Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei mies halua mua mihinkään mukaan

Vierailija
01.01.2015 |

Varsinkin juhlapäivinä harmittaa. Tuntuu, että mies ei oikein halua mua mukaan hauskaa pitämään tai viettämään mitään kivoja juhlahetkiä. Parin hänen kaverinsa kanssa voin välillä tulla jonnekin mukaan mutta jos siellä on joku näiden parin tyypin ulkopuolelta niin ei missään nimessä pyydä mukaan. En tarkoita, että tahtoisinkaan joka kerta tuppautua tai elää vain yhteistä elämää, mutta olisi joskus kiva olla rakkaimpansa kanssa ilon hetkinä ja juhla-aikoina :) Ei pelkästään arkiaskareissa. Olen tavallaan kateellinen siitä, että muut saavat aina nauttia kaikista kivoista illoista mieheni kanssa ja minä en. Mun kanssa kahdestaan hän ei syty millekään juhlistamiselle ainakaan kodin ulkopuolella, kun "pian on se ja se" tai "juuri oli se ja se". 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 3 vuotta. ap

Vierailija
22/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olekoss tytöt kuulleet ! ! !

El Recaldosta? Recaldo tulee kun soitetaan. Ring ring recaldo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v takana

Vierailija
24/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko, ap, miehesi perhettä ja kavereita miten hyvin?

Vierailija
25/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta olen kuullut Ricky Retaldosta.

Vierailija
26/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää :(

Tottakai sitä haluaa rakkaansa kanssa viettää juurikin esim uuden vuoden jos se vain suinkin on mahdollista. Tai niinhän sitä luulisi... Meillä ollut vähän samaa ongelmaa. Nykyään mies kyllä tajuaa (olemme siis jo perhe,  2 lasta), että perhe tulee muiden edelle. Mutta ei edelleen osaa viettää aikaa minun kanssa kahdestaan muuta kun kotona. En tiedä mistä johtuu. Ei halua koskaan mennä vaikkapa kahdestaan syömään, elokuviin tms.. Aina haluaa että tulee jotain kavereita mukaan. Sekin ärsyttää välillä.

Vierailija
27/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:56"]

Tunnetko, ap, miehesi perhettä ja kavereita miten hyvin?

[/quote]

Miehen perheen kanssa olen hyvissä väleissä ja hänen äitinsä kanssa olen yhteyksissä kahdestaankin melko usein. Kavereista nämä muutamat ovat mulle tutumpia, muut tiedänkin sitten vain miehen kertomien iltojen ja tekemisten pohjalta eli heihin en ole moikkausta enempää (osaan senkään vertaa) päässyt tutustumaan.

Vierailija
28/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:03"]

Mutta ei edelleen osaa viettää aikaa minun kanssa kahdestaan muuta kun kotona. En tiedä mistä johtuu. Ei halua koskaan mennä vaikkapa kahdestaan syömään, elokuviin tms.. Aina haluaa että tulee jotain kavereita mukaan. Sekin ärsyttää välillä.

[/quote]

Onpa tylsän yleinen ongelma! :( Ei voi kyllä muuta sanoa. Ja ärsyttäisi kyllä muakin jos aina mies haluaisi kavereita mukaan eikä koskaan olla kaksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi