanoita. En halua terapoimaan mielenterveyspotilaita,  alkoholisteja, naisvihaajia, impotentteja, uskonnollisia fanaatikkoja, pervoja jne. Ei ole helppoa löytää tavallista, asiallista miestä. Ei haittaa, jos polttaa tupakkaa ulkona, ei pieni ylipaino haittaa.  Tienaa oman elantonsa, pitää itsestään ja kodistaan huolta. Seksuaalisesti kykenevä ja terve. Kun en oo itte ruma, vaan enempi nätti, niin hilkun verran sitä ulkonäköä. Aika moni mies ei laita kuvaa itsestään, mä en oo seurustelemassa auton/moottoripyörän tai maisemakuvan kanssa. Itsetuntoa pitää olla sen verran kunnossa, että uskaltaa sen kuvan laittaa, useammankin ja korkeintaan vuoden vanhan. 

"En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok."

Kuinka yllättävää.

Tässäkinnäemme miksi kaikki naiset haluavat niitä samoja miehiä. Pitkä nainen haluaa pitkän miehen, lyhyt nainen ison pituuseron - eli pitkän miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien naisten miesmaku:

- naista pidempi. Jos nainen lyhyt, niin selkeästi

- raamikas, harteikas, ei hoikka mutta ei myöskään överipumpattu

- maskuliiniset kasvot

- miellyttävä ääni, eli matala

- nokkela, nopeat hoksottimet

- sosioekonominen status sama tai korkeampi kuin naisella. Jos naisella matala, niin varakkuus erityisen iso plussa

- matkaillut

- pitää eläimistä, millä tarkoitetaan lemmikkieläimiä

- osaa ottaa ohjat seksissä, ei alistuva

Vierailija
144/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juurikin huvittavaa kuinka naiset kuvittelevat olevansa erityisiä lumihiutaleita miesmakunsa suhteen.

Oikeasti se miesmaku on aina tasan sama. Siihen voi tulla päälle jotain erityistoivomuksia mutta toi yllä oleva lista pätee melkein aina. Ja jos kaikkia ei vaadita, niin ei ainakaan haluta mitään ton listan vastakohtaa.

Vierailija
145/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kilometrin mittainen vaatimus lista ja miehiä syytetään kun ominaisuudet ei vastaa vaatimus listaa.

Vierailija
146/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miehiä Tinderissä. Itse kuvittelen, että näen itseni kävelemässä miehen kanssa ja me  näytetään silloin toisillemme sopivalta parilta kaikella tavalla! Pituus, tyyli/pukeutuminen, ikä jne. Liian hyvännäköiset ohitan, samoin todella ulkohuussin seinästä revityt. Haen itseni tasoista miestä kaikella tavalla. On yliopistokoulutus, mutta miehellä ei tarvi olla, jos kuitenkin osaa keskustella ja on kiinnostunut monenlaisista asioista! Paljon se kertoo, jos esittelyssä on hirveästi kirjoitusvirheitä, on vain ns. yhden asian mies ja haluaa vain tehdä niitä asioita, joista itse on pelkästään kiinnostunut. Yleensä tykkään sellaisista, joiden mielenkiinnon kohteista edes yksi on sama kun itsellä. En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok.  Olen laittanut etäisyydeksi max 100 km.  1/3 menee ohi sen vuoksi, että ovat ulkomaalaisia ja en jaksa puhua englantia vapaa-ajalla & kulttuurierot. 1/3 lihaksilla pullistelevia dopingilla pumpattuja urheiluhulluja seksin perässä ja 1/3 erilaisia reppanoita. En halua terapoimaan mielenterveyspotilaita,  alkoholisteja, naisvihaajia, impotentteja, uskonnollisia fanaatikkoja, pervoja jne. Ei ole helppoa löytää tavallista, asiallista miestä. Ei haittaa, jos polttaa tupakkaa ulkona, ei pieni ylipaino haittaa.  Tienaa oman elantonsa, pitää itsestään ja kodistaan huolta. Seksuaalisesti kykenevä ja terve. Kun en oo itte ruma, vaan enempi nätti, niin hilkun verran sitä ulkonäköä. Aika moni mies ei laita kuvaa itsestään, mä en oo seurustelemassa auton/moottoripyörän tai maisemakuvan kanssa. Itsetuntoa pitää olla sen verran kunnossa, että uskaltaa sen kuvan laittaa, useammankin ja korkeintaan vuoden vanhan. 

Kuinka yllättävää.

Tässäkinnäemme miksi kaikki naiset haluavat niitä samoja miehiä. Pitkä nainen haluaa pitkän miehen, lyhyt nainen ison pituuseron - eli pitkän miehen.

155+15 =170. Onko se sinusta pitkä mies? Tuo rajahan poissulkee yli 180-senttiset miehet tuolta naiselta, eli kaikki oikeasti pitkät miehet. Jos siis nainen on oikeasti lyhyt.

Vierailija
147/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kilometrin mittainen vaatimus lista ja miehiä syytetään kun ominaisuudet ei vastaa vaatimus listaa.

Ei syytetä, vaan eletään ihan onnellisesti yksin. Kuten olisi viisasta miehilläkin. Jos jossain kannattaa olla nirso, niin puolison valinnassa.

Vierailija
148/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten miesmaku:

- naista pidempi. Jos nainen lyhyt, niin selkeästi

- raamikas, harteikas, ei hoikka mutta ei myöskään överipumpattu

- maskuliiniset kasvot

- miellyttävä ääni, eli matala

- nokkela, nopeat hoksottimet

- sosioekonominen status sama tai korkeampi kuin naisella. Jos naisella matala, niin varakkuus erityisen iso plussa

- matkaillut

- pitää eläimistä, millä tarkoitetaan lemmikkieläimiä

- osaa ottaa ohjat seksissä, ei alistuva

Tää on juuri mun miesmaku, mutta en kyllä väitä että olis kaikkien, koska kyllä muunlaisillakin miehillä vaimo on.

Listasta puuttui muuten huumorintaju.

Vierailija
149/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitää olla puhdas, siisti, normaalipainoinen"

"Haluan vain tosi mukavan ja ystävällisen, urheilullisen miehen"

Ja kuten itsekin sanoit, Tinderissä rima on korkeammalla. Niin on muillakin naisilla.

Miehen pitää olla vartaloltaan miehekkäämpi kuin minä. 

Eli oikeasti normaalipainoisuudella ja urheilullisuudella ei tarkoitettu normaalipainoisuutta ja urheilullisuutta.

Eipä tietenkään.

Sillä tarkoitettiin genetiikkaa. Että mies on raamikas ja harteikas.

On kyllä helppo arvata mitä naiset oikeasti tarkoittavat.

Olen se alkuperäinen nainen, joka halusi mukavan, ystävällisen ja urheilullisen miehen. En tarkoittanut urheilullisuudella ulkonäköä (jota olin kuvannut jo sanalla normaalipainoinen), vaan sitä, että mies olisi aktiivinen ja tykkäisi liikkua. Ei ole väliä onko se suunnistus, salilla käyminen, geokätköily, maastopyöräily, tennis, lenkkeily, työmatkapyöräily vai jalkapallo, mutta urheilun sisällyttäminen elämään kertoo ihmisestä jotakin. Ei tietysti mitään varmoja päätelmiä asiasta voi vetää, mutta yleisellä tasolla se kertoo elämäntavoista jotakin. En halua mitään huippu-urheilijaa, vaan ihan tavallinen urheilullisuus riittää. 

En itse pidä hartioiden leveyttä miehen mittana. 

Vierailija
150/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yllättävää.

ok. Eli mitä tämä tarkoittaa sen lyhyen miehen kannalta, mitä hänen kannattaa tehdä?

Vierailija
151/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juurikin huvittavaa kuinka naiset kuvittelevat olevansa erityisiä lumihiutaleita miesmakunsa suhteen.

Oikeasti se miesmaku on aina tasan sama. Siihen voi tulla päälle jotain erityistoivomuksia mutta toi yllä oleva lista pätee melkein aina. Ja jos kaikkia ei vaadita, niin ei ainakaan haluta mitään ton listan vastakohtaa.

ok, no nyt kun sen tiedät, niin miten se on vaikuttanut omiin odotuksiisi, käytökseesi jne?

Vierailija
152/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Vierailija
153/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on nirsoja mutta AP päätti kirjoittaa koko aloituksen omasta nirsoudestaan?

No olen tinderissä nirso koska olen muutenkin. Kaikki on ihan hirveitä jollain lailla, tai vaikka eivät olisikaan niin kuormitun heidän seurastaan silti. Miehiä saa aina viihdyttää tai vastaamaan odotuksiin, harvalla heistä taas on paljoa tarjota.

Vierailija
154/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vastaava lista;

- ikä 20-25v

- kaunis

Ja vaatimukset samat, oli mies itse minkä ikäinen tai minkänäköinen mörkö tahansa.

Vierailija
155/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaankin valtavirrasta poikkeava miesmaku, koska ulkonäöllä tai iällä ei ole niin merkitystä, saisi olla vaikka kuusikymppinen pihtipolvinen ylipainoinen maajussi.

Mutta koska ehdoton kriteeri olisi rehellisyys ja uskollisuus, niin en edes viitsi alkaa selaamaan mitään tinderiä, kun ei sellaista sieltä löydy. Olen siis mieluummin yksin.

