Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?

Vierailija
27.10.2021 |

En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?

Kommentit (334)

Vierailija
61/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitetään sekaan oma 44v miehinen kommentti. Ikähaarukkani +-5 vuotta ja todellisuudessa tuossakin jo pelivaraa, koska aniharvoin 4-5 vuotta itseäni vanhempi nainen on ollenkaan kiinnostava. Skippaan arviolta 85-90% naisista erinäisistä syistä. Kilometrihaarukkana pidän noin 35 kilometriä.

Aniharvoin 4-5 vuotta naista itseään vanhempi mies on ollenkaan kiinnostava. Että naiset ei saa olla kranttuja, mutta miehet saa olla.

Missä kohtaa sanoin miesten saavan ola kranttuja, mutta naisten ei? Sittemmin olen todennut pääosin matcheistäni olevan todellisuudessa 2-3 vuoden ikäerolla, mutta tuo 4-5 haitari antaa vähän pelivaraa puolin ja toisin.

Vierailija
62/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nirso, koska minulla on varaa valita. Mitäs olette miehet niin helppoja. 

Kyllähän nainen kuin nainen kertapatjaksi kelpaa.

Jos naiset vaan panee kanssasi, niin se kertoo, että naiset ei näe sinussa muuta, kuin krvän. Sinussa ei ole ainesta parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitäänpä vaikka pituutta.

Kumpi sukupuoli on tarkempi tästä? Kummalla on enemmän erilaisia makuja?

Miksi perata ominaisuus ominasuudelta, että kumpi sukupuoli mahdollisesti arvostaa kyseistä ominaisuutta enemmän tai asettaa tiukemmat kriteerit?

Vierailija
64/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeeko miehet matchejä ja laskevat tasonsa sen perusteella? Mulle match ei vielä merkitse mitään, toisaalta 1 hyvä riittää, jos siitä kehkeytyy parisuhde.

Vierailija
65/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nirso koska mulle on deittailussa kaksi vaihtoehtoa:

- Löydän miehen joka vastaa toiveitani

- Olen yksin vailla miestä.

Molemmat ovat minulle yhtä hyviä vaihtoehtoja, eli ei ole tarvetta alentaa vaatimustasoa kun kerran olen ihan onnellinen yksinkin.

Juuri näin, komppaan! Miksi kukaan huolisi miestä/naista, joka ei millään tavalla vastaa toiveita? Eihän kemiaa voi pakottaa. 

Vierailija
66/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29v miehenä sain pari hassua tykkäystä ja pari mätsiä viikon sisällä. Toinen mätsi vastasi ekaan viestiini, toinen jätti vastaamatta, silti mätsit vielä kummittelee tuolla, eivätkä poistaneet minua mätseistä. On kyllä perusmiehen aika helvetin vaikeaa löytää mitään haluamaansa tuolta, jos jotain saa, niin on se melkein pakko ottaa jos ei halua yksinään räplätä itseään lopun elämäänsä. En yhtään ihmettele tätä mgtow-liikettä, kun ei naisille kelpaa enää perustason mies, vaikuttavat etsivän jotain ihan muuta kuin perusmiehiä vaikka palstalla muuta väitetään, ettei muka perusmiehiä löydy mistään.

Tiedän paljon perusmiehiä, jotka kyllä löytävät seuraa. Viime kesänä olin yksissä Tinderhäissäkin. Tiedän myös perusmiehiä, jotka eivät saa seuraa. Ainoa asia mikä erottaa nämä ikisinkut ja parisuhteessa olevat on keskustelutaito. Ilman sitä ei tule kemiaa kenenkään kanssa. Katkeroituminen ja naisten syyttely ei myöskään edesauta pariutumista. Aika katsoa peiliin.

T1inderissä ratkaisee u1lkonäkö.

Ei m1atchia = ei keskustelua.

Se m1ies oli paremman näköinen p1erusmies, tai tyytyi huomattavasti v1aatimattomamman näköiseen n1aiseen.

Vierailija
67/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitetään sekaan oma 44v miehinen kommentti. Ikähaarukkani +-5 vuotta ja todellisuudessa tuossakin jo pelivaraa, koska aniharvoin 4-5 vuotta itseäni vanhempi nainen on ollenkaan kiinnostava. Skippaan arviolta 85-90% naisista erinäisistä syistä. Kilometrihaarukkana pidän noin 35 kilometriä.

Aniharvoin 4-5 vuotta naista itseään vanhempi mies on ollenkaan kiinnostava. Että naiset ei saa olla kranttuja, mutta miehet saa olla.

Missä kohtaa sanoin miesten saavan ola kranttuja, mutta naisten ei? Sittemmin olen todennut pääosin matcheistäni olevan todellisuudessa 2-3 vuoden ikäerolla, mutta tuo 4-5 haitari antaa vähän pelivaraa puolin ja toisin.

Pelivara puolin ja toisin sinulle= nuorempien naisten pitää tykätä sinusta, mutta sinä et tykkää itsesi ikäisistä tai vanhemmista naisista.

Vierailija
68/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29v miehenä sain pari hassua tykkäystä ja pari mätsiä viikon sisällä. Toinen mätsi vastasi ekaan viestiini, toinen jätti vastaamatta, silti mätsit vielä kummittelee tuolla, eivätkä poistaneet minua mätseistä. On kyllä perusmiehen aika helvetin vaikeaa löytää mitään haluamaansa tuolta, jos jotain saa, niin on se melkein pakko ottaa jos ei halua yksinään räplätä itseään lopun elämäänsä. En yhtään ihmettele tätä mgtow-liikettä, kun ei naisille kelpaa enää perustason mies, vaikuttavat etsivän jotain ihan muuta kuin perusmiehiä vaikka palstalla muuta väitetään, ettei muka perusmiehiä löydy mistään.

Tiedän paljon perusmiehiä, jotka kyllä löytävät seuraa. Viime kesänä olin yksissä Tinderhäissäkin. Tiedän myös perusmiehiä, jotka eivät saa seuraa. Ainoa asia mikä erottaa nämä ikisinkut ja parisuhteessa olevat on keskustelutaito. Ilman sitä ei tule kemiaa kenenkään kanssa. Katkeroituminen ja naisten syyttely ei myöskään edesauta pariutumista. Aika katsoa peiliin.

Se m1ies oli paremman näköinen p1erusmies, tai tyytyi huomattavasti v1aatimattomamman näköiseen n1aiseen.

Ja kyllä, tähän piti lisätä 1set, muuten ei mennyt s1ensuurista läpi.

Myös s1ensuuri on k1iellettyjen s1anojen listalla, koska tämäkin piti kirjoittaa uusiksi 1set lisättyinä.

Vierailija
69/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran on muistutettava, että ne kauniit (ja koulutetut) naiset harvoin kiinnostuvat perusjampoista. Eikö se ole päivänselvää?

Jättäkää ne kauniit naiset rauhaan ja keskittykää omaan tasoonne eli tavisnaisiin, niin ei tarvitse olla koko ajan itkemässä, ettette kelpaa. Oikein, ette kelpaakaan, kun tavoittelette niin paljon teitä ylemmällä tasolla olevia naisia. Miten tämä voi olla niin ylivoimaista ymmärtää? Jatkuvaa ininää päivänselvästä asiasta. Tuskin olette aiemminkaan seurustelleet/olleet parisuhteessa kaikkein kauneimpien naisten kanssa, joten haloo!

Vakka kantensa valitsee, niin se vain on.

Vierailija
70/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on niin kranttuja? Oma kokemus toisesta nettideittipalvelusta

-Olen tosissani liikkeellä, ja suurin osa miehistä vonkaa pllua, jopa toiselta puolen Suomea

- miehet elävät jossain mikä mikä maassa: ikähaarukka naisille: oma ikä - 30 vuotta( pahimmat) , kaikilla vähintään -10 vuotta, harvalla edes ad oma ikä vain muutamalla ( 300 ilmoitusta) oma ikä + pari vuotta

Lopputulos: missä on normaalit, kivat kunnon miehet? Nettideoteillä ei ole kuin pllun vonkaajia, ja harhoissa eläviä miehiä= speksini riittävät 10- 30 vuotta nuorempaan naiseen. Sama pätee Tinderiin. Lopputulos: Normaalit, kivat kunnon miehet, jotka eivät elä harhoissa ja pelkästään vonkaa pillua ovat varattuja ja parisuhteissa, ei niitä Tinderissä ja muualla ole, jos on niin poimitaan äkkiä pois.

Vierailija
71/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelivara puolin ja toisin sinulle= nuorempien naisten pitää tykätä sinusta, mutta sinä et tykkää itsesi ikäisistä tai vanhemmista naisista.

Missä kohtaa oletan nuorempien naisten tykkäävän minusta ja missä kohtaa oletat etten ole tykännyt itseäni vanhemmista naisista? Kuten sanoin, pääosa matcheistäni on naisten kanssa, jotka ovat 2-3 vuotta minua nuorempia tai vanhempia. Näppituntumalta sanoisin usemman olevan minua vanhempi kuin minua nuorempi, mutta harvemmin match syntyy yli 3 vuoden ikäerolla.

Vierailija
72/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet kuvittelette olevanne paremman tadoisua, kuin olette, tämä on ihan tutkittu. Johtuu varmaan testosteronista. Tästä syystä yritätte itseänne huomattavasti korkeampitaspisia naisia, ja turpaan tulee. Miksi vielä ihmettelette, kun mäyåtsejä ei tule, eikä enemmän, koska luuletteko, että naiset ei tajua kalasteluanne ja sitä, että nainen on teidän mielestännevalempitasoinen, mutta alennus nyt ?

Vierailija
73/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa oletan nuorempien naisten tykkäävän minusta ja missä kohtaa oletat etten ole tykännyt itseäni vanhemmista naisista? Kuten sanoin, pääosa matcheistäni on naisten kanssa, jotka ovat 2-3 vuotta minua nuorempia tai vanhempia. Näppituntumalta sanoisin usemman olevan minua vanhempi kuin minua nuorempi, mutta harvemmin match syntyy yli 3 vuoden ikäerolla.

Eli osui ja upposi, kun sinun pitää tätä asiaa jankata ja todistella.

Vierailija
74/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että Tinderissä käyttäjistä noin 80% on miehiä.

Vierailija
75/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyi huomattavasti vaatimattomamman näköiseen naiseen? Kuka nainen ottaisi tuommoisen p ö s i l ö- miehen, ja mitä nainen suhteesta saisi? Ei ottaisi, koska ei saisi mitään. Naisille kun ei riitä, että on krpäteline kotona pyörimässä.

Vierailija
76/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli osui ja upposi, kun sinun pitää tätä asiaa jankata ja todistella.

Eli sinusta on väärin hakea seuraa pienellä ikäerolla? 

Vierailija
77/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenet te luulette siellä Tinderissä kohtaavanne, mutta itse esimerkiksi en koskaan käyttäisi ko sovellusta. Sanokaa vanhanaikaiseksi, mutta uskon edelleen oikeisiin kohtaamisiin ihmisten keskellä.

Plus Tinder käsittääkseni on seksiseuran hakemiseen, joten jos olet vaikka D&D nörtti on varmaan kivempi löytää yhden illan kumppani, jonka kanssa pystyy pari sanaa vaihtamaan harrastuksista?

Kukaan tuskin mitään vakavaa seuraa etsii Tinderin kaltaisista paikoista.

Laskin juuri, että tuttavapiirissäni on ollut muutaman vuoden sisään kuudet häät, ja noista hääpareista viisi on tavannut Tinderissä. Toki siellä on myös pelkän seksiseuran etsijöitä, myös yhtä lailla niitä, jotka etsivät vakavaa parisuhdetta.

Vierailija
78/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin olla. Miksi ihmeessä pitäisi tinderissä antaa tykkäyksiä miehille jotka ei herätä millään tavalla kiinnostusta, kun sieltä löytyy niitä jotka kiinnostaa paljon.

Vierailija
79/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropas mitä perusmies sinun tapauksessasi tarkoittaa? Oletko kuvissa yrmy-ilme naamalla, mitä lukee profiilitekstissä vai lukeeko mitään?

Tästä on tehty lukuisia testejä, myös Suomessa.

Vähän keskivertoa komeammat miehet tekivät naisradin avustuksella profiilit joissa kyllä hymyiltiin.

Ei juuri ollenkaan matcheja. Suomalaisessa testissä oli komea ja treenattu mies, mutta ainoa suosiota saanut profiili oli koirakuva jossa miehen käsivarret ja hartiat näyttivät kuvakulman takia tuplasti todellista isommilta. Ja enemmistö matcheista oli kiinnostuneempia koirasta kuin miehestä.

Kaikkien muiden profiilien suosio oli lähes nolla. Vähän matcheja, joista yksikään ei vastannut viesteihin.

Vastaava naisprofiili sai 250/300 tykkäystä. Huonoimmat naisprofiilit, tärähtänyt peiliselfie jossa kasvot rajautuneet pois ym, saivat tyyliin 150/300.

Mikä on tarinan opetus? Toimi näin, jos haluat saada mätsejä Tinderisdä. Jos kuitenkin oikeasti etsit parisuhdetta, niin toimi toisin.

Vierailija
80/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet kuvittelette olevanne paremman tadoisua, kuin olette, tämä on ihan tutkittu. Johtuu varmaan testosteronista. Tästä syystä yritätte itseänne huomattavasti korkeampitaspisia naisia, ja turpaan tulee. Miksi vielä ihmettelette, kun mäyåtsejä ei tule, eikä enemmän, koska luuletteko, että naiset ei tajua kalasteluanne ja sitä, että nainen on teidän mielestännevalempitasoinen, mutta alennus nyt ?

No ihan normaalin näköinen, ellen jopa hieman keskitasoa paremman näköinen, silti tykkäilen vain niistä alimman tason naisista, kun tiedostan etten mikään mallipoika ole. Menee vasemmalle varmasti 95% naisista.