Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!

Vierailija
26.10.2021 |

Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"

Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.

Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.

Kommentit (882)

Vierailija
741/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se uutinen txt-uutisissa jossa AV-mamma tappaa treffimiehen?

Vierailija
742/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vika. Nyt se mies joutuu taas hakkaamaan hanskaan ap:n takia 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen mies... ehkä vähän katkerakin. Ihmettelen tosissani miksi antaa tuntemattomalle oma puhelinnumero? 

Niin sitä usein tutustutaan

Kuka tutustuu tuntemattomiin? Eihän miehet saa tuntemattomia lähestyä, naiset ovat oikeutettuja haukkumaan ja tylyttämään tuntemattomia. 

Hakekaa potentiaalista puolisoa kaveripiireistä tai harrastusten parista. EI sillä väliä vaikka parisuhde kariutuisi ja panokaveria joituisi sitten katselemaan vaikkapa treeneissä vuosien ajan, tai sitten pääsisi vaihtamaan harrastusta. Oikeastaan paras siippahan on sellainen jonka joku muu kaveripiiristä on testannut jo, mielellään jopa päätynyt naimisiin. Se mieshän on silloin hyvä kun se on kelvannut toiselle naiselle.

Onko tässä yksi syy miksi ahdistelukertomuksista triggeröidytään. Eli ei olla ahdisteltu mutta tylyä kuittia tullut normaalissa lähestymisessä. Ahdistelijat eivät ahdistu siitä koska naisen pelko, ärsyynnys yms nimenomaan huvittaa ja kiihottaa heitä.

Triggeröityisitkö jos kaikki naiset niputettaisiin samaan kastiin lapsensa tappavien kanssa? Ei naisille voi lapsia jättää edes hoidettavaksi, ne voi tappaa ne. Ja tietysti puhumme vain naisista jotka tappavat lapsensa, mutta jos siinä yhteydessä häiritsee että kerromme faktana että naiset tappavat vauvansa niin siitä ärsyyntyminen osoittaa että itse olet harkinnut tappavasi lapset. Siis apua, oletko hankkinut tukea?? Miksi tapat lapsesi?

Olen aika huono triggeröitymään, ammatitauti. Sen sijaan olen aika valmis odottamaan vieraista ihmisistä pitkään ennen kuin luotan heihin, ammattitauti sekin eli nuorempana olin luottavaisempi. Suurimman osan lasten pahoinpitelyistä tekevät naiset. En ole antanut kenenkään vieraan hoitaa pieniä lapsiani enkä oikein tuttujenkaan. En vienyt päiväkotiinkaan koska näin siellä hoitajan joka retuutti lasta ja puhutteli aggressiivisesti, olin kotiäitinä kun siihen oli mahdollisuus.

Sikäli on tavallaan realistista että minut itsenikin voi nähdä uhkana jollain tavalla. Miksi juuri minä turvallinen tyyppi, joten en näe

siinä syytä triggeröityä.

PÄivästä toiseen kun sinua syytetään sukupuolesi rikoksista alkaen ennen ajanlaskun alkua niin sanoisin että kyllä sä väsyisit ja triggeröityisit.

Sitähän se h**rittelukin miestren toimesta on, ja naiset triggeröityy.

Missä tuollaista tapahtuu? Vaihda paikkaa tai jos se ei ole mahdollista jätä huomiotta.

Arkisessa keskustelussa. Kaikki pahuus on sinustakin miesten aikaansaannos ja koska olen mies, olen osasyyllinen siihen.

Naisten käytöksessä se näkyy siten, että pelkäätte miehiä. Miehiä, ette yksilöä. Ja se on teistä hyväksyttävää.

Laitat joka kommentoijan suuhun sanoja että saisit riidanaiheita, ok :D jos joku on joskus raiskattu tai ahdisteltu niin ei uhria voi siitä syyttää jos on jäänyt traumoja, sellaista se on. Hän varmaan ennemmin välttelee miehiä kuin ottaa riskiä joutua uudelleen tilanteeseen. En minäkään kävele yksin yöllä koska tiedän että hulluja on. Tiedän ettei kaikki ole. Mutta en ala testailemaan sitä tuolla ja laita itseäni syötiksi 😂 vaatisitko tällaista luottoa äidiltäsi, siskoltasi tai tyttäreltäsi?

En minä vaadi keneltäkään mitään.

Muistetaan vain ettei kannata ihmetellä miksi naisia yleistetään elareita kalastaviksi, pettäviksi ämmiksi. Katsos kun miehillä, tai ainakin kaikkien tuttavapiirissä sellainen löytyy joka eron tullen laittaa miehen kärsimään. Eihän kukaan tiedä oletko juuri sinä sellainen, mutta ei se voi häiritä että kaikki olettavat sinun olevan, eikö?

Kuka naisia yleistää? Sinä? Sinä ja kaverisi? _Kaikki_ miehet? Kenen suulla tällä kertaa vaahtoat?

Eikös se naisten mukaan ole niin että kaikki miehet tekevät noin eron tullen. Elareita vältellään ja exä haukutaan lyttyyn. Lapsiakaan ei tavata kuin pakosta.

Vai onko palstalla paljonkin keskustelua hyvästä exästä?

Tämä on varmaan yleistä, koska se on yleistä. Ja ne joilla on hyvä exä, ei ole ongelmia. Eikä siis tarvetta hakea vertaistukea. Pöljä.

Eli koska miehet kokevat naisten olevan pettäviä ämmiä jotka ovat vain miehen rahojen perässä ja asiasta puhutaan täälläkin, se on yleistä ja miehet hakevat asiaan vertaistukea.

Jätän nimittelemästä, se on asiatonta.

Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta? Minä kommentoin vain niihin asioihin, joihin minulla on omakohtaista näkemystä. Sinä kommentoit näköjään kaikkeen, missä mainitaan sana mies. Miksi?

Kyllä, minulla on omakohtaista kokemusta. Olen mies.

Kerro toki kokemuksestasi, jos haluat.

Olen kertonut. Sai alanuolia koska ette pitä ajatuksesta että

1, miestä ahdistellaan. Eiväthän naiset moista

2. mies menee ilmoittamaan ahdistelusta pokelle. Pelkuri, ottaisi sen kuin mies.

3, mies poistetaan eikä ahdistelevaa naista. Hah, siitäs sai. Eiku

3. Oliko pokekin nainen?

Ei ollut.

Tapahtunut muuten kahdesti, eri paikoissa. Ei nyt millään niska-perseotteella pihalle vaan kerrottu että nyt on parasta lähteä, hyvää illanjatkoa.

No minua tuossa kyllä eniten hämmästyttää ja suututtaa portsarien toiminta. Miten itse näet asian - tässä olet syyttänyt sekä noita ravintolan kourijoita että tähän keskusteluun osallistuneita naisia, mutta yhtään et ole kritisoinut poken (itse asiassa kahden) toimintaa. Miksi he heittivät ulos syyttömän osapuolen? Etkö kysynyt, ottanut yhteyttä esimieheen, tehnyt asiasta numeroa? Ehdottomasti olisi pitänyt, miten ikinä asia saadaan julkiseksi elleivät asianomaiset itse sitä tee? Näinhän naistenkin on pitänyt toimia, ja se on ollut kivinen tie, jolla ollaan vasta alkutaipaleella, kuten näistäkin kertomuksista huomaa.

Arvaa kuinka miehen käy joka jää länkyttämään pokelle jotain? Poliisi noutaa sen.

Arvaa mikä hyöty on seuraavana päivänä valittaa? Ne ilmoittaa että nainen valitti miehestä ja se poistettiin.

Naiset voittavat "ahdistelija" pelissä aina, ei siinä ole totuudellä mitään väliä ja naiset ovat ravintoloissa se porukka jota sinne halutaan. Kukaan ei mene baariin jossa on pelkkiä miehiä. Mitäpä siis luulet, haluaako ravintola maineen paikkana josta naiset heitetään pihalle?

Somemyrskyn saa nykyään aikaiseksi todella helposti eli tilanne on vain pahentunut.

Muistakaa mikä paskamyrsky nousi BasBasista 

https://viisitahtea.com/ravintolat/basbas-paatyi-vegaanien-somemyllyn-k…

Miten vegaanit tähän aiheeseen nyt liittyvät? Sinun taitaa olla ihan mahdotonta pysyä asiassa. Luulisi, että sinua kiinnostaisi saada asiasi eteenpäin ihan riippumatta siitä, kärsiikö ravintolan maine, mutta ei, et millään voi. Miksi ravintolan maine on sinulle tärkeämpi kuin oma henkinen hyvinvointisi?

Mutta kun nyt kerran toit tuon linkin esille niin käytetään sitä: Ota mallia tuosta vegaanista ja postaa Twitteriin ja/tai Facebookiin kokemuksistasi. Johan luulisi paskamyrskyn nousevan ja portsarien saavan kengänkuvaa takalistoon. Käy taisteluun äläkä anonyyminä vikikse. Ei ne asiat muutu ellei niitä muuteta.

