Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sanoi olevansa hetero, mutta sitten ihastui minuun (olen nainen). Uskallanko aloittaa parisuhteen?

Vierailija
25.10.2021 |

Olen nainen ja tutustuin ulkomailla asuessani toiseen naiseen. Meillä oli heti valtavan vahva veto toisiimme. Pystyimme puhumaan hyvin intiimeistäkin asioista. Yhdessäolo oli yksinkertaisesti todella luontevaa. Hän oli juuri ennen tapaamistamme alkanut deittailla yhtä miestä, joten mitään ei tapahtunut välillämme.

Kerran hän toisen keskustelun yhteydessä ohimennen totesi olevansa hetero. Mutta kun välimme lähenivät, aloin huomata kiinnostuksen merkkejä. Hän näytti hermostuneelta kun tulin huoneeseen, vilkuili, peilasi liikkeitäni. Hän alkoi myös meikata ja pukeutua vähän paremmin. Kerran hän sanoikin tästä vitsillä, että laittoi kivemman paidan, että minä en tuomitse häntä.

Viestittelimme usein heti aamulla ja jatkoimme yömyöhään. Hän kehui ulkonäköäni usein, ja olimme kumpikin aina todella innoissamme, kun tiesimme, että näemme seuraavana päivänä. Hän halusi olla aina kanssani kaksin ja reissasimme erillään muusta porukasta.

Lopulta kokeilin kepillä jäätä ja tulin hänelle kaapista. Kysyin uudestaan, että eikö niin, että olet hetero. Hän vastasi, ettei ole varma. Että hän saattaa olla bi.Tämän jälkeen huomasin kiinnostuksen selvemmin. Meillä alkoi olla keskusteluja siitä millaista on hankkia lapsi naisen kanssa, puhuimme yhteisestä tulevaisuudesta - leikin varjolla.

Hän myös kertoi, että hän on päässyt seksin harrastamisessa miesten kanssa sellaiseen mielentilaan, että hän ei vain "välitä", että seksi "menee siinä ohessa". Eli hän ei erityisesti ole nauttinut seksistä. Hänellä on ollut pari pidempää parisuhdetta.

Hän paljasti myös harrastaneensa kerran seksiä naisen kanssa ja sanoi, että se oli tosi mukava kokemus. Mutta että hän ei aiemmin ollut ajatellut, että se voisi merkitä mitään.

Lopulta kerroin tunteistani. Nainen sanoi, että olen saanut hänet sekaisin. Että hän oli aika varma heteroudestaan, kunnes minä tulin hänelle kaapista. Hän myönsi perään, että meillä oli paljon "kuumia hetkiä". Mutta että hän ei tekisi kumppaninsa selän takana mitään.

Kotiinlähdön hetkellä halasimme pitkään, se oli ensimmäinen "syvä" fyysinen hellyydenosoitus (olimme koko ajan hyvin varovaisia) ja halauksessa oli valtava lataus. Sillä hetkellä hän sanoi, että hän rakastaa minua. Se tuntui aidolta ja spontaanilta.

Olemme olleet nyt puolisen vuotta erillämme, ja ikävä on valtava. Deittikumppani jätti naisen hetki sitten, eli hän on nyt sinkku. Kerroin, että haluaisin olla hänen kanssaan, mutta että kunnioitan häntä, mitä hän päättääkään tehdä. Hän vastasi, että hän rakastaa minua todella, että hänen pitää ensin toipua erostaan.

Hän kutsuu minua "rakkaakseen" ja keskustelemme välillä (puolitosissamme) siitä, millaista olisi muuttaa jommankumman kotimaahan. Joskus hän saattaa laittaa keskellä yötä viestin "ikävä sinua". Hän on sanonut, että hän ei olisi ikinä voinut kuvitella kokevansa tällaista kohtaamista ja että hän on onnellinen sitten, kun näemme taas. Viimeksi hän sanoi, että hänen asuntonsa on minun asuntoni, että voin tulla hänen luokseen koska vain.

Kysymys kuuluu: jos nainen on valmis, niin uskallanko aloittaa hänen kanssaan parisuhteen, kun hän kerran aluksi epäili omaa seksuaalista suuntautumistaan? Mistä voin tietää, onko tämä nainen vain ihastunut ihastumisen tunteeseen ja halua "kokeilla" naista, koska miessuhteet ovat olleet epätyydyttäviä? Uskallanko ottaa riskin?

Toisaalta tämän nainen vaikuttaa tunnetasolla hyvin kypsältä, empaattiselta ja suorapuheiselta ihmiseltä, joka harkitsee mitä sanoo ja sanoo mitä tarkoittaa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
42/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Ok

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihan selvästi rakastuneet tiosiinne. Ota se riski! 

Vierailija
44/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ihan selvästi rakastuneet tiosiinne. Ota se riski! 

Olet oikeassa. Muuten tämä vellonta vain jatkuu ikuisuuden...

Ap

Vierailija
45/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä odotat?

Vierailija
46/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkö ne on niitä lepsoja? Eikö ne tiedä että mies ja nainen ne yhteen soppii.

Vierailija
47/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkö ne on niitä lepsoja? Eikö ne tiedä että mies ja nainen ne yhteen soppii.

Just niitä. Hyi olkoon. Kaikista luonnollisinta on olla miehenä ja naisena liitossa jossa seksi kuvottaa naista ja hän elää puolikasta elämää. Mitäs parempaa nainen ansaitsisi.

Ap

Vierailija
48/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen itseksesi ja pystytkö nauttimaan yksinolosta myös? Se on kaukosuhteessa todella tärkeäö

Vierailija
49/52 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ole enää sukupuolia, samaa höttöö kaikki. Anna palaa.

Vierailija
50/52 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikahan sen näyttää. Tietysti voit lopettaa suhteen vaikka alkuunsa, jos heti alussa tulee selväksi että homma ei toimi. Mutta kaikissa suhteissa on se riski, että jutusta ei sitten tulekaan mitään.

Vierailija
51/52 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Anna mennä ja rakasta vaan. Muutatte yhteen ja olette onnellisia :)

Vierailija
52/52 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä, kun naista tuntuu pelottavan?

Kysyin miten hän voi, ja hän vastasi, että hänestä tuntuu että hän on toipumassa. Että hän miettii paljon edellistä suhdettaan, miksi hän antoi itsensä tulla kohdelluksi niin huonosti. Ja että hän miettii paljon tulevaisuuttaan, haluaan tulla äidiksi, seuraavia vuosia ja mitä hän haluaa. miten hänestä tuntuu, että hän on kuin muuttumassa uudeksi ihmiseksi eikä hän tiedä onko se hyvä vai huono juttu, mutta sen käsittely on hänelle välillä tosi raskasta. 

Hän on ennenkin puhunut siitä, että hän on (meidän kohtaamisemme jälkeen) kuin muuttunut ihminen, että hän tuntee kasvaneensa ihmisenä minun ansiostani. Äitiyshaave liittynee siihen, että kun hän ei vielä ollut eronnut, hän pohti kerran ääneen, että ihan kuin hän olisi suhteessaan vain siksi että se antaa mahdollisuuden hankkia lapsen. 

En ole ihan varma, miten tähän viestiin pitäisi vastata. Sanoin hänelle vain, että on ihan ymmärrettävää jos hänestä tuntuu että tällaisten asioiden miettiminen tuntuu raskaalta, nuo ovat ihan hirvittävän isoja asioita. Kannustin häntä olemaan lempeä itseään kohtaan ja muistutin, ettei hänen tarvitse saada kaikkea selvitetyksi yhdellä rysäyksellä. Ja että sanon tämän saman muistutuksen myös itselleni. 

Nainen ei vastannut ja hänestä ei ole kuulunut muutamaan päivään mitään. Hän on aiemminkin tehnyt samaa. Kun otin asian kerran puheeksi, hän sanoi, että häntä pelottaa joskus. Että hän ei voisi elää ilman minua ja häntä pelottaa, että mitä jos satutamme toisiamme jotenkin, ja siksi häntä ujostuttaa.

En oikein tiedä, mitä hänelle sanoisin, että voisin saada hänelle turvallisen olon aikaiseksi. En yritä kuitenkaan vaikuttaa häneen mitenkään, hän tekee itse päätöksensä siitä, mitä elämältään haluaa.  

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän