Nikke Ankara kadonnut!
Kommentit (194)
Jos haluu saada on pakko antaa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:13"]Jonkin sivun kommenteissa väitettiin että olisi eilen lisännyt kuvan instaan. En tunne instaa enkä Niken tiliä niin en jaksa itse tarkistaa [/quote] Samassa sanottiin että kyseessä fanisivu elo joku muu voinut lisätä.
[/quote]
Oho, okei
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:07"]O-ou :/ no lahti on Suomen Chicago?
[/quote]
Heti alko soimaan "Jäi äiti itkemään
mä vielä kuolevan Chigagon nään"
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:13"]Jonkin sivun kommenteissa väitettiin että olisi eilen lisännyt kuvan instaan. En tunne instaa enkä Niken tiliä niin en jaksa itse tarkistaa [/quote] Samassa sanottiin että kyseessä fanisivu elo joku muu voinut lisätä.
[/quote]
Oho, okei
[/quote]
Kävin ite stalkkaa niin omaa personal instaansa päivittänyt 4pvä sitten.
Nikke Ankara kadonnut? Nyt tarvittaisiin Nikke Knattertonia.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:16"]Mitä ne hämärät on? Kertokaa!! Sanoka mitä se äityli sano?
[/quote]
Joku sen kaveri kertoi, että Nikke on kadonnut hämärissä olosuhteissa, että siks kaikki on niin huolissaan ja poliisikin aloittanut etsinnät. Mitäköhän hämärää tulisi ekana mieleen? Huumevelat? Itsemurhauhkailut? Isompi riita jonkun hämärätyypin kanssa?
Liikkuuko noi räppärit yleensäkin huumeporukoissa?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:38"]✝
[/quote]
Hyi, ei saa! Minä ainakin toivon että Nikke on kunnossa! Nuori poika vielä!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:39"]Liikkuuko noi räppärit yleensäkin huumeporukoissa?
[/quote]ei sen enempää kuin hevarit tai rokkaritkaan
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:08"]
Oliko ostanut "menolipun Thaimaaseen" kuten lauloi. En yhtään ihmettele. Toivottavasti ei tuikannut mitään tuleen lähtiessään.
[/quote] No niille, jotka ostavat "menolipun Thaimaaseen", se tarkoittaa menolippua Taivaaseen (pedofiilien Taivas). Muu jengihän ostaa vain pakettimatkan Thaimaahan ja lähtevät siis pariksi viikoksi helvetin kuuseen, vaan ei kuuhun.
Toivottavasti on selvinnyt palovammoitta.
Käyttääkö pikku gee ja cheek huumeita?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:48"]Käyttääkö pikku gee ja cheek huumeita?
[/quote]
pikku geehän jäi aikoinaan kiinni huumeiden myymisestä, että eiköhän se myös oo käyttänyt
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:38"]✝
[/quote]
Hyi, ei saa! Minä ainakin toivon että Nikke on kunnossa! Nuori poika vielä!
[/quote]
Pelkään pahoin... :/
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:56"]
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014123018963626_uu.shtml Tää keissi on ihan päätön :D Ihan kuin poliisi tietäisi jotain, mitä ei halua/voi kommentoida. Jotenkin ihan koomista sekoilua.
[/quote]
Poliisi tutkii tapausta. Ei tutkikaan. Mutta etsii silti miestä, kunnes löytää tämän. Mutta ei kyllä ole poliisi ikinä tällaista tutkinutkaan.
Mä odotan tämän jutun ratkeamista ihan siksi, että saisin tietää syyn tälle poliisin naurettavan tuntuiselle tiedottamiselle. Vai onko roskamedia keksinyt puolet päästään, alunperin sanonut poliisin tutkivan, vaikka poliisi ei tutki?
[/quote]
Se, joka asiaa täällä sotkee on some, ei poliisi. Puhutaan "hommasta", sanotaan "tilanne päällä", mitä se tarkoittaa? Mikä homma, mikä tilanne?
Ei ole vielä mitään näyttöä siitä, että asiaan liittyisi rikos. Ihminen saa kadota ihan vapaasti. Mutta jos todella piileksii jossakin rappukäytävissä voidaan olettaa, että ihminen voi olla vaaraksi itselleen tai muille, jolloin poliisi on aktiivisempi kuin muissa katoamistapauksissa, joihin ei liity rikosta.
Mitä ne hämärät on? Kertokaa!! Sanoka mitä se äityli sano?