Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti kymppitonnin maatalouskoneen mainitsematta minulle mitään

Vierailija
01.01.2015 |

Sain tietää vehkeestä vasta, kun se ilmestyi pihaan yks aamu. Kappasta saatana, kun meillä ei ole edes maatilaa, vaan miehen vanhemmilla. Niin eihän meillä olekaan muita rahanreikiä. Vain pahasti keskeneräinen taloremontti jo vuodesta 2010 ja viimesiään vetelevä auto. Oon niin vihanen, että tekis mieli käydä valeleen se ostos bensalla ja tuikata roihut.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:43"]

Mä en ymmärrä miten miehen säästöt olis perheen rahoja? Ehkä se säästi just sitä konetta varten.

[/quote]

Aivan. Miksi muuten mies käy töissä?

Osallistuakseen perheen talouteen ok, säästääkseen omaa kivaa ok.

Miksi naiset ovat niin rahanahneita. Menkää itse töihin ja säästäkää jumalauta. Pidän ap:n miestä sankarina. Minä itse haluaisin ostaa kalliin motskarin, mutta en uskalla. Meillä nainen on saanut vähän liikaa valtaa. Rahat ovat oikeastaan minun. Ei ihme kun olen niin masentunut ja alkoholiakin pitää juoa salaa kellarissa tai autotallissa :/

[/quote]

Osta ihmeessä se motukka hyvä mies. Turhaan säästelet ja pelkäät naistasi. Mietit sitten kuolinvuoteellasi sitä motukkaa, jota et koskaan ostanut. Sen sijaan nainen perii pahimmassa tapauksessa rahat joita et käyttänyt motukkaan.

Vierailija
2/65 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:50"]

Yleensä perheessä on tapana keskustella kymppitonnin ostoksista. Ja kellä on omat rahat parisuhteessa jos tosissaan ollaan yhdessä eikä toinen jalka takaoven välissä?

[/quote]

Sillä fiksulla aikuisella ihmisellä, joka ei halua ap:n tai hänen puolisonsa kenkiin? Vähän vituttaisi neuvotella jonkun kanssa siitä miten OMAT, itse tienatut rahani käytän! Pitääkö teillä kysyä puolison lupa pyllyn pyyhkiseenkin, ja siihen pistätkö tänään punaisen vai sinisen paidan päälle?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten juuri rahasta pitäisi tulla yhteistä parisuhteessa? Kummallakin on kuitenkin omat vaatteet, omat hammasharjat jne. Mikä rahasta tekee niin erityisen että juuri se pitäisi jakaa?

Vierailija
4/65 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klapikone? ;)

Vierailija
5/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei mies hankkinut konetta vanhempiensa puolesta ja heidän rahoillaan?

Vierailija
6/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies ei ole töissä vai miksi sen rahankäyttöä kyttäät?

Vierailija
7/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä noi mun miehen muutaman kympin ostokset ei ole sit mitään :D

Vierailija
8/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo osteta yleensä tukiaisilla?

Vierailija
9/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:15"]

Oletko varma ettei mies hankkinut konetta vanhempiensa puolesta ja heidän rahoillaan?

[/quote]

Ei ostanut heidän rahoillaan, vaan omilla säästöillään.

Ap

Vierailija
10/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kone on noin halpa? Meillä tuli pihaan traktori, jonka hinnalla saisi yksiön Kalliosta.

Vierailija
11/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojan tarkoitus jatkaa tilaa? Tukiaisilla ei mitään maatalouskoneita ostella. :D

Vierailija
12/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:26"]Mikä kone on noin halpa? Meillä tuli pihaan traktori, jonka hinnalla saisi yksiön Kalliosta.
[/quote]

Voihan kyse olla käytetystä? Kymppitonnilla voi saada hinattavan niittomurskaimen (romua) tahi apulannan levittimen kaikilla herkuilla.

Vierailija
13/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone on käytetty eikä tosiaankaan missään priimakunnossa. Miehen veli jatkaa tilanpitoa ja mies itse tekee ihan muun alan hommia. 

Ap

Vierailija
15/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saman tempun mun ukko teki. Tosin sinne meni muutama kymmenen tuhatta..

Vierailija
16/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sitten osti sen?

Vierailija
17/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME miehet käydään töissä ja kerätään tilille rahaa. Joskus me miehet myös halutaan ostaa jotain tuotetta niin paljon että se on pakko hankkia heti.

Olette tekin haluneet jotain tuotetta joskus niin paljon että se on ostettava!

Harvoin me miehet kuitenkaan ostetaan mitään erikoista. Jos kerran kymmenessä vuodessa ostaa traktorin niin mitä vittua se teille kuuluu???

T: 11cm mies

Vierailija
18/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se sen osti? Miten perusteli? Ymmärrän kyllä raivosi.

Vierailija
19/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Rahat jokatapauksessa miehen, joten ei sun asia. Älä siis valele mitään, ja vaikka olisi kuinka paha mieli, niin silti poltettu kone on saletisti hukkaan heitettyä rahaa. 

Oletko tietoinen siitä, onko mies tilan osakas tai hankkinut koneen sellaiseksi tullakseen? Nykyään tilakoon on oltava edes kohtalainen, jotta joku sitä voi jatkaakin, jos vanhemmatkin edelleen mukana. 

Vierailija
20/65 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon rinnalla mun miehen eilinen känniörvellys tuntuu aika pieneltä. Voimia! Jospa sen koneen voi palauttaa...