Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN SOSSU PYSTYY VARMISTAMAAN

Vierailija
03.12.2014 |

ettei kaiken maailman retkut pimitä tuloja. Siis voihan ihminen ilmeisesti olla vaan ilmoittamatta Nordean tms. tilistä, jos on 2 tiliä.

Miten tämä estetään??!!

Mua niin sieppaa tuollainen pimittäminen!! S-TILI tosin taitaa näkyä verolapuissa. Ja eikö sossu sentään ne vaadi? Mutta entä muut tilit? Mitä niille tapahtuu?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 10:15"] -Sossuntäti [/quote]Sossuna sinun pitäiai tietää

[/quote]

Vaan kun palstalla kuka tahansa anonyymi pätemisenhaluinen voi väittää olevansa sossun täti...

Vierailija
2/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiili

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää tuollainen pimittäminen.

Vierailija
6/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosu

Vierailija
7/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku toinen sivu ei näy.

Vierailija
8/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossulla on oikeus tarkistaa pankista monta tiliä on

Vierailija
9/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niin "ihanaa", kun saa verorahoillaan elättää tuollaisia lusmuja. Jos verorahansa saisi korvamerkitä, niin minun merkissäni lukisi, että ei lusmuille eikä työtävieroksuville vetelyksille.

Vierailija
11/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne välillä voi pankistakin kysellä henkilön tileistä. Olin hetken työttömänä ja ilmoitin sosiaalitoimistoon normaalisti tilini ja tiliotteet jne. Jonkun ajan päästä sieltä ilmoitettiin etteivät voi maksaa enää tukea, ellei yhden omistamani pankkitilin tiliotteita toimiteta välittömästi. En edes muistanut koko tiliä joka oli ollut ainakin 10v käyttämättömänä ja tyhjillään, joten ilmeisesti he olivat sen selvittäneet pankista kuitenkin...

Vierailija
12/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 07:15"]

Huomenta sossusta!

Ei ole mahdollisuuksia (eikä edes resursseja) kysellä joka pankista, onko siellä asiakkaalla tilejä. Periaatteessa siis voit pimittää tietojasi...

Tosin suomalaiset ovat ihanan rehellistä (ja kateellista) porukkaa: saamme viikoittain ilmoituksia ihmisistä, jotka vaikkapa asuvat yhdessä, mutta ovat "unohtaneet" ilmoittaa siitä meille, kaverit kertovat näistä pankkitilivehkeilyistä ja vanhemmat lastensa tukihuijauksista.

[/quote]

Onko tuo totta vai pelotteletko. Kateellisen av-mamman vielä ymmärtää, mutta tuo vanhempien toiminta menee kyllä yli hilseen. Olethan trolli, jookos

[/quote]

Jaa, mun mielestä vanhemman toiminta on oikein ymmärrettävää. Halutaan opettaa lapselle, että omillaan on pärjättävät eikä huijattava yhteiskunnalta. Tosin, vanhempien olisi pitänyt opettaa tälaiset asiat lapselleen jo enne kotoa poismuuttoa...

[/quote]

Minä opetan pärjääjää ja toimin päinvastoin. Varmuuden vuoksi eli osaa toimia jos joutuu työttömäksi. Toki omillaan pärjääminen on arvo, jota välitän.  Tyhmä ei saa olla (liian rehellinen).

Vierailija
13/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 07:15"]

Huomenta sossusta!

Ei ole mahdollisuuksia (eikä edes resursseja) kysellä joka pankista, onko siellä asiakkaalla tilejä. Periaatteessa siis voit pimittää tietojasi...

Tosin suomalaiset ovat ihanan rehellistä (ja kateellista) porukkaa: saamme viikoittain ilmoituksia ihmisistä, jotka vaikkapa asuvat yhdessä, mutta ovat "unohtaneet" ilmoittaa siitä meille, kaverit kertovat näistä pankkitilivehkeilyistä ja vanhemmat lastensa tukihuijauksista.

[/quote]

Onko tuo totta vai pelotteletko. Kateellisen av-mamman vielä ymmärtää, mutta tuo vanhempien toiminta menee kyllä yli hilseen. Olethan trolli, jookos

[/quote]

Jaa, mun mielestä vanhemman toiminta on oikein ymmärrettävää. Halutaan opettaa lapselle, että omillaan on pärjättävät eikä huijattava yhteiskunnalta. Tosin, vanhempien olisi pitänyt opettaa tälaiset asiat lapselleen jo enne kotoa poismuuttoa...

[/quote]

Jos joku esittäytyy "huomenta sossusta" niin tietenkin on trolli. Ei kovin kauan aikaa sitten täällä oli yksi, joka valehteli olevansa TE-toimistosta ja jäi lopulta kiinni valheestaan. Monet kuitenkin lähtivät mukaan vedätykseen.

Anonyymipalstalla on vain anonyymejä kirjoittelijoita, ellei siis joku halua rekisteröidä tiettyä nimimerkkiä ja tehdä tuota nimimerkkiään julkiseksi esimerkiksi Facebook tai Linkedin sivullaan. Tähän mennessä kaikki "juristit" ja "lääkärit" ja "sossuntädit" vaan ovat olleet kovin ujoja...

Vierailija
14/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:53"]

Minä opetan pärjääjää ja toimin päinvastoin. Varmuuden vuoksi eli osaa toimia jos joutuu työttömäksi. Toki omillaan pärjääminen on arvo, jota välitän.  Tyhmä ei saa olla (liian rehellinen).

[/quote]

Eli petos on hyväksyttävää, jopa toivottavaa? Oletko muita rikoksia opettanut?

Vierailija
15/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti myös vanhemmat ilmiantaa lapsiaan, osa jopa puolisoitaan. Ihan samalla kaavalla aika moni lastensuojeluilmoitus tehdään. Toimeentulotukiasiakkaat myös juoruilevat toisistaan mielellään. Toki pienessä kunnassa on myös etuna se, että me tunnemme asiakkaamme aika hyvin.

- Se sama sossuntäti(, jolla on muuten nyt saikkua)

Vierailija
16/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:52"]

- Se sama sossuntäti(, jolla on muuten nyt saikkua)

[/quote]

Ujo sossuntäti liikkeellä. Teitä ujoja tittelinhaltijoita tuntuu olevan palsta puolillaan. Minä en onneksi ole ujo oman tittelini suhteen.

t. Turun Arkkiherttua

Vierailija
17/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
18/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 10:15"]14: Vuokranantajat ja naapurit ovat ainakin täälläpäin aika hanakoita kielimään, mikäli poikaystäväsi kämpässä vaikutat asustavan, vaikket maksa vesimaksua eikä muuttoilmoitusta ole tehty. Tosin omasta mielestäni yhdessä asumisesta ei saisi sakottaa niin paljon eli avopuolisoiden elatusvelvollisuus ajaa ihmiset huijaamaan asumiskuvioissaan. -Sossuntäti [/quote] Meidän vuokranantaja on tietoinen asiasta ja hän on luvannut että sanoo asian olevan kuten vuokrasopimuksessa lukee, eikä tiedä vuokralaisen naisasioista tuon taivaallista. Me huijaamme ihan pakon syistä. Mies saa siis toimeentulotukea, nyttemmin on jo opiskelija mutta saa silti muutaman kympin. Minä olin töissä, mutta palkasta meni iso siivu vanhan yrityslainan maksamiseen. Sitä ei luonnollisesti lasketa menoksi, joten minun olisi pitänyt sossun mukaan elättää itseni, mieheni ja maksaa vuokra noin 600 eurolla. Mikä on luonnollisesti mahdotonta pääkaupunkiseudulla. Laina on kuitenkin maksettava pois vaikka mikä olisi tai joudun vielä pahempiin ongelmiin. Niinpä mies asuu virallisesti yksin. Lainan maksu loppuu toukokuussa, sitten lähden itse opiskelemaan kunnon smmatin ja vihdoin voimme muuttaa virallisesti yhteen ja pääsemme kaksioon :)

[/quote]

Huijaatte pakon syystä? Itsekkäästä syystä te huijaatte. Ei kai ole yhteiskunnan vika, että sinulla on jotain vanhaa yrityslainaa maksettavana? Se on ihan omaa, sinun itsesi ottamaa lainaa, eikä siis ole kunnan tehtävä maksaa sitä pois, jota se tässä tapauksessa tekee toimeentulotuen muodossa. Kyllä se on ihan ensisijaisesti sinun tehtäväsi, se itsesi elättäminen lainoinesi kaikkinesi, vaikka se kurjaa onkin.
Toimeentulotuki on viimesijainen tuki, ei mikään automaattinen avustus.

Vierailija
19/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan vaikeaa olisi suomalaiselle tilin perustaminen esimerkiksi tallinnalaiseen pankkiin?

Vierailija
20/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:04"]

Toimeentulotuki on viimesijainen tuki, ei mikään automaattinen avustus.

[/quote]

Valitettavasti ttt:n säännöt mahdollistavat kohtuuttomat tilanteet, ellei hakijalla ole jotakin hakemista helpottavaa ja harkinnanvaraisuutta mahdollistavaa vähemmistö- tai kansanryhmästatusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme