Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?
En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei yleisesti ottaen kiinnostu pelkän kuvan (ja pienen tekstin) perusteella niin kuin miehet. Naisten seksuaalisuus nyt vaan -keskimäärin- ei toimi samalla tavalla kuin miehillä, ja siksi nettipalveluiden kuvakavalkadeja selaamassa ja pyyhkäisemässä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Tinderissä saat sitten viestejä niiltä naisilta, joilla jokin tekstisi osuus on napannut, etenkin jos heidän on vaikea muuten löytää samanhenkisiä.
Ja jos kerta laitat juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa, niin tietenkin saamasi vastaukset tuntuu kummallisilta...
Mielestäni kuva kertoo onko mies tyyppiäni, joten mieluummin kuva kuin teksti. Ihmettelen kuitenkin, jos profiileista näitä kissan ja koiran kuvia löytyy, tai mopojen ja autojen tai auringonlaskujen ja sitten joku epätarkka epämääräinen otos itsestä. Ihan kuin jonkun kotieläimen perusteella valkkaisin jonkun? Jonkun mielestä olen varmaan myös nirso, mutta pitäisikö valita joku joka ei ole ollenkaan omantyyliseni? En voi sille mitään että moni ei ole.
T. Erilainen nainen, kai
Entäs lapsen perusteella? Sieltä olen bongannut usean joiden kuvissa näkyy niiden lasten naama peittämättömänä. En ole koskaan ymmärtänyt näitä, taitaa olla pikemminkin niin että nämä lasten kuvat voivat houkutella vähän "vääränlaista" seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenet te luulette siellä Tinderissä kohtaavanne, mutta itse esimerkiksi en koskaan käyttäisi ko sovellusta. Sanokaa vanhanaikaiseksi, mutta uskon edelleen oikeisiin kohtaamisiin ihmisten keskellä.
Plus Tinder käsittääkseni on seksiseuran hakemiseen, joten jos olet vaikka D&D nörtti on varmaan kivempi löytää yhden illan kumppani, jonka kanssa pystyy pari sanaa vaihtamaan harrastuksista?
Kukaan tuskin mitään vakavaa seuraa etsii Tinderin kaltaisista paikoista.
Aina nää "En ole koskaan käyttänyt Tinderiä mutta tiedän sen olevan panosovellus"-jankkaajia. Kyllä, sieltä saa myös seksiseuraa mutta myös ihan aitoja suhteita etsiviä ihmisiä. Moni on löytänyt Tinderistä puolison ja se on jo tilastollisestikin se suosituin paikka löytää kumppani 20-30-vuotiaiden keskuudessa.
Juuri näin, ja vanhemmatkin ihmiset sieltä etsii seuraa ihan tositarkoituksella. Monilla ihan kivoilla tindertreffeillä olen käynyt, eli sieltä löytyy seuranhakua moneen tarkoitukseen. Turha leimata sitä pelkäksi seksinhakupaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei yleisesti ottaen kiinnostu pelkän kuvan (ja pienen tekstin) perusteella niin kuin miehet. Naisten seksuaalisuus nyt vaan -keskimäärin- ei toimi samalla tavalla kuin miehillä, ja siksi nettipalveluiden kuvakavalkadeja selaamassa ja pyyhkäisemässä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Tinderissä saat sitten viestejä niiltä naisilta, joilla jokin tekstisi osuus on napannut, etenkin jos heidän on vaikea muuten löytää samanhenkisiä.
Ja jos kerta laitat juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa, niin tietenkin saamasi vastaukset tuntuu kummallisilta...
Mielestäni kuva kertoo onko mies tyyppiäni, joten mieluummin kuva kuin teksti. Ihmettelen kuitenkin, jos profiileista näitä kissan ja koiran kuvia löytyy, tai mopojen ja autojen tai auringonlaskujen ja sitten joku epätarkka epämääräinen otos itsestä. Ihan kuin jonkun kotieläimen perusteella valkkaisin jonkun? Jonkun mielestä olen varmaan myös nirso, mutta pitäisikö valita joku joka ei ole ollenkaan omantyyliseni? En voi sille mitään että moni ei ole.
T. Erilainen nainen, kai
Entäs lapsen perusteella? Sieltä olen bongannut usean joiden kuvissa näkyy niiden lasten naama peittämättömänä. En ole koskaan ymmärtänyt näitä, taitaa olla pikemminkin niin että nämä lasten kuvat voivat houkutella vähän "vääränlaista" seuraa.
Totta, tuo jäi listasta pois! Käsittämätöntä laittaa tinderiin kuvia lastensa kanssa. Samoin olen ihmetellyt kuvia, joissa mies poseeraa toisen naisen mutta silti hakee one on one seuraa. Jos kolmen kimppaa, niin sitten ymmärtäisin..
Mutta jos ap:seen takaisin, niin aika hölmöä, että pahoitat mielesi, jos mieltymyksiäsi vastaavat naiset valitsevat sinut. Elämänsä voi kyllä tehdä vaikeaksi monella tapaa 😅.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ap:seen takaisin, niin aika hölmöä, että pahoitat mielesi, jos mieltymyksiäsi vastaavat naiset valitsevat sinut. Elämänsä voi kyllä tehdä vaikeaksi monella tapaa 😅.
No idea että tapaisi paljon erilaisia ihmisiä ei tossa oikein toteudu, eikä sitä kannata myöskään valehdella harrastuksiaan kun keskustelussa käy kuitenkin ilmi, ettei niistä asioista oikein ole perillä. Lisäks se vihervasemmistolaisuus ja hippityyli ei nyt ihan vastaa lievästi vasemmistolaista ja eläimiä kunnioittavaa arvomaailmaani.
Ap
29v miehenä sain pari hassua tykkäystä ja pari mätsiä viikon sisällä. Toinen mätsi vastasi ekaan viestiini, toinen jätti vastaamatta, silti mätsit vielä kummittelee tuolla, eivätkä poistaneet minua mätseistä. On kyllä perusmiehen aika helvetin vaikeaa löytää mitään haluamaansa tuolta, jos jotain saa, niin on se melkein pakko ottaa jos ei halua yksinään räplätä itseään lopun elämäänsä. En yhtään ihmettele tätä mgtow-liikettä, kun ei naisille kelpaa enää perustason mies, vaikuttavat etsivän jotain ihan muuta kuin perusmiehiä vaikka palstalla muuta väitetään, ettei muka perusmiehiä löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska olen ollut aina nirso. Edellisen miehen kanssa olin 20v ja nyt eron jälkeen en ole kenen tahansa kanssa vieläkään. Ei tämä mitään hyväntekeväisyyttä ole.
Tämä on hyvä.
Itse en käsitä että sitä että on kriteerit sanotaan nirsoudeksi.
Tietysti jos hakee hetken seuraa eikä ole väliä sillä minkälaiset elämänarvot ym. toisella on, voi sellaiseksi leikkikaluksi huoliakin ihan melkein kenet tahansa. Mutta jos on etsimässä pitempiaikaista seuraa ja kenties kumppania, on totta kai valtavan tärkeää etsiä sellaista jonka kanssa pystyy sitten elämään!
En käsitä myöskään sitä miksi mies on paniikissa jos joutuu olemaan hetken yksin? Miksi kelpuutetaan melkein kuka vaan ja sitten vaaditaan että nainenkin kelpuuttaa. Mutta kun ei se niin mene.
Olen miettinyt miksi luonto on tehnyt miehestä heikon ja pärjäämärrömän ja naisesta taas kestävän ja sitkeän? Miksi nainen taipuu vaan ei taitu, mies ruikuttaa heti jos ei ole naista rinnalla?
Tietysti se että nainen kantaa lapsen maailmaan ja lapsi on täysin riippuvainen äidistä pitkään. On oltava luja ja pärjäävä. Näinhän se on eläinmaailmassakin. Mutta tuo miesten surkeus?
Osa miehistä kasvaa ja kehittyy henkisesti pärjääviksi mutta niin suuri osa ei. Miksi?
En keksi mitään järkevää syytä tuohon, ja kuitenkaan en osaa uskoa muuta kuin että luonto on viisas. Kaipa siihen joku selitys on, en ole vielä sitä keksinyt enkä kuullut.
Vielä se, että miehet moittii naisia siitä että nainen pärjää yksin ja että nainen saa seuraa jos tahtoo. Sehän on täysin miesten itsensä vika! Itsehän huolitte kenet vain, siitähän syntyy naisten markkinat! On helppo valita ja hylätä.
Niin miksi sinua vaivaa jos saat vastauksia samanikäisiltä? Ja olisit iloinen että naiset lukevat mitä olet sinne kirjoittanut, miehet eivät lue eikä heitä kiinnosta mitä nainen kertoo itsestään. Ikätoiveita ei kunnioiteta jne.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenet te luulette siellä Tinderissä kohtaavanne, mutta itse esimerkiksi en koskaan käyttäisi ko sovellusta. Sanokaa vanhanaikaiseksi, mutta uskon edelleen oikeisiin kohtaamisiin ihmisten keskellä.
Plus Tinder käsittääkseni on seksiseuran hakemiseen, joten jos olet vaikka D&D nörtti on varmaan kivempi löytää yhden illan kumppani, jonka kanssa pystyy pari sanaa vaihtamaan harrastuksista?
Kukaan tuskin mitään vakavaa seuraa etsii Tinderin kaltaisista paikoista.
Tiedän Tinderissä tavanneita aviopareja mutta jatka sinä ihmeessä paremmintietämistä.
Kyllä vika on sun omassa ilmaisussa, ei kenenkään muun. Laita profiiliin asioita, jotka sua oikeasti kiinnostaa. Opettele itse ensin keskustelutaitoa, niin vetoat keskustelutaitoisiin naisiin. Vai ajattelitko naisen paikkaavan sun heikkoa ilmaisua omalla ymmärryksellä ja keskustelutaidolla? Harva haluaa perässä vedettävää, jolle pitää kaikki selittää. Ihmiset haluavat helppoja kymppaneita, joiden kanssa on yhteisiä arvoja, haaveita ja mielenkiinnon kohteita ulkoisen viehätyksen lisäksi.
Lemmikkien kuvat Tinderissä tottakai houkuttavat ihmisiä, jotka näistä eläimistä ovat todella kiinnostuneet. Itse en näe näissä paljon pointtia, ellet itse ole kuvassa lemmikkisi kanssa. Silloinkin yksi kuva on tarpeeksi. Kissat tai muut lemmikit voi hyvin mainita tekstissään hyvin lyhyesti, jotta allergiset ja muut jotka eivät ole ko. eläimistä innostuneita osaavat siirtyä seuraavaan.
Kissojen kuvat Tinderissä ovat vähän sama asia, kuin että laittaisit lapsistasi tai omaisuudestasi kuvia sinne. Ne eivät kuulu Tinderiin ja antavat sinusta omituisen kuvan, ellei kuvien katsoja ole ylitsevuotavan innostunut kuvien aiheesta ts. sattuu olemaan kissahullu, lapsihullu tai romuhullu.
Vierailija kirjoitti:
29v miehenä sain pari hassua tykkäystä ja pari mätsiä viikon sisällä. Toinen mätsi vastasi ekaan viestiini, toinen jätti vastaamatta, silti mätsit vielä kummittelee tuolla, eivätkä poistaneet minua mätseistä. On kyllä perusmiehen aika helvetin vaikeaa löytää mitään haluamaansa tuolta, jos jotain saa, niin on se melkein pakko ottaa jos ei halua yksinään räplätä itseään lopun elämäänsä. En yhtään ihmettele tätä mgtow-liikettä, kun ei naisille kelpaa enää perustason mies, vaikuttavat etsivän jotain ihan muuta kuin perusmiehiä vaikka palstalla muuta väitetään, ettei muka perusmiehiä löydy mistään.
Kerropas mitä perusmies sinun tapauksessasi tarkoittaa? Oletko kuvissa yrmy-ilme naamalla, mitä lukee profiilitekstissä vai lukeeko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mutta se muu kiinnostavuus tarvitaan ulkonäön lisäksi.
Naiset ovat miehiä pinnallisempia ja tarkempia ulkonäöstä. Sen lisäksi tarvitaan ne asiat jotka tulevat ilmi tekstistä - mikä Tinderin tapauksessa tarkoittaa sitä että vain "liian hyvä ollaksen totta"-henkinen, näennäisen vaatimattomasti kirjoitettu narsistin tuotos kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä kyllä naisella saa olla ihan erilaiset ajanvietteet ja harrastukset kuin minulla, persoona ja keskustelutaito ratkaisee minulla enemmän kuin se että tykätään samoista asioista, vastakohdathan voivat jopa täydentää toisiaan. Olisi tylsää jos molemmat olisivat liian samanlaisia!
Ap
Huomaa oleellinen kohta eli "mun mielestä". Sinä selaat profiileja omista lähtökohdistasi ja me muut Tinderin käyttäjät omistä lähtökohdistamme. Minä 44v miehenä haen yhteisiä kiinnostuksia, koska en halua suhdetta jossa kummallakin on omat jutut eikä mitään yhteistä. Kokeilin jo sitä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Heitetään sekaan oma 44v miehinen kommentti. Ikähaarukkani +-5 vuotta ja todellisuudessa tuossakin jo pelivaraa, koska aniharvoin 4-5 vuotta itseäni vanhempi nainen on ollenkaan kiinnostava. Skippaan arviolta 85-90% naisista erinäisistä syistä. Kilometrihaarukkana pidän noin 35 kilometriä.
Aniharvoin 4-5 vuotta naista itseään vanhempi mies on ollenkaan kiinnostava. Että naiset ei saa olla kranttuja, mutta miehet saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropas mitä perusmies sinun tapauksessasi tarkoittaa? Oletko kuvissa yrmy-ilme naamalla, mitä lukee profiilitekstissä vai lukeeko mitään?
Tästä on tehty lukuisia testejä, myös Suomessa.
Vähän keskivertoa komeammat miehet tekivät naisradin avustuksella profiilit joissa kyllä hymyiltiin.
Ei juuri ollenkaan matcheja. Suomalaisessa testissä oli komea ja treenattu mies, mutta ainoa suosiota saanut profiili oli koirakuva jossa miehen käsivarret ja hartiat näyttivät kuvakulman takia tuplasti todellista isommilta. Ja enemmistö matcheista oli kiinnostuneempia koirasta kuin miehestä.
Kaikkien muiden profiilien suosio oli lähes nolla. Vähän matcheja, joista yksikään ei vastannut viesteihin.
Vastaava naisprofiili sai 250/300 tykkäystä. Huonoimmat naisprofiilit, tärähtänyt peiliselfie jossa kasvot rajautuneet pois ym, saivat tyyliin 150/300.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat miehiä pinnallisempia ja tarkempia ulkonäöstä. Sen lisäksi tarvitaan ne asiat jotka tulevat ilmi tekstistä - mikä Tinderin tapauksessa tarkoittaa sitä että vain "liian hyvä ollaksen totta"-henkinen, näennäisen vaatimattomasti kirjoitettu narsistin tuotos kelpaa.
Naiset ovat miehiä pinnallisempia ja tarkempia ulkonäöstä🤣🤣🤣 kaikki miehet haluaa vain nuoren, kauniin ja hoikan naisen.
Ai että, voin sanoa, että jos jo kättelyssä leimaat *kaikki* naiset nirsoiksi koska sinua ei Tinderissä onnista, niin tervemenoa.
Ja mitä nirsoa siinä on, jos ilmoitat tykkääväsi horoskoopeista ja saat samanlaisilta naisilta tykkäyksiä?😅 Eli koet nirsoudeksi sen, että vain tietynlaiset naiset matchaa kanssasi muttei muut? Että "pehmeitä arvoja" omaavat vassarit kyllä matchaa kanssasi mutta ne vaan pikkasen pehmeitä arvoja kannattava vähän vasemmalle viettävät naiset eivät tajua sun profiilitektistä matchata kanssasi? Tekstissähän se vika silloin on eikä naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat miehiä pinnallisempia ja tarkempia ulkonäöstä🤣🤣🤣 kaikki miehet haluaa vain nuoren, kauniin ja hoikan naisen.
Mietitäänpä vaikka pituutta.
Kumpi sukupuoli on tarkempi tästä? Kummalla on enemmän erilaisia makuja?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän paljon perusmiehiä, jotka kyllä löytävät seuraa. Viime kesänä olin yksissä Tinderhäissäkin. Tiedän myös perusmiehiä, jotka eivät saa seuraa. Ainoa asia mikä erottaa nämä ikisinkut ja parisuhteessa olevat on keskustelutaito. Ilman sitä ei tule kemiaa kenenkään kanssa. Katkeroituminen ja naisten syyttely ei myöskään edesauta pariutumista. Aika katsoa peiliin.
Aina nää "En ole koskaan käyttänyt Tinderiä mutta tiedän sen olevan panosovellus"-jankkaajia. Kyllä, sieltä saa myös seksiseuraa mutta myös ihan aitoja suhteita etsiviä ihmisiä. Moni on löytänyt Tinderistä puolison ja se on jo tilastollisestikin se suosituin paikka löytää kumppani 20-30-vuotiaiden keskuudessa.