Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB:n älä osta raketteja- kampanja: jösses!

Vierailija
29.12.2014 |

Itsekkyyden huippu! Halutaan, että ihmiset jättävät ilotulitteet kerran vuodessa ostamatta koska MUN koira! Niin että viis lasten ja aikuisten ilosta KERRAN vuodessa. On kyllä ihan sen koiran isännän/emännän vastuulla huolehtia siitä eläimestään eikä kiusata muita typerillä kielloilla. Mikä ihmisiä vaivaa? Koska suomalaisista tuli noin itsekkäitä? Muuttakaa maalle tai lappiin niin saatte elellä rauhassa eläintenne kanssa ja antakaa muiden pitää hauskaa!

Kommentit (261)

Vierailija
81/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkohan silmät menee tänä vuonna.

Vierailija
82/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:21"]

No, eikö se ilotulitteiden ostaminenkin ole itsekästä? Että mun on pakko saada ostaa raketteja vaikka koirat ja lapset pelkää. Kun MUN on pakko saada, mun on pakko, muista viis. MINÄ, MINÄ, MINÄ...

Mitä iloa niistä nyt oikeesti edes saa, vähän paukkuu ja se on siinä. Hytistään ulkona niitä paukuttamassa. Muutama loukkaantuu joka vuosi niistä ja yhteiskunnalta menee rahaa vammojen hoitamiseen. Kiusataan naapureita pommittamalla yötä päivää ja räjäyttelemällä postilaatikoita ym. viikko ennen uuttavuotta ja viikko sen jälkeen. Joka paikka on täynnä raketeista ja pommeista tullutta roskaa. Saa pelätä mitä naapurin penskat keksii kun niille lykätään raketit ja pommit ja päästetään ulos valvomatta. Ja saahan ne raketit aikaiseksi joka vuosi muutaman tulipalon.

Oikeesti koko ilotulituksen vois kieltää, ei siitä ole kuin haittaa.

[/quote]

my thought exactly! kaupunkien järjestämät tulitukset ok, kun ammattilaiset hoitaa homman. Eikä tuo ole vain koirille stressaavaa, lintuja kuolee sydänkohtauksiin rakettien takia ja muutenkin luonto häiriintyy. turhaa touhua. olen huomannut, mitä juntimpi/wt:mpi/kouluttamattomampi, sitä intohimoisemmin rakastaa ilotulitteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:21"]

No, eikö se ilotulitteiden ostaminenkin ole itsekästä? Että mun on pakko saada ostaa raketteja vaikka koirat ja lapset pelkää. Kun MUN on pakko saada, mun on pakko, muista viis. MINÄ, MINÄ, MINÄ...

Mitä iloa niistä nyt oikeesti edes saa, vähän paukkuu ja se on siinä. Hytistään ulkona niitä paukuttamassa. Muutama loukkaantuu joka vuosi niistä ja yhteiskunnalta menee rahaa vammojen hoitamiseen. Kiusataan naapureita pommittamalla yötä päivää ja räjäyttelemällä postilaatikoita ym. viikko ennen uuttavuotta ja viikko sen jälkeen. Joka paikka on täynnä raketeista ja pommeista tullutta roskaa. Saa pelätä mitä naapurin penskat keksii kun niille lykätään raketit ja pommit ja päästetään ulos valvomatta. Ja saahan ne raketit aikaiseksi joka vuosi muutaman tulipalon.

[/quote]

my thought exactly! kaupunkien järjestämät tulitukset ok, kun ammattilaiset hoitaa homman. Eikä tuo ole vain koirille stressaavaa, lintuja kuolee sydänkohtauksiin rakettien takia ja muutenkin luonto häiriintyy. turhaa touhua. olen huomannut, mitä juntimpi/wt:mpi/kouluttamattomampi, sitä intohimoisemmin rakastaa ilotulitteita. 

[/quote]

word!

Vierailija
84/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:21"]

[/quote]

[/quote]

Kielletään kaikki. Räsänen!!!

Vierailija
85/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta raketteja monestakaan syystä. Yksi on se, että ilotulitetehtailla köyhissä maissa työolosuhteet ovat käsittämättömän huonot ja ihmisiä kuolee niissä alituiseen. Toinen on se, etten tahdo tuottaa sellaista määrää aivan turhaa roskaa, mitä ilotulitteista syntyy. Kolmas on se, että vaaratilanteita syntyy helposti - ja niiden riski on olemassa, vaikka noudattaisikin ohjeita ja olisi selvin päin, esimerkiksi virheelliset tuotteet. Neljäs syy on juuri tuo eläinten ja myös ihmisten ahdistus, esimerkiksi sotaveteraanit ja pakolaiset. Viides syy on se, etten ammu rahaa taivaalle. 

Vierailija
86/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunpa noudatettaisiin edes niitä kellonaikoja jolloin paukuttelu on sallittua, kyllähän se koira sen ajan sisällä pärjää.

Vierailija
87/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:08"]No kunpa noudatettaisiin edes niitä kellonaikoja jolloin paukuttelu on sallittua, kyllähän se koira sen ajan sisällä pärjää.
[/quote]

Ei näiden hemmotellut pärjää.

Vierailija
88/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään KOIRAT!

Vierailija
89/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:08"]No kunpa noudatettaisiin edes niitä kellonaikoja jolloin paukuttelu on sallittua, kyllähän se koira sen ajan sisällä pärjää.
[/quote]

Ei näiden hemmotellut pärjää.
[/quote]

Sikshän ne haluaa ettei ketään osta raketteja.

Vierailija
90/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:11"]

Kielletään KOIRAT!

[/quote]

Kielletään idiotismi!

Vierailija
91/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:11"]

Kielletään KOIRAT!

[/quote]

Kielletään idiotismi!
[/quote]

No kielletään koirat taajamissa, idiootit kaikkialla.

Vierailija
92/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:19"]Jos joku koiranomistaja valittaa minulle raketeista, menisin tarkoituksella paukuttelemaan sen ikkunan eteen.
[/quote]
Tämän ikkunan eteen, kun tulisit sekoilemaan niin saisit vasarasta päähän.

Vierailija
93/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:48"]

Pikkulapset ja dementikkovanhukset pelkää. Mutta mitä niistä, jättäkää paukut ostamatta KOIRIEN vuoksi.

[/quote]

Aika moni iäkäs dementikko kaivautuu uudenvuodenyönä poteroonsa, käytännössä esim. oman sänkynsä alle, kun ei elä enää tässä hetkessä ja olettaa siten olevansa taas sodassa.

Vierailija
94/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin minäkin, etteivät yksityiset ostaisi raketteja vaan nautittaisiin ammattilaisten taidolla järjestämistä ilotulituksista. En toivo nimittäin yhdellekään ihmiselle sellaista uutta vuotta kuin itselleni lapsena, jolloin talomme paloi harhautuneen ilotulitusraketin vuoksi. Siitä oli ilo ja riemu kaukana.

Vierailija
95/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan raketteja kuten joka ikinen vuosi.

Painukaa muualle jos se häiritsee.

Vierailija
96/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani saa ampua merkityllä kellonajalla, täysi-ikäinen ja selvinpäin. Lastensuojeluilmoituksen teen jokaisesta alaikäisestä raketinampujasta, tai tietty näiden penskojen vanhemmista.

Koiralleni annan rauhoittavia, rakennan turvallisen pesän kellarin turviin ja laitan radion taustalle soimaan. Lasten kanssa mennään pienelle kävelylenkille kurkkimaan, josko taivaalla näkyisi joitakin ilotulituksia, kovin lähelle ei uskalleta kun esikoinen pelkää raketteja hänkin. 

Vierailija
97/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:22"]

Koiranpaskasta saadaan nauttia ympäri vuoden, nyt on kyse kuitenkin vain yhdestä illasta/yöstä..Me ainakin ammutaan raketteja lasten iloksi hyvällä omallatunnolla, ollaan selvinpäin ja korjaamme roskat pois.

[/quote]

Eli kun tänään on idiootit paukutelleet niin onko tämä nyt se "yksi yö" ja saadaan olla taas vuosi rauhassa?

Vierailija
98/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:26"]

Niin sitä uutta vuotta on tapana enemmistön viettää joten ei, se ei ole itsekästä vaan tapa :) Sen sijaan vaatia juhlan viettämisestä luopumista perinteiseen tapaan - se on itsekästä.

[/quote]Eli tyttöjen silpominen muslimimaiden perinteenä on ok, koska se on perinne.

Vierailija
99/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsetkaan eivät halua paukutella raketteja vaan päinvastoin kyselevät, mitä järkeä koko touhussa on. Kaupunkien ilotulitukset riittäisivät aivan hyvin. Ei tarvitsisi huolehtia vammoista, roskaamisesta, tulipaloista jne.

Vierailija
100/261 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:02"]

Monetkohan silmät menee tänä vuonna.

[/quote]

Ainakin keskustelun raketti-idioottien silmät menee. Varmaan myös niiden lasten.

Ja juu, nautin ilotulituksesta, mutta minäpä asun keskustassa ja kaupunki järjestää. Ei tarvi itse tuhlata rahoja tai vaarantaa käsiä/silmiä.

Ne, jotka väittävät, että raketteja ammutaan vain uutena vuotena: missä maailmassa elätte? Ette ainakaan tämän universumin Maa-planeetan Suomessa. Täällä oli ilotulitus viimeksi pari kuukautta sitten. Sitä ennen kesällä. Se on jo kolme kertaa. Eikä täällä vietetä edes NK venetsialaisia/huvilakauden päättäjäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä