Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!

Vierailija
26.10.2021 |

Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"

Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.

Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.

Kommentit (882)

Vierailija
1/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. No onneksi et tuntenut vetovoimaa, mitähän siitä olisi seurannut, jos olisit tutustunut lähemmin ja sitten lakannut tapaamasta.

Vierailija
2/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea? Pk-seutu?

Vierailija
4/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, onneksi teit rikosilmoituksen vaikka ei se taida mihinkään johtaa ennenkuin tekee jotain konkreettista.

Minulla on vähän vastaava kokemus. Mukavien treffien päätteeksi mies päätti suudella minua väkisin ja kouraista pimpin kohdalta. Kun en sitten moisiin herrasmieseleisiin lämmennyt, niin alkoi samanlainen sekoilu siitä, että minut pitäisi tappaa.

Vierailija
5/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea? Pk-seutu?

Ei, täällä Tampereen seudulla. -Ap

Vierailija
6/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kun on yhdenkin kerran elämässään kohdannut tuollaisen uhkailijan, niin on helppo uskoa, että sitä tapahtuu muillekin. Ap:n kokemus voi olla totta tai sitten ei, mutta itse olen saanut aikoinaan myös uhkailuja osakseni ja olin tosi hyvilläni siitä, ettei mies ehtinyt saada selville, missä asun.

Vierailija
7/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, onneksi teit rikosilmoituksen vaikka ei se taida mihinkään johtaa ennenkuin tekee jotain konkreettista.

Minulla on vähän vastaava kokemus. Mukavien treffien päätteeksi mies päätti suudella minua väkisin ja kouraista pimpin kohdalta. Kun en sitten moisiin herrasmieseleisiin lämmennyt, niin alkoi samanlainen sekoilu siitä, että minut pitäisi tappaa.

Onhan tuossa uhattu. Jos viestit on tallella, niin todistettavissa.

Vierailija
8/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa ala olemaan poliisille ihan hyvät todisteet, mikäli et niitä viestejä jo poistanut. Henkeähän on selvästi uhattu.

Vierailija
9/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, täällä meillä kun on niin rikollisia suojelevaa poliisitoimintaa, että hengen viemisellä uhkailukin otetaan tosissaan sitten kun se henki on jo viety. Ja siitä sitten tyyliin vuosi ehdollista. Jos sen sijaan uhkailisi, että jättää verot maksamatta niin sitten on telkien takana alta aikayksikön ja elinkautinen.

Vierailija
10/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei kiinnostanut tuo satusi, mutta tuo "Note to self" pisti silmään. Ei jum*lauta. 

Ja tässä on yksi painajaismies. Näitä riittää.

Vierailija
11/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ihan itse seurasi valitset. oliko komea kalsarikirurgi? 

Oli semmoinen ihan tavallisen näköinen, ei komea eikä ruma, amiskoulutus. Pitänee jatkossa katsella vain niitä kalsarikirurgeja, jospa sieltä löytyisi sivistyneempiä miehiä. -Ap

Vierailija
12/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa ala olemaan poliisille ihan hyvät todisteet, mikäli et niitä viestejä jo poistanut. Henkeähän on selvästi uhattu.

Viestit on toimitettu poliisille, totuus vaan on että tuskin tekevät mitään puhuttamista kummempaa.

-Ap

Vierailija
13/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kalsarikirurgi?

Vierailija
14/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinus 1 kautta viisi

Vierailija
15/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestit on toimitettu poliisille, totuus vaan on että tuskin tekevät mitään puhuttamista kummempaa.

-Ap

Toivotaan että puhuttaminen tehoaa. Onhan ainakin tyyppi poliisin tiedossa.

Vierailija
16/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelen aina näiden logiikkaa. Naisesta tulee huara heti kun ei levitä jalkojaan miehelle. Ja jos levittää niin on huara kun on niin helppo.

Vierailija
17/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästelen aina näiden logiikkaa. Naisesta tulee huara heti kun ei levitä jalkojaan miehelle. Ja jos levittää niin on huara kun on niin helppo.

Voisivat ihan rohkeasti kertoa tykkäävänsä vain miehistä, se on ihan ok 2021. Ei ole tarvetta levittää naisvihaa sen vuoksi :P

Vierailija
18/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä yksi niistä avainkokemuksista, jotka tekevät elämisestä erilaista miehille ja naisille. Jos ei ole koskaan kokenut tuollaista, on varmaan ihan mahdoton käsittää, miksi joku nuori nainen on "koppava", tyly ja ei käyttäydy lämpimästi jonkin satunnaisen vastaantulijan seurassa. Tuo kun valitettavasti ei ole mikään harvinainen ihmistyyppi. Ensin ollaan mukavia ja normaalin oloisia, ja sitten kun vähän antaa positiivista signaalia, sitten onkin jo "luvannut" jotakin eikä ole oikeutta perääntyä. On hiton pelottavaa, kun tietää jonkun fyysisesti isomman aggressiivisen stalkkerin tietävän sinusta jotain - edes vaikka missä olet töissä ja mitä reittiä menet illalla kauppaan. Jos loukkaat tällaista sanomalla "ei", hänellä on mielestään oikeus kostaa se valitsemallaan tavalla. Kun olin nuori ja kaupassa töissä, olin normaali kohtelias asiakaspalvelija ja hymyilin asiakkaille, niin miehille kuin naisillekin. Pahimpina aikoina oli useampia stalkkereita odottelemassa, koska kauppa menee kiinni ja tulen takaovesta. Vaihdoin työtä osittain siitä syystä.

Joo, kaikki miehet eivät ole tuollaisia todellakaan. Mutta ne jotka ovat, vainoavat elämänsä aikana lukuisia naisia ja kylvävät ympärilleen pelkoa. Varmasti on tällaisia naisiakin, mutta ei ilmeisesti riittävästi että jokainen mies elämänsä aikana tulisi sellaisen ahdistelemaksi.

Vierailija
19/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keksimäsi termi treffimies on kamala ja huonoa suomea

Vierailija
20/882 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ihan itse seurasi valitset. oliko komea kalsarikirurgi? 

Oli semmoinen ihan tavallisen näköinen, ei komea eikä ruma, amiskoulutus. Pitänee jatkossa katsella vain niitä kalsarikirurgeja, jospa sieltä löytyisi sivistyneempiä miehiä. -Ap

Ai nussimissovelluksesta? Huutista. 

Himot ne on kalsarikirurgillakin.

Eikö teidän mukaanne juuri niitä ole sovellukset täynnä? Miten naiset muuten heidän mukaansa lähtisivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän