Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?

Vierailija
27.10.2021 |

En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?

Kommentit (334)

Vierailija
21/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei yleisesti ottaen kiinnostu pelkän kuvan (ja pienen tekstin) perusteella niin kuin miehet. Naisten seksuaalisuus nyt vaan -keskimäärin- ei toimi samalla tavalla kuin miehillä, ja siksi nettipalveluiden kuvakavalkadeja selaamassa ja pyyhkäisemässä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Tinderissä saat sitten viestejä niiltä naisilta, joilla jokin tekstisi osuus on napannut, etenkin jos heidän on vaikea muuten löytää samanhenkisiä.

Ja jos kerta laitat juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa, niin tietenkin saamasi vastaukset tuntuu kummallisilta...

No ihan vaan esimerkkiksi. Pointtini oli, että jos sanon että minulla on pehmeät (vasemmistolaiset) arvot, mikä siis todellakin pitää paikkansa, kaikki tykkäykset vaikuttavat äärivasemmistolaisilta.

Mutta kysymys ei ole siitä onko sinulla pehmeät arvot vai ei, kysymys on siitä, onko pehmeät arvot ja horoskoopit elämässäsi top 5 tärkeimmän asian joukossa? Teksti Tinderissä on lyhyt ja siihen lisätään siksi vain ne tärkeimmät.

Itse mainitsin että tykkään pelata tietokonepelejä, katson paljon dokkareita, minulla on koira ja olen kova kokkailemaan. Matchit olivat samanlaisilta miehiltä. Nämä ovat omassa elämässäni ne ehkä tärkeimmät asiat arkielämän suhteen, joten miehetkin olivat sopivia matcheja.

Olisin toki voinut myös mainita, että viihdyn museoissa, en pidä sienistä, baletti on kivaa ja joskus lenkkeilen. Nämäkin ovat kaikki ihan totta, mutta eivät niin tärkeitä, että mainitsisin ne heti käytelyssä. Silloin matchit olisivat voineet olla ihan erilaisia.

Vierailija
22/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nirso, koska haluan löytää loppuelämän kestävän parisuhteen ja miehen pitäisi olla samassa elämäntilanteessa (aikuiset lapset). Hänen pitää myös asua tässä samassa kaupungissa, koska en halua etäsuhdetta enkä muuttaa mihinkään.

Eli todella kivatkin miehet saa pakit, jos nuo ehdot ei täyty. Esim lapset saattaa selvitä vasta treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nyt vaan ei ”sovi” yhteen. Ja tindukassa voit laitaa kuvan ja vähän vapaata proosaa niin suattaapp olla, ettei osu sinnepäinkään.

Vierailija
24/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haen naisten profiileista yhteisiä kiinnostuksia ja näiden ohella naisen tulee kuviensa perusteella näyttää minua viehettävältä. Esimerkiksi koska en itse matkustele, niin skippaan kaikki matkustelua korostavat. 

Vierailija
25/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on itse asiassa todella tärkeää, että mies pitäisi kissoista tai ei ainakaan vihaisi niitä. Olen pari kertaa seurustellut miehen kanssa joka ei kissoja ymmärtänyt, ja heissä oli sitten muutakin suurta vikaa.

Jos et oikeasti pidä kissoista vaan sulla vaan sattuu olemaan kissan kuva, niin en ymmärrä miksi ne pitäisi profiiliin laittaa?

Vierailija
26/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nirso, koska haluan löytää loppuelämän kestävän parisuhteen ja miehen pitäisi olla samassa elämäntilanteessa (aikuiset lapset). Hänen pitää myös asua tässä samassa kaupungissa, koska en halua etäsuhdetta enkä muuttaa mihinkään.

Eli todella kivatkin miehet saa pakit, jos nuo ehdot ei täyty. Esim lapset saattaa selvitä vasta treffeillä.

Mikset kysy lapsista, jos se on kynnysasia? Toki luulisi, että lapsista on maininta muutenkin myös ainakin silloin jos haussa on vakava suhde ja jos esittelyyn on vaivautunut ylipäätään jotain laittamaan.

Vierailija
27/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirsot naisetko tässä tosiaan on se ongelma, kun AP kirjoittaa pitävänsä asioista joista ei ole oikeasti kiinnostunut ja sitten pahoittaa mielensä kun näistä asioista oikeasti kiinnostuneet naiset machailevat?

Lue ylläoleva.

Ap

Niin? Se, että aloituksessa mainitut horoskoopit olivat vain keksitty esimerkki asioista joista välität olevasi kiinnostunut vaikket oikeasti ole, ei muuta mitenkään sitä jotain tällaisia asioita profiiliisi kirjoittelet.

Vierailija
28/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, saat ainakin tykkäyksiä. Kaikki eivät todellakaan saa, mun tapauksessa ehkä 1-2 / kk, ja nekin on yleensä täysin epäsopivia (eli ne naiset eivät lue profiilia, tai sitten vetää kaikki oikealle)

Vierailija
29/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy lapsista, jos se on kynnysasia? Toki luulisi, että lapsista on maininta muutenkin myös ainakin silloin jos haussa on vakava suhde ja jos esittelyyn on vaivautunut ylipäätään jotain laittamaan.

Miehet ei läheskään aina mainitse lapsia profiilissaan ja tosiaan kerran kävi niin, etten tajunnut erikseen kysyä, koska mies oli 50v. Selvisi, että hänellä on 6v lapsi viikko-viikko systeemillä. Kerrasta oppineena, nykyään kysyn.

Vierailija
30/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tästä tulee pitkä keskustelu jossa sukupuolet solvaavat toisiaan.

Itse veikkaan, että naiset yrittävät asiallisesti selittää missä kiikastaa ja ap huutaa kurkku suorana että "MuTkU kUkAaN eI TaJuUuUu..."

Vierailija
31/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tässä kyllä mitään syytä solvata ketään, enkä osaa sanoa onko noin ja miksi on noin, kun en tiedä mitä muiden naisten kuin itseni päässä liikkuu.

Tuo ”pehmeät arvot” kuulostaa kyllä siltä, että omassa kaveripiirissä olisi monelle naiselle plussaa (jos olisivat sinkkuja, minun lisäkseni ei oikein kukaan aikuinen nainen ole), eivätkä ole äärivasemmistolaisia, vaikka vasemmistolaisia kyllä osa.

Vierailija
32/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä on itse asiassa todella tärkeää, että mies pitäisi kissoista tai ei ainakaan vihaisi niitä. Olen pari kertaa seurustellut miehen kanssa joka ei kissoja ymmärtänyt, ja heissä oli sitten muutakin suurta vikaa.

Jos et oikeasti pidä kissoista vaan sulla vaan sattuu olemaan kissan kuva, niin en ymmärrä miksi ne pitäisi profiiliin laittaa?

No mun mielestä kyllä naisella saa olla ihan erilaiset ajanvietteet ja harrastukset kuin minulla, persoona ja keskustelutaito ratkaisee minulla enemmän kuin se että tykätään samoista asioista, vastakohdathan voivat jopa täydentää toisiaan. Olisi tylsää jos molemmat olisivat liian samanlaisia!

Ja mitä noihin horoskooppeihin tulee, se nyt oli esimerkki koska en halunnut tänne palstalle ruveta kirjoittelemaan henkilökohtaisia juttujani, muuta kuin nyt pehmeät arvot. Todella karseeta luetunymmärtämistä palstalaisilta, mietin mitenköhän tällaisilta on sujunut äidinkielen ylioppilaskirjoitukset?

Ap

Vierailija
33/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä kyllä naisella saa olla ihan erilaiset ajanvietteet ja harrastukset kuin minulla, persoona ja keskustelutaito ratkaisee minulla enemmän kuin se että tykätään samoista asioista, vastakohdathan voivat jopa täydentää toisiaan. Olisi tylsää jos molemmat olisivat liian samanlaisia!

Ja mitä noihin horoskooppeihin tulee, se nyt oli esimerkki koska en halunnut tänne palstalle ruveta kirjoittelemaan henkilökohtaisia juttujani, muuta kuin nyt pehmeät arvot. Todella karseeta luetunymmärtämistä palstalaisilta, mietin mitenköhän tällaisilta on sujunut äidinkielen ylioppilaskirjoitukset?

Ap

Right back at ya tuon luetunymmärtämisen kanssa. Tässä rautalankaversio:

- Laita profiiliisi asioita jotka oikeasti kiinnostavat sinua eniten ja unohda muut.

- Turha laittaa esimerkkejä siitä mitä tapahtuu jos tekstiin laittaa asioita jotka eivät kiinnosta (esim ne horoskoopit) sillä ei kai kukaan oikeasti kirjoita tekstiinsä asioita jotka eivät oikeast kiinnosta?

Se että kirjaa omat mielenkiinnonkohteet ei tarkoita, että saa vain samanlaisia matcheja. Sanoin, että sain sopivilta miehiltä matcheja. Monella oli eri kinnosuksenkohteita, mutta saivat minusta saman tien realistisemman kuvan kun listasin itselleni tärkeimmät asiat, jonka takia myös matchit olivat sopivampia.

Vierailija
34/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot noin pehmeä, niin voit ainakin skipata fiksua miestä etsivät naiset.

Vierailija
35/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nirso ja löysin itselleni sopivan kumppanin.

Enää en ole Tinderissä mitään.

N42

Vierailija
36/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oot noin pehmeä, niin voit ainakin skipata fiksua miestä etsivät naiset.

Lol. Kaveripiirissä monilla naisilla nimenomaan ”pehmeä” mies, ja ne kaverit puolisoineen on nimenomaan fiksuja ihmisiä.

Sivistyneet naiset eivät yleensä halua mitään henkisesti kylmää ja kovaa miestä.

Vierailija
37/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mun mielestä kyllä naisella saa olla ihan erilaiset ajanvietteet ja harrastukset kuin minulla". Moni mies varmaan ajattelee näin ja haluaakin pitää harrastukset ja muut erillään.

Moni nainen taas hakee miehestä myös ystävää, jonka kanssa tehdä asioita yhdessä. Ja pettyvät, kun mies haluaakin muuta.

Vierailija
38/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Right back at ya tuon luetunymmärtämisen kanssa.

Se kommentti oli kohdistettu noihin useisiin palstalaisiin jotka ihmettelivät miksi laitan olevani kiinnostunut horoskoopeista jos en ole oikeasti ole kiinnostunut, ei sinuun. Ihan asiallinen sun teksti, toisin kuin eräät.

Ap

Vierailija
39/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenet te luulette siellä Tinderissä kohtaavanne, mutta itse esimerkiksi en koskaan käyttäisi ko sovellusta. Sanokaa vanhanaikaiseksi, mutta uskon edelleen oikeisiin kohtaamisiin ihmisten keskellä.

Plus Tinder käsittääkseni on seksiseuran hakemiseen, joten jos olet vaikka D&D nörtti on varmaan kivempi löytää yhden illan kumppani, jonka kanssa pystyy pari sanaa vaihtamaan harrastuksista?

Kukaan tuskin mitään vakavaa seuraa etsii Tinderin kaltaisista paikoista.

Vierailija
40/334 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei yleisesti ottaen kiinnostu pelkän kuvan (ja pienen tekstin) perusteella niin kuin miehet. Naisten seksuaalisuus nyt vaan -keskimäärin- ei toimi samalla tavalla kuin miehillä, ja siksi nettipalveluiden kuvakavalkadeja selaamassa ja pyyhkäisemässä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Tinderissä saat sitten viestejä niiltä naisilta, joilla jokin tekstisi osuus on napannut, etenkin jos heidän on vaikea muuten löytää samanhenkisiä.

Ja jos kerta laitat juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa, niin tietenkin saamasi vastaukset tuntuu kummallisilta...

Mielestäni kuva kertoo onko mies tyyppiäni, joten mieluummin kuva kuin teksti. Ihmettelen kuitenkin, jos profiileista näitä kissan ja koiran kuvia löytyy, tai mopojen ja autojen tai auringonlaskujen ja sitten joku epätarkka epämääräinen otos itsestä. Ihan kuin jonkun kotieläimen perusteella valkkaisin jonkun? Jonkun mielestä olen varmaan myös nirso, mutta pitäisikö valita joku joka ei ole ollenkaan omantyyliseni? En voi sille mitään että moni ei ole.

T. Erilainen nainen, kai