Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö miehesi yhden lyönnin jälkeen?

Vierailija
29.12.2014 |

Käsi sydämellä, jättäisitkö? Missä menee raja? Jättäisitkö tönäisystä, läpsäisystä? Jättäisitkö, vaikka olisit ensin lyönyt henkisesti?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo jättäisin. Ne naiset jotka antaa miestensä mäiskiä itseään eivätkä lähde suhteesta, on varmaan suurin syy siihen miksi niin monet miehet lyö, saavat aina kaiken anteeksi niin eivät näe syytä muuttaa käytöstään.

Vierailija
2/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin,en jäisi odottamaan seuraavaa lyöntiä.Joku avokämmenellä läimäytys tai sitä kovempi käsiksikäyminen,siinä menee raja.Ja ei,"henkisesti lyöminen" ei oikeuta väkivaltaan. Terve ihminen pystyy hillitsemään itsensä,vaikka joku provosoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt. Nyt 15 vuotta myöhemmin se ensimmäinen lyönti on tähän mennessä ollut myös viimeisin.

Vierailija
4/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Myös henkisestä lyönnistä.

Vierailija
5/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lähtisin. Jos löisi, siihen olisi varmaankin jokin hyvä syy. Ehkä miettisin miksi päädyttiin tilanteeseen, olinko niin hankala, ettei miehelle jäänyt vaihtoehtoa. Luotan mieheeni ja hänen tekemiin päätöksiinsä, oma vikani jos en niihin mukaudu ja aiheutan hänelle harmia. Lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa en voisi hyväksyä. Enkä uskottomuutta, se olisi paaaaljon pahempi juttu. 

Vierailija
6/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. Saisi toisen tilaisuuden jos todella katuisi. Toisesta lyönnistä välittömästi ero. Niin ja jos se eka lyönti tyyliin litsari eikä mikään hampaat kurkkuun ja teholle. Jos lapsiin kävisi käsiksi, heti ero ja rikosilmoitus päälle. Tönimisen kestän, koska suutuspäissäni olen todella provosoiva ja tönäisy sais mut havahtumaan. Mies ei kuitenkaan vielä 10 vuoden jälkeenkään ole tehnyt näistä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pyhinä selkääni mieheltäni. Emme ole enää yhdessä. Näki kun halasin naapurinmiestä (poikamies) ja veti omat johtopäätöksensä. Halasin naapuria ja toivotin hyviä jouluja... oma mieheni oli humalassa ja näki asian eri valossa. On katunut tekoaan, mutta en unohda vaikka mustelmat alkavat jo hävitä.

Vierailija
8/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka jättäisivät miehensä läpsäisystä, niin ottaisitteko lapsen pois äidiltä, joka kerran erehtyy lastaan läpsäisemään?
*
Itse en myöskään jättänyt. Monta vuotta sitten pahan huutoriidan tuoksinnassa tönäisin miestäni, joka tönäisi takas. Kaaduin sängylle, jonka jälkeen mies läpsäisi vielä reiteen. Ei sattunut, mutta tottakai järkytti. Järkytti miestänikin. Tapahtuman jälkeen alettiin hoitaa suhdettamme, osallistuimme parisuhdeleirille ja nyt vuosia myöhemmin osaamme jo riidellä sivistyneesti. Puhumme tunteistamme avoimesti. Asiat eivät ole aina mustavalkoisia.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Ensin löisin ja sitten jättäisin...

Vierailija
10/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ja jätinkin noin 10 vuotta sitten. Liian kauan annoin periksi kaikessa muussa,isku päähän oli jo liikaa. Suhteessa oli henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Nykyinen mieheni tietää historiani ja sen että minuun tai lapsiini ei kosketa väkivaltaisesti tai saa kävellä kassi kainalossa pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, ei tarvitse olla mikään nyrkinisku, litsarikin riittää. Jos mies on alhainen raukkapaska joka turvautuu väkivaltaan hermostuessaan, en pysty tuntemaan mitään kunnioitusta, saati rakkautta, sellaista kohtaan.

Vierailija
12/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:29"]Ne jotka jättäisivät miehensä läpsäisystä, niin ottaisitteko lapsen pois äidiltä, joka kerran erehtyy lastaan läpsäisemään?
*
Itse en myöskään jättänyt. Monta vuotta sitten pahan huutoriidan tuoksinnassa tönäisin miestäni, joka tönäisi takas. Kaaduin sängylle, jonka jälkeen mies läpsäisi vielä reiteen. Ei sattunut, mutta tottakai järkytti. Järkytti miestänikin. Tapahtuman jälkeen alettiin hoitaa suhdettamme, osallistuimme parisuhdeleirille ja nyt vuosia myöhemmin osaamme jo riidellä sivistyneesti. Puhumme tunteistamme avoimesti. Asiat eivät ole aina mustavalkoisia.
Ap
[/quote]
Juu ihania harmaan ilosävyjä teidän suhteessa, kuinka ihastuttavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöminen on pahempaa, kuin esimerkiksi kerta pettäminen....mutta riippuu lyönnistä ja tilanteesta, missä se tapahtuu.

Vierailija
14/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi, vaan voisin lyödä toistekin jos ei se muuten usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:17"]

Kyllä joo jättäisin. Ne naiset jotka antaa miestensä mäiskiä itseään eivätkä lähde suhteesta, on varmaan suurin syy siihen miksi niin monet miehet lyö, saavat aina kaiken anteeksi niin eivät näe syytä muuttaa käytöstään.

[/quote]

Naiset (uhrit) on suurin syy siihen miksi miehet lyö? Ihan totta hei.

 

Vierailija
16/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Väkivaltaan nollalinja.  Olen elänyt väkivaltaisessa suhteessa. Siksi exä on ex. Nykyiselle tein heti suhteen alussa selväksi, että se yksikin on yksi liikaa.

Ei kiitos enää mitään väkivaltaa.

Vierailija
17/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:40"]

En jättäisi, vaan voisin lyödä toistekin jos ei se muuten usko.

[/quote]Oletpa lapsellinen.

Vierailija
18/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ja tekisin rikosilmoituksen. Kertoisin tapahtuneesta kaikille tutuille. Kasvoin väkivaltaisessa perheessä ja lapsen näkökulmasta voin sanoa, että samaa helvettiä en omille lapsille halua. En usko, että yhteen lyöntiin jäisi, jos miehellä niin heikko itsehillintä.

Vierailija
19/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:29"]

Ne jotka jättäisivät miehensä läpsäisystä, niin ottaisitteko lapsen pois äidiltä, joka kerran erehtyy lastaan läpsäisemään? * Itse en myöskään jättänyt. Monta vuotta sitten pahan huutoriidan tuoksinnassa tönäisin miestäni, joka tönäisi takas. Kaaduin sängylle, jonka jälkeen mies läpsäisi vielä reiteen. Ei sattunut, mutta tottakai järkytti. Järkytti miestänikin. Tapahtuman jälkeen alettiin hoitaa suhdettamme, osallistuimme parisuhdeleirille ja nyt vuosia myöhemmin osaamme jo riidellä sivistyneesti. Puhumme tunteistamme avoimesti. Asiat eivät ole aina mustavalkoisia. Ap

[/quote]

Jätin mieheni ekasta läpsäisystä (liittyi siihen uhkailuakin jne.) enkä todellakaan ole katunut. Seuraavan naisensa mies sitten hakkasikin tohjoksi, nenä on vino vieläkin.

Minusta lapsi pitää ottaa pois vanhemmiltaan ekan läpsäisyn jälkeen, koska ei ole olemassa mitään syytä sille, että lasta lyödään. Ei mitään! Vanhemmanb omat ongelmat eivät ole lapsen vika, joten lapsen paikka on muualla kuin vanhemman luona.

Vierailija
20/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt, en toisesta enkä kolmannestakaan. Keräsin reilu vuoden rohkeutta ja hoitelin asioita, sitten lähdin. Tuosta päätöksestä pian 7v ja kyllä kannatti.