Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?
En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?
Kommentit (334)
En ole nirso. Mulla ei ole "vaatimuksia". Riittää kun huolehtii hygienista, on puhtaat ja siistit vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on samaa tasoa kuin ne Koff-lippis-kaljatuoppimiehet. Samaa perustason suomalaista keskiluokkaa.
Minkähänlaisessa harhaisessa maailmassa elää tyyppi, joka kuvittelee Koff-lippis-kaljatuoppimiesten olevan perustason suomalaista keskiluokkaa? Kyllä nämä kuvailemasi miehet ovat ihan sitä alaluokkaa. Ilmeisesti kuulut itse kyseiseen pohjasakkaan, joten onhan se tietysti kiva kuvitella olevansa ns. normaali ihminen. Mutta sitä et todellakaan ole! Avaapas silmäsi siellä Koff-lippiksen alla ja siirrä ne muualle kuin siihen tuoppiisi. Katselehan hieman ympärillesi. Taitavat sittenkin olla siistimpiä nuo muut ihmiset - seurasi poislukien.
Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Sama tuntuu pätevän myös sosioekonomiseen statukseen.
Koulutettu, tyylikäästi pukeutunut ja älykäs mies jota ei kiinnosta kalja & penkkiurheilu, on ylempää keskiluokkaa.
Te itse todistatte tämän valittamalla että Tinder on täynnä miehiä joita kiinnostaa kalja & penkkiurheilu :D Ja tämä on sen jälkeen kun Tinderin algoritmi on pyyhkinyt vähiten suositut pois näkyvästä.
Toinen ongelma on että te rankkaatte omat, yhtä alaluokkaiset, piirteenne korkeammalle tasolle. Teidän halpis-skumppanne on tasokkaampaa kuin miehen erikoisolut, teidän rantalomanne on tasokkaampaa kuin miehen formulakisamatka, teidän iltanne rannalla bestiksen kanssa kympin viiniä litkien on tasokkaampaa kuin miesporukan paljuttelu järven rannalla. Teidän filtteröity liikakiloja piilotteleva kuvanne on tasokkaampi kuin miehen kuva jossa piilotellaan lakilla kaljuuntumista.
Jatkanko?
Viittaaat ok cupidin käyttäjäselvitykseen, jossa naiset rankkasivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi orofiilikuvien perusteella. Mielenkiintoista on se että miehet aina unohtavat mainita samasta aineistosta sen seikan että naiset lähettivät viestejä myös niille rumina pitämilleen miehille kun taas miehet lähettivät viestejä vain niille kauniina pitämilleen naisille. Mitä kauniimmaksi rankattu nainen sen enemmän hän sai viestejä. Keskimääräistä rumemmat naiset eivät saaneet miehiltä viestejä. Eli miehet katsoo pelkkää ulkokuorta, naisten valkoinen noihin vaikuttaa myös muut profiilista ilmikäyvät tekijät.
Sinä taas unohdit mainita että naisten silmissä keskivertoa rumemmat miehet olivat todellisuudessa keskitason yläpuolella. Johtuen juurikin siitä että naiset rankkasivat 80% keskitason alapuolelle.
Tinderissä naisten top 80% silmissä miesten top 11,5% on heille riittävän tasokkaita.
Olen eri, mutta olen TÄYSIN varma siitä, että sinulla ja minulla on erilainen miesmaku. En tavoittele niitä miehiä, jotka ovat sinun 20% top listalla, saat pitää. Kaikki.
Ps en jaksaisi katsoa aamupalapöydässä edes kahtakymmentä vuotta miestä joka draamailisi tasoteorialla. Tai 20 tasoteoreetikkoa vuoron perään 😆
Sori siitä, mutta minulle luonne merkkaa yhtä paljon kuin MINUA miellyttävä ulkonäkö. 💁🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on samaa tasoa kuin ne Koff-lippis-kaljatuoppimiehet. Samaa perustason suomalaista keskiluokkaa.
Minkähänlaisessa harhaisessa maailmassa elää tyyppi, joka kuvittelee Koff-lippis-kaljatuoppimiesten olevan perustason suomalaista keskiluokkaa? Kyllä nämä kuvailemasi miehet ovat ihan sitä alaluokkaa. Ilmeisesti kuulut itse kyseiseen pohjasakkaan, joten onhan se tietysti kiva kuvitella olevansa ns. normaali ihminen. Mutta sitä et todellakaan ole! Avaapas silmäsi siellä Koff-lippiksen alla ja siirrä ne muualle kuin siihen tuoppiisi. Katselehan hieman ympärillesi. Taitavat sittenkin olla siistimpiä nuo muut ihmiset - seurasi poislukien.
Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Sama tuntuu pätevän myös sosioekonomiseen statukseen.
Koulutettu, tyylikäästi pukeutunut ja älykäs mies jota ei kiinnosta kalja & penkkiurheilu, on ylempää keskiluokkaa.
Te itse todistatte tämän valittamalla että Tinder on täynnä miehiä joita kiinnostaa kalja & penkkiurheilu :D Ja tämä on sen jälkeen kun Tinderin algoritmi on pyyhkinyt vähiten suositut pois näkyvästä.
Toinen ongelma on että te rankkaatte omat, yhtä alaluokkaiset, piirteenne korkeammalle tasolle. Teidän halpis-skumppanne on tasokkaampaa kuin miehen erikoisolut, teidän rantalomanne on tasokkaampaa kuin miehen formulakisamatka, teidän iltanne rannalla bestiksen kanssa kympin viiniä litkien on tasokkaampaa kuin miesporukan paljuttelu järven rannalla. Teidän filtteröity liikakiloja piilotteleva kuvanne on tasokkaampi kuin miehen kuva jossa piilotellaan lakilla kaljuuntumista.
Jatkanko?
Viittaaat ok cupidin käyttäjäselvitykseen, jossa naiset rankkasivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi orofiilikuvien perusteella. Mielenkiintoista on se että miehet aina unohtavat mainita samasta aineistosta sen seikan että naiset lähettivät viestejä myös niille rumina pitämilleen miehille kun taas miehet lähettivät viestejä vain niille kauniina pitämilleen naisille. Mitä kauniimmaksi rankattu nainen sen enemmän hän sai viestejä. Keskimääräistä rumemmat naiset eivät saaneet miehiltä viestejä. Eli miehet katsoo pelkkää ulkokuorta, naisten valkoinen noihin vaikuttaa myös muut profiilista ilmikäyvät tekijät.
Sinä taas unohdit mainita että naisten silmissä keskivertoa rumemmat miehet olivat todellisuudessa keskitason yläpuolella. Johtuen juurikin siitä että naiset rankkasivat 80% keskitason alapuolelle.
Tinderissä naisten top 80% silmissä miesten top 11,5% on heille riittävän tasokkaita.
Olen eri, mutta olen TÄYSIN varma siitä, että sinulla ja minulla on erilainen miesmaku. En tavoittele niitä miehiä, jotka ovat sinun 20% top listalla, saat pitää. Kaikki.
Ps en jaksaisi katsoa aamupalapöydässä edes kahtakymmentä vuotta miestä joka draamailisi tasoteorialla. Tai 20 tasoteoreetikkoa vuoron perään 😆
Sori siitä, mutta minulle luonne merkkaa yhtä paljon kuin MINUA miellyttävä ulkonäkö. 💁🏼♀️
Sinua miellyttävä ulkonäkö on sama kuin muitakin naisia miellyttävä ulkonäkö, genetiikan osalta.
Vaihtelua on vain tyylin ja rasvaprosentin suhteen. Tuosta tulee se top 20%. Ne miehet sitten edustavat erilaisia tyylisuuntia, joku on atleettinen ja toinen nallekarhumainen, jne.
Tinder luo illuusion, että nämä kaikki hakuehdoillani näkyvät ihmiset olisivat juuri minun ulottuvillani ja saatavissa. Eivät ole. Tinder on lähinnä pelkkä kuvavalikoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon valitusta siitä että naisilla on toiveita miehen ulkonäön suhteen. Ensinnäkin tämähän on molemminpuolista ja toisekseen mieskin voi vaikuttaa ulkonäköönsä melko paljon. Tuntuu että miehet ovat jotenkin sokeita ulkonäölleen tai arvioivat sitä ylös päin. Omaa ulkonäköä kehutaan kuvattomassa ilmoituksessa (pannukakussa paljon näitä joiden kuva ei heti näy) ja sitten kun pyytää nähdä sen kuvan niin saa kuvan miehestä jonka kulahtaneesta t-paidasta paistaa läpi miestissit.
Ulkonäkö ei ole normaalissa elämässä kaikki kaikessa. Sitä voi kompensoida hauskoilla jutuilla tai jollakin määrittelemättömällä karismalla jota joillakin on. Ei pidä siis masentua jos tindereissä ei tule mätsejä, voi oikeassa elämässä kuitenkin tulla. Mutta jos haluatte netissä mätsejä, niin kuvalla ja ulkonäöllä on merkitystä, koska siellä ei mitään muuta tietoa yleisolemuksesta ole. Itselläni ei ainakaan ole aikaa tavata paljon miehiä, joten tottakai tapaan vain niitä joiden ulkonäkö miellyttää. En yksinkertaisesti ehdi tavata tyyppejä sillä periaatteella että ehkä se livenä sytyttää vaikka kuvassa näyttää siltä että ei.
Moni mies ei ehkä ymmärrä kuinka paljon mies voi todellisuudessa vaikuttaa ulkonäköönsä. Seuranpuutetta harmittelevat miehet tuntuvat harmillisesti jäävän katkeroitumaan pituudesta tai laatikkoleuasta, vaikka valitsemalla ehjät, siistit, kantajalleen sopivat perusvaatteet, pudottamalla painoa edes normaalipainon ylärajoille ja liikkumalla sen verran että ryhti paranee niin muutos olisi huikea. Tuohon vielä kun huolehtii että oma elämä on kunnossa (ei päihdeongelmaa, normaali työ) ja sosiaaliset taidot on normaalit (näitäkin voi kehittää) niin alkaa olemaan jo kuumaa kamaa naisten keskuudessa.
Täyttä roskaa.
Olen ollut:
hoikka ja tavallisesti pukeutunut opiskelija
= naismenestys ihan täysi nolla
hieman normaalipainon yläpuolella ja tyylittömästi pukeutunut insinööri
= muutamia kiinnostuneita naisia (naiset ylipainoisia sohvaperunoita ja olennaisesti pienempituloisia)
hyväkuntoinen ja tyylikkäästi pukeutunut insinööri
= muutamia kiinnostuneita naisia (naiset ylipainoisia sohvaperunoita ja olennaisesti pienempituloisia)
Jotain edellisten väliltä
= muutamia kiinnostuneita naisia (naiset ylipainoisia sohvaperunoita ja olennaisesti pienempituloisia)Ainoa asia mikä on vaikuttanut koskaan, on naisten perheenperustamisvietti. Kun kaverit alkoivat saamaan häitä ja lapsia, me tylsät insinööritkin aloimme kiinnostamaan ainakin joitain heistä. Hyvän kunon, tyylin ja pukeutumisen vaikutus on täysin plus miinus nolla.
Genetiikka on se mikä ratkaisee. Jos olet lähtökohtaisesti komistus mutta pilaat sen ylipainolla ja hirveällä tyylillä, se on eri tilanne. Ei-geenikomean tilanne pysyy samanlaisena.
Juuri se menee.
Kun naiset neuvovat pudottamaan painoa ja vaihtamaan paidan, he kuvittelevat tämän:
https://wl-brightside.cf.tsp.li/resize/728x/jpg/3be/fcb/8b619c5f4883775…
Eivät tätä:
https://manvfat.com/wp-content/uploads/2015/09/IMG_20150521_220421.jpg
Ja kyllä, jälkimmäisen kuvan mies pudotti 20 kg painoa. Jos mies hymyilisi molemmissa kuvissa, aika moni nainen saattaisi jopa suosia ekan kuvan y1lipainoista versiot
Melkein puolet suomalaisista nuorista miehistä, eli alle kolmekymppisistö on pullukoita, joten teidän miesten kannattaakin laihduttaa. Tinderssä 80% on miehiä, eli yhtä naista kohti on neljä miestä. Jos haluat miehenä erottua tuosta massasta, niin kannattaa kaihduttaa, ei tarvitse sen enempää, kuin että olette normaalipainoisia, niin jo sillä erotutte joukosta. Tinderissä kuitenkin se tykkääminen perustuu valokuvaan.
Miksi vtussa hengailette diellä Tinderisså, kun se on näin ahdistava paikka?
Minulla on vaatimuksia. Pidän huolta itsestäni joten vaadin toki mieheltä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon valitusta siitä että naisilla on toiveita miehen ulkonäön suhteen. Ensinnäkin tämähän on molemminpuolista ja toisekseen mieskin voi vaikuttaa ulkonäköönsä melko paljon. Tuntuu että miehet ovat jotenkin sokeita ulkonäölleen tai arvioivat sitä ylös päin. Omaa ulkonäköä kehutaan kuvattomassa ilmoituksessa (pannukakussa paljon näitä joiden kuva ei heti näy) ja sitten kun pyytää nähdä sen kuvan niin saa kuvan miehestä jonka kulahtaneesta t-paidasta paistaa läpi miestissit.
Ulkonäkö ei ole normaalissa elämässä kaikki kaikessa. Sitä voi kompensoida hauskoilla jutuilla tai jollakin määrittelemättömällä karismalla jota joillakin on. Ei pidä siis masentua jos tindereissä ei tule mätsejä, voi oikeassa elämässä kuitenkin tulla. Mutta jos haluatte netissä mätsejä, niin kuvalla ja ulkonäöllä on merkitystä, koska siellä ei mitään muuta tietoa yleisolemuksesta ole. Itselläni ei ainakaan ole aikaa tavata paljon miehiä, joten tottakai tapaan vain niitä joiden ulkonäkö miellyttää. En yksinkertaisesti ehdi tavata tyyppejä sillä periaatteella että ehkä se livenä sytyttää vaikka kuvassa näyttää siltä että ei.
Moni mies ei ehkä ymmärrä kuinka paljon mies voi todellisuudessa vaikuttaa ulkonäköönsä. Seuranpuutetta harmittelevat miehet tuntuvat harmillisesti jäävän katkeroitumaan pituudesta tai laatikkoleuasta, vaikka valitsemalla ehjät, siistit, kantajalleen sopivat perusvaatteet, pudottamalla painoa edes normaalipainon ylärajoille ja liikkumalla sen verran että ryhti paranee niin muutos olisi huikea. Tuohon vielä kun huolehtii että oma elämä on kunnossa (ei päihdeongelmaa, normaali työ) ja sosiaaliset taidot on normaalit (näitäkin voi kehittää) niin alkaa olemaan jo kuumaa kamaa naisten keskuudessa.
Täyttä roskaa.
Olen ollut:
= muutamia kiinnostuneita naisia (naiset ylipainoisia sohvaperunoita ja olennaisesti pienempituloisia)Ainoa asia mikä on vaikuttanut koskaan, on naisten perheenperustamisvietti. Kun kaverit alkoivat saamaan häitä ja lapsia, me tylsät insinööritkin aloimme kiinnostamaan ainakin joitain heistä. Hyvän kunon, tyylin ja pukeutumisen vaikutus on täysin plus miinus nolla.
Genetiikka on se mikä ratkaisee. Jos olet lähtökohtaisesti komistus mutta pilaat sen ylipainolla ja hirveällä tyylillä, se on eri tilanne. Ei-geenikomean tilanne pysyy samanlaisena.
Juuri se menee.
Kun naiset neuvovat pudottamaan painoa ja vaihtamaan paidan, he kuvittelevat tämän:
Eivät tätä:
Ja kyllä, jälkimmäisen kuvan mies pudotti 20 kg painoa. Jos mies hymyilisi molemmissa kuvissa, aika moni nainen saattaisi jopa suosia ekan kuvan y1lipainoista versiot
Miksi palstamiehet aina täällä dissaavat söpöjä ja poikamaisia miehiä ja hehkuttavat laatikkopäitä ja viirusilmiä? Jos nuo sänkiset roinaajat jotenkin teitä kiihdyttävät, niin menkää itse sinne grinderiin. Minun mielestä tänne linkatuissa söpömiehissä ei ole mitään vikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkanko?
Sori siitä, mutta minulle luonne merkkaa yhtä paljon kuin MINUA miellyttävä ulkonäkö. 💁🏼♀️Sinua miellyttävä ulkonäkö on sama kuin muitakin naisia miellyttävä ulkonäkö, genetiikan osalta.
Vaihtelua on vain tyylin ja rasvaprosentin suhteen. Tuosta tulee se top 20%. Ne miehet sitten edustavat erilaisia tyylisuuntia, joku on atleettinen ja toinen nallekarhumainen, jne.
Kun kerta olet sitä mieltä, että asia on näin, niin sinun vain täytyy hyväksyä asia. Silloin se on biilogusta, eli liskoaivojen ohjaamaa, eli biologista Naiset haluaa pariutua vain top 20% miesten kanssa. Sinä et siihen kuulu, miksi muuten asiasta jatkuvasti jankkaisit täällä. Tyydy kohtaloosi ja ole ilman naista.
Nainen ei ole kuten mies: nainen ei halua antaa joka l00serille. Mies sen sijaan haluaa nussia kaiken mikä liikkuu tai vaikka ei liikkuisi. Nainen haluaa pikkasen enemmän laatua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa.
Olen ollut:
Juuri se menee.
Eivät tätä:
Miksi palstamiehet aina täällä dissaavat söpöjä ja poikamaisia miehiä ja hehkuttavat laatikkopäitä ja viirusilmiä? Jos nuo sänkiset roinaajat jotenkin teitä kiihdyttävät, niin menkää itse sinne grinderiin. Minun mielestä tänne linkatuissa söpömiehissä ei ole mitään vikaa! <3
Ei ole vikaa, mutta et myöskään antaisi sydäntä ja lähtisi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
29v miehenä sain pari hassua tykkäystä ja pari mätsiä viikon sisällä. Toinen mätsi vastasi ekaan viestiini, toinen jätti vastaamatta, silti mätsit vielä kummittelee tuolla, eivätkä poistaneet minua mätseistä. On kyllä perusmiehen aika helvetin vaikeaa löytää mitään haluamaansa tuolta, jos jotain saa, niin on se melkein pakko ottaa jos ei halua yksinään räplätä itseään lopun elämäänsä. En yhtään ihmettele tätä mgtow-liikettä, kun ei naisille kelpaa enää perustason mies, vaikuttavat etsivän jotain ihan muuta kuin perusmiehiä vaikka palstalla muuta väitetään, ettei muka perusmiehiä löydy mistään.
Kerropas mitä perusmies sinun tapauksessasi tarkoittaa? Oletko kuvissa yrmy-ilme naamalla, mitä lukee profiilitekstissä vai lukeeko mitään?
Tästä on tehty lukuisia testejä, myös Suomessa.
Vähän keskivertoa komeammat miehet tekivät naisradin avustuksella profiilit joissa kyllä hymyiltiin.
Ei juuri ollenkaan matcheja. Suomalaisessa testissä oli komea ja treenattu mies, mutta ainoa suosiota saanut profiili oli koirakuva jossa miehen käsivarret ja hartiat näyttivät kuvakulman takia tuplasti todellista isommilta. Ja enemmistö matcheista oli kiinnostuneempia koirasta kuin miehestä.
Kaikkien muiden profiilien suosio oli lähes nolla. Vähän matcheja, joista yksikään ei vastannut viesteihin.
Vastaava naisprofiili sai 250/300 tykkäystä. Huonoimmat naisprofiilit, tärähtänyt peiliselfie jossa kasvot rajautuneet pois ym, saivat tyyliin 150/300.
Saisiko linkin tähän testiin? ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pitää olla puhdas, siisti, normaalipainoinen"
"Haluan vain tosi mukavan ja ystävällisen, urheilullisen miehen"Ja kuten itsekin sanoit, Tinderissä rima on korkeammalla. Niin on muillakin naisilla.
Miehen pitää olla vartaloltaan miehekkäämpi kuin minä.
Eli oikeasti normaalipainoisuudella ja urheilullisuudella ei tarkoitettu normaalipainoisuutta ja urheilullisuutta.
Eipä tietenkään.
Sillä tarkoitettiin genetiikkaa. Että mies on raamikas ja harteikas.
On kyllä helppo arvata mitä naiset oikeasti tarkoittavat.
Ihmislajin koiraalla on luonnostaan leveämmät hartiat kuin naaraalla, paitsi niillä noin kolmella prosentilla joilla on pullohartiat. Loput 97 % edustavat jos jonkinlaista ruumiinrakennetta. Raamikas taas on iso ja leveä jääkiekkoilijatyyppi. Normaalipainoinen ja urheilullinen voi olla pienehkö ja kuivakkakin.
Kyllä. Esimerkiksi taitoluistelija- ja tanssijamiehet eivät ole raamikkaita mutta urheilullisia ja hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien naisten miesmaku:
- naista pidempi. Jos nainen lyhyt, niin selkeästi- raamikas, harteikas, ei hoikka mutta ei myöskään överipumpattu
- maskuliiniset kasvot
- miellyttävä ääni, eli matala
- nokkela, nopeat hoksottimet
- sosioekonominen status sama tai korkeampi kuin naisella. Jos naisella matala, niin varakkuus erityisen iso plussa
- matkaillut
- pitää eläimistä, millä tarkoitetaan lemmikkieläimiä
- osaa ottaa ohjat seksissä, ei alistuva
Ei ole ainakaan minun miesmakuni. En halua harteikasta tai raamikasta vaan nimenomaan hoikan miehen. Hänen ei tarvitse olla keskipituista pidempi. Pituudella ei ole minulle väliä muuten kuin hiusten suhteen. Preferoin pitkähiuksisia miehiä. En halua miestä, jolla on maskuliiniset kasvot vaan pidän siropiirteisiä, hieman feminiinisiä piirteitä huomattavasti viehättävämpinä. Äänellä ei ole suurta merkitystä, mutta jos saan valita, niin mielummin pehmeä puheääni kuin matala. Tärkein ulkonäöllinen kriteerini on pitkähiuksisuus. Kuitenkin luonneseikat menevät aina ulkonäön edelle.
Luonneseikoista tärkeimmät ovat empaattisuus, älykkyys ja luotettavuus. Nokkeluus liittyy minulla älykkyyteen. Toivon miehen olevan sen verran joustava ja mukautumiskykyinen, että hän pärjää erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Se ei tarkoita, että hän on suuna päänä muka hauskoja juttuja laukova juhlien keskipiste, kuten sinulle ilmeisesti tarkoittaa. Koulutuksella ei ole minulle väliä. Talousasioissa toivon ainoastaan, ettei mies ole liian pihi eikä liian tuhlari. Talousasioista pitää myös pystyä kommunikoimaan. Matkailu ei ole tärkeä kriteeri. Harrastuksista itselleni ylivoimaisesti tärkein on vapaaehtoistyö, joten toivoin löytäväni miehen, jolle se olisi yhtälailla tärkeää. Eläinrakkaus taas oli tärkeä kriteeri, mutta se ei rajoitu vain lemmikkieläimiin. Seksissä en halua ohjat ottavaa miestä vaan tasaveroista, kommunikoivaa kumppania.
Jos ei olisi saanut tällaista miestä, olisin sitten ollut yksin. Löysin kuitenkin täsmälleen tämänlaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkanko?
Vauvakuumeinen nainen tiputtaa rimaa, siinä vaiheessa riittää että miehellä on vakituinen työpaikka eikä huumeiden tai alkoholin kanssa ongelmia.
Sitten kun lapset on tehty, potkitaan mies pihalle koska maksumies on saatu nalkkiin. Tuohan on siis jenkeissä tehty tutkimus, ja jenkeissä miehen pitää elättää lasten lisäksi myös ex-vaimoa.
Saisiko linkin tuohon tutkimukseen? ohis
Vierailija kirjoitti:
Naisten nirsous on pitkälti myös meidän miesten omaa syytä. Maailma on valitettavasti täynnä miehiä, jotka kehuvat ketä tahansa seinäänjuossutta maatuskaakin kauniiksi ja seksikkääksi ihan vain siinä toivossa että saisi edes joskus persettä eikä tarvitsisi tumputtaa. Minua miehenä suoraan sanoen vi**ttaa ne miehet, jotka hännystelevät ja nostavat naisia jalustalle kommenteillaan. Tänä päivänä ihan minkä näköinen nainen tahansa voi mennä postaamaan vaikka 10 sekunnin perseenkeikutusvideon tiktokkiin, niin heti on lauma jaripettereitä ja mohammedeja tatit kourassa laittamassa sydänemojeita, rakkaudentunnustuksia ja ylistämässä, vaikka eivät tietäisi kyseisen naisen persoonasta tai henkisestä kapasiteetista yhtään mitään. Somessa kehutaan lipojarunkkareiden toimesta peräpukaman näköisiä naisia kauniiksi ja upeiksi. Monelle naiselle on muodostunut netin voimalla se käsitys, että kunhan sinne tuikkaa oman mitäänsanomattoman keravalaisprofiilinsa niin ennen pitkää komea Qatarilainen prinssi tulee ja taluttaa liikesuihkukoneeseensa ja vie palmun alle. Ei siinä enää jonkun alatikkurilalaisen autonasentajamiehen nettiprofiili innosta naista swaippailemaan kun mielen on täyttänyt totaalinen harhaluulo omasta markkina-arvosta.
Edelleen se sinusta uhkuva patologinen naisviha on suurin ongelmasi.
olen nirso mutta silti matcheja 700+ 😝 ja kaikki hyvännäkösii
En ole nainen, mutta luulenpa, että Tinderissä kulminoituu sama käytös kuin muuallakin netissä, eli ollaan tarpeettoman tai jopa harkitun epäkohteliaita. Sellainen käytös, mikä netissä katsotaan normaaliksi, eli monenkaan kohdalla tapahtuisi oikeassa elämässä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten nirsous on pitkälti myös meidän miesten omaa syytä. Maailma on valitettavasti täynnä miehiä, jotka kehuvat ketä tahansa seinäänjuossutta maatuskaakin kauniiksi ja seksikkääksi ihan vain siinä toivossa että saisi edes joskus persettä eikä tarvitsisi tumputtaa. Minua miehenä suoraan sanoen vi**ttaa ne miehet, jotka hännystelevät ja nostavat naisia jalustalle kommenteillaan. Tänä päivänä ihan minkä näköinen nainen tahansa voi mennä postaamaan vaikka 10 sekunnin perseenkeikutusvideon tiktokkiin, niin heti on lauma jaripettereitä ja mohammedeja tatit kourassa laittamassa sydänemojeita, rakkaudentunnustuksia ja ylistämässä, vaikka eivät tietäisi kyseisen naisen persoonasta tai henkisestä kapasiteetista yhtään mitään. Somessa kehutaan lipojarunkkareiden toimesta peräpukaman näköisiä naisia kauniiksi ja upeiksi. Monelle naiselle on muodostunut netin voimalla se käsitys, että kunhan sinne tuikkaa oman mitäänsanomattoman keravalaisprofiilinsa niin ennen pitkää komea Qatarilainen prinssi tulee ja taluttaa liikesuihkukoneeseensa ja vie palmun alle. Ei siinä enää jonkun alatikkurilalaisen autonasentajamiehen nettiprofiili innosta naista swaippailemaan kun mielen on täyttänyt totaalinen harhaluulo omasta markkina-arvosta.
Tässä on asiaa, näinhän se on. Tämä ei kuitenkaan muutu miksikään kun miehet silti laittaa tykkäystä lähes jokaiselle vastaantulijalle ja siinä ei vähemmistön valikoivampi tapa paljoa muuta tilannetta. Naisten käsitys markkina-arvosta voi juurikin vääristyä kun kuvitellaan että saadaan vaikka minkälainen chad, vaikka todellisuudessa niillä on myös valinnanvaraa. Ei tämä siis ole naisten vika että näin on, muutos tulisi jos miehet alkaisivat valikoimaan tarkemmin
Kun siitä chadista on kiinnostuneet vain palstan chadrunkkarit. On perjantai, kohta aletaan postata niitä chadkuvia, eikä tajuta että grinder olisi näille miehille se oikea paikka, ei tinder.
Se on juuri näin. Nämä miehet haluavat itse alfan, joten siksi he kuvittelevat kaikkien naistenkin haluavan sellaisen. No todellakaan haluta!!!
Eli naisia kiinnosti mies, joka selkeästi piti lemmikkieläimestään.