Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!

Vierailija
26.10.2021 |

Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"

Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.

Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.

Kommentit (882)

Vierailija
521/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot niiden ulkomaanelävien perään.Noin siinä käy ja sun rikosilmotus on ihan tyhjän kanssa. Ei suomessa noi saa raiskauksestakaan muuta ku ehdollista ja rahaahan mihinkään korvauksiin ei ole joten sinuna muuttaisin

Kyllä minulla on kokemuksen ahdistelevista miehistä nimenomaisesti suomalaismiehistä. On huor it eltu, kun en ole lämmennyt, on kopeloitu, käyty päälle, yritetty jopa rais ka ta. Monesti keskellä vaikka täyttä baaria ilman, että kukaan muukaan suomalaismies on puolustanut tai auttanut.

ja tällaisten ketjujen perusteella saat odottaa sitä auttamista hamaan loppuusi saakka.

ja kaikki muutkin naiset. 

muuta helvettiin suomesta, kun muualla asiat on kerran paremmin. -eri 

Niin eli Suomessa ei voi taata suomalaiselle naiselle turvallista elämää ilman, että ahdistellaan ja tehdään seksuaalista väkivaltaa? Että jos sellaista kehtaa haluta, niin sopii muuttaa muualle?

eri: takaan vain sen etten itse ahdistele.

Seitsemän naista ei pidä siitä ettei mies ahdistele

Seitsemän jaksoi alapeukuttaa, sukupuolesta ei tietoa.

Minusta nämä alapeukutusjutut ovat hassuja. Aina kun olen tehnyt aloituksen olen saanut niitä runsaasti. Sitten ne vähenevät mutta viimeiselle sivulle asti jaksaa aina joku alapeukuttaa joka ikiswn viestini 😂

Sukupuolen pystyy päättelemään.

Ketjun tarkoitus on polarisoida ja levittää miesv ihaa.

Vierailija
522/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti yksinäiset miehet jotka valittaa ja marisee ettei ole ystäviä, ei kelpaakaan samaa sukupuolta olevat ystävät:D

Miten tämä liittyikään keskustelun aiheeseen?

ONko ketjussa esiintynyt moista valittelua yksinäisten miesten toimesta, vai miksi päätit alkaa haukkumaan miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomereille uppoaa tällainenkin satu, kun ei kerran ole koulussa opetettu mediakritiikkiä.

Voin vakuuttaa sinulle, että ne jutut, joita minä 50-luvulla syntynyt "boomerinainen" olen nuoruudessani 70-luvulla kokenut, ovat paljon pahempia kuin aloittajan tapaus. Silloin nuorten naisten pelko kuului asiaan. Oma vika, jos oli nuori ja nätti! Meitä lähinnä kehotettiin välttämään vaarallisia paikkoja ja ymmärtämään miehiä.

Ja mitä mediakritiikkiin tulee, väitän, että gradun lisäksi yhden väitöskirjan väsänneenä, kykenen suhtautumaan erilaisiin yhteiskunnallisiin ilmiöihin aivan riittävän kriittisesti. 

Vierailija
524/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen mies... ehkä vähän katkerakin. Ihmettelen tosissani miksi antaa tuntemattomalle oma puhelinnumero? 

Niin sitä usein tutustutaan

Kuka tutustuu tuntemattomiin? Eihän miehet saa tuntemattomia lähestyä, naiset ovat oikeutettuja haukkumaan ja tylyttämään tuntemattomia. 

Hakekaa potentiaalista puolisoa kaveripiireistä tai harrastusten parista. EI sillä väliä vaikka parisuhde kariutuisi ja panokaveria joituisi sitten katselemaan vaikkapa treeneissä vuosien ajan, tai sitten pääsisi vaihtamaan harrastusta. Oikeastaan paras siippahan on sellainen jonka joku muu kaveripiiristä on testannut jo, mielellään jopa päätynyt naimisiin. Se mieshän on silloin hyvä kun se on kelvannut toiselle naiselle.

Onko tässä yksi syy miksi ahdistelukertomuksista triggeröidytään. Eli ei olla ahdisteltu mutta tylyä kuittia tullut normaalissa lähestymisessä. Ahdistelijat eivät ahdistu siitä koska naisen pelko, ärsyynnys yms nimenomaan huvittaa ja kiihottaa heitä.

Triggeröityisitkö jos kaikki naiset niputettaisiin samaan kastiin lapsensa tappavien kanssa? Ei naisille voi lapsia jättää edes hoidettavaksi, ne voi tappaa ne. Ja tietysti puhumme vain naisista jotka tappavat lapsensa, mutta jos siinä yhteydessä häiritsee että kerromme faktana että naiset tappavat vauvansa niin siitä ärsyyntyminen osoittaa että itse olet harkinnut tappavasi lapset. Siis apua, oletko hankkinut tukea?? Miksi tapat lapsesi?

Olen aika huono triggeröitymään, ammatitauti. Sen sijaan olen aika valmis odottamaan vieraista ihmisistä pitkään ennen kuin luotan heihin, ammattitauti sekin eli nuorempana olin luottavaisempi. Suurimman osan lasten pahoinpitelyistä tekevät naiset. En ole antanut kenenkään vieraan hoitaa pieniä lapsiani enkä oikein tuttujenkaan. En vienyt päiväkotiinkaan koska näin siellä hoitajan joka retuutti lasta ja puhutteli aggressiivisesti, olin kotiäitinä kun siihen oli mahdollisuus.

Sikäli on tavallaan realistista että minut itsenikin voi nähdä uhkana jollain tavalla. Miksi juuri minä turvallinen tyyppi, joten en näe

siinä syytä triggeröityä.

PÄivästä toiseen kun sinua syytetään sukupuolesi rikoksista alkaen ennen ajanlaskun alkua niin sanoisin että kyllä sä väsyisit ja triggeröityisit.

Sitähän se h**rittelukin miestren toimesta on, ja naiset triggeröityy.

Missä tuollaista tapahtuu? Vaihda paikkaa tai jos se ei ole mahdollista jätä huomiotta.

Vierailija
525/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot niiden ulkomaanelävien perään.Noin siinä käy ja sun rikosilmotus on ihan tyhjän kanssa. Ei suomessa noi saa raiskauksestakaan muuta ku ehdollista ja rahaahan mihinkään korvauksiin ei ole joten sinuna muuttaisin

Kyllä minulla on kokemuksen ahdistelevista miehistä nimenomaisesti suomalaismiehistä. On huor it eltu, kun en ole lämmennyt, on kopeloitu, käyty päälle, yritetty jopa rais ka ta. Monesti keskellä vaikka täyttä baaria ilman, että kukaan muukaan suomalaismies on puolustanut tai auttanut.

ja tällaisten ketjujen perusteella saat odottaa sitä auttamista hamaan loppuusi saakka.

Niin eli Suomessa ei voi taata suomalaiselle naiselle turvallista elämää ilman, että ahdistellaan ja tehdään seksuaalista väkivaltaa? Että jos sellaista kehtaa haluta, niin sopii muuttaa muualle?

No se on minimivaatimus. Olisipa enemmän sinunlaisiasi

implikoitko että suurin osa miehistä ahdistelee? -eri 

Olen eri, mutta vaikea sanoa, onko suurin osa vai muuten vaan hyvin suuri osa. Mutta kokeilepa olla hoikka siedettävän näköinen ja hyvin isorintainen tyttö Suomessa, ja voit todeta, että kyllä, todella moni mies ahdistelee. Todella moni.

Vai voisiko olla että itsesi hyvännäköiseksi naiseksi laskevana huomaat miehistä vain kaksi ryhmää:

- hyvin komeat tai korkeassa asemassa olevat miehet

- ahdistelijat

Loput 99% ovat sinulle näkymätöntä harmaata massaa.

Ei. Koska noita ahdistelijoita on sen verran paljon. Esim peruskoulun luokassa. Matematiikassa olen aina ollut sen verran lahjakas, että osaan kyllä laskea paljonko on esim puolet luokan pojista.

ihan yhtä lailla siellä peruskouluissa pojat joutuu tyttöjen huuteluiden ja sheimauksen kohteeksi, uliämmä 

Yhtä laillako? 🤣 vilkaseppa niitä tilastoja, mitkä tietenkin tiedät paremmin kuin kukaan muu 😝 taitaa totuus sattua että miehet todistetusti ahdistelee paljon enemmän naisia kuin toisin päin. Ihan vakavammista kajoamisista puhumattakaan.

luepa se pikkujoulumokat ketju.

siellä naisten tekemä seksuaalinen ahdistelu on vaan hassun hauskaa ja kerää yläpeukkuja jokaisen ahdistelijan kohdalla. 

mitä se mielestäsi kertoo miehiin kohdistuvasta ahdistelusta, ja sen vakavasti ottamisesta?

kun taas miehen tarjoama drinkki yökerhossa on naisten mielestä seksuaalista ahdistelua. 

ja kätevästi hyppäsit peruskoulusta ihan kaikkiin naisiin taas. 

