Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?

Vierailija
27.10.2021 |

En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?

Kommentit (334)

Vierailija
241/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tee itse aloitteita miesten suhteen koska olen tehnyt ja sillä tyylillä nappaa itselleen flegmaattisen perässä vedettävän miehen. Haluan että mies on ulospäinsuuntautunut ja aktiivinen elämässään ja ensimmäinen merkki siitä on että tekee itse aloitteen.

N41

Vierailija
242/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tieto että 35 km on pitkä matka olisi muuten todella mielenkiintoinen kun lukisi profiilissa. Ja ehkä sekin onko ajokorttia tai autoa. Ihmiset joilla on tuollaisia rajoitteita liikkumisen suhteen on nimittäin ihan oma lajinsa. Itse olen näin maaseudulla kasvaneena tottunut siihen, että hypätään autoon ja mennään vain tapaamaan sitä kaveria joka asuu 100 km päässä, tai käydään töissä 70 km päässä tai lähdetään vähän kaupoille Ruotsin puolelle ym. Liikkuvuus on mielentila. Tuntuu todella rajoittuneelta että joku menee vain sinne minne julkisilla helposti pääsee tai jaksaa kävellä tai pyöräillä. Tuollaiset ihmiset tuntuu jotenkin vähemmän aikuisilta.

N41

Eihän tuo Tinderissä muille näy. Minulle yksi nainen mietti onko Töölöstä vähän liian pitkä matka Espooseen, että kannattaako tavata kun kuitenkin tuota välimatkaa on. Osin myös vaikuttaa mitä tekee työkseen. Aiemmin ajoin työkseni ja istuin autossa paljonkin. Ei minua vapaa-ajalla huvita istua lisää autossa tavakseni jotakuta. Jollekin muulle sopii, mutta tekeekö se minun kriteereistä huonompia tai kiellettyjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten nirsous on pitkälti myös meidän miesten omaa syytä. Maailma on valitettavasti täynnä miehiä, jotka kehuvat ketä tahansa seinäänjuossutta maatuskaakin kauniiksi ja seksikkääksi ihan vain siinä toivossa että saisi edes joskus persettä eikä tarvitsisi tumputtaa. Minua miehenä suoraan sanoen vi**ttaa ne miehet, jotka hännystelevät ja nostavat naisia jalustalle kommenteillaan. Tänä päivänä ihan minkä näköinen nainen tahansa voi mennä postaamaan vaikka 10 sekunnin perseenkeikutusvideon tiktokkiin, niin heti on lauma jaripettereitä ja mohammedeja tatit kourassa laittamassa sydänemojeita, rakkaudentunnustuksia ja ylistämässä, vaikka eivät tietäisi kyseisen naisen persoonasta tai henkisestä kapasiteetista yhtään mitään. Somessa kehutaan lipojarunkkareiden toimesta peräpukaman näköisiä naisia kauniiksi ja upeiksi. Monelle naiselle on muodostunut netin voimalla se käsitys, että kunhan sinne tuikkaa oman mitäänsanomattoman keravalaisprofiilinsa niin ennen pitkää komea Qatarilainen prinssi tulee ja taluttaa liikesuihkukoneeseensa ja vie palmun alle. Ei siinä enää jonkun alatikkurilalaisen autonasentajamiehen nettiprofiili innosta naista swaippailemaan kun mielen on täyttänyt totaalinen harhaluulo omasta markkina-arvosta.

Vierailija
244/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan minun puolestani tehdä niin, että te miehet lopetatte kaiken narinan ja odottelette kiltisti naisten aloitteita.

Sinun mielipiteesi ei valitettavasti edusta kaikkien naisten mielipidettä. Deittisivuilla näkee aina välillä kommenttia, että nainen kertoo odottavansa mieheltä aloitteellisuutta. Saatko ensin sovittua teidän naisten pelisäännöt kaikille yhteisiksi, niin me miehet sitten sovimme keskenään omat pelisääntömme vastaavasti? Ai etkö voikaan vaikuttaa kaikkiin naisiin, mutta minun pitäisi vaikuttaa kaikkiin miehiin?

Ei meistä kumpikaan voi vaikuttaa muihin ihmisiin. Sen vuoksi kannattaakin vaikuttaa siihen, mihin voi eli itseensä. Minulle on ihan se ja sama, löytävätkö muut toivomansa kumppanin, mutta itse teen kyllä aina kaikkeni, että saan juuri sen ihmisen, josta olen kiinnostunut. Muut ihmiset eivät sitä puolestani tee, eikä se hyödytä mitään, että vaatisin miehiä muuttumaan sellaisiksi, että he tekisivät asian helpommaksi minulle. 

Vierailija
245/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on samaa tasoa kuin ne Koff-lippis-kaljatuoppimiehet. Samaa perustason suomalaista keskiluokkaa.

Minkähänlaisessa harhaisessa maailmassa elää tyyppi, joka kuvittelee Koff-lippis-kaljatuoppimiesten olevan perustason suomalaista keskiluokkaa? Kyllä nämä kuvailemasi miehet ovat ihan sitä alaluokkaa. Ilmeisesti kuulut itse kyseiseen pohjasakkaan, joten onhan se tietysti kiva kuvitella olevansa ns. normaali ihminen. Mutta sitä et todellakaan ole! Avaapas silmäsi siellä Koff-lippiksen alla ja siirrä ne muualle kuin siihen tuoppiisi. Katselehan hieman ympärillesi. Taitavat sittenkin olla siistimpiä nuo muut ihmiset - seurasi poislukien. 

Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Sama tuntuu pätevän myös sosioekonomiseen statukseen.

Koulutettu, tyylikäästi pukeutunut ja älykäs mies jota ei kiinnosta kalja & penkkiurheilu, on ylempää keskiluokkaa.

Te itse todistatte tämän valittamalla että Tinder on täynnä miehiä joita kiinnostaa kalja & penkkiurheilu :D Ja tämä on sen jälkeen kun Tinderin algoritmi on pyyhkinyt vähiten suositut pois näkyvästä.

Toinen ongelma on että te rankkaatte omat, yhtä alaluokkaiset, piirteenne korkeammalle tasolle. Teidän halpis-skumppanne on tasokkaampaa kuin miehen erikoisolut, teidän rantalomanne on tasokkaampaa kuin miehen formulakisamatka, teidän iltanne rannalla bestiksen kanssa kympin viiniä litkien on tasokkaampaa kuin miesporukan paljuttelu järven rannalla. Teidän filtteröity liikakiloja piilotteleva kuvanne on tasokkaampi kuin miehen kuva jossa piilotellaan lakilla kaljuuntumista.

Jatkanko?

Viittaaat ok cupidin käyttäjäselvitykseen, jossa naiset rankkasivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi orofiilikuvien perusteella. Mielenkiintoista on se että miehet aina unohtavat mainita samasta aineistosta sen seikan että naiset lähettivät viestejä myös niille rumina pitämilleen miehille kun taas miehet lähettivät viestejä vain niille kauniina pitämilleen naisille. Mitä kauniimmaksi rankattu nainen sen enemmän hän sai viestejä. Keskimääräistä rumemmat naiset eivät saaneet miehiltä viestejä. Eli miehet katsoo pelkkää ulkokuorta, naisten valkoinen noihin vaikuttaa myös muut profiilista ilmikäyvät tekijät.

Vauvakuumeinen nainen tiputtaa rimaa, siinä vaiheessa riittää että miehellä on vakituinen työpaikka eikä huumeiden tai alkoholin kanssa ongelmia.

Sitten kun lapset on tehty, potkitaan mies pihalle koska maksumies on saatu nalkkiin. Tuohan on siis jenkeissä tehty tutkimus, ja jenkeissä miehen pitää elättää lasten lisäksi myös ex-vaimoa.

Kuinka hyvin mielestäsi jenkeissä tehty tutkimus jenkkiläisestä todellisuudesta on yleistettävissä Suomeen, Suomen olosuhteisiin ja suomalaisten todellisuuteen?

Meinaan vaan, että täällä on päivähoitomaksu halvimmillaan 0 euroa, terveydenhoito joko ilmaista tai lähes ilmaista,  peruskoulu ja opiskelu ilmaista (jatkossa myös toinen aste), sosiaaliturva sinänsä luotettava ja pääosin siedettävällä tasolla. Ei ole tarpeen laskelmoida jenkkilän tyyliin, eikä se toisaalta edes hyödyttäisi niin paljon, että kannattaisi myydä itsensä sellaisten pikkurahojen toivossa. Sanoisin itse äiti-ihmisenä, että on parempi vaihtoehto tehdä lapset yksin ja nojata yhteiskunnan apuun (köyhällekin lapselle maksetaan toimeentulotuesta esim. fillari, harrastusmaksuja, talviurheiluvälineet) kuin tehdä lapsia miehen kanssa, josta ei oikeasti pidä. On parempi olla yh kuin alkaa sumplia hankalia huoltajuuskuvioita ihmisen kanssa, joka on jo alunperin tuntunut ulkopuoliselta. 

Olen siis eri kun tuo perusjankkaaja, ja pointti olikin siinä että jenkkitutkimus, joten vastaukset sen mukaan. Eli ei voi verrata suoraan

Vierailija
246/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tämän Tinderin funktio jokin aivan muu kuin ihmisten tutustuttaminen toisiinsa.

Oletan asiaan henkilökohtaisesti perehtymättä, että Tinderin ansaintalogiikka on sama kuin muilla deittisovelluksilla: se on tehty houkuttelemaan miehiä, sillä on maksullisia lisäpalveluita (esim. rajaton tai korotettu viestittelyoikeus) ja se on täynnä keksittyjä naisprofiileja, joilla miehet koukutetaan käyttämään aikaa ja rahaa sovelluksessa. Epätoivoinen mies ostaa lisäpalvelun, mutta nainen ei osta, koska ei ole epätoivoinen.(ilmaisversiossa on rajallinen viestimäärä per päivä, eikä nainen haaskaa viestejä vastatakseen miehille, joiden viesti on pelkkä moi).

Kertokaa käyttäjät, onko näin.

Vierailija
247/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitetään sekaan oma 44v miehinen kommentti. Ikähaarukkani +-5 vuotta ja todellisuudessa tuossakin jo pelivaraa, koska aniharvoin 4-5 vuotta itseäni vanhempi nainen on ollenkaan kiinnostava. Skippaan arviolta 85-90% naisista erinäisistä syistä. Kilometrihaarukkana pidän noin 35 kilometriä.

Mielenkiintoista, että valikoiva mies saa alapeukkuja vaikka toisaalta valitetaan miten miehet nyt tykkää kaikista. Miten nyt siis pitäisi toimia? Valikoida vai ei valikoida? 

Ehdottomasti pitää valikoida. Jos olen itse alapeukuttanut (en enää muista) niin tuota kilometrihaarukkaa. En itse tuollaisella haarukalla olisi koskaan tavannut nykyistä puolisoani enkä ketään niistä miehistä, joiden kanssa kehittyi pitempi suhde (noin 1v - 4,5 v) ennen häntä. Ja asuin sentään Suomen kahdessa suurimmassa kaupungissa niinä vuosi(kymmeni)na.

Lisäksi tarkoitukseni ole osoittaa ap:lle, joka valittaa naisten nirsoilusta, että ihan samallalailla miehelläkin voi olla kriteerejä. Se pidetäänkö kriteerejä sitten nirsoiluna riippunee jokaisesta itsestään. Minusta kriteeritön ihminen olisi erikoinen, jos aidosti ihan sama millainen ihminen treffeille tulisi. Kaikki käy.

Vierailija
248/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tieto että 35 km on pitkä matka olisi muuten todella mielenkiintoinen kun lukisi profiilissa. Ja ehkä sekin onko ajokorttia tai autoa. Ihmiset joilla on tuollaisia rajoitteita liikkumisen suhteen on nimittäin ihan oma lajinsa. Itse olen näin maaseudulla kasvaneena tottunut siihen, että hypätään autoon ja mennään vain tapaamaan sitä kaveria joka asuu 100 km päässä, tai käydään töissä 70 km päässä tai lähdetään vähän kaupoille Ruotsin puolelle ym. Liikkuvuus on mielentila. Tuntuu todella rajoittuneelta että joku menee vain sinne minne julkisilla helposti pääsee tai jaksaa kävellä tai pyöräillä. Tuollaiset ihmiset tuntuu jotenkin vähemmän aikuisilta.

N41

Eihän tuo Tinderissä muille näy. Minulle yksi nainen mietti onko Töölöstä vähän liian pitkä matka Espooseen, että kannattaako tavata kun kuitenkin tuota välimatkaa on. Osin myös vaikuttaa mitä tekee työkseen. Aiemmin ajoin työkseni ja istuin autossa paljonkin. Ei minua vapaa-ajalla huvita istua lisää autossa tavakseni jotakuta. Jollekin muulle sopii, mutta tekeekö se minun kriteereistä huonompia tai kiellettyjä?

Ei näy, mutta voisihan sen vaikka kirjoittaa siihen. Ja tottakai jokaisella saa olla omat kriteerit. Onhan itsellänikin se kriteeri etten ottaisi autotonta miestä, koska en halua alkaa miksikään kuskiksi kenellekkään ja sellaiseksi siinä heti joutuisi. Ja haluan että ihminen jonka kanssa seurustelen voi liikkua spontaanisti vähän pidempiäkin matkoja.

Vierailija
249/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Ei näy, mutta voisihan sen vaikka kirjoittaa siihen. Ja tottakai jokaisella saa olla omat kriteerit. Onhan itsellänikin se kriteeri etten ottaisi autotonta miestä, koska en halua alkaa miksikään kuskiksi kenellekkään ja sellaiseksi siinä heti joutuisi. Ja haluan että ihminen jonka kanssa seurustelen voi liikkua spontaanisti vähän pidempiäkin matkoja.

Miksi kirjoittaisin, kun voin asetta oman rajani ja jokaisen profiilin kohdalla sovellus kertoo minulle välimatkamme? Pari kertaa tullut match jonkun näillänurkilla kylässä olleen kanssa, jolloin olen todennut asiallisesti ettei etäsuhde minua kiinnosta. Ei siinä vaiheessa kummallakaan ole mitään suurempaa kiinnostusta toista kohtaan, joten jokainen ottanut ihan hyvin tiedon vastaan.

Vierailija
250/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#249 koska itse en esimerkiksi haluaisi seurustella rajoittuneen liikkujan kanssa vaikka asuisin hänen naapurissaan.

Vierailija
251/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan minun puolestani tehdä niin, että te miehet lopetatte kaiken narinan ja odottelette kiltisti naisten aloitteita.

Sinun mielipiteesi ei valitettavasti edusta kaikkien naisten mielipidettä. Deittisivuilla näkee aina välillä kommenttia, että nainen kertoo odottavansa mieheltä aloitteellisuutta. Saatko ensin sovittua teidän naisten pelisäännöt kaikille yhteisiksi, niin me miehet sitten sovimme keskenään omat pelisääntömme vastaavasti? Ai etkö voikaan vaikuttaa kaikkiin naisiin, mutta minun pitäisi vaikuttaa kaikkiin miehiin?

Ei meistä kumpikaan voi vaikuttaa muihin ihmisiin. Sen vuoksi kannattaakin vaikuttaa siihen, mihin voi eli itseensä. Minulle on ihan se ja sama, löytävätkö muut toivomansa kumppanin, mutta itse teen kyllä aina kaikkeni, että saan juuri sen ihmisen, josta olen kiinnostunut. Muut ihmiset eivät sitä puolestani tee, eikä se hyödytä mitään, että vaatisin miehiä muuttumaan sellaisiksi, että he tekisivät asian helpommaksi minulle. 

Senpä takia nämä ketjut, joissa mies tai nainen valittaa vastakkaisen sukupuolen tekemisistä ovat huvittavia. Supistetaan vastakkaisen sukupuolen edustajt yhdeksi massaksi, joka muka käyttäytyy kaikki yhdellä tavalla. Usein vielä ollaan sokeita omalle käytökselle eli samalla kun valitetaan vastakkaisen sukupuolen teoista, nini ei nähdä miten itse tekee samaa. Eiköhän ap:llakin ole omat kriteerinsä seuran suhteen, mutta ne kriteerithän toki ovat ok ja ymmärrettäviä, mutta auta armias jos vastapuolella on kriteereita, joihin ap ei mahdukaan? Itkuinen ketju "Miksi nuo eivät ymmärrä minua?"

Vierailija
252/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten nirsous on pitkälti myös meidän miesten omaa syytä. Maailma on valitettavasti täynnä miehiä, jotka kehuvat ketä tahansa seinäänjuossutta maatuskaakin kauniiksi ja seksikkääksi ihan vain siinä toivossa että saisi edes joskus persettä eikä tarvitsisi tumputtaa. Minua miehenä suoraan sanoen vi**ttaa ne miehet, jotka hännystelevät ja nostavat naisia jalustalle kommenteillaan. Tänä päivänä ihan minkä näköinen nainen tahansa voi mennä postaamaan vaikka 10 sekunnin perseenkeikutusvideon tiktokkiin, niin heti on lauma jaripettereitä ja mohammedeja tatit kourassa laittamassa sydänemojeita, rakkaudentunnustuksia ja ylistämässä, vaikka eivät tietäisi kyseisen naisen persoonasta tai henkisestä kapasiteetista yhtään mitään. Somessa kehutaan lipojarunkkareiden toimesta peräpukaman näköisiä naisia kauniiksi ja upeiksi. Monelle naiselle on muodostunut netin voimalla se käsitys, että kunhan sinne tuikkaa oman mitäänsanomattoman keravalaisprofiilinsa niin ennen pitkää komea Qatarilainen prinssi tulee ja taluttaa liikesuihkukoneeseensa ja vie palmun alle. Ei siinä enää jonkun alatikkurilalaisen autonasentajamiehen nettiprofiili innosta naista swaippailemaan kun mielen on täyttänyt totaalinen harhaluulo omasta markkina-arvosta.

Tässä on asiaa, näinhän se on. Tämä ei kuitenkaan muutu miksikään kun miehet silti laittaa tykkäystä lähes jokaiselle vastaantulijalle ja siinä ei vähemmistön valikoivampi tapa paljoa muuta tilannetta. Naisten käsitys markkina-arvosta voi juurikin vääristyä kun kuvitellaan että saadaan vaikka minkälainen chad, vaikka todellisuudessa niillä on myös valinnanvaraa. Ei tämä siis ole naisten vika että näin on, muutos tulisi jos miehet alkaisivat valikoimaan tarkemmin 

Vierailija
253/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#249 koska itse en esimerkiksi haluaisi seurustella rajoittuneen liikkujan kanssa vaikka asuisin hänen naapurissaan.

Miten olen sinusta rajoittunut liikkuja, jos en halua seurustella kauempana asuvan ihmisen kanssa? Omistan auton ja ajan ihan tarpeeksi ilman etäöseurustelua.

Vierailija
254/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olen sinusta rajoittunut liikkuja, jos en halua seurustella kauempana asuvan ihmisen kanssa? Omistan auton ja ajan ihan tarpeeksi ilman etäöseurustelua.

Jos et vapaa-ajallasi jaksa liikkua 35 kilometriä niin minun näkökulmastani olet rajoittunut.

Vierailija
255/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vapaa-ajallasi jaksa liikkua 35 kilometriä niin minun näkökulmastani olet rajoittunut.

Liikun useinkin vapaa-ajallani tuon ja ylikin. Minua ei vain kiinnosta seurustella ihmisen kanssa, joka asuu kauempana.

Vierailija
256/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash.. Mies voi ohittaa muut ja mennä x maahan. Todellisuudessa niilläkin naisilla on olemassa miesmaku. Maku ohitetaan kahisevalla.

Useimpia kiukuttaa palkkaa nauttivat naikkoset.

Vierailija
257/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te markkina-arvojankkaajat. Itse en ole missään tiktokeissa tai instagrammeissa, eikä ole moni muukaan. Se ei silti saa meitä kiinnostumaan kaikista lökäpöksyistä. Ei se vaan toimi niin. Kyse on vaistosta. Toiset miehet ällöttää ja toiset ei. Se ei muutu siitä vaikka maailmassa olisi jäljellä vain viisi miestä. Kaikki ei heistä kiinnostuisi siltikään.

Vierailija
258/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon valitusta siitä että naisilla on toiveita miehen ulkonäön suhteen. Ensinnäkin tämähän on molemminpuolista ja toisekseen mieskin voi vaikuttaa ulkonäköönsä melko paljon. Tuntuu että miehet ovat jotenkin sokeita ulkonäölleen tai arvioivat sitä ylös päin. Omaa ulkonäköä kehutaan kuvattomassa ilmoituksessa (pannukakussa paljon näitä joiden kuva ei heti näy) ja sitten kun pyytää nähdä sen kuvan niin saa kuvan miehestä jonka kulahtaneesta t-paidasta paistaa läpi miestissit.

Ulkonäkö ei ole normaalissa elämässä kaikki kaikessa. Sitä voi kompensoida hauskoilla jutuilla tai jollakin määrittelemättömällä karismalla jota joillakin on. Ei pidä siis masentua jos tindereissä ei tule mätsejä, voi oikeassa elämässä kuitenkin tulla. Mutta jos haluatte netissä mätsejä, niin kuvalla ja ulkonäöllä on merkitystä, koska siellä ei mitään muuta tietoa yleisolemuksesta ole. Itselläni ei ainakaan ole aikaa tavata paljon miehiä, joten tottakai tapaan vain niitä joiden ulkonäkö miellyttää. En yksinkertaisesti ehdi tavata tyyppejä sillä periaatteella että ehkä se livenä sytyttää vaikka kuvassa näyttää siltä että ei.

Moni mies ei ehkä ymmärrä kuinka paljon mies voi todellisuudessa vaikuttaa ulkonäköönsä. Seuranpuutetta harmittelevat miehet tuntuvat harmillisesti jäävän katkeroitumaan pituudesta tai laatikkoleuasta, vaikka valitsemalla ehjät, siistit, kantajalleen sopivat perusvaatteet, pudottamalla painoa edes normaalipainon ylärajoille ja liikkumalla sen verran että ryhti paranee niin muutos olisi huikea. Tuohon vielä kun huolehtii että oma elämä on kunnossa (ei päihdeongelmaa, normaali työ) ja sosiaaliset taidot on normaalit (näitäkin voi kehittää) niin alkaa olemaan jo kuumaa kamaa naisten keskuudessa. 

Vierailija
259/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikun useinkin vapaa-ajallani tuon ja ylikin. Minua ei vain kiinnosta seurustella ihmisen kanssa, joka asuu kauempana.

No tuo kuulostaa vielä huonommalta. Olet valmis ajelemaan muista syistä mutta et rakastamasi naisen takia. Anna nyt olla. Löydät varmasti sopivan itsellesi vaikka minä en kiinnostuisikaan.

Vierailija
260/334 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on varaa valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän