Mitä mieltä olet bemarilla ajavasta nuoresta miehestä?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:13"]
Toivon aina että komea nuori bemmu kuski poimisi minut etupenkille <3 T. 17v Tyttönen
[/quote]
Nyt kun tuli tilaisuus, kumpi teitä tyttöjä/naisia siinä viehättää, se auto vai kuski? Nämä tahtoo haista aina sille fyffen perässäkulkijoille, nuoresta pitäen.
Veikkaanpa, ettei kukaan täällä Bemareita parjaava ole ikinä ko. autolla ajanut - on meinaan vähän eri meininki kuin joissain japskiritsoissa. Itsellä 5-sarjalainen ja kaikki muut autot tuntuu "ajomukavuuksiltaan" lähinnä saippualaatikoilta, joissa mummun vanhan singerin moottori. (Ja olen nainen.)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:49"]Veikkaanpa, ettei kukaan täällä Bemareita parjaava ole ikinä ko. autolla ajanut - on meinaan vähän eri meininki kuin joissain japskiritsoissa. Itsellä 5-sarjalainen ja kaikki muut autot tuntuu "ajomukavuuksiltaan" lähinnä saippualaatikoilta, joissa mummun vanhan singerin moottori. (Ja olen nainen.)
[/quote]
Ei auton merkillä ole mulle väliä, en pystyisi keskustelemaan niistä minuuttia pidempää, mutta kyllä bemaria on kiva ajaa, kivempi ja mukavampi kun mitään halvempaa rotiskoa. Oli se vanha Audikin ihan jees. T. Se isin bemarilla ajeleva tyttö
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:49"]
Veikkaanpa, ettei kukaan täällä Bemareita parjaava ole ikinä ko. autolla ajanut - on meinaan vähän eri meininki kuin joissain japskiritsoissa. Itsellä 5-sarjalainen ja kaikki muut autot tuntuu "ajomukavuuksiltaan" lähinnä saippualaatikoilta, joissa mummun vanhan singerin moottori. (Ja olen nainen.)
[/quote]
Ikävät penkit niissä on, ei sovi mun perseelle, varsinkaan pitkällä matkalla.
No ihan riippuu siitä millanen ihminen sieltä kuskin paikalta löytyy. Mukava on mukava ja kusipää on kusipää, ei se auto siihen vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:26"]
Bemarikuskit ovat narsistisia kusipäitä. Käytös liikenteessä yleensä sairasta ja vaarallista.
[/quote]
Pahmipia ovat kylläkin farkku-volvojen kuskit. Jos joku tekee liikenteessä vaarallisen ohituksen, se on aina volvo-kuski. Varmaan joku ressukka perheenisä saa sillä tavalla jännitystä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette bemarilla ajelevasta nuoresta, nätistä tytöstä? Miehet nimittäin katsoo tosi pitkään, ohittelee motarilla kuin kaistapäät, ja se on oikeasti vaan mun isän auto.
Mitäs ajat sillä Fiat Puntolla seittemääkymmpiä vasenta kaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei liene tahdonvastaisessa selibaatissa.
Eräs nimeltä Elliot Rodger ajoi juuri bemarilla.
* mul on bemmes uudet gummit *
Jep, nuori kundi ja vanha bemme, ei hyvä yhdistelmä :D