Miehen tarjoama drinkki ei ole seksuaalista ahdistelua.

Miehen tarraaminen rintoihin tai takapuoleen on, ja hyvät tissit huutelu on. Ja näitä kaikkia tapahtuu.

Palstan mukaan on, jopa pelkkä katse on sitä. 

Ja naiset kourii siinä missä miehetkin, vai montako päivää olet elänyt miehenä? 

Ei tosiaan kouri ihan baarissa töissä olleena ja silmät päässä omaavana todistanut. Mieheni on tuossa vieressä ja allekirjoittaa kuulemma täysin että naisia enemmän ahdistellaan, hän on yhä järkkärinä töissä. Ja itse on sieltä miesten paremmasta päästä 🥰

ai "mies tuossa vieressä kommentoi kun minä luen sille vauvapalstaa"-tapaus taas linjoilla?

todella uskottavaa, Hermiina 

Me vauvapalstataan miehen kans molemmat. Ymmärrän ettet tajua parisuhteista jos edes ihmissuhteista mitään mut se on aika yleistä :D samoin kunnolliset miehet tiedostaa ja myöntää naisten kokeman ahdistelun, oma mieheni laitto meidän kaksi tyttöä juuri siksi aikoinaan harrastamaan nyrkkeilyä, että voivat puolustautua ahdistelijoilta. Ja ne taidot on olleet käytössä..

Laitoitte lapset opettelamaan nyrkkeilyä jotta voisivat mukiloida muita ihmisiä? Miks ei itsepuolustukseen? Nyt meni kyllä vähän överiksi.

Tää itsepuolustus kyllä vähän itseä triggeröi kun ärsyttää että pitää "mukautua" ja ahdistelijoiden takia opetella puolustautuu (ei sillä et ei ois muutenki hyvä osata), mut siksi minunkin isäni kuulemma laittoi aikanaan harrastamaan 14 v ->

Ja olen joutunut käyttämään oppeja ahdistelutilanteessa ehkä 7-9 krt

- N 22 v potkunyrkkeily ja vapaaottelu

siis sinä hakkaat miehiä, jotka lähestyvät sinua? ja lisäksi, missä ihmeessä sinä oikein liikut? 

Öö en? Wtf 😂 et taida tietää mitä esim vapaaotteluun kuuluu. Erilaiset otteet ja ns kenttäänlaittamiset on tullut käyttöön. Kerran olen ihan rehellisesti turpaan vetänyt kun minua yritettiin raahata rakennuksen kulman taakse. Ihan kuule liikkunut näissä kaupungilla (suomessa ja ulkomailla), baarissa ja iltalenkillä. Asuinpaikkank Hki. Yllättääkö miehenä tuo määrä? Tervetuloa 2021 luvulle jossa yrität elää rauhassa ihan suht viehättävänä nuorena naisena

22-vuotias hoikka, viehättävä nainen, oletettavasti siellä alle 60kg sitten?

Vastaan 30-v limasko, 100kg joka on väkivaltainen raiskaaja eikä epäröi satuttaa. Sellainen jota taltuttamaan tarvitaan parikin poliisia jotta se on turvallista kaikille.

Sori mutta näppissoturit tunnistaa

-eri

Lajeja harrastaneet osaa kyllä (mulla nyrkkeilyä 9 v). Eikä tuossa mainita minusta miesten kokoja, toki miehelle vissiin vaikea paikka että tuollaista tapahtuu.

Lisään vielä: jos olet harrastanut nyrkkeilyä 9 vuotta niin lienet tietoinen mitä vahinkoa yksikin lyönti päähän voi aiheuttaa? Puhumattakaan siitä että uhri kaatuessaan lyö päänsä.

Kuinka nyrkkeily on opettanut sinulle voimankäyttöä paremmin kuin poliiseille? Siksi puhun turvallisesta.

Suloista :D Olen siitä erittäin tietoinen. Jos minua yrittäisi joku mies raahata raiskattavaksi nurkan taakse, tälle naiselle oli niin tehty, niin löisinkö miestä nyrkillä päähän? Totta vitussa enkä edes mieti hetkeäkään jos tällainen tilanne joskus tulee

Sama nainen tarinoi kuinka hän laittoi miehen hallintaotteella nippuun kun "se koski takapuoleen". Tämä oli hänen esimerkki tilanteesta josta ei päässyt poistumaan. Joku koski takapuoleen baaritiskillä.

Sinä siis löisit naamaan siinä tilanteessa? Asia selvä. Toivottavasti emme ole samalla salilla. Ei minun itseni vuoksi, vaan salin maineen.

Hän puhui tarraamisesta joten kyse tuskin on mistään hipaisusta, ei siitä välttämättä pääse poistumaan. Eikä toisen intiimialueeb koskeminen ilman lupaa ole ok missään tilanteessa. Kertoo kaiken oleellisen että sinun tarvitsee saada toisen ahdistelutilanne kulostamaan mahdollisimman mitättömältä.

Annoin selvääkin selvemmän esimerkin missä tilanteessa löisin miestä, en puhu mistään baaritiskeistä. Baarissa voisin ottaa tarvittaessa jonkun hallintaotteen jos osaisin. Kiitos muistutuksesta että varmaan kannattaa opetella, tuollaisia naisvihaajia kun löytyy.

Vierailija
526/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomereille uppoaa tällainenkin satu, kun ei kerran ole koulussa opetettu mediakritiikkiä.

Voin vakuuttaa sinulle, että ne jutut, joita minä 50-luvulla syntynyt "boomerinainen" olen nuoruudessani 70-luvulla kokenut, ovat paljon pahempia kuin aloittajan tapaus. Silloin nuorten naisten pelko kuului asiaan. Oma vika, jos oli nuori ja nätti! Meitä lähinnä kehotettiin välttämään vaarallisia paikkoja ja ymmärtämään miehiä.

Ja mitä mediakritiikkiin tulee, väitän, että gradun lisäksi yhden väitöskirjan väsänneenä, kykenen suhtautumaan erilaisiin yhteiskunnallisiin ilmiöihin aivan riittävän kriittisesti. 

Myös 60-luvulla syntyneille pahantekijöiltä

Suojautuminen opetettiin. Eihän se aina ole mahdollista myöuttanen toisaalta ymmärrä sitäkään ettei saisi varoittaa riskeistä siksi että

naisten kuuluu saada kävellä puistossa yöllä ja lähteä humalassa tuntemattomien mukaan. Sillä

ei tarkoiteta että naiset eivät saisi tehdä

Niin vaan kerrotaan faktoja. Miestenkin kannattaa välttää humalassa toikkaroimista ja pimeitä puistoja.

Vierailija
527/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän naista ei pidä siitä ettei mies ahdistele

Ei, pikemminkin ettei sinun vakuuttelusi ole kovinkaan uskottavaa. Sen verran kamalaa on kielenkäyttösi tässä ketjussa.

Osoitatko kirjoittamani viestit, kiitos.

Älä viitsi jankuttaa samaa päivästä toiseen. Tästä ketjusta 1/3 on sinun naisvihaviestejä, kukaan niitä jaksa alkaa kopioimaan 😂

Vierailija
528/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös 60-luvulla syntyneille pahantekijöiltä

Suojautuminen opetettiin. Eihän se aina ole mahdollista myöuttanen toisaalta ymmärrä sitäkään ettei saisi varoittaa riskeistä siksi että

naisten kuuluu saada kävellä puistossa yöllä ja lähteä humalassa tuntemattomien mukaan. Sillä

ei tarkoiteta että naiset eivät saisi tehdä

Niin vaan kerrotaan faktoja. Miestenkin kannattaa välttää humalassa toikkaroimista ja pimeitä puistoja.

Silti tässäkin ketjussa joku on loukkaantunut miesten puolesta kun naisia käsketään varomaan. Että ”nyt kaikkia miehiä syytetään ahdistelijoiksi, ihan selvää miesvihaa”. Samanlaista loukkaantumista en ole nähnyt missään, missä miehiä on varoiteltu. Miksiköhän?

Vierailija
529/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen mies... ehkä vähän katkerakin. Ihmettelen tosissani miksi antaa tuntemattomalle oma puhelinnumero? 

Kuka tutustuu tuntemattomiin? Eihän miehet saa tuntemattomia lähestyä, naiset ovat oikeutettuja haukkumaan ja tylyttämään tuntemattomia. 

Hakekaa potentiaalista puolisoa kaveripiireistä tai harrastusten parista. EI sillä väliä vaikka parisuhde kariutuisi ja panokaveria joituisi sitten katselemaan vaikkapa treeneissä vuosien ajan, tai sitten pääsisi vaihtamaan harrastusta. Oikeastaan paras siippahan on sellainen jonka joku muu kaveripiiristä on testannut jo, mielellään jopa päätynyt naimisiin. Se mieshän on silloin hyvä kun se on kelvannut toiselle naiselle.

Onko tässä yksi syy miksi ahdistelukertomuksista triggeröidytään. Eli ei olla ahdisteltu mutta tylyä kuittia tullut normaalissa lähestymisessä. Ahdistelijat eivät ahdistu siitä koska naisen pelko, ärsyynnys yms nimenomaan huvittaa ja kiihottaa heitä.

Triggeröityisitkö jos kaikki naiset niputettaisiin samaan kastiin lapsensa tappavien kanssa? Ei naisille voi lapsia jättää edes hoidettavaksi, ne voi tappaa ne. Ja tietysti puhumme vain naisista jotka tappavat lapsensa, mutta jos siinä yhteydessä häiritsee että kerromme faktana että naiset tappavat vauvansa niin siitä ärsyyntyminen osoittaa että itse olet harkinnut tappavasi lapset. Siis apua, oletko hankkinut tukea?? Miksi tapat lapsesi?

Apua miten joku voi olla näin vajaa 😂 tuota lasten tappamista ei tapahdu ihan samassa mittakaavassa kuin naisten jokapäiväistä ahdistelua ja lukemattomia seksuaalirikoksia. Mutta sen kun leimaan kaikki naiset niin, tuskin jatkossakaan löytyy puolisoa 🤷‍♀️

Vierailija
530/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo torjutun miehen viha yhdistettynä siihen, ettei sano suoraan mitä haluaa !

Apn treffikumppani taisi odottaa "palkinnoksi" tuosta kävelystä seksiä. Suuttui ja pettyi, kun ei saanutkaan ja oletti, että tuo tapaaminen on jo lupaus jostain. Hyvä, että teit ilmoituksen!

Ja muutenkin te treffailijat, kehoitan varomaan kahta asiaa.

Kun itse olin tinderissä, suurin osa miehistä ehdotti tapaamista suoraan omaan kotiinsa tai vastatarjouksena "voin mä sunkin luo tulla". Tähän älkää missään helvetin nimessä suostuko vaikka kuinka olis kivanoloinen tyyppi. Tuo on sitten miehen mielestä varma lupaus seksistä ja voi aiheuttaa todellisen vaaratilanteen, jos kieltäydyt. Todella surullista, että näin on, mutta näitä on paljon.

Toinen on, että älkää mitään kohteliaisuutta ehdotelko jotain frendipohjalta näkemisiä, jos ei oikeasti kiinnosta. Voi tuntua kiltiltä ja lempeältä, mutta tuo edelleen lisää sen toisen turhia toiveita. Paljon kohteliaampaa on sanoa suoraan kerran, että valitettavasti mä en ole kiinnostunut. Jos sittenkin vielä jatkaa, niin ei tarvitse vastata enää.

Omaa kokemusta näistä flippaajista löytyy myös. Yksi kaverinkaveri pyysi kahville, en lähtenyt ja alkoi armoton läskiksi haukkuminen ja ikävien juorujen levittely. Jännä juttu, kun olin niin läski ja tyhmä ja mitä kaikkea, että ihan kahvillekin ensin halusi.

Toinen tyyppi halusi tavata uudestaan, olin kaverin kanssa baarissa

Sanoin, että missä ootte, voidaan tulla sinne tai tulkaa te tänne. Olisi pitänyt olla kahdenkeskinen tapaaminen, haukkui ja huoritteli, olisi kuulemma pitänyt sanoa suoraan "ettei kiinnosta".

Vierailija
531/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika huono triggeröitymään, ammatitauti. Sen sijaan olen aika valmis odottamaan vieraista ihmisistä pitkään ennen kuin luotan heihin, ammattitauti sekin eli nuorempana olin luottavaisempi. Suurimman osan lasten pahoinpitelyistä tekevät naiset. En ole antanut kenenkään vieraan hoitaa pieniä lapsiani enkä oikein tuttujenkaan. En vienyt päiväkotiinkaan koska näin siellä hoitajan joka retuutti lasta ja puhutteli aggressiivisesti, olin kotiäitinä kun siihen oli mahdollisuus.

