Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla useampi romanttinen viritys

Vierailija
01.12.2024 |

menossa yhtä aikaa?

Minulla on! Ja se on ihanaa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään ja vain yhden olisin halunnut, mutta hän alkoikin yhtäkkiä perua tapaamisia. En enää jaksa tätä.

Vierailija
2/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään ja vain yhden olisin halunnut, mutta hän alkoikin yhtäkkiä perua tapaamisia. En enää jaksa tätä.

🥺 Niin kurjaa. Voimia...olen kärvistellyt saman kaltaisessa tilanteessa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan. Olisin halunnut yhden, mut hän ei kuulemma ole valmis. Nyt aion hankkia virityksiä, on tosi yksinäistäkin. 

Vierailija
4/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain virityksiä, mutta en saa sitä, mitä haluan, joten tilanne ei ole mitenkään ihana. Pientä lohtua nuo viritykset toki tuovat.

Vierailija
5/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään viritystä tällä hetkellä. Lähitulevaisuudessa toivon mukaan on ja silloin yksi kerrallaan kuten tähänkin saakka. Jos jostain ihmisestä kiinnostun, ei kiinnosta ollenkaan viritellä mitään muiden kanssa.

Vierailija
6/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se piristävää näin pimeään aikaan. Mutta en tiedä jaksaisiko sellaista.

Vierailija
7/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään viritystä tällä hetkellä. Lähitulevaisuudessa toivon mukaan on ja silloin yksi kerrallaan kuten tähänkin saakka. Jos jostain ihmisestä kiinnostun, ei kiinnosta ollenkaan viritellä mitään muiden kanssa.

Mun viritykset on vakkari, jonka kanssa lähestytään henkisesti. Olen tuntenut ihastusta jo aiemmin, mutta mies on ollut vähän varovaisempi. Toki välillä on pitkiä aikoja, ettei hän ehdi käydä. Silloin menee helposti säästöliekille.

Toinen on uusi tuttavuus, joka on ehdottanut tapailua ilman sitoumuksia. Hän on vakuuttunut, että ihastuin häneen ensi näkemältä. Asia on päinvastoin. Mies on tähän mennessä käyttänyt valtavasti energiaa pokailuuni. Mikäs siinä. 

Vierailija
8/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä voisi vähempää kiinnostaa moinen. Hyvin, hyvin, hyyyyyyyvin harva ihminen kiinnostaa minua seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä ollenkaan, ja useampi säätö yhtäaikaa kuulostaa rasittavalta. 

Jokainen tyylillään, joten kiva tietysti kun sinulla on tuo tilanne, kun se on se mitä haluat. 

Vierailija
9/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun viritykset on vakkari, jonka kanssa lähestytään henkisesti. Olen tuntenut ihastusta jo aiemmin, mutta mies on ollut vähän varovaisempi. Toki välillä on pitkiä aikoja, ettei hän ehdi käydä. Silloin menee helposti säästöliekille.

Toinen on uusi tuttavuus, joka on ehdottanut tapailua ilman sitoumuksia. Hän on vakuuttunut, että ihastuin häneen ensi näkemältä. Asia on päinvastoin. Mies on tähän mennessä käyttänyt valtavasti energiaa pokailuuni. Mikäs siinä. 

Ok, mikäs siinä. Itse en jaksaisi tuollaista mutta en olekaan kiinnostunut kevytsuhteista enkä monisuhteilusta. T: edellinen

Vierailija
10/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mikäs siinä. Itse en jaksaisi tuollaista mutta en olekaan kiinnostunut kevytsuhteista enkä monisuhteil

Kärsin äskettäin eron pitkästä avioliitosta. Nyt otan elämästä irti sen, mitä yli 5-kymppisenä saa.

Saman ikäisiä ja eronneita on nämä miehetkin. 

Vierailija
11/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä voisi vähempää kiinnostaa moinen. Hyvin, hyvin, hyyyyyyyvin harva ihminen kiinnostaa minua seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä ollenkaan, ja useampi säätö yhtäaikaa kuulostaa rasittavalta. 

Jokainen tyylillään, joten kiva tietysti kun sinulla on tuo tilanne, kun se on se mitä haluat. 

No ei minuakaan aina kiinnosta. Nyt on näin.

Vierailija
12/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mikäs siinä. Itse en jaksaisi tuollaista mutta en olekaan kiinnostunut kevytsuhteista enkä monisuhteil

Lisäys: suhteeni eivät ole erityisen kevytsuhteita. Ne ovat enemmän friends with benefits. Ensimmäistä kanssa seksisuhde on syvennyt ystävyydeksi ja toinen on nimenomaan ystävä. Hän vain kaipaa pientä läheisyyttä joskus. Siihen riittää minun puolestani pieni silittely tms. 

Ekan kanssa voisi oikeasti seurustella joskus, kun aika on sopiva. Toinen sopii keikoilla käymiseen ja kaveruuteen. 

Vierailija
13/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos mitään suhdevirityksiä. Yksin on hyvin.

Vierailija
14/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jo olla ihan rauhassa kaikilta lähestymisiltä.

Vierailija
15/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ykskin. Where are u, my man??

N32

16/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn tapailemaan vain yhtä henkilöä kerrallaan. Toisaalta ymmärrän senkin, että jos on vasta alettu tapailla, niin voi tapailla toistakin samaan aikaan, kun kuitenkin harva tapailu etenee mihinkään, niin joku voi haluta pitää varalla muita kiinnostavia 

Vierailija
17/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä pystyn tapailemaan vain yhtä henkilöä kerrallaan. Toisaalta ymmärrän senkin, että jos on vasta alettu tapailla, niin voi tapailla toistakin samaan aikaan, kun kuitenkin harva tapailu etenee mihinkään, niin joku voi haluta pitää varalla muita kiinnostavia 

Mä en pystyisi pitämään varallakaan jos edettäisiin treffeille saakka. Tulis vaan heti pettäjäfiilis. Ei siis mun juttu. N32

Vierailija
18/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi pitää itseäni sellaisena ihmisenä kuin tahdon olla, jos minulla olisi useampia "virityksiä" kerrallaan.

Vierailija
19/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei riittäisi aika useampaan suhteeseen, ja vaikea myös kuvitella, että samaan aikaan löytyisi useampi yhtä kiinnostava. Kyllähän se menee niin, että kun yksi on kaikkein kiinnostavin, eivät ne muut enää kiinnostaisi.

Vierailija
20/21 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Mä en pystyisi pitämään varallakaan jos edettäisiin treffeille saakka. Tulis vaan heti pettäjäfiilis. Ei siis mun juttu. N32

Mietin tätä, ja tulin siihen tulokseen, että tässä iässä ei tarvitse enää olla ehdoton. Jos ei virallisesti seurustella tai etsitä kumppania, voi deittailla. Kunhan sitten osaa hoitaa sen himmelin ja ne ihmissuhteet. 

Jos joku suhde alkaa syödä toista, käydä hermoille tai kivasti syvetä, on inventaarion aika. Eikä se uudempi ystäväni edes tahdo sitoa kumpaakaan, elämäntilanteensa vuoksi. Toisella on vielä muut jutut vaiheessa.