Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö miehesi yhden lyönnin jälkeen?

Vierailija
29.12.2014 |

Käsi sydämellä, jättäisitkö? Missä menee raja? Jättäisitkö tönäisystä, läpsäisystä? Jättäisitkö, vaikka olisit ensin lyönyt henkisesti?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:15"]Käsi sydämellä, jättäisitkö? Missä menee raja? Jättäisitkö tönäisystä, läpsäisystä? Jättäisitkö, vaikka olisit ensin lyönyt henkisesti?
[/quote]

Kyllä

Vierailija
102/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:20"]

Kyllä. Myös henkisestä lyönnistä.

[/quote]

Te ette siis riitele koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:15"]Käsi sydämellä, jättäisitkö? Missä menee raja? Jättäisitkö tönäisystä, läpsäisystä? Jättäisitkö, vaikka olisit ensin lyönyt henkisesti? [/quote] Kyllä

[/quote]

Koetko henkisen väkivallan hyväksyttävämpänä, kuin fyysisen?

Vierailija
104/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin jättäisin. Sillä on muutenkin aggressio-ongelmia, mutta heti kun ne kohdistuisi minuun niin lähtisin siltä seisomalta. Onneksi se aggressio kohdistuu vain miehiin.

Vierailija
105/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:41"]

Jättäisin. Väkivaltaan nollalinja.  Olen elänyt väkivaltaisessa suhteessa. Siksi exä on ex. Nykyiselle tein heti suhteen alussa selväksi, että se yksikin on yksi liikaa.

Ei kiitos enää mitään väkivaltaa.

[/quote]

Täällä ihan sama. Nuorena siedin tuota paskaa, enää en tod. Onneksi ei tarvitsekaan.  Halaus minulta sinulle:). On rankkaa edes muistella.

Vierailija
106/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on mies lyönyt, yhdessä ollaan edelleen. Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. Tasapuolisuuden nimissä kerrottakoon, että myös minä olen kerran lyönyt ja tein sen ennen kun mies löi, eri kerralla.

Tiedä sitten, olisinko näin armollinen toisessa parisuhteessa.

Ja alapeukkuja satelee ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menisi kaksi lyöntiä yhdellä kertaa, ensimmäinen ja viimeinen. En jäisi odottamaan uutta kuritusta. Se kerrasta poikki, vaikka mies miten anoisi paljailla polvillaan suuren ruusupuskan kanssa anteeksiantoa. Mitä sekin hakkaajalle mahtaa tarkoittaa?

Vierailija
108/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:10"]

Täällä mammat on herttisen yksimielisiä siitä, että jos kerrankaan litsari poskelle mäjähtää, niin homma on paketissa, eli vähintään välittömästi ero ja mielellään vielä rosikseenkin. 

Mutta mites sitten asia on toisinpäin, eli kun se litsari tuleekin sieltä teidän suunnalta. Saako välittömästi heittää akan pihalle, vai pitääkö vaan ottaa tyynesti vastaan, sillä eihän nyt kunnon mies naisen litsarista ole moksiskaan, vai mites se menee tuossa tapauksessa?

[/quote]

Saa. Multa saa myös välittömästi ottaa lapset pois jos niitä lyön.