Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!

Vierailija
26.10.2021 |

Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"

Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.

Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.

Kommentit (882)

Vierailija
501/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tosiaan tiedä mistä tämän palstan miehet näin kamalasti villiintyi. En missään kohtaa ole väittänyt että kaikki miehet olisivat tuollaisia kuin tuo, johon törmäsin ja sattui olemaan hullu.

Mutta ainakin ulosannista päättelen että juuri nämä palstamiehet ovat juuri sellaisia. 😅😅

-Ap

Nämä ketjut ovat jatkumoa jossa keräätte kollektiivista v**aa miehiä vastaan. Tämän kaltaiset viestit ovat ajatusmaailmanne ydin:

Muistetaan nyt että tämän ajan 40+ miehet on saaneet kasvaa täysin pellossa. Mies tarvitsee enemmän ohjausta sosiaalistumiseen kuin nainen

Se on totta, että nämä väitteet ovat vääriä, mutta kyse ei kuitenkaan ole rikoksista, joita puolustellaan (esimerkiksi ohjausta ei esitetä tehtäväksi kuritusväkivallan avulla). Rikosten rinnastaminen tavallisiin arkielämän tilanteisiin ei ole normaali tapa puhua rikoksista, tekijöistä tai uhreista. 

eli ap:n ja lukuisten muiden naisten väite ettei missään sanota että kaikki miehet, vaan puhutte aina asiallisesti vain ahdistelijoista, ja jos moisiin viesteihin reagoi, se osoittaa että on itsekin samalla linjalla...

Se onkin siis paskapuhetta?

Mulla ei ole siihen mitään lisättävää mitä jo kirjoitin asiasta.

Vierailija
502/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ystävystyin JUu-umiespuolisen ihmisen kanssa erään harrastuksen yhteydessä. Tulimme tosi hyvin juttuun, mutta ikäeroa meillä oli parikymmentä vuotta, enkä pitänyt miehestä ollenkaan parisuhdemielessä, vaan ystävänä. Luulin, että olimme samalla aaltopituudella, mieskin kehui minua hyväksi ystäväksi.

Kerran kurssin jälkeen päätimme lähteä kahville. Siinä kahvitellessa tuli puheeksi rakkaus luontoon, ja sovimme lähtevämme kävelylle metsään seuraavana viikonloppuna.

Kahvittelun jälkeen, kun olin päässyt jo kotiin, miehen viestit muuttuivat levottomiksi. ”Siinä kahvitellessa olisin niin kovasti halunnut ottaa sinua kädestä…” ja kehui miltä huuleni näyttävät, kun puhun. Vihjaili vahvoista tunteistaan, ja minä en tuntenut mitään. Päin vastoin ahdistuin hieman, koska mies oli itsekin koko ajan puhunut ystävyydestä.

Vastasin viimein, että en usko, että meidän kannattaa lähteä kävelylle, koska tunteemme toisiamme kohtaan ovat selvästikin erilaiset. Olin hyvin ystävällinen, mutta asiallinen.

Mies haukkui minut läpeensä. ”Kolmekymppinen ihminen ja silmät pussien alla!!” (luit oikein), sanoi minua pummiksi jonka ”poikaystävä” maksaa vuokran, ilkkui olettamaansa palkkaani ja esti yhteystietoni.

Tästä on pari vuotta, ja olen valitettavasti ollut hyvin varuillani siitä, kenen kanssa lähden kahville tai kenen kanssa suunnittelen tekemistä.

Täytyy sanoa, että kumpikin vaikutatte ihan ihmisperseiltä. Sinä vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot niiden ulkomaanelävien perään.Noin siinä käy ja sun rikosilmotus on ihan tyhjän kanssa. Ei suomessa noi saa raiskauksestakaan muuta ku ehdollista ja rahaahan mihinkään korvauksiin ei ole joten sinuna muuttaisin

Kyllä minulla on kokemuksen ahdistelevista miehistä nimenomaisesti suomalaismiehistä. On huor it eltu, kun en ole lämmennyt, on kopeloitu, käyty päälle, yritetty jopa rais ka ta. Monesti keskellä vaikka täyttä baaria ilman, että kukaan muukaan suomalaismies on puolustanut tai auttanut.

ja tällaisten ketjujen perusteella saat odottaa sitä auttamista hamaan loppuusi saakka.

ja kaikki muutkin naiset. 

muuta helvettiin suomesta, kun muualla asiat on kerran paremmin. -eri 

Niin eli Suomessa ei voi taata suomalaiselle naiselle turvallista elämää ilman, että ahdistellaan ja tehdään seksuaalista väkivaltaa? Että jos sellaista kehtaa haluta, niin sopii muuttaa muualle?

eri: takaan vain sen etten itse ahdistele.

Seitsemän naista ei pidä siitä ettei mies ahdistele

Vierailija
504/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot niiden ulkomaanelävien perään.Noin siinä käy ja sun rikosilmotus on ihan tyhjän kanssa. Ei suomessa noi saa raiskauksestakaan muuta ku ehdollista ja rahaahan mihinkään korvauksiin ei ole joten sinuna muuttaisin

Kyllä minulla on kokemuksen ahdistelevista miehistä nimenomaisesti suomalaismiehistä. On huor it eltu, kun en ole lämmennyt, on kopeloitu, käyty päälle, yritetty jopa rais ka ta. Monesti keskellä vaikka täyttä baaria ilman, että kukaan muukaan suomalaismies on puolustanut tai auttanut.

ja tällaisten ketjujen perusteella saat odottaa sitä auttamista hamaan loppuusi saakka.

Niin eli Suomessa ei voi taata suomalaiselle naiselle turvallista elämää ilman, että ahdistellaan ja tehdään seksuaalista väkivaltaa? Että jos sellaista kehtaa haluta, niin sopii muuttaa muualle?

Seitsemän jaksoi alapeukuttaa, sukupuolesta ei tietoa.

Minusta nämä alapeukutusjutut ovat hassuja. Aina kun olen tehnyt aloituksen olen saanut niitä runsaasti. Sitten ne vähenevät mutta viimeiselle sivulle asti jaksaa aina joku alapeukuttaa joka ikiswn viestini 😂

Vierailija
505/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, pikemminkin ettei sinun vakuuttelusi ole kovinkaan uskottavaa. Sen verran kamalaa on kielenkäyttösi tässä ketjussa.

Vierailija
506/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kuulin ahdistelusta parikymppisenä, kun työkaverini kertoi ensimmäisen poikaystävänsä ruvenneen vainoamaan häntä eron jälkeen. Poika oli vielä alaikäinen, mutta teki tosi inhottavia juttuja entiselle tyttökaverilleen. Tyttö asui vielä vanhempiensa luona, joten myös perhe joutui niistä kärsimään. Poliisi oli sanonut, että he eivät voi tehdä mitään ennen kuin poika tekee jotain fyysistä vahinkoa. Vainoaminen loppui, kun tyttö vaihtoi paikkakuntaa ja poika löysi uuden tyttöystävän.

Kaksi työkaveriani oli saanut itselleen stalkkaajan. Naiset eivät tienneet, kuka soitti heille läähätyspuheluita, toiselle mies kertoi, missä oli naisen nähnyt ja millaisia vaatteita tämä oli sinä päivänä pitänyt. Poliisit selvittivät onneksi kummankin tapauksen. Toisessa tapauksessa kyseessä oli samassa työpaikassa ollut mies, jonka nainen tiesi vain ulkonäöltä.

Oman lapsen kaveri tutustui opiskelukaveriinsa ja he rupesivat seurustelemaan. Tyttö halusi erota ja sen jälkeen poika alkoi seurailla tyttöä, pommitti viesteillä ja puheluilla. Ulkomaille muutto lopetti vainoamisen.

Onhan noita ihan omassakin tuttavapiirissä.

Vierailija
507/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, pikemminkin ettei sinun vakuuttelusi ole kovinkaan uskottavaa. Sen verran kamalaa on kielenkäyttösi tässä ketjussa.

Emme voi tietää kuka tekee ja mitä, mutta kielenkäyttö on yksi mitä itse olen aina pitänyt testinä ihmisissä. V-tyylisiä olen karsinutkin tuttavapiiristä, naisia muuten kaikki. En jaksa sellaista negatiivisuutta.

Kun v-tyyli kohdistuu naisiin miehen suusta niin se hätkäyttää, koska sellainen on mun elämässä ollut olematonta. Jos v- tyyliä kuulee miehen suusta se kohdistuu toiseen mieheen. Ja se voi olla aika raakaa.

Miehiä on ookoompi tölviä

Ja kiusata kuin naisia siinä maailmassa missä

liikunneikä se oleok. Oman miehen sanomisiin olen puuttunut mutta en muiden. Olisi varmaan pitänyt, koska siksi julma läpänheitto jatkuu. Tosin miehet väittävät että se ei haittaa. Sitä

En välttämättä usko.

Väkivaltaakin kokevat miehet enemmän kuin naiset, sodat ym omat miesten välisiä pääosin kun siviileihin kohdistettuna sota on rikos, sotarikos. Tälläkinntavalla miesten keskinäistä väkivaltaa on normalisoitu.

Vierailija
508/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen mies... ehkä vähän katkerakin. Ihmettelen tosissani miksi antaa tuntemattomalle oma puhelinnumero? 

Niin sitä usein tutustutaan

Kuka tutustuu tuntemattomiin? Eihän miehet saa tuntemattomia lähestyä, naiset ovat oikeutettuja haukkumaan ja tylyttämään tuntemattomia. 

Hakekaa potentiaalista puolisoa kaveripiireistä tai harrastusten parista. EI sillä väliä vaikka parisuhde kariutuisi ja panokaveria joituisi sitten katselemaan vaikkapa treeneissä vuosien ajan, tai sitten pääsisi vaihtamaan harrastusta. Oikeastaan paras siippahan on sellainen jonka joku muu kaveripiiristä on testannut jo, mielellään jopa päätynyt naimisiin. Se mieshän on silloin hyvä kun se on kelvannut toiselle naiselle.

Onko tässä yksi syy miksi ahdistelukertomuksista triggeröidytään. Eli ei olla ahdisteltu mutta tylyä kuittia tullut normaalissa lähestymisessä. Ahdistelijat eivät ahdistu siitä koska naisen pelko, ärsyynnys yms nimenomaan huvittaa ja kiihottaa heitä.

Vierailija
509/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainottiin vuosia ja jouduin lopulta muuttamaan toiselle paikkakunnalle ja sain turvakiellon. Lähestymiskiellosta kun kysyin niin sanottiin, että pitää olla tuore eli alle 3kk päällekäyminen, että sen saa. Poliisi ei auttanut minua kertaakaan.

Vierailija
510/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat voi itse kokeilla. Teette naisprofiilin ja katsotte, mitä tarttuu koukkuun.

Asiallista keskustelua. Ketä pojittelit? Niitä ahdistelijoita vai miehiä yleisesti?

Hyväksytkö naisten tytöttelyn?

Etkö ymmärrä mitä tuossa haetaan? Et näköjään.

Vierailija
511/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskottava tarina. Ja nämä jotka eivät usko, ovat niitä miehiä, jotka juuri noin käyttäytyvät.

Itsekin olen saanut ties vaikka mitä lokaa niskaani, kun olen kieltäytynyt (uusista) treffeistä. "Hyi helvetti luulitko sä että mä oon susta kiinnostunut!?" -hyökkäys on yllättävän yleinen. Tästä syystä olen alkanut alkanut valehtelemaan syistä tai ghostaamaan. Ikävää käytöstä juu, mutta harva mies osaa ottaa fiksusti sen, ettei naista kiinnostakaan. Jo keskustelu tai ensimmäiset treffit kun on ilmeisesti lupaus jostain.

Esimerkki: Eräs mies ei puhunut keskustelussa MITÄÄN syvällistä. Lähinnä haukkui ja sätti naisia (erityisesti Marimekkoa käyttäviä) ja heitti typerää läppää. Kun sanoin, etten ole jatkosta kiinnostunut, niin alkoi minun armoton syyllistäminen KAIKKIEN NAISTEN TEOISTA ja valittaminen kuinka "naiset aina etsii tunteellista miestä, mutta sitten kun keskustelee sellaisen kanssa, niin ei kelpaa - kaikki naiset on paskoja". Sanoin, ettei naisten haukkuminen edes läpällä liippaa edes etäisesti tunteellista keskustelua.

Vierailija
512/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoitatko kirjoittamani viestit, kiitos.

Vierailija
513/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskottava tarina. Ja nämä jotka eivät usko, ovat niitä miehiä, jotka juuri noin käyttäytyvät.

Itsekin olen saanut ties vaikka mitä lokaa niskaani, kun olen kieltäytynyt (uusista) treffeistä. "Hyi helvetti luulitko sä että mä oon susta kiinnostunut!?" -hyökkäys on yllättävän yleinen. Tästä syystä olen alkanut alkanut valehtelemaan syistä tai ghostaamaan. Ikävää käytöstä juu, mutta harva mies osaa ottaa fiksusti sen, ettei naista kiinnostakaan. Jo keskustelu tai ensimmäiset treffit kun on ilmeisesti lupaus jostain.

Esimerkki: Eräs mies ei puhunut keskustelussa MITÄÄN syvällistä. Lähinnä haukkui ja sätti naisia (erityisesti Marimekkoa käyttäviä) ja heitti typerää läppää. Kun sanoin, etten ole jatkosta kiinnostunut, niin alkoi minun armoton syyllistäminen KAIKKIEN NAISTEN TEOISTA ja valittaminen kuinka "naiset aina etsii tunteellista miestä, mutta sitten kun keskustelee sellaisen kanssa, niin ei kelpaa - kaikki naiset on paskoja". Sanoin, ettei naisten haukkuminen edes läpällä liippaa edes etäisesti tunteellista keskustelua.

Kerroin itse että minua on ahdisteltu ja portsari poisti minut eikä ahdistelijaa. Viestistä ei pidetty ja se leimattiin valheeksi.

Saanko tämän perusteella tehdä väitteen että se on yleistä naisten keskuudessa ja joka ei sitä usko, on itse ahdistelija?

Vierailija
514/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat voi itse kokeilla. Teette naisprofiilin ja katsotte, mitä tarttuu koukkuun.

Asiallista keskustelua. Ketä pojittelit? Niitä ahdistelijoita vai miehiä yleisesti?

Hyväksytkö naisten tytöttelyn?

Etkö ymmärrä mitä tuossa haetaan? Et näköjään.

Halutaan halveksua miehiä. Sitähän pojittelu ja setämieheksi kutsuminen on.

Vierailija
515/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen mies... ehkä vähän katkerakin. Ihmettelen tosissani miksi antaa tuntemattomalle oma puhelinnumero? 

Kuka tutustuu tuntemattomiin? Eihän miehet saa tuntemattomia lähestyä, naiset ovat oikeutettuja haukkumaan ja tylyttämään tuntemattomia. 

Hakekaa potentiaalista puolisoa kaveripiireistä tai harrastusten parista. EI sillä väliä vaikka parisuhde kariutuisi ja panokaveria joituisi sitten katselemaan vaikkapa treeneissä vuosien ajan, tai sitten pääsisi vaihtamaan harrastusta. Oikeastaan paras siippahan on sellainen jonka joku muu kaveripiiristä on testannut jo, mielellään jopa päätynyt naimisiin. Se mieshän on silloin hyvä kun se on kelvannut toiselle naiselle.

Onko tässä yksi syy miksi ahdistelukertomuksista triggeröidytään. Eli ei olla ahdisteltu mutta tylyä kuittia tullut normaalissa lähestymisessä. Ahdistelijat eivät ahdistu siitä koska naisen pelko, ärsyynnys yms nimenomaan huvittaa ja kiihottaa heitä.

Triggeröityisitkö jos kaikki naiset niputettaisiin samaan kastiin lapsensa tappavien kanssa? Ei naisille voi lapsia jättää edes hoidettavaksi, ne voi tappaa ne. Ja tietysti puhumme vain naisista jotka tappavat lapsensa, mutta jos siinä yhteydessä häiritsee että kerromme faktana että naiset tappavat vauvansa niin siitä ärsyyntyminen osoittaa että itse olet harkinnut tappavasi lapset. Siis apua, oletko hankkinut tukea?? Miksi tapat lapsesi?

Vierailija
516/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti yksinäiset miehet jotka valittaa ja marisee ettei ole ystäviä, ei kelpaakaan samaa sukupuolta olevat ystävät:D

Vierailija
517/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triggeröityisitkö jos kaikki naiset niputettaisiin samaan kastiin lapsensa tappavien kanssa? Ei naisille voi lapsia jättää edes hoidettavaksi, ne voi tappaa ne. Ja tietysti puhumme vain naisista jotka tappavat lapsensa, mutta jos siinä yhteydessä häiritsee että kerromme faktana että naiset tappavat vauvansa niin siitä ärsyyntyminen osoittaa että itse olet harkinnut tappavasi lapset. Siis apua, oletko hankkinut tukea?? Miksi tapat lapsesi?

Olen aika huono triggeröitymään, ammatitauti. Sen sijaan olen aika valmis odottamaan vieraista ihmisistä pitkään ennen kuin luotan heihin, ammattitauti sekin eli nuorempana olin luottavaisempi. Suurimman osan lasten pahoinpitelyistä tekevät naiset. En ole antanut kenenkään vieraan hoitaa pieniä lapsiani enkä oikein tuttujenkaan. En vienyt päiväkotiinkaan koska näin siellä hoitajan joka retuutti lasta ja puhutteli aggressiivisesti, olin kotiäitinä kun siihen oli mahdollisuus.

Sikäli on tavallaan realistista että minut itsenikin voi nähdä uhkana jollain tavalla. Miksi juuri minä turvallinen tyyppi, joten en näe

siinä syytä triggeröityä.

Vierailija
518/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan nyt että tämän ajan 40+ miehet on saaneet kasvaa täysin pellossa. Mies tarvitsee enemmän ohjausta sosiaalistumiseen kuin nainen. Tässä näkee mitä niistä yksin kasvaneista, tyranni isien pojista sitten tulee, kun ei muuta ole lapsena nähnyt kuin äidin alistamista kotona. Koulussa suhtautuivat jo vihamielisesti yhteiskunnan sääntöihin ja rajoihin koska ensimmäiset ikävuodet kotona on opetettu että rajat koskee vain naisia, ei miehiä.

Eikä palstalla ole miesvihaa.

Pikkuinen riitelee yksin, kun kukaan ei -aivan oikein - viitsi enää vastata sen juttuihin.

Oikeasti, sinulla on vakava mt-ongelma, ja toivon sinun itsesi takia, että hakeutuisit hoitoon. Et pärjää yksin, eikä vanha äitisi elä ja elätä sinua loputtomiin. Älä hukkaa ainutkertaista elämääsi hoitamattomaan mt-ongelmaan, olet niin sairas että oikeasti tarvitset nyt apua.

Vierailija
519/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus tamperelaisesta! Oli hieroja ammatiltaan.

Sanoi tappavansa mun hevosen ja kuvaili kuinka vetää sen kaulan auki. Ja myös että oli jo kerran samanlaisen wtun ääliön tappanut kuin mä. 

Tästä äijästä oli myös juttua puskaradion faceryhmässä. Oli ehdotellut asiakkailleen seksiä...

Vierailija
520/882 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika huono triggeröitymään, ammatitauti. Sen sijaan olen aika valmis odottamaan vieraista ihmisistä pitkään ennen kuin luotan heihin, ammattitauti sekin eli nuorempana olin luottavaisempi. Suurimman osan lasten pahoinpitelyistä tekevät naiset. En ole antanut kenenkään vieraan hoitaa pieniä lapsiani enkä oikein tuttujenkaan. En vienyt päiväkotiinkaan koska näin siellä hoitajan joka retuutti lasta ja puhutteli aggressiivisesti, olin kotiäitinä kun siihen oli mahdollisuus.

Sikäli on tavallaan realistista että minut itsenikin voi nähdä uhkana jollain tavalla. Miksi juuri minä turvallinen tyyppi, joten en näe

siinä syytä triggeröityä.

PÄivästä toiseen kun sinua syytetään sukupuolesi rikoksista alkaen ennen ajanlaskun alkua niin sanoisin että kyllä sä väsyisit ja triggeröityisit.

Sitähän se h**rittelukin miestren toimesta on, ja naiset triggeröityy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi