Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko vaihtaa kuukautissuojasi miehesi nähden?

Vierailija
02.01.2015 |

Siteen tai tamponin? Kuulemma av:lla jotkut kehtaa moiseen?? :yöks:

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutten nyt erikseen sitä hingu. enemmän miestä se ällöttää kuin mua:D meille tosin on ihan normia että toinen istuu pöntöllä ja toinen pesee hampaita / on suihkussa. kuitenkaan ei ruokapöydässä piereskellä ja kaivella nenää kun tehdään ruokaa, eli käytöstavat kyllä löytyy.

Vierailija
22/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:32"]Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta minusta tuntuisi, että kaikenlainen romantiikka olisi parisuhteessa ohi siinä vaiheessa, kun aletaan paskoa toisen edessä ja esitellä verisiä kuukautissuojia.
[/quote] Eli sinulla on amerikkalaisista elokuvista tullut romantiikkakäsitys. Hieman naiivia, sanoisin... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
24/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Minua ärsyttää edelleen suunnattomasti se, että mies pieree vieressäni sohvalla. Samoin minua ärsyttää se, ettei mies voi käydä paskalla kauimmaisessa vessassa, vaan menee paskalle olohuoneen vieressä olevaan vessaan.

Itse en piere kenenkään kuullen ja jaksan raahautua paskalle vessaan, josta ei heti hajut leiju jokaisen nenään. Ajattelen noiden asioiden olevan sitä, että huomioin muut, en siis haise toisten lähellä.

Naimisissa jo 25v.

Vierailija
25/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies kehtaa tunkea vessaan kakalle, kun olen suihkussa. Niin kyllä minäkin kohtaan vaihtaa kuukautissuojan miehen nähden. En kyllä muista, että olisin niin tehnyt, mutta ei se olisi ongelma. Kyllä kohta 15 vuodessa on jo nähty toisen oksennukset ja paskannukset,  autettu leikkausarpien ym hoidossa puolin ja toisin. Miestä varmaan ällöttäisi,  mutta oma ongelmansa, jos tunkisi vessaan, kun olisin siellä. 

Vierailija
26/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehtaisin, mutta en halua. Joskus olen aamulla unenpöpperössä unohtanut vessanoven lukitsematta, kun olen mennyt tyhjentämään kuppia ja mies on saanut nopeat lähdöt jos on eksynyt paikalle. Ei myöskään kakata toisten nähden tai ovi auki, pissat voidaan lirauttaa vaikka toinen olisikin lähietäisyydellä. 

Vierailija
27/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma vikansa jos änkeää vessaan samaan aikaan kun olen siellä ja vielä katsoo :D

Vierailija
29/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole kehtaamisesta,vaan toisen huomioimisesta.Tuskin miehestä miellyttävä katsoa haisevaa kuukautisrättiä tai paskomista tms.Haavat on täälläkin hoidettu,olen sh,mutta se on aivan eri asia!ei ihme jos romantiikka/seksi kärsii,kun paskotaan,vaihdellaan rättejä toisen nenän edessä!yök!t: 15v naimisissa ollut

Vierailija
30/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:32"]Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta minusta tuntuisi, että kaikenlainen romantiikka olisi parisuhteessa ohi siinä vaiheessa, kun aletaan paskoa toisen edessä ja esitellä verisiä kuukautissuojia.
[/quote] Eli sinulla on amerikkalaisista elokuvista tullut romantiikkakäsitys. Hieman naiivia, sanoisin... :-)
[/quote]
Öö no en tiedä siitä. En kaipaa mitään kynttiläillallisia tai kukkalähetyksiä, mutta haluaisin säilyttää jotkut rajat. Tnnärrön

Vierailija
31/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:32"]Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta minusta tuntuisi, että kaikenlainen romantiikka olisi parisuhteessa ohi siinä vaiheessa, kun aletaan paskoa toisen edessä ja esitellä verisiä kuukautissuojia.
[/quote]
Öö no en tiedä siitä. En kaipaa mitään kynttiläillallisia tai kukkalähetyksiä, mutta haluaisin säilyttää jotkut rajat. Ymmärrän, että kaikki eivät kuitenkaan tälläistä halua. Minä olen kuitenkin onnellinen nykyisessä suhteessa, jossa kumpikin osaa käydä erikseen vessassa.

Vierailija
32/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko oma sukupolveni jotenkin liberaalimpi kuin tähän aiemmin vastanneiden, mutta itse esimerkiksi poikaystävän kanssa saunoessa kyllä voidaan käydä pissalla kumpikin sillä välin kun toinen on suihkussa. Voisin kuvitella jopa tyhjentäväni kuukupin siinä samalla, mikäs siinä. Ei ole erityisemmin menoa tähän mennessä haitannut.

T 18v

Vierailija
33/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:50"]Kysymys ei ole kehtaamisesta,vaan toisen huomioimisesta.Tuskin miehestä miellyttävä katsoa haisevaa kuukautisrättiä tai paskomista tms.Haavat on täälläkin hoidettu,olen sh,mutta se on aivan eri asia!ei ihme jos romantiikka/seksi kärsii,kun paskotaan,vaihdellaan rättejä toisen nenän edessä!yök!t: 15v naimisissa ollut
[/quote]
Samaa mieltä.

Vierailija
34/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en ihmettele, jos suhteesta katoaa romantiikka ja seksi, kun tälläistä lukee.

Vierailija
35/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:50"]Kysymys ei ole kehtaamisesta,vaan toisen huomioimisesta.Tuskin miehestä miellyttävä katsoa haisevaa kuukautisrättiä tai paskomista tms.Haavat on täälläkin hoidettu,olen sh,mutta se on aivan eri asia!ei ihme jos romantiikka/seksi kärsii,kun paskotaan,vaihdellaan rättejä toisen nenän edessä!yök!t: 15v naimisissa ollut
[/quote]
kyllä täällä romantiikka kukkii ja seksiä on melkein päivittäin, vaikka käynkin paskalla miehen ollessa suihkussa tai päinvastoin.

Vierailija
36/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tarvinnut apua vessassa ja osaan vaihtaa kuukautissuojat ihan itse. Lukitsen myös vessanoven sinne mennessäni.

Vierailija
37/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:50"]Kysymys ei ole kehtaamisesta,vaan toisen huomioimisesta.Tuskin miehestä miellyttävä katsoa haisevaa kuukautisrättiä tai paskomista tms.Haavat on täälläkin hoidettu,olen sh,mutta se on aivan eri asia!ei ihme jos romantiikka/seksi kärsii,kun paskotaan,vaihdellaan rättejä toisen nenän edessä!yök!t: 15v naimisissa ollut
[/quote]
kyllä täällä romantiikka kukkii ja seksiä on melkein päivittäin, vaikka käynkin paskalla miehen ollessa suihkussa tai päinvastoin.
[/quote]
Hieno juttu. Ihmiset on erilaisia, kyllähän monet innostuukin kakkajutuista.

Vierailija
38/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:50"]Kysymys ei ole kehtaamisesta,vaan toisen huomioimisesta.Tuskin miehestä miellyttävä katsoa haisevaa kuukautisrättiä tai paskomista tms.Haavat on täälläkin hoidettu,olen sh,mutta se on aivan eri asia!ei ihme jos romantiikka/seksi kärsii,kun paskotaan,vaihdellaan rättejä toisen nenän edessä!yök!t: 15v naimisissa ollut
[/quote]
[/quote]
Tosiaan me ihmiset ollaan erilaisia. Mulla menis halut.

Vierailija
39/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:50"]Kysymys ei ole kehtaamisesta,vaan toisen huomioimisesta.Tuskin miehestä miellyttävä katsoa haisevaa kuukautisrättiä tai paskomista tms.Haavat on täälläkin hoidettu,olen sh,mutta se on aivan eri asia!ei ihme jos romantiikka/seksi kärsii,kun paskotaan,vaihdellaan rättejä toisen nenän edessä!yök!t: 15v naimisissa ollut
[/quote]
[/quote]
Hieno juttu. Ihmiset on erilaisia, kyllähän monet innostuukin kakkajutuista.
[/quote]
paskalla käyminen on ihan neutraali asia. En ymmärrä miten se voi jotain niin häiritä, että jos käy paskalla, niin romantiikka ja seksi katoaa suhteesta.

Vierailija
40/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran vaihtaa naiseni tampoonin. Olihan se aika kivaa. Reilu vuosikymmen asusteltu yhdessä.