Mitä mieltä olet bemarilla ajavasta nuoresta miehestä?
Kommentit (59)
Entä mitä mieltä ootte nuoresta jätkästä joka ajelee nissanilla? :DD
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:03"]Panisin!
[/quote]Nissani jätkää? Jooko? :D
Mitä mieltä olette bemarilla ajelevasta nuoresta, nätistä tytöstä? Miehet nimittäin katsoo tosi pitkään, ohittelee motarilla kuin kaistapäät, ja se on oikeasti vaan mun isän auto.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:22"]
Bemari on auto siinä missä muukin.
[/quote]
Kysyttiin mielipidettä bemarilla ajavasta nuoresta miehestä.
[/quote]
Ja minä vastasin mitä vastasin.
Syö vaikka räkääsi jos siitä tulee sinulle -kuten vahvasti epäilen- parempi mieli.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:38"]
Mitä mieltä olette bemarilla ajelevasta nuoresta, nätistä tytöstä? Miehet nimittäin katsoo tosi pitkään, ohittelee motarilla kuin kaistapäät, ja se on oikeasti vaan mun isän auto.
[/quote]
Miksi sain alapeukkuja? Siksi koska olen kaunis ja nuori vai koska miesten egolle on motarilla kolaus kun minulla on hienompi auto vai koska ajelen isin bemarilla?
Riippuu siitä kuskista ja sen käytöksestä. Noista, jotka sitten stereotyyppisesti luokittelee Bemarilla ajavat peniksenjatketta tarvitseviksi, narsisitsiksi, öykkäreiksi ym. olen sitten sitä mieltä että ovat omassa ja lähipiirinsä näköalattomuudessaan ja kateelliisuudessaan kärventyviä reppanoita.
En ajattele yhtään mitään. En edes katso kuskeja, joten mistäpä tietäisin onko siellä nuori vai vanha mies vaiko nainen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:22"]
Bemari on auto siinä missä muukin.
[/quote]
Kysyttiin mielipidettä bemarilla ajavasta nuoresta miehestä.
[/quote]Tosi tyhmä kysymys. Ei siihen voi kunnolla vastata.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:38"]
[/quote]Kukaan ehdi motarilla kuskeja katsomaan ja mistä sen nätteyden näkisi kun profiili vaan vilahtaa. Toivottavasti sinun joululoma loppuu pian, niin pääset taas sivistämään itseäsi.
Kyllä mulle tulee ennakkoluulo idiootista.. En ole tavannut ketään fiksua ihmistä jolla bemari on, joten varmaan siitä johtuu. En usko, että voisin koskaan olla miehen kanssa jolla on bemari. :/
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:38"]
[/quote]Kukaan ehdi motarilla kuskeja katsomaan ja mistä sen nätteyden näkisi kun profiili vaan vilahtaa. Toivottavasti sinun joululoma loppuu pian, niin pääset taas sivistämään itseäsi.
[/quote]
Kyllä ne varsinkin motarille liityttäessä ehtii katsoa ja kun ohitan vasemmalla kaistalla jonkun keski-ikäisen joka ajaa oikeaa kaistaa niin pää kääntyy kun huomaa mun auton ja sitten kaasutellaan ohi. Joululoma loppuu ensi viikolla! Kivaa päästä taas luennoille!
Toivon aina että komea nuori bemmu kuski poimisi minut etupenkille <3 T. 17v Tyttönen
Uskon että joillakin on se kateellisuus vaan jonka takia pakko haukkua. Omalla miehellä bemari joka ostettu ihan omalla rahalla eikä kalukaan ole pieni. Otti bemarin sillä muuta sopivaa ei silloin löytynyt mutta ajaisi mieluusti muillakin autoilla.
No hän on nuori bemarilla ajava mies. Pitäisikö hänestä jotain erityistä mieltä olla?
Melkein kaikki