Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ovat kristityt vanhemmat ajaneet transnuoren itsemurhaan.

Vierailija
01.01.2015 |

16v transtyttö, joka oli 4-vuotiaasta saakka tiennyt syntyneensä väärään (pojan) kehoon on tappanut itsensä hyppäämällä rekan alle.

Hän oli yrittänyt 10-vuotiaasta saakka saada ymmärrystä ja apua vanhemmiltaan. Vanhempien mielipide kuitenkin oli ettei jumala tee virheitä ja sen sijaan, että olisivat vieneet oikeille psykologeille ja lääkäreille, he veivät lapsensa kristittyyn "terapiaan" jossa transnuorelle toitotettiin kuin väärä hän on ja pitää rukoilla että jumala auttaa häntä hyväksymään pojan ruumiin.

Epätoivoissaan siitä, että hormonihoidot voidaan aloittaa vasta hänen täytettyään 18v ja saavutettuaan täysi-ikäisyyden ( koska vanhemmat eivät antaneet suostumusta), hän päätti päivänsä. Pelkäsi että sen sijaan että voisi elää korjatussa sukupuolessaan tyttönä, hän joutuisi elämään transvestiitin näköisenä, koska muutos on puberteetin jälkeen vaikea.

Tyttö kertoi tarinansa, tuskansa, vanhempiensa osallisuuden ja itsemurha-aikeensa sosiaalisessa mediassa. Silti äiti oli väittänyt, että hänen POIKANSA kuolema oli vain traaginen liikenneonnettomuus. Mielipiteitä?

Kommentit (348)

Vierailija
1/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:47"]Katsoin tuota tublr-linkkiä. Siis haudataanko Leelah oikeasti miesten puvussa? Kravatti ja kaikki? Miksi tämä itkettää minua enemmän kuin mikään muu tähän mennessä? =((( [/quote] Ei voi kuolemankaan jälkeen hyväksyä omaa lasta sellaisena kuin hän on. Ajetaan itsemurhaan ja jatketaan loukkaamista vielä haudassakin. Uskomatonta :( [/quote] Eihän ateistien mukaan kuoleman jälkeen ole mitään. Ihminen lakkaa olemasta. Sellaista, mitä ei ole olemassa, ei voi loukata. [/quote] Ei olekaan, ei se enää Leelahin mieltä voi pahoittaa mutta hänen muistonsa, ystävänsä ja kaikki muut transnuoret ovat vielä olemassa ja heihin tämä asia kyllä vaikuttaa. Omituista luulla ettei ateisteilla ole mitään moraalia tai tunteita vaan kun ei usko johonkin mitä ei ole todistettu. [/quote] Mihin moraalisi perustuu? [/quote] En ole se jolle kommentoin, mutta minun moraalini perustuu tietämykseen siitä mitä kärsimys on. Kun tietää mikä aiheuttaa kipua niin tietää olla aiheuttamatta sitä muille. Sinähän et tällaista tiedä ellei joku toinen sitä kerro... [/quote] Sinä vain arvelet tietäväsi mitä kärsimys on. Sinä et kuitenkaan loppujen lopuksi osaa asettua monipuolisesti kokemaan mikä aiheuttaa kärsimystä kellekin. Kristitty kokee suurta kärsimystä, mikäli hän ajattelee jonkun joutuvan eroon Jumalasta. Et osaa asettua ajattelemaan, että kristityn mukaan kaikki tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia iankaikkisen elämän rinnalla. Mikäli itse olisit jostakin syystä varma, että Jumala on ja on mahdollisuus saada ikuinen rauha, ajattelijat samoin.

[/quote]

Sinä todistat kykenemättömyytesi asettua muiden asemaan, koska luulet että Jumalasta erossa oleminen on suurin kärsimys. Se ei ole kovin monipuolista kärsimyksen ymmärtämistä. Se on ehkä sinun kärsimyksesi, mutta ei minun. Ja jos sinulle tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia, niin minä voin ottaa ne harteilleni, koska minulle ne merkitsevät jotain. Minä välitän siitä jos läheiselläni on kärsimyksiä, enkä tarvitse mitään palkkioita teoistani kuten ikuista elämää.