Vierailija
156/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on niin kranttuja? Oma kokemus toisesta nettideittipalvelusta

-Olen tosissani liikkeellä, ja suurin osa miehistä vonkaa pllua, jopa toiselta puolen Suomea

- miehet elävät jossain mikä mikä maassa: ikähaarukka naisille: oma ikä - 30 vuotta( pahimmat) , kaikilla vähintään -10 vuotta, harvalla edes ad oma ikä vain muutamalla ( 300 ilmoitusta) oma ikä + pari vuotta

Lopputulos: missä on normaalit, kivat kunnon miehet? Nettideoteillä ei ole kuin pllun vonkaajia, ja harhoissa eläviä miehiä= speksini riittävät 10- 30 vuotta nuorempaan naiseen. Sama pätee Tinderiin. Lopputulos: Normaalit, kivat kunnon miehet, jotka eivät elä harhoissa ja pelkästään vonkaa pillua ovat varattuja ja parisuhteissa, ei niitä Tinderissä ja muualla ole, jos on niin poimitaan äkkiä pois.

Jos ovat riittävän komeita, pitkiä, raamikkaita, koulutettuja, pinkka kunnossa, lihaksikkaita mutta lihakset on hankittu asiantuntijatyössä, itsevarmoja, määrätietoisia, hauskoja, sosiaalisesti taitavia ja nopeita reagoimaan, osaavia, mukavia, aloitteellisia, tasa-arvoisia mutta suojelevia ja perinteisiä, herkkiä mutta seksuaalisesti dominoivia, asunto on laadukas, jne.

Nämä perusasiat kun täyttää niin saa naisen. Vähän pullean ja tavallisen, totta kai.

Johan alkoi itkeminen.

Vierailija
157/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yllättävää.

155+15 =170. Onko se sinusta pitkä mies? Tuo rajahan poissulkee yli 180-senttiset miehet tuolta naiselta, eli kaikki oikeasti pitkät miehet. Jos siis nainen on oikeasti lyhyt.

Todennäköisemmin tuo pituuseron maininnut on keskimittainen (= ei kovin pitkä), joten 165 cm + 15/25 cm = 180/190 cm.

- eri

Vierailija
158/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mahdatko vielä olla kuulolla? Jos sinulle ei ole tärkeää mitkään yksityskohdat, älä mainitse niitä profiilissasi. Jos esim. ei ole tärkeää, että naisella on juuri samanlaiset arvot tai harrastukset, mutta kuitenkin toivot, että naisella on harrastuksia ja omat elämänarvot selvillä, niin kirjoita profiiliin niin. Jos haluat keskustelutaitoisen naisen, niin kerro siitä. Ei se ole niin kovin vaikeaa.

Vierailija
159/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä, naisia, lapsia tai muitakaan ihmisiä tilata tehtaalta. Jos tilattaisiin, totta kai rastisin miehelle tuollaiset ominaisuudet, koska voisin valita. Onko minulla sitten yhtä hyvä auto kaikilla herkuilla? Ei, koska raha on tullut vastaan ja ehkä joku asia ei sitten oikeasti olekaan niin tärkeä.

Siksi näet siellä Prismassa kaikenlaisia pariskuntia. Ihan tavallisia miehiä ihan tavallisten naisten kanssa.

Vierailija
160/334 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista harrastuksista:

Naisille arskat, lippikset, kaljatuopit, penkkiurheilu, autojen rassaaminen ja kalju tuntuvat olevan turn-offeja.

Ihan vastaavaa tasoa ovat:

Yläkulmasta otetut kuvat filtterillä, skumppalasit, mukavuusmatkustelu, lemmikkien palvonta ja ylipaino.

Huvittavinta on että joillekin naisille jopa jenkkiauto kuvassa on turn-off koska saastuttaminen, ja sitten nainen saastuttaa monin verron enemmän lentämällä ympäriinsä.

Suurin osa naisista on samaa tasoa kuin ne Koff-lippis-kaljatuoppimiehet. Samaa perustason suomalaista keskiluokkaa.

Tämä.

Suominainen uskoo että jos hän juo halpaa skumppaa ja ottaa siitä kuvan, se on hienompaa kuin kaljan juominen.

Tai jos hän käy turistimatkalla ja osaa keskustella historiallisista paikoista tasolla "oih se paikka oli ihana", hän on sivistyneempi kuin se autonrassaajamies.

Suominainen uskoo myös että on junttia olla kalju, mutta ei se kun ostaa sokerimoskaa kaupasta ja on ylipainoinen.

Jos haet Tinderistä sivistynyttä ja fiksua naista, 9/10 sellaista esittävistä paljastuu joksikin muuksi. Ja tämä pätee jopa moniin korkeakoulutettuihin.

Sivistyneet ja fiksut löytävät seuraa helposti Tinderin ulkopuolelta, ei tarvitse alentua siihen Tinderin ale-laariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi