Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?

Vierailija
27.10.2021 |

En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?

Kommentit (334)

Vierailija
321/334 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon valitusta siitä että naisilla on toiveita miehen ulkonäön suhteen. Ensinnäkin tämähän on molemminpuolista ja toisekseen mieskin voi vaikuttaa ulkonäköönsä melko paljon. Tuntuu että miehet ovat jotenkin sokeita ulkonäölleen tai arvioivat sitä ylös päin. Omaa ulkonäköä kehutaan kuvattomassa ilmoituksessa (pannukakussa paljon näitä joiden kuva ei heti näy) ja sitten kun pyytää nähdä sen kuvan niin saa kuvan miehestä jonka kulahtaneesta t-paidasta paistaa läpi miestissit.

Ulkonäkö ei ole normaalissa elämässä kaikki kaikessa. Sitä voi kompensoida hauskoilla jutuilla tai jollakin määrittelemättömällä karismalla jota joillakin on. Ei pidä siis masentua jos tindereissä ei tule mätsejä, voi oikeassa elämässä kuitenkin tulla. Mutta jos haluatte netissä mätsejä, niin kuvalla ja ulkonäöllä on merkitystä, koska siellä ei mitään muuta tietoa yleisolemuksesta ole. Itselläni ei ainakaan ole aikaa tavata paljon miehiä, joten tottakai tapaan vain niitä joiden ulkonäkö miellyttää. En yksinkertaisesti ehdi tavata tyyppejä sillä periaatteella että ehkä se livenä sytyttää vaikka kuvassa näyttää siltä että ei.

Moni mies ei ehkä ymmärrä kuinka paljon mies voi todellisuudessa vaikuttaa ulkonäköönsä. Seuranpuutetta harmittelevat miehet tuntuvat harmillisesti jäävän katkeroitumaan pituudesta tai laatikkoleuasta, vaikka valitsemalla ehjät, siistit, kantajalleen sopivat perusvaatteet, pudottamalla painoa edes normaalipainon ylärajoille ja liikkumalla sen verran että ryhti paranee niin muutos olisi huikea. Tuohon vielä kun huolehtii että oma elämä on kunnossa (ei päihdeongelmaa, normaali työ) ja sosiaaliset taidot on normaalit (näitäkin voi kehittää) niin alkaa olemaan jo kuumaa kamaa naisten keskuudessa. 

Täyttä roskaa.

Olen ollut:

hoikka ja tavallisesti pukeutunut opiskelija
= naismenestys ihan täysi nolla

hieman normaalipainon yläpuolella ja tyylittömästi pukeutunut insinööri
= muutamia kiinnostuneita naisia (naiset ylipainoisia sohvaperunoita ja olennaisesti pienempituloisia)

hyväkuntoinen ja tyylikkäästi pukeutunut insinööri
= muutamia kiinnostuneita naisia (naiset ylipainoisia sohvaperunoita ja olennaisesti pienempituloisia)

Jotain edellisten väliltä

Ainoa asia mikä on vaikuttanut koskaan, on naisten perheenperustamisvietti. Kun kaverit alkoivat saamaan häitä ja lapsia, me tylsät insinööritkin aloimme kiinnostamaan ainakin joitain heistä. Hyvän kunon, tyylin ja pukeutumisen vaikutus on täysin plus miinus nolla.

Genetiikka on se mikä ratkaisee. Jos olet lähtökohtaisesti komistus mutta pilaat sen ylipainolla ja hirveällä tyylillä, se on eri tilanne. Ei-geenikomean tilanne pysyy samanlaisena.

Tällaiset patologista naisvihaa uhkuvat viestit saavat ainakin minut nostamaan rimaani entisestään. Pissitte omiin muroihinne.

ohis

Vierailija
322/334 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon valitusta siitä että naisilla on toiveita miehen ulkonäön suhteen. Ensinnäkin tämähän on molemminpuolista ja toisekseen mieskin voi vaikuttaa ulkonäköönsä melko paljon. Tuntuu että miehet ovat jotenkin sokeita ulkonäölleen tai arvioivat sitä ylös päin. Omaa ulkonäköä kehutaan kuvattomassa ilmoituksessa (pannukakussa paljon näitä joiden kuva ei heti näy) ja sitten kun pyytää nähdä sen kuvan niin saa kuvan miehestä jonka kulahtaneesta t-paidasta paistaa läpi miestissit.

Ulkonäkö ei ole normaalissa elämässä kaikki kaikessa. Sitä voi kompensoida hauskoilla jutuilla tai jollakin määrittelemättömällä karismalla jota joillakin on. Ei pidä siis masentua jos tindereissä ei tule mätsejä, voi oikeassa elämässä kuitenkin tulla. Mutta jos haluatte netissä mätsejä, niin kuvalla ja ulkonäöllä on merkitystä, koska siellä ei mitään muuta tietoa yleisolemuksesta ole. Itselläni ei ainakaan ole aikaa tavata paljon miehiä, joten tottakai tapaan vain niitä joiden ulkonäkö miellyttää. En yksinkertaisesti ehdi tavata tyyppejä sillä periaatteella että ehkä se livenä sytyttää vaikka kuvassa näyttää siltä että ei.

Moni mies ei ehkä ymmärrä kuinka paljon mies voi todellisuudessa vaikuttaa ulkonäköönsä. Seuranpuutetta harmittelevat miehet tuntuvat harmillisesti jäävän katkeroitumaan pituudesta tai laatikkoleuasta, vaikka valitsemalla ehjät, siistit, kantajalleen sopivat perusvaatteet, pudottamalla painoa edes normaalipainon ylärajoille ja liikkumalla sen verran että ryhti paranee niin muutos olisi huikea. Tuohon vielä kun huolehtii että oma elämä on kunnossa (ei päihdeongelmaa, normaali työ) ja sosiaaliset taidot on normaalit (näitäkin voi kehittää) niin alkaa olemaan jo kuumaa kamaa naisten keskuudessa. 

Täyttä roskaa.

Olen ollut:

Ainoa asia mikä on vaikuttanut koskaan, on naisten perheenperustamisvietti. Kun kaverit alkoivat saamaan häitä ja lapsia, me tylsät insinööritkin aloimme kiinnostamaan ainakin joitain heistä. Hyvän kunon, tyylin ja pukeutumisen vaikutus on täysin plus miinus nolla.

Genetiikka on se mikä ratkaisee. Jos olet lähtökohtaisesti komistus mutta pilaat sen ylipainolla ja hirveällä tyylillä, se on eri tilanne. Ei-geenikomean tilanne pysyy samanlaisena.

Juuri se menee.

Kun naiset neuvovat pudottamaan painoa ja vaihtamaan paidan, he kuvittelevat tämän:

https://wl-brightside.cf.tsp.li/resize/728x/jpg/3be/fcb/8b619c5f4883775…

Eivät tätä:

https://manvfat.com/wp-content/uploads/2015/09/IMG_20150521_220421.jpg

Ja kyllä, jälkimmäisen kuvan mies pudotti 20 kg painoa. Jos mies hymyilisi molemmissa kuvissa, aika moni nainen saattaisi jopa suosia ekan kuvan y1lipainoista versiot

Jälkimmäisen kuvan mies on ihan minun ja monen ystäväni tyyppiä ulkonäöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/334 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miehiä Tinderissä. Itse kuvittelen, että näen itseni kävelemässä miehen kanssa ja me  näytetään silloin toisillemme sopivalta parilta kaikella tavalla! Pituus, tyyli/pukeutuminen, ikä jne. Liian hyvännäköiset ohitan, samoin todella ulkohuussin seinästä revityt. Haen itseni tasoista miestä kaikella tavalla. On yliopistokoulutus, mutta miehellä ei tarvi olla, jos kuitenkin osaa keskustella ja on kiinnostunut monenlaisista asioista! Paljon se kertoo, jos esittelyssä on hirveästi kirjoitusvirheitä, on vain ns. yhden asian mies ja haluaa vain tehdä niitä asioita, joista itse on pelkästään kiinnostunut. Yleensä tykkään sellaisista, joiden mielenkiinnon kohteista edes yksi on sama kun itsellä. En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok.  Olen laittanut etäisyydeksi max 100 km.  1/3 menee ohi sen vuoksi, että ovat ulkomaalaisia ja en jaksa puhua englantia vapaa-ajalla & kulttuurierot. 1/3 lihaksilla pullistelevia dopingilla pumpattuja urheiluhulluja seksin perässä ja 1/3 erilaisia reppanoita. En halua terapoimaan mielenterveyspotilaita,  alkoholisteja, naisvihaajia, impotentteja, uskonnollisia fanaatikkoja, pervoja jne. Ei ole helppoa löytää tavallista, asiallista miestä. Ei haittaa, jos polttaa tupakkaa ulkona, ei pieni ylipaino haittaa.  Tienaa oman elantonsa, pitää itsestään ja kodistaan huolta. Seksuaalisesti kykenevä ja terve. Kun en oo itte ruma, vaan enempi nätti, niin hilkun verran sitä ulkonäköä. Aika moni mies ei laita kuvaa itsestään, mä en oo seurustelemassa auton/moottoripyörän tai maisemakuvan kanssa. Itsetuntoa pitää olla sen verran kunnossa, että uskaltaa sen kuvan laittaa, useammankin ja korkeintaan vuoden vanhan. 

"En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok."

Kuinka yllättävää.

Tässäkinnäemme miksi kaikki naiset haluavat niitä samoja miehiä. Pitkä nainen haluaa pitkän miehen, lyhyt nainen ison pituuseron - eli pitkän miehen.

155+15 =170. Onko se sinusta pitkä mies? Tuo rajahan poissulkee yli 180-senttiset miehet tuolta naiselta, eli kaikki oikeasti pitkät miehet. Jos siis nainen on oikeasti lyhyt.

Mietitäänpä asiaa uusiksi.

Se ei ollut 15cm, vaan 15-25cm.

Eli nainen itse on 11cm keskipituista lyhyempi.

Mies saa olla korkeintaan 9cm keskipituista lyhyempi, mutta toisaalta 1cm keskipituista pidempi. Eli vaikka miesten ja naisten keskimääräinen pituusero on 13cm, tämä nainen vaatii 15-25cm pituuseroa.

Aika selkeä preferenssi tuossa on, vai mitä?

Yksi nainen kirjoittaa, että hänelle 15-25 cm pidemmät miehet on ok ja se on huutava vääryys miessukupolvea kohtaan :-DDD

Palstalla oli aiheesta kysely johon tuli 300+ vastausta. Tulokset olivat tismalleen samat kuin kv. tutkimuksissakin.

Keskimäärin palstanaisten toiveena oli 186,5cm mies. Eli naisten keskipituus +20,5cm. 

Mitä lyhyempi nainen, sitä isompi pituusero oli keskimäärin toiveena.

Mä preferoin normaalipainoisia liikunnallisia miehiä. Tällä hetkellä tapailen kahta miestä. Toinen on noin 170cm ja toinen 178cm. Tarjolla oli kyllä pidempiäkin miehiä. Mä olen 167cm. Kaikilla on omat mieltymyksensä.

Vierailija
324/334 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä roskaa.

Olen ollut:

Juuri se menee.

Kun naiset neuvovat pudottamaan painoa ja vaihtamaan paidan, he kuvittelevat tämän:

Eivät tätä:

Ja kyllä, jälkimmäisen kuvan mies pudotti 20 kg painoa. Jos mies hymyilisi molemmissa kuvissa, aika moni nainen saattaisi jopa suosia ekan kuvan y1lipainoista versiot

Miksi palstamiehet aina täällä dissaavat söpöjä ja poikamaisia miehiä ja hehkuttavat laatikkopäitä ja viirusilmiä? Jos nuo sänkiset roinaajat jotenkin teitä kiihdyttävät, niin menkää itse sinne grinderiin. Minun mielestä tänne linkatuissa söpömiehissä ei ole mitään vikaa! <3

Ei ole vikaa, mutta et myöskään antaisi sydäntä ja lähtisi treffeille.

Mistäs tiedät? Itse ainakin antaisin ja lähtisin. Viesteistäsi käy hyvin selkeästi ilmi, ettet todellisuudessa ymmärrä naisia lainkaan, vaikka kuvittelet päinvastaista.

eri kommentoija

Vierailija
325/334 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on samaa tasoa kuin ne Koff-lippis-kaljatuoppimiehet. Samaa perustason suomalaista keskiluokkaa.

Minkähänlaisessa harhaisessa maailmassa elää tyyppi, joka kuvittelee Koff-lippis-kaljatuoppimiesten olevan perustason suomalaista keskiluokkaa? Kyllä nämä kuvailemasi miehet ovat ihan sitä alaluokkaa. Ilmeisesti kuulut itse kyseiseen pohjasakkaan, joten onhan se tietysti kiva kuvitella olevansa ns. normaali ihminen. Mutta sitä et todellakaan ole! Avaapas silmäsi siellä Koff-lippiksen alla ja siirrä ne muualle kuin siihen tuoppiisi. Katselehan hieman ympärillesi. Taitavat sittenkin olla siistimpiä nuo muut ihmiset - seurasi poislukien. 

Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Sama tuntuu pätevän myös sosioekonomiseen statukseen.

Koulutettu, tyylikäästi pukeutunut ja älykäs mies jota ei kiinnosta kalja & penkkiurheilu, on ylempää keskiluokkaa.

Te itse todistatte tämän valittamalla että Tinder on täynnä miehiä joita kiinnostaa kalja & penkkiurheilu :D Ja tämä on sen jälkeen kun Tinderin algoritmi on pyyhkinyt vähiten suositut pois näkyvästä.

Toinen ongelma on että te rankkaatte omat, yhtä alaluokkaiset, piirteenne korkeammalle tasolle. Teidän halpis-skumppanne on tasokkaampaa kuin miehen erikoisolut, teidän rantalomanne on tasokkaampaa kuin miehen formulakisamatka, teidän iltanne rannalla bestiksen kanssa kympin viiniä litkien on tasokkaampaa kuin miesporukan paljuttelu järven rannalla. Teidän filtteröity liikakiloja piilotteleva kuvanne on tasokkaampi kuin miehen kuva jossa piilotellaan lakilla kaljuuntumista.

Jatkanko?

Mä kyllä tykkään laadukkaista viineistä enkä harrasta rantalomia. En ymmärrä miksi filtteröisin kuvia. Totuushan paljastuu viimeistään treffeillä. Monet miehet kyllä mainostavat harrastavansa matkailua ja liikuntaa. Tarkoittavat siis kaupunki- ja/tai rantalomia sekä salilla käymistä. Seikkailureissuille tai edes reippaammille kävelyille niistä ei saa seuraa. Pieni epämukavuus, kuten jo huono sää, pelottaa.

Vierailija
326/334 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miehiä Tinderissä. Itse kuvittelen, että näen itseni kävelemässä miehen kanssa ja me  näytetään silloin toisillemme sopivalta parilta kaikella tavalla! Pituus, tyyli/pukeutuminen, ikä jne. Liian hyvännäköiset ohitan, samoin todella ulkohuussin seinästä revityt. Haen itseni tasoista miestä kaikella tavalla. On yliopistokoulutus, mutta miehellä ei tarvi olla, jos kuitenkin osaa keskustella ja on kiinnostunut monenlaisista asioista! Paljon se kertoo, jos esittelyssä on hirveästi kirjoitusvirheitä, on vain ns. yhden asian mies ja haluaa vain tehdä niitä asioita, joista itse on pelkästään kiinnostunut. Yleensä tykkään sellaisista, joiden mielenkiinnon kohteista edes yksi on sama kun itsellä. En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok.  Olen laittanut etäisyydeksi max 100 km.  1/3 menee ohi sen vuoksi, että ovat ulkomaalaisia ja en jaksa puhua englantia vapaa-ajalla & kulttuurierot. 1/3 lihaksilla pullistelevia dopingilla pumpattuja urheiluhulluja seksin perässä ja 1/3 erilaisia reppanoita. En halua terapoimaan mielenterveyspotilaita,  alkoholisteja, naisvihaajia, impotentteja, uskonnollisia fanaatikkoja, pervoja jne. Ei ole helppoa löytää tavallista, asiallista miestä. Ei haittaa, jos polttaa tupakkaa ulkona, ei pieni ylipaino haittaa.  Tienaa oman elantonsa, pitää itsestään ja kodistaan huolta. Seksuaalisesti kykenevä ja terve. Kun en oo itte ruma, vaan enempi nätti, niin hilkun verran sitä ulkonäköä. Aika moni mies ei laita kuvaa itsestään, mä en oo seurustelemassa auton/moottoripyörän tai maisemakuvan kanssa. Itsetuntoa pitää olla sen verran kunnossa, että uskaltaa sen kuvan laittaa, useammankin ja korkeintaan vuoden vanhan. 

"En ole itse kovin pitkä, niin sellaiset 15-25 cm itseäni pitemmät ok."

Kuinka yllättävää.

Tässäkinnäemme miksi kaikki naiset haluavat niitä samoja miehiä. Pitkä nainen haluaa pitkän miehen, lyhyt nainen ison pituuseron - eli pitkän miehen.

155+15 =170. Onko se sinusta pitkä mies? Tuo rajahan poissulkee yli 180-senttiset miehet tuolta naiselta, eli kaikki oikeasti pitkät miehet. Jos siis nainen on oikeasti lyhyt.

Mietitäänpä asiaa uusiksi.

Se ei ollut 15cm, vaan 15-25cm.

Eli nainen itse on 11cm keskipituista lyhyempi.

Mies saa olla korkeintaan 9cm keskipituista lyhyempi, mutta toisaalta 1cm keskipituista pidempi. Eli vaikka miesten ja naisten keskimääräinen pituusero on 13cm, tämä nainen vaatii 15-25cm pituuseroa.

Aika selkeä preferenssi tuossa on, vai mitä?

Yksi nainen kirjoittaa, että hänelle 15-25 cm pidemmät miehet on ok ja se on huutava vääryys miessukupolvea kohtaan :-DDD

Palstalla oli aiheesta kysely johon tuli 300+ vastausta. Tulokset olivat tismalleen samat kuin kv. tutkimuksissakin.

Keskimäärin palstanaisten toiveena oli 186,5cm mies. Eli naisten keskipituus +20,5cm. 

Mitä lyhyempi nainen, sitä isompi pituusero oli keskimäärin toiveena.

Mä preferoin normaalipainoisia liikunnallisia miehiä. Tällä hetkellä tapailen kahta miestä. Toinen on noin 170cm ja toinen 178cm. Tarjolla oli kyllä pidempiäkin miehiä. Mä olen 167cm. Kaikilla on omat mieltymyksensä.

Ilmankos  niitä miehiä ei riitä kaikille, kun jotkut omivat itselleen enemmän kuin yksi.

Vierailija
327/334 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä roskaa.

Olen ollut:

Juuri se menee.

Eivät tätä:

Miksi palstamiehet aina täällä dissaavat söpöjä ja poikamaisia miehiä ja hehkuttavat laatikkopäitä ja viirusilmiä? Jos nuo sänkiset roinaajat jotenkin teitä kiihdyttävät, niin menkää itse sinne grinderiin. Minun mielestä tänne linkatuissa söpömiehissä ei ole mitään vikaa! <3

Ei ole vikaa, mutta et myöskään antaisi sydäntä ja lähtisi treffeille.

Mistäs tiedät? Itse ainakin antaisin ja lähtisin. Viesteistäsi käy hyvin selkeästi ilmi, ettet todellisuudessa ymmärrä naisia lainkaan, vaikka kuvittelet päinvastaista.

eri kommentoija

Mäkin lähtisin. -se aiempi sama kommentoija

Vierailija
328/334 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on samaa tasoa kuin ne Koff-lippis-kaljatuoppimiehet. Samaa perustason suomalaista keskiluokkaa.

Minkähänlaisessa harhaisessa maailmassa elää tyyppi, joka kuvittelee Koff-lippis-kaljatuoppimiesten olevan perustason suomalaista keskiluokkaa? Kyllä nämä kuvailemasi miehet ovat ihan sitä alaluokkaa. Ilmeisesti kuulut itse kyseiseen pohjasakkaan, joten onhan se tietysti kiva kuvitella olevansa ns. normaali ihminen. Mutta sitä et todellakaan ole! Avaapas silmäsi siellä Koff-lippiksen alla ja siirrä ne muualle kuin siihen tuoppiisi. Katselehan hieman ympärillesi. Taitavat sittenkin olla siistimpiä nuo muut ihmiset - seurasi poislukien. 

Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Sama tuntuu pätevän myös sosioekonomiseen statukseen.

Koulutettu, tyylikäästi pukeutunut ja älykäs mies jota ei kiinnosta kalja & penkkiurheilu, on ylempää keskiluokkaa.

Te itse todistatte tämän valittamalla että Tinder on täynnä miehiä joita kiinnostaa kalja & penkkiurheilu :D Ja tämä on sen jälkeen kun Tinderin algoritmi on pyyhkinyt vähiten suositut pois näkyvästä.

Toinen ongelma on että te rankkaatte omat, yhtä alaluokkaiset, piirteenne korkeammalle tasolle. Teidän halpis-skumppanne on tasokkaampaa kuin miehen erikoisolut, teidän rantalomanne on tasokkaampaa kuin miehen formulakisamatka, teidän iltanne rannalla bestiksen kanssa kympin viiniä litkien on tasokkaampaa kuin miesporukan paljuttelu järven rannalla. Teidän filtteröity liikakiloja piilotteleva kuvanne on tasokkaampi kuin miehen kuva jossa piilotellaan lakilla kaljuuntumista.

Jatkanko?

Mä kyllä tykkään laadukkaista viineistä enkä harrasta rantalomia. En ymmärrä miksi filtteröisin kuvia. Totuushan paljastuu viimeistään treffeillä. Monet miehet kyllä mainostavat harrastavansa matkailua ja liikuntaa. Tarkoittavat siis kaupunki- ja/tai rantalomia sekä salilla käymistä. Seikkailureissuille tai edes reippaammille kävelyille niistä ei saa seuraa. Pieni epämukavuus, kuten jo huono sää, pelottaa.

Minulla on erilaiset kokemukset.

Naisen "seikkailureissu" on sitä että matkataan lentokoneella ulkomaille, käydään ehkä päiväkävelyllä turistireitillä vuoristossa ja sitten ravintolan kautta hotelliin juomaan viiniä.

Seikkailureissulla yövytään teltassa, ja huono sää tarkoittaa kovaa pakkasta tms.

Vierailija
329/334 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miksi naiset ovat tinderissä "nirsoja", mikseivät olisi? Mikä velvoite naisilla on ottaa kontaktia kaikkiin miehiin tinderissä? Ei mikään. Tuskin sinäkään kaikkia naisia kelpuutat?

Nirsous on varsin ymmärrettävää, mutta sitä en ymmärrä miksi jotkut (ei kaikki) naiset sitten valittavat kun ei löydy miestä. Enkä ymmärrä sitä, että miksi se on siin tavattoman stereotyyppisen yleistä, että nainen lähtee pleijerin (sokeakin näkee, on niin selvä pleijeri) matkaan ja sitten myöhemmin valittaa kuinka kaikki miehet ovat perseestä vaikka muut olisivat varoittaneet tästä pleijeristä...

Vierailija
330/334 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä roskaa.

Olen ollut:

Aika lailla samanlaisia kokemuksia mullakin, nuorena olin näkymätön naisille ja se ikuinen "tosi-hyvä-tyyppi-mutta"

Lähempänä 30v rupesin saamaan edes vähän huomiota naisilta, mutta ne oli täysin epäsopivia minulle - joko oli elämänhallintaongelmia, muutama lapsi tai sitten ulkoisesti ei viehättänyt minua.

30v jälkeen enemmän huomiota, mutta aika samanlaisia naisia, siinä vaiheessa mulla oli jo ura hyvällä mallillaan ja elämä näpeissä.

Tällä hetkellä olen 39v, taas melko näkymätön. Välillä kaipaan läheisyyttä, kumppanuutta ja perheen puuttuminen tuntuu välillä aika pahalta, mutta onneksi aika harvoin.

Vierailija
331/334 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pakko yhtyä aiempiin -ehkä naisvihaan kallellaan oleviin- viesteihin. Ei tinderistä mitään seuraa löydä. Olen hoikka, keskipituinen, koulutettu, erittäin hyvin toimeentuleva, keskustelutaitoinen ja komea. Jälkimmäisestä olen saanut kuulla naisilta suoraan ja mutkan kautta (exälle oli sanottu naureskellen että mikset oo kertonu et sun mies on komea). Samoin keskustelutaidoista olen saanut kuulla että pystyn kuulemma sujuvasti keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta (ammattitauti). En ole mikään vässykkä mutta en todellakaan mikään mulkvisti saati naistenhakkaaja.

Olen koettanut vaikka minkälaisilla kuvilla ja teksteillä. Ei toimi. Lopuksi laitoin kieli poskella vähäpukeisen kuvan enkä ole appiin sen koomin koskenut. Yksi selitys huonolle menestykselle voi olla tuppukylä (oulu) jossa asun. Huomaa selvästi kun käy muualla (erityisesti ulkomailla) että kylläpä kilisee. En sano etteikö ole lainkaan kilissyt suomessa mutta kyllä minusta on kohtuullista odottaa oman tasoistani seuraa. En ole raskaasti ylipainoinen tatuoitu körmy niin miksi deittailisin vastaavanlaisen naisen kanssa?

Kenties evoluutio ohjailee meidät toppahousut suomalaiset sukupuuttoon.

Vierailija
332/334 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tieto että 35 km on pitkä matka olisi muuten todella mielenkiintoinen kun lukisi profiilissa. Ja ehkä sekin onko ajokorttia tai autoa. Ihmiset joilla on tuollaisia rajoitteita liikkumisen suhteen on nimittäin ihan oma lajinsa. Itse olen näin maaseudulla kasvaneena tottunut siihen, että hypätään autoon ja mennään vain tapaamaan sitä kaveria joka asuu 100 km päässä, tai käydään töissä 70 km päässä tai lähdetään vähän kaupoille Ruotsin puolelle ym. Liikkuvuus on mielentila. Tuntuu todella rajoittuneelta että joku menee vain sinne minne julkisilla helposti pääsee tai jaksaa kävellä tai pyöräillä. Tuollaiset ihmiset tuntuu jotenkin vähemmän aikuisilta.

N41

Minäkin asun pohjoisessa, lapsena vielä pohjoisemmassa ja tiedän että täällä välimatkat ovat pidempiä ja niihin on ihan eri lailla totuttu. Nyt en kuitenkaan omista autoa ja olen köyhä joten en tule omistamaankaan, joten 35 km olisi minulle jo liian pitkä välimatka koska en itse pääsisi juuri koskaan toisen luokse. 20 km on jo kipurajalla. Mieluummin 10 km säteellä että pääsen liikkumaan pyörällä. Asun toki kaupungissa tällä hetkellä, joten 10 km säteellä on jopa sitä porukkaa verrattuna johonkin korpeen missä lähin naapuri asuu 5 km päässä. Ihan aikuiseksi koen itseni kyllä. Kannattaa ehkä vähän avartaa katsantotapaa, meitä on moneen lähtöön.

N38

Vierailija
333/334 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän koulu miehet kierrän kaukaa

Vierailija
334/334 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehet paljon huijaa näillä deittimarkkinoilla ja kertoo vain sen mitä nainen haluaa kuulla. Myös tuo apn kertoma, että kalastellaan tykkäyksiä avainsanoilla in törkeää.