Vierailija
2/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:23"]Mikseivät transut voi tyytyä vain pukeutumaan naisten vaatteisiin ilman että haluavat itseään kuohittavan. Seksiäkin voi harrastaa homomiesten kanssa jotka tykkäävät sievistä "tytöistä". Ei munan imemiseen ja kullin peppuun ottamista varten tarvitse kuohita itseään. [/quote] Mä en edes... jos sun mielestä sukupuoli liittyy ainoastaan siihen että mitä elintä työnnetään minnekin tai mitä vaatteita pitää päällä... no en mä tähän muuta sano kuin että transsukupuoliset eivät läheskään aina leikkauta sukuelimiään.

[/quote]

Eivät tietenkään, koska se ongelma ei ole oikeasti se sukupuoli, vaan jotain ihan muuta.
[/quote]

Sukupuoli ei ole sukupuolielin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:51"]

Vanhemmat olivat vaan huolissaan lapsensa sielusta ja pelastuksesta. Silti vanhempien huolenpidosta huolimatta poika päätti antaa periksi Saatanne ja teki kuolemansynnin. Kieroutunut lihanhimo oli ikuista elämää tärkeämpää ja psykologien humpuuki Jumalan sanaa houkuttelevampaa.

[/quote]

Tähän ei voi muuta todeta kuin haista jo pitkä p*rse.

Vierailija
4/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:47"]Katsoin tuota tublr-linkkiä. Siis haudataanko Leelah oikeasti miesten puvussa? Kravatti ja kaikki? Miksi tämä itkettää minua enemmän kuin mikään muu tähän mennessä? =((( [/quote] Ei voi kuolemankaan jälkeen hyväksyä omaa lasta sellaisena kuin hän on. Ajetaan itsemurhaan ja jatketaan loukkaamista vielä haudassakin. Uskomatonta :( [/quote] Eihän ateistien mukaan kuoleman jälkeen ole mitään. Ihminen lakkaa olemasta. Sellaista, mitä ei ole olemassa, ei voi loukata. [/quote] Ei olekaan, ei se enää Leelahin mieltä voi pahoittaa mutta hänen muistonsa, ystävänsä ja kaikki muut transnuoret ovat vielä olemassa ja heihin tämä asia kyllä vaikuttaa. Omituista luulla ettei ateisteilla ole mitään moraalia tai tunteita vaan kun ei usko johonkin mitä ei ole todistettu. [/quote] Mihin moraalisi perustuu? [/quote] En ole se jolle kommentoin, mutta minun moraalini perustuu tietämykseen siitä mitä kärsimys on. Kun tietää mikä aiheuttaa kipua niin tietää olla aiheuttamatta sitä muille. Sinähän et tällaista tiedä ellei joku toinen sitä kerro... [/quote] Sinä vain arvelet tietäväsi mitä kärsimys on. Sinä et kuitenkaan loppujen lopuksi osaa asettua monipuolisesti kokemaan mikä aiheuttaa kärsimystä kellekin. Kristitty kokee suurta kärsimystä, mikäli hän ajattelee jonkun joutuvan eroon Jumalasta. Et osaa asettua ajattelemaan, että kristityn mukaan kaikki tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia iankaikkisen elämän rinnalla. Mikäli itse olisit jostakin syystä varma, että Jumala on ja on mahdollisuus saada ikuinen rauha, ajattelijat samoin.

[/quote]

Sinä todistat kykenemättömyytesi asettua muiden asemaan, koska luulet että Jumalasta erossa oleminen on suurin kärsimys. Se ei ole kovin monipuolista kärsimyksen ymmärtämistä. Se on ehkä sinun kärsimyksesi, mutta ei minun. Ja jos sinulle tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia, niin minä voin ottaa ne harteilleni, koska minulle ne merkitsevät jotain. Minä välitän siitä jos läheiselläni on kärsimyksiä, enkä tarvitse mitään palkkioita teoistani kuten ikuista elämää.
[/quote] Minä en luule mitään. Sinä et tiedä, mitä olen tässä maailmassa kokenut. Et jaksaisi kantaa päiväkään minun maallisia kärsimyksiäni. Tämä teini varmasti kärsi, mutta pointtini on, että kristitty ottaa ristinsä ja seuraa Jeesusta. Hän voi kehottaa toista samaan. Se, nostaako tämä tyyppi ristinsä, on hänen oma valintansa. Tässä kristityn tulee ymmärtää tätä henkilöä ja antaa hänen valita.

