Niinistö toivotti JUMALAN SIUNAUSTA!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1420079178251.html
Itse en kirkkoon ja mihinkään muuhun uskontokuntaan kuulumattomana näe tuossa mitään pahaa.
Kommentit (85)
En usko enkä rukoile, mutta minua ei haittaa jos joku muu niin tekee.
Hyvä puhe, Sauli. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:34"]
Niinistö on järkevin presidentti vuosiin. Ja Jumalan siunaus on arvokkainta, mitä Suomelle voi toivottaa. Rukoillaan, että Jumala siunaisi Suomea.
[/quote]
Eikös Halonenkin toivottanut jumalan siunausta, vaikka ei kuulunut edes kirkkoon.
[/quote]
[/quote]
Ei ole olemassa mitään ev. lut. Jumalaa, ainoastaan kristittyjen Jumala, joka on sama Jumala riippumatta kristitynkirkon skimoista.
Niinistö saa toivottaa Jumalan siunausta Suomen kansalle, jospresidentti haluaa näin toimia.
Ainakaan minä en mene kieltämään.
Jos ei kelpaa niin muuttakaa mielennepahoittajat pois.
Suomessa on liian pitkään palvottu epäjumalia kuten vasemmistoa, vihreitä, feminismiä ja kaiken maailman diipadaapaa.
Edessä on ennennäkemättömän kovat ajat.
Niinistön puhe indikoi niitä.
terveisin ateisti, jonka ei tulisi mielenkään loukata mitään uskontoa
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:20"]
Minua ei kiinnosta Niinistön oman jumalan siunaukset. Koskahan tulee pressa joka uskaltaa jättää tämän turhan lauseen pois? Sitten voi katsoa presidentin uuden vuoden puheen
[/quote] Oli ja meni, Halonen nimittäin. Ei toivottanut Jumalan siunausta MUTTA EI OLLUT KYLLÄ HÄÄPPÖINEN PRESSAKAAN.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:38"]
Minua ei kiinnosta Niinistön oman jumalan siunaukset. Koskahan tulee pressa joka uskaltaa jättää tämän turhan lauseen pois? Sitten voi katsoa presidentin uuden vuoden puheen
[/quote] Oli ja meni, Halonen nimittäin. Ei toivottanut Jumalan siunausta MUTTA EI OLLUT KYLLÄ HÄÄPPÖINEN PRESSAKAAN.
[/quote]
varsinainen antipresidentti oli Tarja. Repi kansan osiin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:34"]
Niinistö on järkevin presidentti vuosiin. Ja Jumalan siunaus on arvokkainta, mitä Suomelle voi toivottaa. Rukoillaan, että Jumala siunaisi Suomea.
[/quote]
Eikös Halonenkin toivottanut jumalan siunausta, vaikka ei kuulunut edes kirkkoon.
[/quote]
[/quote]
Ei ole olemassa mitään ev. lut. Jumalaa, ainoastaan kristittyjen Jumala, joka on sama Jumala riippumatta kristitynkirkon skimoista.
Niinistö saa toivottaa Jumalan siunausta Suomen kansalle, jospresidentti haluaa näin toimia.
Ainakaan minä en mene kieltämään.
Jos ei kelpaa niin muuttakaa mielennepahoittajat pois.
Suomessa on liian pitkään palvottu epäjumalia kuten vasemmistoa, vihreitä, feminismiä ja kaiken maailman diipadaapaa.
Edessä on ennennäkemättömän kovat ajat.
Niinistön puhe indikoi niitä.
terveisin ateisti, jonka ei tulisi mielenkään loukata mitään uskontoa
[/quote] Tässä on todella asiallinen kirjoitus ateistilta, kiitos!
[/quote]
No ei ollu häävi, mutta oli se kuitenkin 10 kertaa parempi kun nykyinen.
