Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!
Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"
Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.
Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.
Kommentit (882)
Ap on epäilemättä aktiivinen myös FB:n Naistenhuoneella. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Hui, onneksi teit rikosilmoituksen vaikka ei se taida mihinkään johtaa ennenkuin tekee jotain konkreettista.
Minulla on vähän vastaava kokemus. Mukavien treffien päätteeksi mies päätti suudella minua väkisin ja kouraista pimpin kohdalta. Kun en sitten moisiin herrasmieseleisiin lämmennyt, niin alkoi samanlainen sekoilu siitä, että minut pitäisi tappaa.
Kyllä se johtaa jos laiton uhkaus ja kunnianloukkaus on olemassa mustaa valkoisella. Helppo tutkinta ja tuomio. Tosin varattomia nämä tällaiset varmaan on, että kovin suuria summia eivät joudu maksamaan.
Hyvä kun teit rikosilmoituksen!
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan edes uskaltaa treffailla, kun näitä hulluja on liikkeellä.
En kyllä uskaltaisi, yksi kaveri sai hullun peräänsä pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kun on yhdenkin kerran elämässään kohdannut tuollaisen uhkailijan, niin on helppo uskoa, että sitä tapahtuu muillekin. Ap:n kokemus voi olla totta tai sitten ei, mutta itse olen saanut aikoinaan myös uhkailuja osakseni ja olin tosi hyvilläni siitä, ettei mies ehtinyt saada selville, missä asun.
Ei onneksi ollut uhkaava tapaus vaan platoninen "kaveri", mutta tiesi nimeni ja että asun kirkon x lähettyvillä. Alueella kaikki alaovet lukossa mutta oli silti onnistunut kiertämään kaikki nimitaulut ja eräänä iltapäivänä soitti ovikelloa.
Puistattava kokemus.
Miehestä ei tule naiselle "kaveria" joten turha odottaa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Ap on epäilemättä aktiivinen myös FB:n Naistenhuoneella. Huoh.
Juu, siellähän nämä hullut stalkkeriämmät jakaa miesten nimiä ja naamoja ja yhteystietoja.
Jopa poliisi joutui puuttumaan virallisesti mediassa asiaan pari vuotta sitten.
Naisviha-copypeistaajan lemppariketju 😁
Oma nopeusennätykseni huorittelussa on se, kun kävin vain katsomassa miehen profiilia ja mies laittoi vähän sen jälkeen vihaista viestiä. Oli vähän sellainen mitähän vttua -fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea? Pk-seutu?
Ei, täällä Tampereen seudulla. -Ap
Juupajoella oli yksi tyyppi, joka pakkasi jo peräkärryyn muuttokuormaa siinä kohtaa kun oli treffipalstalla pari sanaa vaihdettu. Estin.
Vierailija kirjoitti:
Itse keksimäsi termi treffimies on kamala ja huonoa suomea
Treffimies on ihan hyvä termi. Tulee heti mieleen sellainen leveälanteinen miestisukundi jolla on goatee koska leuka puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan huumorilla sanoi tappavansa kissasi. Et voi tietää, mitä on päässään miettinyt.
Ehkä myös kännissä ja läpällä...
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys: Mitä te saavutatte näillä keksityillä tarinoillanne? Meinaatteko, että miehet hyväksyvät teidät paremmin?
Paljastit omat kaipuusi. Ei miesten tarvitse meitä hyväksyä, olkoon vapaasti ihan mitä mieltä vaan.
Sinä sitä hyväksyntää sen sijaan haet.
Valitettavasti tästä aiheesta ei voi kunnolla palstalla keskustella täällä päivystävien naisvihaajien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffimies on ihan hyvä termi. Tulee heti mieleen sellainen leveälanteinen miestisukundi jolla on goatee koska leuka puuttuu.
Ei sun tarvitse täällä ihannemiehesi tuntomerkkejä luetella. Laita tinderiin!
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos sitä fyysistä vetovoimaa olisikin löytynyt niin silloin tuo täti olisi antanut revää niin että kuusikko raikuu vaikka olisi mikä katint*ppaja ollut kyseessä. Ja vielä pitänyt miehestä kiinni kunnes oma piä irtoaa harteilta.
Kiitos kommentistasi, joka paljasti sen, että sinussa ei ole fyysistä EIKÄ henkistä vetovoimaa.
Oletteko muuten huomanneet, että jokaiseen tällaiseen ketjuun änkeytyy häiriintynyt mies, joka omalla käytöksellään todistaa väitteen siitä, että osa miehistä on pahemman kerran sekaisin ja vaaraksi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan edes uskaltaa treffailla, kun näitä hulluja on liikkeellä.
En kyllä uskaltaisi, yksi kaveri sai hullun peräänsä pitkäksi aikaa.
Tinderistäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse täällä ihannemiehesi tuntomerkkejä luetella. Laita tinderiin!
Mene sinä Grinderiin. Tulisi tästäkin kiva palsta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tästä aiheesta ei voi kunnolla palstalla keskustella täällä päivystävien naisvihaajien vuoksi.
Olet käyttänyt Naisvihakorttia tänään 122 kertaa.
Sinulla on jäljellä vielä 0 korttia.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tarinoita miesvihaajaintersektionaalifemakkolesbot sitten keksii 🤦🏻♂️
Ja tarinan realistisuuden todisti sinun kommenttisi.
Ettei olisi sama kaveri, jolla on entisyyttä? Tämä ikaalisten mies, joka päästi tyttökaverin hengiltä ja muitakin tuomioita oli.
Tervetuloa naisten maailmaan.