Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?
En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
29v miehenä sain pari hassua tykkäystä ja pari mätsiä viikon sisällä. Toinen mätsi vastasi ekaan viestiini, toinen jätti vastaamatta, silti mätsit vielä kummittelee tuolla, eivätkä poistaneet minua mätseistä. On kyllä perusmiehen aika helvetin vaikeaa löytää mitään haluamaansa tuolta, jos jotain saa, niin on se melkein pakko ottaa jos ei halua yksinään räplätä itseään lopun elämäänsä. En yhtään ihmettele tätä mgtow-liikettä, kun ei naisille kelpaa enää perustason mies, vaikuttavat etsivän jotain ihan muuta kuin perusmiehiä vaikka palstalla muuta väitetään, ettei muka perusmiehiä löydy mistään.
Kerropas mitä perusmies sinun tapauksessasi tarkoittaa? Oletko kuvissa yrmy-ilme naamalla, mitä lukee profiilitekstissä vai lukeeko mitään?
En näytä petolinnun perseelle, ja hymyilen vienosti. Profiilitekstissä haen vakavaa seuraa ja tekstiä ei enempää mahtunut, vaikka olisin siihen voinut lisääkin kirjoittaa.
Tinderissä tykkään niistä profiileistä, jotka herättävät minussa kiinnostusta. Oletan naisten tekevän samoin ja jos tulee match, niin toivottavasti syntyy keskustelua. Keskustelu ei pakosti johda treffeihin, koska tutustuessa saatan huomata, ettei nainen minua mitenkään kiinnosta, joten miksi käyttäisi sen enempää aikaa kyseiseen keskusteluun. Mikäli treffeille päädymme, niin saatan huomata ettei kyseinen nainen kiinnosta minua uusien treffien verran. Jokaisessa vaiheessa toki voi myös käydä toisinpäin eli nainen huomaa, ettei hän ole minusta kiinnostunut. Reilu peli toki on puolin tai toisin kertoa toiselle, ettei kiinnosta jatkaa ja kiittää siihenastisesta toivottaen kaikkea hyvää jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on niin kranttuja? Oma kokemus toisesta nettideittipalvelusta
-Olen tosissani liikkeellä, ja suurin osa miehistä vonkaa pllua, jopa toiselta puolen Suomea
- miehet elävät jossain mikä mikä maassa: ikähaarukka naisille: oma ikä - 30 vuotta( pahimmat) , kaikilla vähintään -10 vuotta, harvalla edes ad oma ikä vain muutamalla ( 300 ilmoitusta) oma ikä + pari vuottaLopputulos: missä on normaalit, kivat kunnon miehet? Nettideoteillä ei ole kuin pllun vonkaajia, ja harhoissa eläviä miehiä= speksini riittävät 10- 30 vuotta nuorempaan naiseen. Sama pätee Tinderiin. Lopputulos: Normaalit, kivat kunnon miehet, jotka eivät elä harhoissa ja pelkästään vonkaa pillua ovat varattuja ja parisuhteissa, ei niitä Tinderissä ja muualla ole, jos on niin poimitaan äkkiä pois.
Jos ovat riittävän komeita, pitkiä, raamikkaita, koulutettuja, pinkka kunnossa, lihaksikkaita mutta lihakset on hankittu asiantuntijatyössä, itsevarmoja, määrätietoisia, hauskoja, sosiaalisesti taitavia ja nopeita reagoimaan, osaavia, mukavia, aloitteellisia, tasa-arvoisia mutta suojelevia ja perinteisiä, herkkiä mutta seksuaalisesti dominoivia, asunto on laadukas, jne.
Nämä perusasiat kun täyttää niin saa naisen. Vähän pullean ja tavallisen, totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetään sekaan oma 44v miehinen kommentti. Ikähaarukkani +-5 vuotta ja todellisuudessa tuossakin jo pelivaraa, koska aniharvoin 4-5 vuotta itseäni vanhempi nainen on ollenkaan kiinnostava. Skippaan arviolta 85-90% naisista erinäisistä syistä. Kilometrihaarukkana pidän noin 35 kilometriä.
Aniharvoin 4-5 vuotta naista itseään vanhempi mies on ollenkaan kiinnostava. Että naiset ei saa olla kranttuja, mutta miehet saa olla.
Missä kohtaa sanoin miesten saavan ola kranttuja, mutta naisten ei? Sittemmin olen todennut pääosin matcheistäni olevan todellisuudessa 2-3 vuoden ikäerolla, mutta tuo 4-5 haitari antaa vähän pelivaraa puolin ja toisin.
Yleensä se teidän miesten "pelivara" on kummasti sinne nuorempien suuntaan.
No mä olen spirituaalinen eläinrakas nainen ja uskon, että tulen paremmin toimeen spirituaalisen eläinrakkaan miehen kanssa kun kaljaa kittaavan jannun kanssa joka poseeraa peiliselfiessä. Sen takia viestitän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetään sekaan oma 44v miehinen kommentti. Ikähaarukkani +-5 vuotta ja todellisuudessa tuossakin jo pelivaraa, koska aniharvoin 4-5 vuotta itseäni vanhempi nainen on ollenkaan kiinnostava. Skippaan arviolta 85-90% naisista erinäisistä syistä. Kilometrihaarukkana pidän noin 35 kilometriä.
Aniharvoin 4-5 vuotta naista itseään vanhempi mies on ollenkaan kiinnostava. Että naiset ei saa olla kranttuja, mutta miehet saa olla.
Missä kohtaa sanoin miesten saavan ola kranttuja, mutta naisten ei? Sittemmin olen todennut pääosin matcheistäni olevan todellisuudessa 2-3 vuoden ikäerolla, mutta tuo 4-5 haitari antaa vähän pelivaraa puolin ja toisin.
Yleensä se teidän miesten "pelivara" on kummasti sinne nuorempien suuntaan.
Yleensä se teidän naisten "pelivara" on kummasti sinne pidempien, raamikkaampien, menestyneempien, itsevarmempien, osaavampien, jne suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
29v miehenä sain pari hassua tykkäystä ja pari mätsiä viikon sisällä. Toinen mätsi vastasi ekaan viestiini, toinen jätti vastaamatta, silti mätsit vielä kummittelee tuolla, eivätkä poistaneet minua mätseistä. On kyllä perusmiehen aika helvetin vaikeaa löytää mitään haluamaansa tuolta, jos jotain saa, niin on se melkein pakko ottaa jos ei halua yksinään räplätä itseään lopun elämäänsä. En yhtään ihmettele tätä mgtow-liikettä, kun ei naisille kelpaa enää perustason mies, vaikuttavat etsivän jotain ihan muuta kuin perusmiehiä vaikka palstalla muuta väitetään, ettei muka perusmiehiä löydy mistään.
Tiedän paljon perusmiehiä, jotka kyllä löytävät seuraa. Viime kesänä olin yksissä Tinderhäissäkin. Tiedän myös perusmiehiä, jotka eivät saa seuraa. Ainoa asia mikä erottaa nämä ikisinkut ja parisuhteessa olevat on keskustelutaito. Ilman sitä ei tule kemiaa kenenkään kanssa. Katkeroituminen ja naisten syyttely ei myöskään edesauta pariutumista. Aika katsoa peiliin.
T1inderissä ratkaisee u1lkonäkö.
Ei m1atchia = ei keskustelua.
Se m1ies oli paremman näköinen p1erusmies, tai tyytyi huomattavasti v1aatimattomamman näköiseen n1aiseen.
Te miehet kuvittelette olevanne paremman tadoisua, kuin olette, tämä on ihan tutkittu. Johtuu varmaan testosteronista. Tästä syystä yritätte itseänne huomattavasti korkeampitaspisia naisia, ja turpaan tulee. Miksi vielä ihmettelette, kun mäyåtsejä ei tule, eikä enemmän, koska luuletteko, että naiset ei tajua kalasteluanne ja sitä, että nainen on teidän mielestännevalempitasoinen, mutta alennus nyt ?
No ihan normaalin näköinen, ellen jopa hieman keskitasoa paremman näköinen, silti tykkäilen vain niistä alimman tason naisista, kun tiedostan etten mikään mallipoika ole. Menee vasemmalle varmasti 95% naisista.
Millaisia nämä alimman tason naiset sitten ovat? Eikö se teidän tasoteoria nyt toimikaan, kun et kelpaa edes heille?
Ap, tiedätkö, mikä on yleisin kysymys, minkä esitän tällä palstalla miehille, jotka ihmettelevät, miksi heillä ei käy flaksi? Tietysti "Mikä tekee sinusta kiinnostavan ja millaisille naisille?"
En ole ollut Tinderissä enkä menisi, mutta olen ollut nettideiteillä ja keskustellut muiden nettideittailevien naisten kanssa ja uskallan arvella, että laittaakseen tykkäyksen, flirtin, avausviestin, whatever, profiilissa pitää olla nimenomaan se jokin, mikä herättää naisen huomion. Tieto, että tuossa on mies, joka on suunnilleen saman ikäinen, asuu lähistöllä, on sinkku ja etsii parisuhdetta, ei riitä. Pitää olla jotain, mikä viestittää, että juuri häneeen kannattaa tutustua, hänen kanssaan on jotain yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei yleisesti ottaen kiinnostu pelkän kuvan (ja pienen tekstin) perusteella niin kuin miehet. Naisten seksuaalisuus nyt vaan -keskimäärin- ei toimi samalla tavalla kuin miehillä, ja siksi nettipalveluiden kuvakavalkadeja selaamassa ja pyyhkäisemässä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Tinderissä saat sitten viestejä niiltä naisilta, joilla jokin tekstisi osuus on napannut, etenkin jos heidän on vaikea muuten löytää samanhenkisiä.
Ja jos kerta laitat juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa, niin tietenkin saamasi vastaukset tuntuu kummallisilta...
No ihan vaan esimerkkiksi. Pointtini oli, että jos sanon että minulla on pehmeät (vasemmistolaiset) arvot, mikä siis todellakin pitää paikkansa, kaikki tykkäykset vaikuttavat äärivasemmistolaisilta.
No varmaan ääripään ihmiset ovat valmiita tarttumaan täkyyn heti, kun joku vihjaa olevansa samaan suuntaan?
En minä oikeasti tiedä, en osaa samaistua tähän ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
"No mun mielestä kyllä naisella saa olla ihan erilaiset ajanvietteet ja harrastukset kuin minulla". Moni mies varmaan ajattelee näin ja haluaakin pitää harrastukset ja muut erillään.
Moni nainen taas hakee miehestä myös ystävää, jonka kanssa tehdä asioita yhdessä. Ja pettyvät, kun mies haluaakin muuta.
Tämä kyllä varmasti pitää paikkaansa. Olen kyllä itsekin sitä mieltä, ettei kaikkien kiinnostusten kohteiden tarvitse olla lähellekään identtisiä, mutta jos miehellä on vaikka todella tiivis saliharrastus johon käytännössä uppoaa vapaa-ajasta ainakin 2/3 osaa, siihen ei ole yhteen sopiva nainen, joka mieluusti vapaa-ajallaan hengailisi kumppanin kanssa katselemassa Netflixiä tai muuta sellaista. Aika usein tuo harrastusten ja kavereiden erillä pito tarkoittaa monille miehille (ja varmaan toki naisillekin) käytännössä eri elämiä, jonka ohessa välillä tavataan. Aivan ymmärrettävää ettei kaikki sellaista halua.
Minulla on vain sellainen olo, että olen todella tarkka siitä, kenen annan koskea itseeni. Miehistä ehkä muutama prosentti on sellaisia, joiden kanssa voin kuvitella harrastavani seksiä. Jos en pysty kuvittelemaan seksiä miehen kanssa kuvan ja profiilin kautta, en halua tavata häntä.
Pitää olla puhdas, siisti, normaalipainoinen, mukava, ystävällinen, kiva, keskustelutaitoinen, syvällinen, kohtelias, oma-aloitteinen, keskustelua johdatteleva, omalaatuinen, ei kalju, ei lippistä, ei metsästystä, ei tupakointia, ei autojen korjailua, ei kiroilua, ei tekstipaitoja, ei aurinkolaseja, ei liian lyhyttä tai pitkää profiilia, ei kaljamahaa, ei itserakasta olemusta eikä etenkään liian päällekäypää käyttäytymistä. Tosielämässä en ole yhtä tarkka, mutta en jaksa tavata joka viikonloppu uusia miehiä. Siksi valitsen vain sellaisia, joista tulee turvallinen ja hyvä olo.
Pituudella ei minulle ole merkitystä. Haluan vain tosi mukavan ja ystävällisen, urheilullisen miehen, jonka voin kuvitella nuolemaan minua. Niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiedätkö, mikä on yleisin kysymys, minkä esitän tällä palstalla miehille, jotka ihmettelevät, miksi heillä ei käy flaksi? Tietysti "Mikä tekee sinusta kiinnostavan ja millaisille naisille?"
En ole ollut Tinderissä enkä menisi, mutta olen ollut nettideiteillä ja keskustellut muiden nettideittailevien naisten kanssa ja uskallan arvella, että laittaakseen tykkäyksen, flirtin, avausviestin, whatever, profiilissa pitää olla nimenomaan se jokin, mikä herättää naisen huomion. Tieto, että tuossa on mies, joka on suunnilleen saman ikäinen, asuu lähistöllä, on sinkku ja etsii parisuhdetta, ei riitä. Pitää olla jotain, mikä viestittää, että juuri häneeen kannattaa tutustua, hänen kanssaan on jotain yhteistä.
Harmi kyllä suurin osa miehistä on yhtä tavallisia kuin te naisetkin.
Sitten on se top 5-10% joissa on jo nettiprofiilin perusteella "sitä jotain". Muidenkin kuin juuri sinun mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain sellainen olo, että olen todella tarkka siitä, kenen annan koskea itseeni. Miehistä ehkä muutama prosentti on sellaisia, joiden kanssa voin kuvitella harrastavani seksiä. Jos en pysty kuvittelemaan seksiä miehen kanssa kuvan ja profiilin kautta, en halua tavata häntä.
Pitää olla puhdas, siisti, normaalipainoinen, mukava, ystävällinen, kiva, keskustelutaitoinen, syvällinen, kohtelias, oma-aloitteinen, keskustelua johdatteleva, omalaatuinen, ei kalju, ei lippistä, ei metsästystä, ei tupakointia, ei autojen korjailua, ei kiroilua, ei tekstipaitoja, ei aurinkolaseja, ei liian lyhyttä tai pitkää profiilia, ei kaljamahaa, ei itserakasta olemusta eikä etenkään liian päällekäypää käyttäytymistä. Tosielämässä en ole yhtä tarkka, mutta en jaksa tavata joka viikonloppu uusia miehiä. Siksi valitsen vain sellaisia, joista tulee turvallinen ja hyvä olo.
Pituudella ei minulle ole merkitystä. Haluan vain tosi mukavan ja ystävällisen, urheilullisen miehen, jonka voin kuvitella nuolemaan minua. Niin yksinkertaista se on.
Esimerkki siitä kuinka naiset eivät kerro totuutta oma-aloitteisesti, elleivät sitten vahingossa lipsauta jotain.
"Pitää olla puhdas, siisti, normaalipainoinen"
"Haluan vain tosi mukavan ja ystävällisen, urheilullisen miehen"
Ja kuten itsekin sanoit, Tinderissä rima on korkeammalla. Niin on muillakin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä haen naisten profiileista yhteisiä kiinnostuksia ja näiden ohella naisen tulee kuviensa perusteella näyttää minua viehettävältä. Esimerkiksi koska en itse matkustele, niin skippaan kaikki matkustelua korostavat.
Mulle taas matkustelu on elämän suola, joten mä taas koitan noukkia eritoten niitä, jotka mainitsevat tykkäävänsä matkustelusta. Toki voin tykätä jostain, joka ei erikseen sitä mainitse, mutta jos taas miehen profiilissa lukee, että ei ole matkailuihmisiä niin tämmöinen menisi suoraan vasemmalle.
Noista harrastuksista:
Naisille arskat, lippikset, kaljatuopit, penkkiurheilu, autojen rassaaminen ja kalju tuntuvat olevan turn-offeja.
Ihan vastaavaa tasoa ovat:
Yläkulmasta otetut kuvat filtterillä, skumppalasit, mukavuusmatkustelu, lemmikkien palvonta ja ylipaino.
Huvittavinta on että joillekin naisille jopa jenkkiauto kuvassa on turn-off koska saastuttaminen, ja sitten nainen saastuttaa monin verron enemmän lentämällä ympäriinsä.
Suurin osa naisista on samaa tasoa kuin ne Koff-lippis-kaljatuoppimiehet. Samaa perustason suomalaista keskiluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Noista harrastuksista:
Naisille arskat, lippikset, kaljatuopit, penkkiurheilu, autojen rassaaminen ja kalju tuntuvat olevan turn-offeja.
Yläkulmasta otetut kuvat filtterillä, skumppalasit, mukavuusmatkustelu, lemmikkien palvonta ja ylipaino.
Huvittavinta on että joillekin naisille jopa jenkkiauto kuvassa on turn-off koska saastuttaminen, ja sitten nainen saastuttaa monin verron enemmän lentämällä ympäriinsä.
Suurin osa naisista on samaa tasoa kuin ne Koff-lippis-kaljatuoppimiehet. Samaa perustason suomalaista keskiluokkaa.
Tämä.
Suominainen uskoo että jos hän juo halpaa skumppaa ja ottaa siitä kuvan, se on hienompaa kuin kaljan juominen.
Tai jos hän käy turistimatkalla ja osaa keskustella historiallisista paikoista tasolla "oih se paikka oli ihana", hän on sivistyneempi kuin se autonrassaajamies.
Suominainen uskoo myös että on junttia olla kalju, mutta ei se kun ostaa sokerimoskaa kaupasta ja on ylipainoinen.
Jos haet Tinderistä sivistynyttä ja fiksua naista, 9/10 sellaista esittävistä paljastuu joksikin muuksi. Ja tämä pätee jopa moniin korkeakoulutettuihin.
Siis ketä sitten haluat noilla kissakuvilla sitten vetää puoleesi jollet kissaihmisiä- kissanvihaajiako ja kissoille allergisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän paljon perusmiehiä, jotka kyllä löytävät seuraa. Viime kesänä olin yksissä Tinderhäissäkin. Tiedän myös perusmiehiä, jotka eivät saa seuraa. Ainoa asia mikä erottaa nämä ikisinkut ja parisuhteessa olevat on keskustelutaito. Ilman sitä ei tule kemiaa kenenkään kanssa. Katkeroituminen ja naisten syyttely ei myöskään edesauta pariutumista. Aika katsoa peiliin.
T1inderissä ratkaisee u1lkonäkö.
Ei m1atchia = ei keskustelua.
Se m1ies oli paremman näköinen p1erusmies, tai tyytyi huomattavasti v1aatimattomamman näköiseen n1aiseen.
Te miehet kuvittelette olevanne paremman tadoisua, kuin olette, tämä on ihan tutkittu. Johtuu varmaan testosteronista. Tästä syystä yritätte itseänne huomattavasti korkeampitaspisia naisia, ja turpaan tulee. Miksi vielä ihmettelette, kun mäyåtsejä ei tule, eikä enemmän, koska luuletteko, että naiset ei tajua kalasteluanne ja sitä, että nainen on teidän mielestännevalempitasoinen, mutta alennus nyt ?
No ihan normaalin näköinen, ellen jopa hieman keskitasoa paremman näköinen, silti tykkäilen vain niistä alimman tason naisista, kun tiedostan etten mikään mallipoika ole. Menee vasemmalle varmasti 95% naisista.
Millaisia nämä alimman tason naiset sitten ovat? Eikö se teidän tasoteoria nyt toimikaan, kun et kelpaa edes heille?
Tasoteoria=
1) ei koske kirjoittajaa
2)kirjoittaja aina vähintään 8, omasta mielestään 91/2
3) kaikki naiset ovat alempitasoisia, ehkä 6.
4) naisten pitäisi tajuta noudattaa tasoteriaa, muyta kun eivät noudata. Eli kirjpittaja, joka on 8, on vähintään miss Universum- finalistin tasoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista harrastuksista:
Tämä.
Suominainen uskoo että jos hän juo halpaa skumppaa ja ottaa siitä kuvan, se on hienompaa kuin kaljan juominen.
Tai jos hän käy turistimatkalla ja osaa keskustella historiallisista paikoista tasolla "oih se paikka oli ihana", hän on sivistyneempi kuin se autonrassaajamies.
Suominainen uskoo myös että on junttia olla kalju, mutta ei se kun ostaa sokerimoskaa kaupasta ja on ylipainoinen.
Jos haet Tinderistä sivistynyttä ja fiksua naista, 9/10 sellaista esittävistä paljastuu joksikin muuksi. Ja tämä pätee jopa moniin korkeakoulutettuihin.
Ratkaisu ongelmaan: osta lentolippu sinne Puolaan.
Olen keskustelutaitoinen, eikä sitä voi keskustella jos ei ole mätsiä.