Enemmän arvostaisin poliitikkoa joka ei tuo uskontoa politiikaa. Tuollaistahan harrastetaan jossain rättipä maissa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:43"]
[/quote]
[/quote] Olen TÄYSIN erimieltä. Vaikka en Kokomuslaisista yleensä pidä niin Niinistöä kyllä arvostan, on ihan Mies isolla ämmällä eikä mikään vellihousu. En muista Tarjan saaneen pressana aikaan mitään järkevää, päinvastoin. Kulutti aikansa turhanpäiväisyyksiin.
Tuon parempaa ei toivottaa kenellekään, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:49"]Kulutti aikansa turhanpäiväisyyksiin.
[/quote]
Näinhän tuo teki. Romutti Suomen puolustuksen allekirjoittamalla jalkaväkimiinojen kieltävän sopimuksen. Nyt voi ryssä tulla vapaasti itärajalta Suomeen. Allekirjoittiko Putin/Medvedev kyseistä sopimusta? Poistiko Venäjä omat miinansa, eipä tainnut.
Halonen oli Suomen surkein presidentti.
Presidentti Niinistö toi heti puheensa alkupuolella esille mm. sen että Suomi on toiminut oikein, kun se on jatkanut puolusvoimien ylläpitoa ja asevelvollisuusarmeijaa. Tämä on ehkäissyt sen että meillä olisi ollut Ruotsin kaltainen sotilaallinentyhjiö. Mikäli tyhjiö olisi ollut voimassa vuonna 2014, en edes uskalla ajatella seurauksia. Todennäköisesti uudenvuoden puhe olisi ollut hieman erilainen tai sitä ei olisi ollut ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:43"]
[/quote]
[/quote] Olen TÄYSIN erimieltä. Vaikka en Kokomuslaisista yleensä pidä niin Niinistöä kyllä arvostan, on ihan Mies isolla ämmällä eikä mikään vellihousu. En muista Tarjan saaneen pressana aikaan mitään järkevää, päinvastoin. Kulutti aikansa turhanpäiväisyyksiin.
[/quote]
Justiinsa näin. Niinistö ja vaikkapa Ben olivat aitoja hyviä kokoomuslaisia. Nykyiset kataiset ja stubit alapeukkua heille.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:49"]Kulutti aikansa turhanpäiväisyyksiin.
[/quote]
Näinhän tuo teki. Romutti Suomen puolustuksen allekirjoittamalla jalkaväkimiinojen kieltävän sopimuksen. Nyt voi ryssä tulla vapaasti itärajalta Suomeen. Allekirjoittiko Putin/Medvedev kyseistä sopimusta? Poistiko Venäjä omat miinansa, eipä tainnut.
Halonen oli Suomen surkein presidentti.
[/quote]
tosi kuin vesi
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:49"]
Pelkkää populismia. Ja milläköhän perusteella Niinistö on niin erinomainen presidentti? Ilmeisesti ihmiset unohtaneet naurettavat niksipirkka -vinkit mitä Niinistö jakoi syrjäytyneille. Turha äijä. Istui eduskunnan puhemiehenä vain sen takia että pärjäisi presidentin vaaleissa.
[/quote]Sä olisit varmaan parempi?
Juutalaisena hän tarkoitti siis heidän jumalansa siunausta.
Eikös tuo ole ihan perinteinen presidentin uudenvuoden puheen loppufraasi, kirkkoon kuuluvilta presidenteiltä ainakin.
Haluaisin että Sauli voisi jatkaa vielä presidenttinä. On sen verran suoraselkäinen mies, paras presidentti vuosikymmeniin. Kovat ajat vaatii kovia päätöksiä, ja me tarvitaan Saulia.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:00"]
Jumalan siunausta. Niinistö.tosiaan sanoi noin Siinä ryhdikäs.presidentti meillä.
[/quote]
Populistinen vellihoudu. Haavisto olisi vain todennut rohkeasti että kakkonen on ykkönen.