Naiset, voitteko sanoa miksi Tinderissä olette niin nirsoja?
En puhu siitä tavanomaisesta, ettei mikään kelpaa jne., koska ihan kohtuullisen hyvin siellä Tinderissä olen menestynyt, vaan ei ehkä tarkoituksenmukaisella tavalla. Sen olen huomannut että siellä keskitytään aina täysin yhteen ominaisuuteen. Kun pistän kuvia kissoistani, lähestulkoon kaikki tykkäykset ovat jotain kissafriikkejä ja ihmisiä jotka ovat kuvaeditorissa muokanneet itselleen kissankorvat. (??) Kun kirjoitan, että olen kiinnostunut horoskoopeista (vaikka siis en ole), kaikki tykkäykset ovat jotain new age -höpöhöpöä ja wiccanoitia. Kun paan, että minulla on pehmeät arvot, tykkäyksiä tulee lähestulkoon yksinomaan vihervasemmistolaisilta ja eläinaktivisteilta. Olen minä kai vassari, mutta en NIIN vassari. Mielestäni itse kiinnostun toisen tekstissä yleisvaikutelmasta, en niinkään jostain yksittäisistä arvoista tai pakkomielteistä. Vielä mietityttää, onkohan miehilläkin noin suppea ikähaitari. väittäisin nimittäin että 90% tykkäyksistä on +/-2 vuotta omasta iästä. Esimerkiksi onko nelikymppisenä esim. kolmen-neljän vuoden ikäero suuntaan tai toiseen niin ylitsepääsemätön kynnys?
Kommentit (334)
Älä vaan kirjoita sinne mitään asioita joista olet kiinnostunut ja jotka kuvaa sua ihmisenä.
Kukaan normaali menestynyt nainen ei paina sydäntä miehelle kuka laittaa kissojensa kuvia tai on vihervassari.
Ne lääkärijuristipankkiiri miehet taitaa nyt olla kovinta huutoa. Kapitalismi jyrää.
Eli deittaile vaan ihan suosiolla niitä kissojen korvilla varustettuja noitia.
Vierailija kirjoitti:
Heitetään sekaan oma 44v miehinen kommentti. Ikähaarukkani +-5 vuotta ja todellisuudessa tuossakin jo pelivaraa, koska aniharvoin 4-5 vuotta itseäni vanhempi nainen on ollenkaan kiinnostava. Skippaan arviolta 85-90% naisista erinäisistä syistä. Kilometrihaarukkana pidän noin 35 kilometriä.
No toimii varmaan isoilla paikkakunnilla. Jos asuu pienemmällä paikkakunnalla niin joutuu melkein siirtämään sijaintia vähäsen tai muuten on kyllä ihan pimennossa maailmalta.
Vierailija kirjoitti:
Heitetään sekaan oma 44v miehinen kommentti. Ikähaarukkani +-5 vuotta ja todellisuudessa tuossakin jo pelivaraa, koska aniharvoin 4-5 vuotta itseäni vanhempi nainen on ollenkaan kiinnostava. Skippaan arviolta 85-90% naisista erinäisistä syistä. Kilometrihaarukkana pidän noin 35 kilometriä.
No miksi et laita vaan sitä ikähaarukaa -5v - oma ikä?
Olen nirso, koska minulla on varaa valita. Mitäs olette miehet niin helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et laita vaan sitä ikähaarukaa -5v - oma ikä?
Koska olisi tavallaan epäreilua pitää ikähaarukkaa eri mittaisena. Ellen minä kiinnostu 4-5 itseäni vanhemmista, niin miksi 4-5 vuotta minua nuorempi pitäisi minua kiinnostavana? Todellisuudessa matchini osuvat aika hyvin 2-3 ikähaarukalla kumpaankin suuntaan.
Siksi naiset eivät nappaa koska selkeästi tekstistäsi huomaat, että "kalastelet" naisia. Miksi kirjoitat että pidät horoskoopeista jos et pidä? Tai mainitset pehmeät arvot jos ne oikeasti ei olekaan niin pehmeät. Tai ainakaan sinulle niin tärkeitä että ne tarvitsisi mainita lyhyessä profiilitekstissä. Älä mieti millä tekstillä saat matcheja vaan oikeasti vaan sitä, mitä itse haluaisit sinne itsestäsi kertoa.
Siksi, koska olen ollut aina nirso. Edellisen miehen kanssa olin 20v ja nyt eron jälkeen en ole kenen tahansa kanssa vieläkään. Ei tämä mitään hyväntekeväisyyttä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toimii varmaan isoilla paikkakunnilla. Jos asuu pienemmällä paikkakunnalla niin joutuu melkein siirtämään sijaintia vähäsen tai muuten on kyllä ihan pimennossa maailmalta.
En väittänytkään oman tapani olevan kaikille paras. Minua ei kiiinnosta viettää aikaani autossa, joten pidän kilometrihaarukan tiukkana. Pk-seudulla tulee vielä äkkiä virolaisetkin tarjolle, jos pitää kilometrihaarukkaa laajempana.
Vierailija kirjoitti:
Siksi naiset eivät nappaa koska selkeästi tekstistäsi huomaat, että "kalastelet" naisia. Miksi kirjoitat että pidät horoskoopeista jos et pidä? Tai mainitset pehmeät arvot jos ne oikeasti ei olekaan niin pehmeät. Tai ainakaan sinulle niin tärkeitä että ne tarvitsisi mainita lyhyessä profiilitekstissä. Älä mieti millä tekstillä saat matcheja vaan oikeasti vaan sitä, mitä itse haluaisit sinne itsestäsi kertoa.
Tämä juuri. Itse ainakin tulkitsen profiilissa mainitut asiat olevan niitä tärkeimpiä, jotka haluaa tehdä selväksi jo ihan sen takia, ettei liian erilaisilla arvoilla tai mieltymyksillä turhaa tykkäile.
Naiset ei yleisesti ottaen kiinnostu pelkän kuvan (ja pienen tekstin) perusteella niin kuin miehet. Naisten seksuaalisuus nyt vaan -keskimäärin- ei toimi samalla tavalla kuin miehillä, ja siksi nettipalveluiden kuvakavalkadeja selaamassa ja pyyhkäisemässä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Tinderissä saat sitten viestejä niiltä naisilta, joilla jokin tekstisi osuus on napannut, etenkin jos heidän on vaikea muuten löytää samanhenkisiä.
Ja jos kerta laitat juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa, niin tietenkin saamasi vastaukset tuntuu kummallisilta...
Olen nirso koska mulle on deittailussa kaksi vaihtoehtoa:
- Löydän miehen joka vastaa toiveitani
- Olen yksin vailla miestä.
Molemmat ovat minulle yhtä hyviä vaihtoehtoja, eli ei ole tarvetta alentaa vaatimustasoa kun kerran olen ihan onnellinen yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei yleisesti ottaen kiinnostu pelkän kuvan (ja pienen tekstin) perusteella niin kuin miehet. Naisten seksuaalisuus nyt vaan -keskimäärin- ei toimi samalla tavalla kuin miehillä, ja siksi nettipalveluiden kuvakavalkadeja selaamassa ja pyyhkäisemässä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Tinderissä saat sitten viestejä niiltä naisilta, joilla jokin tekstisi osuus on napannut, etenkin jos heidän on vaikea muuten löytää samanhenkisiä.
Ja jos kerta laitat juttuja, jotka ei edes pidä paikkaansa, niin tietenkin saamasi vastaukset tuntuu kummallisilta...
No ihan vaan esimerkkiksi. Pointtini oli, että jos sanon että minulla on pehmeät (vasemmistolaiset) arvot, mikä siis todellakin pitää paikkansa, kaikki tykkäykset vaikuttavat äärivasemmistolaisilta.
Nirsot naisetko tässä tosiaan on se ongelma, kun AP kirjoittaa pitävänsä asioista joista ei ole oikeasti kiinnostunut ja sitten pahoittaa mielensä kun näistä asioista oikeasti kiinnostuneet naiset machailevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Kyllä, arvoni ovat pehmeät, miellän itseni vähäsen vassariksi, mutta matchini usein edustavat ihan ääripäätä. (Horoskoopit taasen olivat esimerkki, koska en ala tässä kaikkia henkilökohtaisia asioitani palstalla kertomaan.)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nirsot naisetko tässä tosiaan on se ongelma, kun AP kirjoittaa pitävänsä asioista joista ei ole oikeasti kiinnostunut ja sitten pahoittaa mielensä kun näistä asioista oikeasti kiinnostuneet naiset machailevat?
Lue ylläoleva.
Ap
Veikkaan että tästä tulee pitkä keskustelu jossa sukupuolet solvaavat toisiaan.
Ap vaikuttaa itse olevan sekä nirso että sekaisin, kuka on tai mitä haluaa. Kaikki lähtee itsetuntemuksesta, joten vika on itsessäsi.