Ei minua ravintolan maine kiinnosta. Tunnen alalla toimivia jotka kertoivat faktat.

Kumpi saa somemyrskyn aikaiseksi: väite siitä että syytön nainen lensi pihalle ravintolasta, miehen puheiden perusteella VAI väite siitä että mies lensi pihalle syyttä,

Kumpaa uskot jos nainen kertoo että asia X tapahtui ja mies väittää toista?

Aivan.

Uskon, että ihan mielelläsi kävisit mediataistoon asian puolesta, ELLEI nuo poket olisi miehiä. Et taida haluta tai uskaltaa kyseenalaistaa heidän toimintaansa, koska eivät edusta vihaamaasi sukupuolta.

En vihaa naisia. Se että sinä vihaat miehiä ja peilaat omia toimintamallejasi minuun ei tarkoita että toimisin noin.

Mutta mielenkiintoista, tänne pyydetäään tarinoita omista kokemuksista. Mies kun erehtyy antamaan sellaisen saadaan neuvoja joita ei ole pyydetty. Samalla kysellään lisätietoja ja kun niihin vastataan, alkaa syyttäminen itkemisestä ja lisää neuvoja. Sitten päästäänkin vaiheeseen jossa syytätte minua mielikuvituksesllisesti etten uskalla lähteä mediataistoon??

Oletko antanut naisille jotka ovat kertoneet tarinansa vastaavia neuvoja? Kerrotko missä olet vaatinut esimerkiksi pizzakuskin nostamista tikunnokkaan, vai hyökkäätkö vain miehiä vastaan täällä?

Vierailija
744/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi ja sama nuppivikainen riehuu muuten kaikissa pelastuslaitoksen kohua käsittelevissä ketjuissa. Siellä se multipeukuttelee omia viestejään, on tämän ketjun viestien perusteella tehnyt samaa muissakin ketjuissa? Joku rikosalalla työskentelevä oli tehnyt varsin hyviä ja teräviä havaintoja tyypistä, tuollaista ajattelumallia, uhriutumista ja uhrien syyllistämistä, manipulointia ja asioiden räikeää vääristelyä tapaa vain tietyn profiilin ihmisillä, eli väkivaltarikollisilla, joilla on persoonallisuuden kanssa häikkää. Nämähän kuvittelevat olevansa todella älykkäitä ja ovelia, mutta ovat niin paatuneita ja maanisia, että paljastavat itsensä jo ihan sillä, kun eivät yksinkertaisesti osaa lopettaa. On se sitten palstailua 7-23 joka päivä kuukausista toiseen, deitin vainoamista, eksän vainoamista tai jonkun muun ihmisen vainoamista. Eräänlaista vainoamista tämä pakkomielteinen palstailukin on naisvaltaisella palstalla naisvihamielisillä viesteillä spämmäten. Tätä samaa tyyppi tekee vapailla ja käyttää siihen kaiken aikansa, kuten saamme palstalta nähdä. Palaveri on voinut hyvinkin olla ehdonalaisvalvojan tai muun vastaavan tapaaminen.

Vierailija
745/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin osan viesteistä. Aika liikuttavia nämä miehet, jotka kokevat puolustavansa koko miessukukuntaa, kertomalla kuinka naisetkin ahdistelevat ja uhkailevat miehiä, käyttävät jopa väkivaltaa, läpsivät ja vetävät tukasta. Tekevät härskejä ehdotuksia ja puristelevat sopimattomista paikoista. Todellisuudessa yksikään oikea mies ei arvosta eikä halua näitä palstaulisijoita kunniaansa puolustamaan. Hoitavat asian itse.

Oletko samaa mieltä naisista? Tarkoitan siis ajatteletko oikeasti että oman tarinansa kertovat naiset puolustavat koko naissukukuntaa eikä yksikään nainen arvosta heitä?

Aika ei selvästi ole kypsä naisten tekemien vääryyksien esiintuomiselle.

Uskokaa vain Madonna-myyttiin

Vierailija
746/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut lainattua viestiä, mutta ei tässä ketjussa keskustele useampi mies, vaan yksi ja sama pakkomielteinen vainoaja-jankkaaja, joka yrittää todella kovasti ja äärimmäisen huonosti peiteltynä esittää useampaa miestä. Ilmeisesti tämä on jokseenkin tunnettu palstahahmo.

Vierailija
747/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei treffikokemus mutta ulkomaalainen pizzeria työntekijä turkkilainen mies yritti väkisin onkia puhelinnumeroni ja tuppautua kotiini! Ei suostunut palvelemaan muita asiakkaita ennenkuin sanoin kyllä,jota en tehnyt! Kukaan ei puuttunut tilanteeseen! Olivat vain närkästynyt kun ei tullut palvelua,itseäni ahdisti ja melkein purskahdin itkuun,odotin siis tilaustani kotiinkuljetettavaksi,mutta jäi se ruoka sitten sinne kun lähdin kiireellä pois! Mies vielä perään huuteli ja lopulta kuulin kun h""ritteli!!

En mennyt enää ikinä siihen pizzeriaan!

Teitkö somemyrskyn asiasta ja oikeusjuttuja?

Nämä ovat perusvaatimuksia palstanaisten mielestä jotta on mitään oikeutta puhua täällä.

Vierailija
748/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui, onneksi teit rikosilmoituksen vaikka ei se taida mihinkään johtaa ennenkuin tekee jotain konkreettista.

Minulla on vähän vastaava kokemus. Mukavien treffien päätteeksi mies päätti suudella minua väkisin ja kouraista pimpin kohdalta. Kun en sitten moisiin herrasmieseleisiin lämmennyt, niin alkoi samanlainen sekoilu siitä, että minut pitäisi tappaa.

Onhan tuossa uhattu. Jos viestit on tallella, niin todistettavissa.

Suomessa käytännössä tarvii jotain tapahtua, että poliisi tekee asialle jotain.

Esimerkiksi eräälle poliitikolle kirjoitteli väkivaltarikoksista tuomittu, että kannattaa vilkuilla selän taakse, eikä kannata mennä pimeille kujille. En muista tarkkoja sanamuotoja, mutta viesti oli hyvin selvä, että poliitikon on syytä olla huolissaan hyvinvoinnistaan. Kun poliitikko teki tuosta ilmoituksen poliisille, poliisi vastasi että nuo ovat vain yleistä elämänviisautta, eikä aiheuta toimenpiteitä. Oikeasti.

Valitettavasti se on näin.

On eroa puhuuko yleisellä tasolla vai kohdistaako asiat henkilöön.

vertaa:

1. mä tapan sut kun sä tuut seuraavan kerran mun näköpiiriin

2. sun ei kannata kulkea pimeällä yksin, siinä voi sattua jotain ikävää

toisella on objekti ja subjekti, toisessa on toteamus että jotain yksilöimätöntä voi käydä

Vierailija
749/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja tämä mun kauhu-exä kaivoi myös hänen (omakotitalonsa) pihalleen haudatun koirani haudastaan ja heitti roskiin. Tunkeutui asuntooni ja vei kaikki antamansa lahjat mm. nahkatakin. Ottaja antaja kananpaskan kantaja. Hieman huvittikin myöhemmin ajatus, että siellä hän istuu minun liian pieni takki päällä miettimässä seuraavaa siirtoaan. Piti vaihtaa lukotkin. Ei sellainen tyyppi avaimia takaisin. Hän on kaiken maallisen avun ulottumattomissa tai miten isäni tapasi sanoa: "On parempi, että lääkäri jatkaa tästä.." 

Välillä hän uhkaili tulevansa tallille (mulla on hevosia) ja vievänsä kottikärryt ja talikon. Paskaisen tallitakkini hän tuli työntämään mun postiluukusta sisään, niin että postiluukku rikkoutui.  Mikähän siinäkin oli ajatuksena? Olisi heittänyt roskiin vaan. 

750/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on nämä tarinat samantyylisiä kaikki…

Niin, koska lähes kaikilla naisilla on vastaavanlaisia ahdistavia kokemuksia. Kuinka vaikea sitä oikein on käsittää?

Lähes kaikilla miehillä on ahdistelukokemuksia naisten toimesta. Sinäkin olet melko varmasti syyllistynyt siihen.

Ei minulla ole enkä tiedä miestä jolla olisi jos puhutaan ihan oikeasta ahdistelukokemuksesta. Pelkoa raiskttavaksi joutumisesta ei myöskään ole. Itsellä henk.koht. ärsyttää miehet jotka pilaa toisten miesten maineen esim sinä

Sanoo kuka?

Mitä taas ahdistelukokemukseen tulee niin et ole koskaan joutunut antamaan naiselle pakkeja ja saanut "v**un homo" kommenttia tai muuta vastaavaa? Kukaan ei ole koskaan taputellut "leikkisästi" perseestä? Ei edes kännissä laivalla? Kiitä onneasi.

Pelkäät joutuvasi naisen raiskaamaksi ihan? 🙄

Itse en ole ainakaan ahdistellut eläessäni miehiä. Oma mieheni on ainut jota läpsin pepulle (ja kyllä hän pitää siitä). En myöskään hauku ihmisiä joilta saisin pakit ihan jo siksi että se olisi minusta aikuisena noloa.

Tiesithän että miehiä ahdistellaan ja raisk ataan naisten toimesta?

Etkä tunnista tekemääsi ahdistelua joten tietysti sanot että omatuntosi on puhdas.

Tietysti haukkuminen on noloa, minusta tylyttäminenkin on noloa, mutta se ei estä naisia "ymmärtämästä" asiaa.

Niin joo kautta historian on ollut yleistäkin tuo että nainen r*iskaa miehen. Väijyvät porukalla puskissa ja kaduilla etsimässä uhreja joita kaapata ja laittaa jopa ihmiskauppaan. Semmosta.

Hillitsen käytöstäni kyllä, omatuntoni on puhdas harmi ettei omasi selvästi ole. Ei, en ymmärrä että aletaan solvaamaan pakit saatua, enkä edes aikuisena aio yrittää ymmärtää tällaista käytöstä

Miksi päättelit ettei minulla ole? 

Koska kritisoin naisten tapaa toimia ja toivon että jos mieheltä löytyy köytöstavat niin löytyisi naiseltakin?

Joo, onhan se liikaa toivottu.

Oletko sitä mieltä, että nämä ketjussa keskustelun alla olevat miehet käyttäytyvät hyvin? Entä nämä, jotka kommentoivat keskusteluun vähättelemällä, haukkumalla ja nimittelemällä naisia?

en ole sitä mieltä että ahdistelevat miehet käyttäytyvät hyvin, miksi sinä hyväksyt naisten ahdistelun?

Entä miksi hyväksyt miesten haukkumisen ketjussa, mutta puutut jos joku sanoo samalla mitalla naisista?

Miksi tämä rikkinäinen levy jankkaa vieläkin samaa asiaa? Se on ihan tilastollisestikin osoitettu fakta, että miehet ovat väkivaltarikosten tekijöinä edustettuina noin 90 prosentista ylöspäin. Raiskauksista tekijänä on mies lähes sataprosenttisesti.

tilastot sairaalasta osoittavat toista.

Miksi hyväksyt faktana sen etteivät naiset tee raisk auksista ilmoitusta vaan niitä jää merkittävästi pimentoon, mutta kiistät sen etteivät miehet tee ilmoitusta naisen väkivallasta?

Mistä tällaiset tilastot löytyy että paljonko naiset ra*skaavat miehiä? Meinaatko että niin moni jättää ilmoittamatta että tilastojen puolesta vain näyttää siltä että tekijä on 95% mies? Jos miehet menevät kuitenkin sairaalaan miten tapahtumia ei kuitenkaan tilastoida? Oksettavaa naisuhrien polkemista tekstisi.

Vierailija
751/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Ei minua ravintolan maine kiinnosta. Tunnen alalla toimivia jotka kertoivat faktat.

Kumpi saa somemyrskyn aikaiseksi: väite siitä että syytön nainen lensi pihalle ravintolasta, miehen puheiden perusteella VAI väite siitä että mies lensi pihalle syyttä,

Kumpaa uskot jos nainen kertoo että asia X tapahtui ja mies väittää toista?

Aivan.”

Aivan. Tästä samasta tilanteesta naiset ovat aikanaan lähteneet taistelemaan itselleen oikeutta. Tiedät siis mistä puhumme. Ryhdy toimeen äläkä odota, että muut toimivat puolestasi. Niin naisetkin ovat joutuneet itse taistelemaan, ei miehet sitä ole meidän puolestamme tehneet.

Arvoisa femspleinaaja ja 17 tästä v*ttuilevasta viestistä tykännyttä: leikin nyt etten tajunnut että olet reppana jolla ei ole aikomustakaan asialliseen keskusteluun joten vastaan asiallisesti.

En minä ole itkemässä asiasta kun en saa käyttää ravintolan palveluita, en siis oikein ymmärrä miksi ihmeessä kehoitat minua tarttumaan toimeen (koska te ette sitä tee puolestani). En ole mitään sellaista missään vaiheessa tietääkseni vaatinutkaan.

Miksi siis koet tarpeelliseksi neuvoa minua asiassa?

Muutama ongelmallinen kohta jos nyt päättäisin jossain mielenhäiriössä kuunnella kaltaistasi henkilöä:

1. mikä on miesten oikeuksia hakevien aktivistien tilanne suomessa ja maailmalla? Tarkoitan että mikä on se vähättelyn taso jolla sinäkin heistä puhut?

2. kuinka teillä naisilla sujuu tuo taistelu? Raiska ustuomioita tulee ropisten, itsemääräämisoikeuteunne toteutuu hyvin, ongelmat vähenevät sitä mukaa kun keksitte syyttää miehiä ongelmistanne?

Kiva kuulla että olen väärässä, saatan laittaa hyvän ja arvokkaan neuvosi harkintaan.

Tuollainen femspleinaava besserwisser on juuri se mitä jokainen mies arvostaa, onneksi sinulla on aivokuollut puoliso.

Täysin asiallinen viesti tuo edellinen, ja siihen vastataan tällaisella nimittelyoksennuksella, jossa haukutaan kirjoittajan lisäksi hänen puolisonsakin. Nyt on tasokasta keskustelua. 👍

Siinä edellisessä ei ollut mitään asiallista.

Eri mutta älä nyt aikuinen mies jaksa.

Minä uskon, että sitä vtuttaa kun joku otti hänen tarinansa todesta ja antoi asiallisia neuvoja. Hän kun odotti pääsevänsä rääkymään, että ”tässä se nyt nähdään, miesten kokemuksia ei kuunnella eikä oteta tosissaan”. Trollaus meni ns. reisille ja seuraavaksi meni sitten hermot. Nähty tämä monta kertaa tuon saman tyypin TOIMESTA. 🙄

Sori mutta neuvot eivät olleet asiallisia.

Aivan. Hienoa. Olemme samaa mieltä että sana sanaa vastaan miehen lausunnolla on arvoa 0

Tästä samasta tilanteesta naiset ovat aikanaan lähteneet taistelemaan itselleen oikeutta. Syytön minä siihen olen

Tiedät siis mistä puhumme. Niin? Kaikki tietävät koska kukaan ei välty elämänsä aikana ahdistelulta. Toisilla on kovempi nahka, toisilla ohuempi.

Ryhdy toimeen äläkä odota, että muut toimivat puolestasi. Anteeksi mitä? En ole antanut ymmärtää että odottaisin muilta mitään panostusta asian suhteen. Miksi annat moisen neuvon? 

Niin naisetkin ovat joutuneet itse taistelemaan, ei miehet sitä ole meidän puolestamme tehneet. Vai niin, kiitos tästä tiedosta. Epäilemättä naisten oikeudet on saatu aikaiseksi täysin ilman samanmielisten miesten myötävaikutusta. Miksi toit asian esille, ottaen huomioon etten ole itkenyt oikeuksieni perään vaan todennut ahdistelutapahtumasta.

Noin, aukeaako yhtään mikä oli asiatonta? 

Vierailija
752/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut lainattua viestiä, mutta ei tässä ketjussa keskustele useampi mies, vaan yksi ja sama pakkomielteinen vainoaja-jankkaaja, joka yrittää todella kovasti ja äärimmäisen huonosti peiteltynä esittää useampaa miestä. Ilmeisesti tämä on jokseenkin tunnettu palstahahmo.

Todellakin on. Ilmaantuu ihan jokaiseen ketjuun missä mainitaan sana "mies" ja alkaa raivokkaan taistelun sukupuolensa puolesta. Jotenkin huvittava samalla kun on suorastaan puistattava.

Vierailija
753/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SS38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on nämä tarinat samantyylisiä kaikki…

Niin, koska lähes kaikilla naisilla on vastaavanlaisia ahdistavia kokemuksia. Kuinka vaikea sitä oikein on käsittää?

Lähes kaikilla miehillä on ahdistelukokemuksia naisten toimesta. Sinäkin olet melko varmasti syyllistynyt siihen.

Ei minulla ole enkä tiedä miestä jolla olisi jos puhutaan ihan oikeasta ahdistelukokemuksesta. Pelkoa raiskttavaksi joutumisesta ei myöskään ole. Itsellä henk.koht. ärsyttää miehet jotka pilaa toisten miesten maineen esim sinä

Sanoo kuka?

Mitä taas ahdistelukokemukseen tulee niin et ole koskaan joutunut antamaan naiselle pakkeja ja saanut "v**un homo" kommenttia tai muuta vastaavaa? Kukaan ei ole koskaan taputellut "leikkisästi" perseestä? Ei edes kännissä laivalla? Kiitä onneasi.

Pelkäät joutuvasi naisen raiskaamaksi ihan? 🙄

Itse en ole ainakaan ahdistellut eläessäni miehiä. Oma mieheni on ainut jota läpsin pepulle (ja kyllä hän pitää siitä). En myöskään hauku ihmisiä joilta saisin pakit ihan jo siksi että se olisi minusta aikuisena noloa.

Tiesithän että miehiä ahdistellaan ja raisk ataan naisten toimesta?

Etkä tunnista tekemääsi ahdistelua joten tietysti sanot että omatuntosi on puhdas.

Tietysti haukkuminen on noloa, minusta tylyttäminenkin on noloa, mutta se ei estä naisia "ymmärtämästä" asiaa.

Niin joo kautta historian on ollut yleistäkin tuo että nainen r*iskaa miehen. Väijyvät porukalla puskissa ja kaduilla etsimässä uhreja joita kaapata ja laittaa jopa ihmiskauppaan. Semmosta.

Hillitsen käytöstäni kyllä, omatuntoni on puhdas harmi ettei omasi selvästi ole. Ei, en ymmärrä että aletaan solvaamaan pakit saatua, enkä edes aikuisena aio yrittää ymmärtää tällaista käytöstä

Miksi päättelit ettei minulla ole? 

Koska kritisoin naisten tapaa toimia ja toivon että jos mieheltä löytyy köytöstavat niin löytyisi naiseltakin?

Joo, onhan se liikaa toivottu.

Oletko sitä mieltä, että nämä ketjussa keskustelun alla olevat miehet käyttäytyvät hyvin? Entä nämä, jotka kommentoivat keskusteluun vähättelemällä, haukkumalla ja nimittelemällä naisia?

en ole sitä mieltä että ahdistelevat miehet käyttäytyvät hyvin, miksi sinä hyväksyt naisten ahdistelun?

Entä miksi hyväksyt miesten haukkumisen ketjussa, mutta puutut jos joku sanoo samalla mitalla naisista?

Miksi tämä rikkinäinen levy jankkaa vieläkin samaa asiaa? Se on ihan tilastollisestikin osoitettu fakta, että miehet ovat väkivaltarikosten tekijöinä edustettuina noin 90 prosentista ylöspäin. Raiskauksista tekijänä on mies lähes sataprosenttisesti.

tilastot sairaalasta osoittavat toista.

Miksi hyväksyt faktana sen etteivät naiset tee raisk auksista ilmoitusta vaan niitä jää merkittävästi pimentoon, mutta kiistät sen etteivät miehet tee ilmoitusta naisen väkivallasta?

Mistä tällaiset tilastot löytyy että paljonko naiset ra*skaavat miehiä? Meinaatko että niin moni jättää ilmoittamatta että tilastojen puolesta vain näyttää siltä että tekijä on 95% mies? Jos miehet menevät kuitenkin sairaalaan miten tapahtumia ei kuitenkaan tilastoida? Oksettavaa naisuhrien polkemista tekstisi.

Opettele lukemaan.

Vertaan sitä että

1. naisten raisk aukset jäävät väitetysti pimentoon eikä niistä tehdä ilmoituksia

2. miesten kokema lähisuhdeväkivalta jää pimentoon eikä niistä tehdä ilmoituksia

Hyväksytte kaikki autuaasti kohdan 1 mutta ette kohtaa 2.

Miksi?

Ja vastaus kysymykseesi: niitä ei tilastoida poliisille koska niistä ei tehdä rikosilmoitusta. Tilastot tekijöistä näyttävät siis tasan tarkkaan tuomitut, eivätkä naiset voi saada tuomiota ilman rikosilmoitusta. Kuinka vaikeaa asian ymmärtäminen voi olla?

VASTASIN SIIS VIESTISSÄ TÄHÄN KOHTAAN:e on ihan tilastollisestikin osoitettu fakta, että miehet ovat väkivaltarikosten tekijöinä edustettuina noin 90 prosentista ylöspäin.

ELI MIKSI V*TUSSA SÄ VAADIT TILASTOA NAISTEN TEKEMISTÄ RAIS KAUKSISTA?

TAJUATKO ETTÄ VIESTISSÄÄ PUHUTAAN MYÖS VÄKIVALLASTA?

ETKÖ? OIKEASTI? NO SITTEN EN VOI AUTTAA

Vierailija
754/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pelottavaa että toi yksi seko on ottanut elämän tehtäväksi päivystää täällä

7-23 ja etsimällä etsiä naisia koskevia juttua että pääsisi haukkumaan ja nimittelemään:o mitenhän se kohtelee omia naissukulaisia,ja kiinnostaa muutenkin tietää millainen tää on tosi elämässä, onko se sellainen että rupee huutamaan ja kiroamaan jos esim naiskassa palvelee tai lääkärissä jos naislääkäri? Onks se jokaiselle vastaantulijalle joka on nainen tai tyttö samanlainen pipipää kuin täällä vauva palstalla:o

Vierailija
755/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näitä väärinkäsittäjiä on nykyisin enemmän, kun tavataan Tinderin kautta?

Aiemmin mentiin treffeille vasta seuraavaksi, kun e n s i n oli törmätty livenä ja saatu siinä hetkessä joku käsitys, onko toinen yhtään kiinnostavan oloinen. Siis onhan ensivaikutelma naamatusten tärkeä; se kertoo, klikkaako yhtään seksuaalisesti. Treffit tarkoitti ennenvanhaan, että jotakin kiinnostusta siihen suuntaan on ehkä olemassa...

Nykyään selataan (käsiteltyjä) kuvia Tinderissä ja mennään deiteille. Siinä sitten oikeasti tavatessa petytään, kun toinen onkin ihan muuta, kuin oletti. Ja loukkaannutaan, kun päin naamaa sanotaan, että ”sussa ei ole yhtään seksuaalista vetoa”. Onhan se kova paikka ihan kaikille.

Kuten aikaisemmin joku nainen miehiä haukkuessaan totesi: kuka mies on niin idiootti että yrittää ottaa tuntemattomaan naiseen mitään puheyhteyttä missään. Kaikki fiksut naiset löytävät kumppaniehdokkaat harrastusten parista tai opiskelupaikasta.

Mutta onneksi se ei päde naisiin tinderissä vaan se on vain miesten juttu

Vierailija
756/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella pelottavaa että toi yksi seko on ottanut elämän tehtäväksi päivystää täällä

7-23 ja etsimällä etsiä naisia koskevia juttua että pääsisi haukkumaan ja nimittelemään:o mitenhän se kohtelee omia naissukulaisia,ja kiinnostaa muutenkin tietää millainen tää on tosi elämässä, onko se sellainen että rupee huutamaan ja kiroamaan jos esim naiskassa palvelee tai lääkärissä jos naislääkäri? Onks se jokaiselle vastaantulijalle joka on nainen tai tyttö samanlainen pipipää kuin täällä vauva palstalla:o

Luultavasti luimistelee 24/7 paskanhajuisessa yksiössään ja välttelee viimeiseen asti ulos menemistä, kun siellähän voi tulla joku nainen vastaan. Ei kenelläkään muuten olisi aikaa päivystää tällä palstalla jatkuvasti.

Vierailija
757/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rupeaisin? Eihän asiakaspalvelussa ole missään muita kuin naisia, sama juttu julkisella sektorilla noin muuten.

jos se lääkäri toteaa että kas kas, palstaulì tuli näyttämään kipeää jalkaansa, kannattaisiko kasvattaa pallit ja kestää se kuin mies niin voisin kyseenalaistaa naisen kommentit, riippumatta onko hän toiminut lääkärinä vuoden vai 20.

Vierailija
758/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla sen rikollisalalla olevan kirjoittajan kanssa: luultavasti väkivaltarikollinen, koska profiloituu niihin ja samaistuu niihin ottaen henkilökohtaisesti kaikki miesten väkivaltarikollisuutta koskevat viestit. Sen puolesta puhuu myös väkivallan tekijän uhriuttaminen ja väkivallan kokijan syyllistäminen. Tätä ei tee normaalit ihmiset, vaan kuuluu rikolliseen maailmaan ja rikolliseen mieleen tuollainen kieroutuneisuus. Manipulointi ja kaasuvalotus kuuluu samaan sarjaan.

Vierailija
759/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvauvan itku on musiikkia korvilleni.

Vierailija
760/882 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha se on ''nyrkkeilykoutsi'' heränny vouhkaamaan komatta päivää. Tuliskohan tänään jotain uutta. Mihin pyrit sillä että väännät muiden kommentteihin ihan omia merkityksiäsi? Nolaat vain itsesi, tai no se juna taisi mennä jo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi