Taas ovat kristityt vanhemmat ajaneet transnuoren itsemurhaan.
16v transtyttö, joka oli 4-vuotiaasta saakka tiennyt syntyneensä väärään (pojan) kehoon on tappanut itsensä hyppäämällä rekan alle.
Hän oli yrittänyt 10-vuotiaasta saakka saada ymmärrystä ja apua vanhemmiltaan. Vanhempien mielipide kuitenkin oli ettei jumala tee virheitä ja sen sijaan, että olisivat vieneet oikeille psykologeille ja lääkäreille, he veivät lapsensa kristittyyn "terapiaan" jossa transnuorelle toitotettiin kuin väärä hän on ja pitää rukoilla että jumala auttaa häntä hyväksymään pojan ruumiin.
Epätoivoissaan siitä, että hormonihoidot voidaan aloittaa vasta hänen täytettyään 18v ja saavutettuaan täysi-ikäisyyden ( koska vanhemmat eivät antaneet suostumusta), hän päätti päivänsä. Pelkäsi että sen sijaan että voisi elää korjatussa sukupuolessaan tyttönä, hän joutuisi elämään transvestiitin näköisenä, koska muutos on puberteetin jälkeen vaikea.
Tyttö kertoi tarinansa, tuskansa, vanhempiensa osallisuuden ja itsemurha-aikeensa sosiaalisessa mediassa. Silti äiti oli väittänyt, että hänen POIKANSA kuolema oli vain traaginen liikenneonnettomuus. Mielipiteitä?
Kommentit (348)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:16"]Uskonnot ovat niin vahingollisia, että ne pitäisi kitkeä juurineen koko maailmasta. [/quote] Ja höpö höpö. Sinun kaltaiosesi vihaajat pitäisi kitkeä.
[/quote]
Uskontoja saa ihan vapaasti vihata jos haluaa. Itselläni ei ole mitään uskovaisia vastaan ihmisinä, mutta uskontoja itsessään pidän ihan täytenä huuhaana ja tässä itsemurhatapauksessa jopa kuoleman vaarallisina ideologioina.
[/quote] Vihaan vastataan vihalla. Meille kstityille Jeesus opetti: älä vihaa vaan rakasta.
[/quote]
Mitä rakkautta on ajaa lapsi itsemurhaan?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:27"]Kristinusko pitäis kieltää, ihmisvihamielisenä ideologiana.
[/quote] Lue Jeesuksen ohjeet, huomaat nolosti olevasi todella väärässä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:52"]
Voi nyyh. Miksi nykyään vain seksuaali- ja sukupuolivähemmistöillä on vaikea lapsuus? Minua hakattiin. Monin verroin pahempaa kuin epämääräinen hyväksyntä.
[/quote]Eivät nämä ole kilpailevia asioita. Se, että sinua on lapsena pahoinpidelty on todella hirveää! Onneksi selvisit siitä kuitenkin edes sen verran hyvin, että et tappanut itseäsi. Kaikkea hyvää. ap
[/quote]
Kas, ensimmäinen empaattinen kommentti, kiitos siitä. Kertoo kuitenkin hyvin paljon transihmisten mielenlaadusta, että pahaan väkivaltaan joutunutta nimitellään vitun idiootiksi ja että "isi ottaa iskut takaisin" -pilkalla. Ette ikinä tule saamaan minun hyväksyntääni, vitun sekasikiöt.
[/quote]Ei se kerro onneksi mitään transihmisten mielenlaadusta, vain siitä, että kyseisen vastauksen kirjoittanut on joko ilkeä, vihainen tai trolli. Yritetään olla yleistämättä. ap
[/quote]
Mä olen tuo kirjoittaja ja ainoastaan vihainen. Sulle ap hatunnosto siitä, että jaksat vastata rauhallisesti ja järkevästi eri mieltä oleville. Mulla ei riitä pinna sellaiseen. Ja todellakaan ei tarvitse tehdä yleistyksiä sen perusteella mitä muutama ihminen jollain palstalla kirjoittelee.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:16"]Uskonnot ovat niin vahingollisia, että ne pitäisi kitkeä juurineen koko maailmasta. [/quote] Ja höpö höpö. Sinun kaltaiosesi vihaajat pitäisi kitkeä.
[/quote]
Uskontoja saa ihan vapaasti vihata jos haluaa. Itselläni ei ole mitään uskovaisia vastaan ihmisinä, mutta uskontoja itsessään pidän ihan täytenä huuhaana ja tässä itsemurhatapauksessa jopa kuoleman vaarallisina ideologioina.
[/quote] Vihaan vastataan vihalla. Meille kstityille Jeesus opetti: älä vihaa vaan rakasta.
[/quote]
[/quote] Lapselle ei sanottu: tee itsemurha. Siitä hän päätti itse. Lisäksi en perusta uskoani tämän nuoren vanhempiin vaan Jeesukseen Kristukseen. Jeesus Kristus opetti: älä vihaa vaan rakasta.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:15"]
Transseksuaalisuus on ennenkaikkea psyykkinen häiriö. Se näkyy erittäin hyvin tästäkin ketjusta. Aivoleikkauksen nämä ihmiset tarvitsisivat, ei alapääleikkausta.
[/quote]Tuota, ei kannattaisi ehkä kommentoida asiaa josta tietää niin vähän, että epähuomiossa puhuu eri asiasta. Aloituksessa mainittu tyttö oli transsukupuolinen, ei transseksuaalinen. Eikä transseksuaalisuuskaan ole psyykkinen häiriö ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:27"]Kristinusko pitäis kieltää, ihmisvihamielisenä ideologiana. [/quote] Lue Jeesuksen ohjeet, huomaat nolosti olevasi todella väärässä.
[/quote]
Ei minua Jeesus huoleta vaan hänen seuraajansa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Lapselle ei sanottu: tee itsemurha. Siitä hän päätti itse. Lisäksi en perusta uskoani tämän nuoren vanhempiin vaan Jeesukseen Kristukseen. Jeesus Kristus opetti: älä vihaa vaan rakasta.
[/quote]
Lapselle sanottiin että hän on sairas, väärässä ja että häntä ei tulla koskaan hyväksymään sellaisena kuin hän on. Jos se on rakkautta niin mä en kyllä sitä ymmärrä.
https://www.tumblr.com/search/Leelah+alcorn