Sikäli on tavallaan realistista että minut itsenikin voi nähdä uhkana jollain tavalla. Miksi juuri minä turvallinen tyyppi, joten en näe

Itseasiassa vain imeväisikäisten kuolemista 2/3 on vastuussa naiset, vanhemmissa lapsissa tilastot taas muuttuu miesvaltaiseksi

Vierailija
532/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua miten joku voi olla näin vajaa 😂 tuota lasten tappamista ei tapahdu ihan samassa mittakaavassa kuin naisten jokapäiväistä ahdistelua ja lukemattomia seksuaalirikoksia. Mutta sen kun leimaan kaikki naiset niin, tuskin jatkossakaan löytyy puolisoa 🤷‍♀️

Tämä tyyppihän käyttää jatkuvasti tuota samaa "lyömäasetta", eli kuinka naiset tappavat lapsiaan ja hoitajat potilaitaan. Kuvittelee vissiin sen jotenkin ärsyttävän naisia kollektiivisesti. Surullistahan se on, mutta ei minua provosoi tuollainen huutelu yhtään. Jostain syystä kun tänne kertoo jonkun miehen tekemästä ahdistelusta, hän saa sen väännettyä itselleen henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. Jotenkin alkaa hälytyskellot soimaan moisesta...

Vierailija
533/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti yksinäiset miehet jotka valittaa ja marisee ettei ole ystäviä, ei kelpaakaan samaa sukupuolta olevat ystävät:D

Miten tämä liittyikään keskustelun aiheeseen?

ONko ketjussa esiintynyt moista valittelua yksinäisten miesten toimesta, vai miksi päätit alkaa haukkumaan miehiä?

Sinun viestisi. Yksinäisen miehen avunhuutoa. Miksi otse haukut naisia ja vähättelet toisten ahdistelukokemuksia?

Vierailija
534/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali lähestyminen on eri asia kuin ahdistelu. Kyllä sellaista voi tehdä, mutta ei pidä närkästyä, jos ahdistelijoiden pelottelema nainen suhtautuu kylmäkiskoisesti. Jos tällainen pelottaa, sitten on parempi että ei lähesty.

Vierailija
535/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali lähestyminen on eri asia kuin ahdistelu. Kyllä sellaista voi tehdä, mutta ei pidä närkästyä, jos ahdistelijoiden pelottelema nainen suhtautuu kylmäkiskoisesti. Jos tällainen pelottaa, sitten on parempi että ei lähesty.

Siis voi tehdä vai ei voi tehdä. Tuolla todettiin ettei kukaan normaali ihminen ota kontaktia tuntemattomiin.

Eikä kyse ole pelkäämisestä, kyse on käytöstavoista joita naisilta ei odoteta.

Vierailija
536/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PÄivästä toiseen kun sinua syytetään sukupuolesi rikoksista alkaen ennen ajanlaskun alkua niin sanoisin että kyllä sä väsyisit ja triggeröityisit.

Missä tuollaista tapahtuu? Vaihda paikkaa tai jos se ei ole mahdollista jätä huomiotta.

Arkisessa keskustelussa. Kaikki pahuus on sinustakin miesten aikaansaannos ja koska olen mies, olen osasyyllinen siihen.

Naisten käytöksessä se näkyy siten, että pelkäätte miehiä. Miehiä, ette yksilöä. Ja se on teistä hyväksyttävää.

Vierailija
537/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis voi tehdä vai ei voi tehdä. Tuolla todettiin ettei kukaan normaali ihminen ota kontaktia tuntemattomiin.

Ja täällä sanottiin näin. Keskustelupalstalla on kaksi vastakkaista mielipidettä, iiiiiiik!

Menikö aivo umpisolmuun tämönndilemmannedessä? 🙂

No saathan sinä odottaa käytöstapoja. Odotatko ihan yhtä kiivaasti myös niiltä ahdistelijoilta, vai vain heidän uhreiltaan?

Vierailija
538/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt useamman kerran todennut miehenä että "naiset" ovat todenneet että samalla kadulla kävely ja pelkkä vilkaisu ilman minkäänlaista ahdisteluyritystä on seksuaalista ahdistelua. En ole itse huomannut tällaisia kommentteja.

Voithan mennä juttelemaan naiselle vaikka baarissa mutta jos hän ei ole kiinnostunut (tod.näk. ja toivottavasti ei olekaan) niin kunnioita sitä.

Vierailija
539/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on minimivaatimus. Olisipa enemmän sinunlaisiasi

implikoitko että suurin osa miehistä ahdistelee? -eri 

Olen eri, mutta vaikea sanoa, onko suurin osa vai muuten vaan hyvin suuri osa. Mutta kokeilepa olla hoikka siedettävän näköinen ja hyvin isorintainen tyttö Suomessa, ja voit todeta, että kyllä, todella moni mies ahdistelee. Todella moni.

Vai voisiko olla että itsesi hyvännäköiseksi naiseksi laskevana huomaat miehistä vain kaksi ryhmää:

- hyvin komeat tai korkeassa asemassa olevat miehet

- ahdistelijat

Loput 99% ovat sinulle näkymätöntä harmaata massaa.

Ei. Koska noita ahdistelijoita on sen verran paljon. Esim peruskoulun luokassa. Matematiikassa olen aina ollut sen verran lahjakas, että osaan kyllä laskea paljonko on esim puolet luokan pojista.

ihan yhtä lailla siellä peruskouluissa pojat joutuu tyttöjen huuteluiden ja sheimauksen kohteeksi, uliämmä 

Yhtä laillako? 🤣 vilkaseppa niitä tilastoja, mitkä tietenkin tiedät paremmin kuin kukaan muu 😝 taitaa totuus sattua että miehet todistetusti ahdistelee paljon enemmän naisia kuin toisin päin. Ihan vakavammista kajoamisista puhumattakaan.

luepa se pikkujoulumokat ketju.

siellä naisten tekemä seksuaalinen ahdistelu on vaan hassun hauskaa ja kerää yläpeukkuja jokaisen ahdistelijan kohdalla. 

mitä se mielestäsi kertoo miehiin kohdistuvasta ahdistelusta, ja sen vakavasti ottamisesta?

kun taas miehen tarjoama drinkki yökerhossa on naisten mielestä seksuaalista ahdistelua. 

ja kätevästi hyppäsit peruskoulusta ihan kaikkiin naisiin taas. 

Miehen tarjoama drinkki ei ole seksuaalista ahdistelua.

Miehen tarraaminen rintoihin tai takapuoleen on, ja hyvät tissit huutelu on. Ja näitä kaikkia tapahtuu.

Palstan mukaan on, jopa pelkkä katse on sitä. 

Ja naiset kourii siinä missä miehetkin, vai montako päivää olet elänyt miehenä? 

Ei tosiaan kouri ihan baarissa töissä olleena ja silmät päässä omaavana todistanut. Mieheni on tuossa vieressä ja allekirjoittaa kuulemma täysin että naisia enemmän ahdistellaan, hän on yhä järkkärinä töissä. Ja itse on sieltä miesten paremmasta päästä 🥰

ai "mies tuossa vieressä kommentoi kun minä luen sille vauvapalstaa"-tapaus taas linjoilla?

todella uskottavaa, Hermiina 

Me vauvapalstataan miehen kans molemmat. Ymmärrän ettet tajua parisuhteista jos edes ihmissuhteista mitään mut se on aika yleistä :D samoin kunnolliset miehet tiedostaa ja myöntää naisten kokeman ahdistelun, oma mieheni laitto meidän kaksi tyttöä juuri siksi aikoinaan harrastamaan nyrkkeilyä, että voivat puolustautua ahdistelijoilta. Ja ne taidot on olleet käytössä..

Laitoitte lapset opettelamaan nyrkkeilyä jotta voisivat mukiloida muita ihmisiä? Miks ei itsepuolustukseen? Nyt meni kyllä vähän överiksi.

Tää itsepuolustus kyllä vähän itseä triggeröi kun ärsyttää että pitää "mukautua" ja ahdistelijoiden takia opetella puolustautuu (ei sillä et ei ois muutenki hyvä osata), mut siksi minunkin isäni kuulemma laittoi aikanaan harrastamaan 14 v ->

Ja olen joutunut käyttämään oppeja ahdistelutilanteessa ehkä 7-9 krt

- N 22 v potkunyrkkeily ja vapaaottelu

siis sinä hakkaat miehiä, jotka lähestyvät sinua? ja lisäksi, missä ihmeessä sinä oikein liikut? 

Öö en? Wtf 😂 et taida tietää mitä esim vapaaotteluun kuuluu. Erilaiset otteet ja ns kenttäänlaittamiset on tullut käyttöön. Kerran olen ihan rehellisesti turpaan vetänyt kun minua yritettiin raahata rakennuksen kulman taakse. Ihan kuule liikkunut näissä kaupungilla (suomessa ja ulkomailla), baarissa ja iltalenkillä. Asuinpaikkank Hki. Yllättääkö miehenä tuo määrä? Tervetuloa 2021 luvulle jossa yrität elää rauhassa ihan suht viehättävänä nuorena naisena

22-vuotias hoikka, viehättävä nainen, oletettavasti siellä alle 60kg sitten?

Vastaan 30-v limasko, 100kg joka on väkivaltainen raiskaaja eikä epäröi satuttaa. Sellainen jota taltuttamaan tarvitaan parikin poliisia jotta se on turvallista kaikille.

Sori mutta näppissoturit tunnistaa

-eri

Lajeja harrastaneet osaa kyllä (mulla nyrkkeilyä 9 v). Eikä tuossa mainita minusta miesten kokoja, toki miehelle vissiin vaikea paikka että tuollaista tapahtuu.

Lisään vielä: jos olet harrastanut nyrkkeilyä 9 vuotta niin lienet tietoinen mitä vahinkoa yksikin lyönti päähän voi aiheuttaa? Puhumattakaan siitä että uhri kaatuessaan lyö päänsä.

Kuinka nyrkkeily on opettanut sinulle voimankäyttöä paremmin kuin poliiseille? Siksi puhun turvallisesta.

Suloista :D Olen siitä erittäin tietoinen. Jos minua yrittäisi joku mies raahata raiskattavaksi nurkan taakse, tälle naiselle oli niin tehty, niin löisinkö miestä nyrkillä päähän? Totta vitussa enkä edes mieti hetkeäkään jos tällainen tilanne joskus tulee

Sama nainen tarinoi kuinka hän laittoi miehen hallintaotteella nippuun kun "se koski takapuoleen". Tämä oli hänen esimerkki tilanteesta josta ei päässyt poistumaan. Joku koski takapuoleen baaritiskillä.

Sinä siis löisit naamaan siinä tilanteessa? Asia selvä. Toivottavasti emme ole samalla salilla. Ei minun itseni vuoksi, vaan salin maineen.

Hän puhui tarraamisesta joten kyse tuskin on mistään hipaisusta, ei siitä välttämättä pääse poistumaan. Eikä toisen intiimialueeb koskeminen ilman lupaa ole ok missään tilanteessa. Kertoo kaiken oleellisen että sinun tarvitsee saada toisen ahdistelutilanne kulostamaan mahdollisimman mitättömältä.

Annoin selvääkin selvemmän esimerkin missä tilanteessa löisin miestä, en puhu mistään baaritiskeistä. Baarissa voisin ottaa tarvittaessa jonkun hallintaotteen jos osaisin. Kiitos muistutuksesta että varmaan kannattaa opetella, tuollaisia naisvihaajia kun löytyy.

Perseestä jos ottaa kiinni niin se ei ole kovin pitävä ote. Käsivarren ymmärrän, tai kaulan.

En ole puolustellut toisen intiimialueille koskemista (tässä keskustelussa se siis on sellainen, mutta peppubikinikeskustelussa ei, jännä juttu, mutta ei mennä siihen). En siis oikein ymmärrä miksi vuodata miesvihaasi loppuosan

Vierailija
540/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkisessa keskustelussa. Kaikki pahuus on sinustakin miesten aikaansaannos ja koska olen mies, olen osasyyllinen siihen.

Naisten käytöksessä se näkyy siten, että pelkäätte miehiä. Miehiä, ette yksilöä. Ja se on teistä hyväksyttävää.

Minä ainakin myönnän pelkääväni monia miehiä jo ennen kuin tutustun heihin. Eli ennakkoon jo olen varovainen ja jännittää, mitä jos taas tapahtuu jotain, mitä jos taas joku käy kiinni. Eihän se mukavaa ole kenellekään, mutta ymmärrän itse hyvin asenteeni. Enkä ilkeile ihmisille, en lähde räyhäämään sen takia, mutta varautunut olen kyllä.

En kyllä usko asenteeni muuttuvan mihinkään siitä, että joku tuntematon netissä haukkuu minua kaikilla mahdollisilla sanoilla ja syyllistää ties mistä. Enemmänkin vahvistaa pelkojani, kun huomaa että maailmassa on tosi vihaisia tyyppejä, arvaamattomia ja vihaisia.