Jättäisitkö miehesi yhden lyönnin jälkeen?
Käsi sydämellä, jättäisitkö? Missä menee raja? Jättäisitkö tönäisystä, läpsäisystä? Jättäisitkö, vaikka olisit ensin lyönyt henkisesti?
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:20"]
Kyllä. Myös henkisestä lyönnistä.
[/quote]
Te ette siis riitele koskaan?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:15"]Käsi sydämellä, jättäisitkö? Missä menee raja? Jättäisitkö tönäisystä, läpsäisystä? Jättäisitkö, vaikka olisit ensin lyönyt henkisesti? [/quote] Kyllä
[/quote]
Koetko henkisen väkivallan hyväksyttävämpänä, kuin fyysisen?
Todellakin jättäisin. Sillä on muutenkin aggressio-ongelmia, mutta heti kun ne kohdistuisi minuun niin lähtisin siltä seisomalta. Onneksi se aggressio kohdistuu vain miehiin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:41"]
Jättäisin. Väkivaltaan nollalinja. Olen elänyt väkivaltaisessa suhteessa. Siksi exä on ex. Nykyiselle tein heti suhteen alussa selväksi, että se yksikin on yksi liikaa.
Ei kiitos enää mitään väkivaltaa.
[/quote]
Täällä ihan sama. Nuorena siedin tuota paskaa, enää en tod. Onneksi ei tarvitsekaan. Halaus minulta sinulle:). On rankkaa edes muistella.
Kerran on mies lyönyt, yhdessä ollaan edelleen. Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. Tasapuolisuuden nimissä kerrottakoon, että myös minä olen kerran lyönyt ja tein sen ennen kun mies löi, eri kerralla.
Tiedä sitten, olisinko näin armollinen toisessa parisuhteessa.
Ja alapeukkuja satelee ;)
Siinä menisi kaksi lyöntiä yhdellä kertaa, ensimmäinen ja viimeinen. En jäisi odottamaan uutta kuritusta. Se kerrasta poikki, vaikka mies miten anoisi paljailla polvillaan suuren ruusupuskan kanssa anteeksiantoa. Mitä sekin hakkaajalle mahtaa tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:10"]
Täällä mammat on herttisen yksimielisiä siitä, että jos kerrankaan litsari poskelle mäjähtää, niin homma on paketissa, eli vähintään välittömästi ero ja mielellään vielä rosikseenkin.
Mutta mites sitten asia on toisinpäin, eli kun se litsari tuleekin sieltä teidän suunnalta. Saako välittömästi heittää akan pihalle, vai pitääkö vaan ottaa tyynesti vastaan, sillä eihän nyt kunnon mies naisen litsarista ole moksiskaan, vai mites se menee tuossa tapauksessa?
[/quote]
Saa. Multa saa myös välittömästi ottaa lapset pois jos niitä lyön.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:15"]Käsi sydämellä, jättäisitkö? Missä menee raja? Jättäisitkö tönäisystä, läpsäisystä? Jättäisitkö, vaikka olisit ensin lyönyt henkisesti?
[/quote]
Kyllä