Nikke Ankara kadonnut!
Kommentit (194)
Psykoosi sopisi Niken facebook-kaverin puheisiin siitä, miten "homma ollut jo pidempään käynnissä ja toissayönä vasta saatiin lupa laittaa tieto julkiseks" paremmin kuin esim. uhkailujen aiheuttama aiheellinen pelko. Ja lauantain keikan perumisen syyksi ilmoitettiin sairastuminen.
Mulla kävi myös mielessä psykoosi tai mania, aiheesta mitään tietämättä ja täysin spekuloiden.
Toivottavasti kaikki on hyvin <3
Äityleissä myös joku sanoi, että Nikke olis kannabispsykoosissa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:56"]
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014123018963626_uu.shtml Tää keissi on ihan päätön :D Ihan kuin poliisi tietäisi jotain, mitä ei halua/voi kommentoida. Jotenkin ihan koomista sekoilua.
[/quote]
Poliisi tutkii tapausta. Ei tutkikaan. Mutta etsii silti miestä, kunnes löytää tämän. Mutta ei kyllä ole poliisi ikinä tällaista tutkinutkaan.
Mä odotan tämän jutun ratkeamista ihan siksi, että saisin tietää syyn tälle poliisin naurettavan tuntuiselle tiedottamiselle. Vai onko roskamedia keksinyt puolet päästään, alunperin sanonut poliisin tutkivan, vaikka poliisi ei tutki?
Nikke ei ei eieieieiei tuu takas!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:59"]
kadonnut hämärissä olosuhteissa
[/quote]
Onko? Ainakin siitä voisi päätellä, kun jo vuorokauden jälkeen etsitään
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:59"]
kadonnut hämärissä olosuhteissa
[/quote]
Onko? Ainakin siitä voisi päätellä, kun jo vuorokauden jälkeen etsitään
[/quote]
kyllä, äityleissä joku sen kaveri kertoi
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:59"] kadonnut hämärissä olosuhteissa [/quote] Onko? Ainakin siitä voisi päätellä, kun jo vuorokauden jälkeen etsitään [/quote] kyllä, äityleissä joku sen kaveri kertoi
[/quote]
Aijaa... Toivotaan että löytyy hengissä :/
O-ou :/ no lahti on Suomen Chicago?
Oliko ostanut "menolipun Thaimaaseen" kuten lauloi. En yhtään ihmettele. Toivottavasti ei tuikannut mitään tuleen lähtiessään.
Jos laskee yhteen 1+1 niin voi aika pitkälle päätellä, että mihinköhän hämärään tällänenkin katoaminen voi liittyä
Jonkin sivun kommenteissa väitettiin että olisi eilen lisännyt kuvan instaan. En tunne instaa enkä Niken tiliä niin en jaksa itse tarkistaa
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:13"]Jonkin sivun kommenteissa väitettiin että olisi eilen lisännyt kuvan instaan. En tunne instaa enkä Niken tiliä niin en jaksa itse tarkistaa
[/quote]
Samassa sanottiin että kyseessä fanisivu elo joku muu voinut lisätä.
Hirmu mukavalta vaikutti radiohaastattelussa. Lahdessa on kai jotain, mikä ajaa ihmiset psykoosiin...