Vierailija
5/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jumalaa ei ole olemassa, transsukuopuoliset on. Case closed.

Vierailija
6/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:22"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:47"]Katsoin tuota tublr-linkkiä. Siis haudataanko Leelah oikeasti miesten puvussa? Kravatti ja kaikki? Miksi tämä itkettää minua enemmän kuin mikään muu tähän mennessä? =((( [/quote] Ei voi kuolemankaan jälkeen hyväksyä omaa lasta sellaisena kuin hän on. Ajetaan itsemurhaan ja jatketaan loukkaamista vielä haudassakin. Uskomatonta :( [/quote] Eihän ateistien mukaan kuoleman jälkeen ole mitään. Ihminen lakkaa olemasta. Sellaista, mitä ei ole olemassa, ei voi loukata. [/quote] Ei olekaan, ei se enää Leelahin mieltä voi pahoittaa mutta hänen muistonsa, ystävänsä ja kaikki muut transnuoret ovat vielä olemassa ja heihin tämä asia kyllä vaikuttaa. Omituista luulla ettei ateisteilla ole mitään moraalia tai tunteita vaan kun ei usko johonkin mitä ei ole todistettu. [/quote] Mihin moraalisi perustuu? [/quote] En ole se jolle kommentoin, mutta minun moraalini perustuu tietämykseen siitä mitä kärsimys on. Kun tietää mikä aiheuttaa kipua niin tietää olla aiheuttamatta sitä muille. Sinähän et tällaista tiedä ellei joku toinen sitä kerro... [/quote] Sinä vain arvelet tietäväsi mitä kärsimys on. Sinä et kuitenkaan loppujen lopuksi osaa asettua monipuolisesti kokemaan mikä aiheuttaa kärsimystä kellekin. Kristitty kokee suurta kärsimystä, mikäli hän ajattelee jonkun joutuvan eroon Jumalasta. Et osaa asettua ajattelemaan, että kristityn mukaan kaikki tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia iankaikkisen elämän rinnalla. Mikäli itse olisit jostakin syystä varma, että Jumala on ja on mahdollisuus saada ikuinen rauha, ajattelijat samoin. [/quote] Sinä todistat kykenemättömyytesi asettua muiden asemaan, koska luulet että Jumalasta erossa oleminen on suurin kärsimys. Se ei ole kovin monipuolista kärsimyksen ymmärtämistä. Se on ehkä sinun kärsimyksesi, mutta ei minun. Ja jos sinulle tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia, niin minä voin ottaa ne harteilleni, koska minulle ne merkitsevät jotain. Minä välitän siitä jos läheiselläni on kärsimyksiä, enkä tarvitse mitään palkkioita teoistani kuten ikuista elämää. [/quote] Minä en luule mitään. Sinä et tiedä, mitä olen tässä maailmassa kokenut. Et jaksaisi kantaa päiväkään minun maallisia kärsimyksiäni. Tämä teini varmasti kärsi, mutta pointtini on, että kristitty ottaa ristinsä ja seuraa Jeesusta. Hän voi kehottaa toista samaan. Se, nostaako tämä tyyppi ristinsä, on hänen oma valintansa. Tässä kristityn tulee ymmärtää tätä henkilöä ja antaa hänen valita.

[/quote]

Joo joo, pälä pälä, miksi vihaat transihmisiä?

Vierailija
7/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:22"]

[/quote]

[/quote] Jumalan olemassaolosta sinulla ei ole mitään ensikäden tietoa, joten et voi sulkea mitään juttua. Edes maailman arvostetuimpiin kuuluva kosmologi Stephen Hawking, ei uskalla sanoa varmasti. Hänkin totesi vain, että "tuskin on".

Vierailija
8/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:22"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:47"]Katsoin tuota tublr-linkkiä. Siis haudataanko Leelah oikeasti miesten puvussa? Kravatti ja kaikki? Miksi tämä itkettää minua enemmän kuin mikään muu tähän mennessä? =((( [/quote] Ei voi kuolemankaan jälkeen hyväksyä omaa lasta sellaisena kuin hän on. Ajetaan itsemurhaan ja jatketaan loukkaamista vielä haudassakin. Uskomatonta :( [/quote] Eihän ateistien mukaan kuoleman jälkeen ole mitään. Ihminen lakkaa olemasta. Sellaista, mitä ei ole olemassa, ei voi loukata. [/quote] Ei olekaan, ei se enää Leelahin mieltä voi pahoittaa mutta hänen muistonsa, ystävänsä ja kaikki muut transnuoret ovat vielä olemassa ja heihin tämä asia kyllä vaikuttaa. Omituista luulla ettei ateisteilla ole mitään moraalia tai tunteita vaan kun ei usko johonkin mitä ei ole todistettu. [/quote] Mihin moraalisi perustuu? [/quote] En ole se jolle kommentoin, mutta minun moraalini perustuu tietämykseen siitä mitä kärsimys on. Kun tietää mikä aiheuttaa kipua niin tietää olla aiheuttamatta sitä muille. Sinähän et tällaista tiedä ellei joku toinen sitä kerro... [/quote] Sinä vain arvelet tietäväsi mitä kärsimys on. Sinä et kuitenkaan loppujen lopuksi osaa asettua monipuolisesti kokemaan mikä aiheuttaa kärsimystä kellekin. Kristitty kokee suurta kärsimystä, mikäli hän ajattelee jonkun joutuvan eroon Jumalasta. Et osaa asettua ajattelemaan, että kristityn mukaan kaikki tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia iankaikkisen elämän rinnalla. Mikäli itse olisit jostakin syystä varma, että Jumala on ja on mahdollisuus saada ikuinen rauha, ajattelijat samoin. [/quote] Sinä todistat kykenemättömyytesi asettua muiden asemaan, koska luulet että Jumalasta erossa oleminen on suurin kärsimys. Se ei ole kovin monipuolista kärsimyksen ymmärtämistä. Se on ehkä sinun kärsimyksesi, mutta ei minun. Ja jos sinulle tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia, niin minä voin ottaa ne harteilleni, koska minulle ne merkitsevät jotain. Minä välitän siitä jos läheiselläni on kärsimyksiä, enkä tarvitse mitään palkkioita teoistani kuten ikuista elämää. [/quote] Minä en luule mitään. Sinä et tiedä, mitä olen tässä maailmassa kokenut. Et jaksaisi kantaa päiväkään minun maallisia kärsimyksiäni. Tämä teini varmasti kärsi, mutta pointtini on, että kristitty ottaa ristinsä ja seuraa Jeesusta. Hän voi kehottaa toista samaan. Se, nostaako tämä tyyppi ristinsä, on hänen oma valintansa. Tässä kristityn tulee ymmärtää tätä henkilöä ja antaa hänen valita.

[/quote]

Joo joo, pälä pälä, miksi vihaat transihmisiä?
[/quote] Minä en vihaa ketään, eihän Jeesuskaan vihannut.

Vierailija
9/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:47"]Katsoin tuota tublr-linkkiä. Siis haudataanko Leelah oikeasti miesten puvussa? Kravatti ja kaikki? Miksi tämä itkettää minua enemmän kuin mikään muu tähän mennessä? =((( [/quote] Ei voi kuolemankaan jälkeen hyväksyä omaa lasta sellaisena kuin hän on. Ajetaan itsemurhaan ja jatketaan loukkaamista vielä haudassakin. Uskomatonta :( [/quote] Eihän ateistien mukaan kuoleman jälkeen ole mitään. Ihminen lakkaa olemasta. Sellaista, mitä ei ole olemassa, ei voi loukata. [/quote] Ei olekaan, ei se enää Leelahin mieltä voi pahoittaa mutta hänen muistonsa, ystävänsä ja kaikki muut transnuoret ovat vielä olemassa ja heihin tämä asia kyllä vaikuttaa. Omituista luulla ettei ateisteilla ole mitään moraalia tai tunteita vaan kun ei usko johonkin mitä ei ole todistettu. [/quote] Mihin moraalisi perustuu?

[/quote]En ole sama, mutta moraalini perustuu (kai) länsimaiseen moraalikäsitykseen, jonka taustalla ovat mm. antiikin kreilan filosofien etiikkaan ja raamattu (tietysti). Vaikka ateisti onkin, ei kultturiaan pakoon pääse. Sitä paitsi olen todella erittäin moraalinen olento, eikä ateismilla ole sen kanssa mitään tekoa. Moraalini pohjana on syvä humanismi, usko ihmisen arvoon itseisarvona. Ihmisoikeuksien julistus on oikein hyvä lähtökohta pohdittaessa omaa moraalikäsitystä. Sanoin kai siksi, että kun se moraali on osa identiteettiä, ei sen lähtökohtia tule kovinkaan usein purettua auki. Minä tunnen sisälläni oikeudenmukaisuuden ja epäoikeudenmukaisuuden, vaikeaa on sanoa mistä kulttuurisista tekijöistä nuo käsitykset ovat muodostuneet. ap

Vierailija
10/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En lähde argumentoimaan asiasta enempää, mutta se miksi minä haluan auttaa ihmisiä "tässä maailmassa" johtuu siitä että minäkin, todella tiedän, mitä kärsimys on. Sinä olet löytänyt vastauksesi, mutta samaan kysymykseen on monta vastausta etkä voi antaa aina omaasi kaikille. En tosin aliarvio sinun kärsimyksiäsi, mutta älä sinäkään minun.

Vierailija
11/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:31"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:22"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:47"]Katsoin tuota tublr-linkkiä. Siis haudataanko Leelah oikeasti miesten puvussa? Kravatti ja kaikki? Miksi tämä itkettää minua enemmän kuin mikään muu tähän mennessä? =((( [/quote] Ei voi kuolemankaan jälkeen hyväksyä omaa lasta sellaisena kuin hän on. Ajetaan itsemurhaan ja jatketaan loukkaamista vielä haudassakin. Uskomatonta :( [/quote] Eihän ateistien mukaan kuoleman jälkeen ole mitään. Ihminen lakkaa olemasta. Sellaista, mitä ei ole olemassa, ei voi loukata. [/quote] Ei olekaan, ei se enää Leelahin mieltä voi pahoittaa mutta hänen muistonsa, ystävänsä ja kaikki muut transnuoret ovat vielä olemassa ja heihin tämä asia kyllä vaikuttaa. Omituista luulla ettei ateisteilla ole mitään moraalia tai tunteita vaan kun ei usko johonkin mitä ei ole todistettu. [/quote] Mihin moraalisi perustuu? [/quote] En ole se jolle kommentoin, mutta minun moraalini perustuu tietämykseen siitä mitä kärsimys on. Kun tietää mikä aiheuttaa kipua niin tietää olla aiheuttamatta sitä muille. Sinähän et tällaista tiedä ellei joku toinen sitä kerro... [/quote] Sinä vain arvelet tietäväsi mitä kärsimys on. Sinä et kuitenkaan loppujen lopuksi osaa asettua monipuolisesti kokemaan mikä aiheuttaa kärsimystä kellekin. Kristitty kokee suurta kärsimystä, mikäli hän ajattelee jonkun joutuvan eroon Jumalasta. Et osaa asettua ajattelemaan, että kristityn mukaan kaikki tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia iankaikkisen elämän rinnalla. Mikäli itse olisit jostakin syystä varma, että Jumala on ja on mahdollisuus saada ikuinen rauha, ajattelijat samoin. [/quote] Sinä todistat kykenemättömyytesi asettua muiden asemaan, koska luulet että Jumalasta erossa oleminen on suurin kärsimys. Se ei ole kovin monipuolista kärsimyksen ymmärtämistä. Se on ehkä sinun kärsimyksesi, mutta ei minun. Ja jos sinulle tämän maailman kärsimykset ovat toisarvoisia, niin minä voin ottaa ne harteilleni, koska minulle ne merkitsevät jotain. Minä välitän siitä jos läheiselläni on kärsimyksiä, enkä tarvitse mitään palkkioita teoistani kuten ikuista elämää. [/quote] Minä en luule mitään. Sinä et tiedä, mitä olen tässä maailmassa kokenut. Et jaksaisi kantaa päiväkään minun maallisia kärsimyksiäni. Tämä teini varmasti kärsi, mutta pointtini on, että kristitty ottaa ristinsä ja seuraa Jeesusta. Hän voi kehottaa toista samaan. Se, nostaako tämä tyyppi ristinsä, on hänen oma valintansa. Tässä kristityn tulee ymmärtää tätä henkilöä ja antaa hänen valita. [/quote] Joo joo, pälä pälä, miksi vihaat transihmisiä? [/quote] Minä en vihaa ketään, eihän Jeesuskaan vihannut.

[/quote]

Hyvä.

Vierailija
12/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:23"]Mikseivät transut voi tyytyä vain pukeutumaan naisten vaatteisiin ilman että haluavat itseään kuohittavan. Seksiäkin voi harrastaa homomiesten kanssa jotka tykkäävät sievistä "tytöistä". Ei munan imemiseen ja kullin peppuun ottamista varten tarvitse kuohita itseään. [/quote] Mä en edes... jos sun mielestä sukupuoli liittyy ainoastaan siihen että mitä elintä työnnetään minnekin tai mitä vaatteita pitää päällä... no en mä tähän muuta sano kuin että transsukupuoliset eivät läheskään aina leikkauta sukuelimiään. [/quote] Eivät tietenkään, koska se ongelma ei ole oikeasti se sukupuoli, vaan jotain ihan muuta. [/quote] Sukupuoli ei ole sukupuolielin.

[/quote]

Niinhän teille on kovasti opetettu.

Vierailija
13/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:08"]

Toihan on ollut vankina omassa kropassaan. Aika hurjaa.

[/quote]

Eikös me kaikki? Vai lenteleekö sielut yleensä irrallaan kehosta ennen Jumalan valtakuntaan pääsyä/kadotusta. Miksi ihmeessä pitää keksiä tuollaisia termejä, kuten "transgender" peittämään totuutta. Sukkishomo, tai ihan vaan yleisesti perverssi ovat sopivia, ja kuvaavia termejä. Eihän nämä pysty ikinä parantumaan, jos heidän sairauksiaan pidetään yllä "ymmärtämällä" ja "suvaitsemalla". Kuinka moni esim. vakuuttelisi skitsofreenikolle, että hänen harhansa ovat totta? Teette hyvät ihmiset karhunpalveluksen näille, joita pitäisi hoitaa lähimmäisen rakkauden nimissä. :(

[/quote]

Sinun rakkautesi lähimpiisi on jotain muuta kuin minun lähimmäisen rakkauteni. Voitko sinä edes sitä hyväksyä että rakkauttakin on erilaista jos ei muuta.

Vierailija
14/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos trans ihminen kokee psyykkisesti olevansa väärässä fyysisessä sukupuolessa, niin miksi vikaa koitetaan korjata fyysistä sukupuolta korjaamalla, eikä psyykkistä sukupuolta korjaamalla? Onko helpompi tie, vai mistä on kysymys? Tätä olen aina ihmetellyt, enkä ikinä kunnollista vastausta saanut. Tapaus sinänsä todella surullinen, ja turha.

Vierailija
15/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikös me kaikki? Vai lenteleekö sielut yleensä irrallaan kehosta ennen Jumalan valtakuntaan pääsyä/kadotusta. Miksi ihmeessä pitää keksiä tuollaisia termejä, kuten "transgender" peittämään totuutta. Sukkishomo, tai ihan vaan yleisesti perverssi ovat sopivia, ja kuvaavia termejä. Eihän nämä pysty ikinä parantumaan, jos heidän sairauksiaan pidetään yllä "ymmärtämällä" ja "suvaitsemalla". Kuinka moni esim. vakuuttelisi skitsofreenikolle, että hänen harhansa ovat totta? Teette hyvät ihmiset karhunpalveluksen näille, joita pitäisi hoitaa lähimmäisen rakkauden nimissä. :(

[/quote]

Ainut perverssi täällä olet sinä.

*

Vierailija
16/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:51"]

Vanhemmat olivat vaan huolissaan lapsensa sielusta ja pelastuksesta. Silti vanhempien huolenpidosta huolimatta poika päätti antaa periksi Saatanne ja teki kuolemansynnin. Kieroutunut lihanhimo oli ikuista elämää tärkeämpää ja psykologien humpuuki Jumalan sanaa houkuttelevampaa.

[/quote]

Tähän ei voi muuta todeta kuin haista jo pitkä p*rse.

[/quote]

Onpa asiallista haistatella. Surullista kyllä, mutta itsemurhaajat eivät pääse Jumalan valtakuntaan. Hairahtanut perverssi olisi syntejään katumalla päässytkin. Todella surullista, että ihmiset leikkivät Jumalaa päättelemällä tuosta vaan jo sukupuoliaankin, ja milloin elämänsä päättävät. Eikä kyse ole edes mistään "hihhuloinnista", vaan ateistit jotka tukeutuvat täysin luonnontieteelliseen maailmankuvaan tietävät yhtä lailla, että luonnotonta menoa.

[/quote]

Jos sinunkaltainen ihminen löytyy taivaasta, joka kutsuu lapsia perversseiksi niin en haluakaan sinne. Ymmärrä se että kaikki eivät halua sinne.

Vierailija
17/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eikö se nyt mene teille saatanan tampiolle perille että, homoudesta ja transsukupuolisuudesta EI voi "parantua"!

Vierailija
18/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No sinä se tunnut tietävän maailmankaikkeuden salat. Kerrotko vielä miten transsukupuolinen uskovainen, jonka uskon mukaan nimenomaan Jumala on luonut hänet transsukupuoliseksi pitäisi tuosta lausahduksesta miettiä? Pieni suvaitsevaisuus ei tekisi sinulle pahaa.

Vierailija
19/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:23"]Mikseivät transut voi tyytyä vain pukeutumaan naisten vaatteisiin ilman että haluavat itseään kuohittavan. Seksiäkin voi harrastaa homomiesten kanssa jotka tykkäävät sievistä "tytöistä". Ei munan imemiseen ja kullin peppuun ottamista varten tarvitse kuohita itseään. [/quote] Mä en edes... jos sun mielestä sukupuoli liittyy ainoastaan siihen että mitä elintä työnnetään minnekin tai mitä vaatteita pitää päällä... no en mä tähän muuta sano kuin että transsukupuoliset eivät läheskään aina leikkauta sukuelimiään. [/quote] Eivät tietenkään, koska se ongelma ei ole oikeasti se sukupuoli, vaan jotain ihan muuta. [/quote] Sukupuoli ei ole sukupuolielin.

[/quote]

Niinhän teille on kovasti opetettu.

[/quote]Oletko nainen? Oletko nainen vain siksi, että sinulla on ruumiissasi tissit ja vagina? Tehdäänpä ajatuskoe. Eräänä aamuna heräät miehenä. Mielesi on sama, sinä siellä olet sisällä juuri sellaisena kuin nyt, mutta kaikki ympärilläsi ovat sitä mitltä että olet mies. Sinulle kasvaa parta. Olet kalju tai joudut leikkaamaan hiuksesi miesten malliin hyvin lyhyeksi. Kuvittele itsesi niihin vaatteisiin joita veljesi tai isäsi käyttää. Joka päivä. Miesten saunaan. Mitä sinä harrastat? Jos se on jotain naisellista, niin luovut siitä. Alat puhua jääkiekosta tai formulasta vaikka se ei kiinnostaisikaan, mutta kun sitä sinulta odotetaan. Ja jos sinusta tuntuisi että en ole tämä ihminen, en voi jatkaa näin joka päivä, ja kertoisit jollekulle, saisit vastaasi inhoa, epäuskoa, väheksyntää, mitätöintiä ja sinulle kerrottaisiin, että huono ja väärä ja sinun täytyy pitää tuntemuksesi piilossa aina tai kuolla pois? Oletko edelleen sitä mieltä, että sukupuoli on vain ruumiissa ja sillä ei ole mitään tekoa sen kanssa kuka sinä olet ihmisenä?

Vierailija
20/348 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauksesta tuli mieleen tositapahtumiin pohjautuva leffa Prayers For Bobby, joka tosin kertoo siitä miten kristitty äiti ajaa homopoikansa itsemurhaan. Löytyy netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi