Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies osti kymppitonnin maatalouskoneen mainitsematta minulle mitään
01.01.2015 |
Sain tietää vehkeestä vasta, kun se ilmestyi pihaan yks aamu. Kappasta saatana, kun meillä ei ole edes maatilaa, vaan miehen vanhemmilla. Niin eihän meillä olekaan muita rahanreikiä. Vain pahasti keskeneräinen taloremontti jo vuodesta 2010 ja viimesiään vetelevä auto. Oon niin vihanen, että tekis mieli käydä valeleen se ostos bensalla ja tuikata roihut.
Kommentit (65)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletteko naimisissa? Onko teillä avioehto?
No jos kerran asiasta on jo keskusteltu, niin miten mies perusteli investointiaan?
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:44"]
No. Rahat jokatapauksessa miehen, joten ei sun asia. Älä siis valele mitään, ja vaikka olisi kuinka paha mieli, niin silti poltettu kone on saletisti hukkaan heitettyä rahaa.
Oletko tietoinen siitä, onko mies tilan osakas tai hankkinut koneen sellaiseksi tullakseen? Nykyään tilakoon on oltava edes kohtalainen, jotta joku sitä voi jatkaakin, jos vanhemmatkin edelleen mukana.
[/quote]
Ei ole osakas eikä tarkoituskaan (ainakaan kukaan ei ole minulle kertonut) tulla sellaiseksi.
Miten niin ei ole minun asiani? Olemme parisuhteessa ja jos on taloremontti kesken ja rahat tulisi laittaa siihen, niin millä vitun logiikalla asia ei kuulu minulle, jos mies päättää yhtäkkiä investoida jotai noin tyhmää ja kallista?
Ap